Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fijne last day gehad?

+3
Lieke128
Pussycat
Lejow
7 plaatsers

Ga naar beneden

Fijne last day gehad? Empty Fijne last day gehad?

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 5:16

En hoe was jullie laatste dag?

Ik heb een leuke dag gehad. Heb mijn verzorgpaard gewassen, boodschappen gedaan, grof vuil naar de stort gebracht en ga straks lekker fietsen.
Wat een heerlijk weer zeg. Maar hoorde dat de temperaturen weer gaan dalen? Hoop het niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne last day gehad? Empty Re: Fijne last day gehad?

Bericht  Lejow za 21 mei 2011 - 5:25

Ik heb vooral moeke de huisvrouw uitgehangen vandaag.
Ik verveelde me, dus heb de wassen gedraaid, opgehangen en gelijk opgevouwn omdat t droog was, gestofzuigd, de kattenbak gedaan, afgewassen en boodschappen gedaan.

Oh ja en ook nog cupcakes gemaakt! En nu sta ik pannenkoeken te bakken Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne last day gehad? Empty Re: Fijne last day gehad?

Bericht  Pussycat za 21 mei 2011 - 5:27

Ik ben lekker thuis gebleven met mijn gezin en lekker niks gedaan.
Very Happy
Dus die laatste dag heb ik goed besteed vind ik zelf.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne last day gehad? Empty Re: Fijne last day gehad?

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 5:30

Vandaag heb ik eindelijk gedaan wat ik al weken tegen mezelf zeg dat ik moet doen; Namelijk schoonmaken. Ik heb vooral de slaapkamer extra aandacht gegeven. Deze is eigenlijk altijd het ondergeschoven kind geweest. Nu zit ik heerlijk Eigen huis te kijken en baal ik er stiekem van dat het buiten geen -10 is. Want ik heb zo'n zin om de kaarsen aan te steken. Maar goed, daar doe ik mezelf nu alleen maar onrecht mee aan. :p Nee, voor een verloren dag, was het een prachtige dag. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne last day gehad? Empty Re: Fijne last day gehad?

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 5:30

Ik heb de hele dag in m`n nieuwe auto gereden.. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne last day gehad? Empty Re: Fijne last day gehad?

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 5:31

Ik heb een heerlijke dag in het PSV- stadion gehad met mijn werk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne last day gehad? Empty Re: Fijne last day gehad?

Bericht  Lieke128 za 21 mei 2011 - 6:13

@Theedoosje: Wat was er te doen in het PSV-stadion?

Ik heb het niet zo goed gedaan vandaag denk ik, ik heb van 6.00 tot 18.00 gewerkt en ben nu zo moe dat ik niet eens meer van het lekkere weer kan genieten! Wat een last-day zeg, had ik toch iets beter over na moeten denken!

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne last day gehad? Empty Re: Fijne last day gehad?

Bericht  Suus za 21 mei 2011 - 6:42

Ik heb wel een prima laatste dag gehad eigenlijk. Lekker de stad in geweest en van het mooie weer genoten. Net lekker buiten gegeten en vanavond ga ik nog met mijn vriend naar de bios Very Happy
Tot hoe laat heb ik nog?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne last day gehad? Empty Re: Fijne last day gehad?

Bericht  Sjaantje za 21 mei 2011 - 6:45

_Donnaa schreef:Ik heb de hele dag in m`n nieuwe auto gereden.. angel
Mazzel voor jou dan dat je er morgen wéér in kunt rijden Wink

Ik heb met zus even geshopt bij Bristol en Sengers, goed geslaagd. Ben nog gespot door Arden, las ik net in een pm maar ik heb dus géén idee wie ze is! Sad Ze sprak me maar niet aan omdat ik met iemand stond te praten maar nu ben ik des te nieuwsgieriger.
Rest vd middag hebben zus en ik samen met mijn nichtje en het peetkindje van mijn zus (meisje van 1,5 jr) lekker in de tuin gezeten. De meiden hebben lekker zitten kliederen met emmers water, heerlijk om te zien! Zometeen ga ik nog even lekker in de tuin zitten, volgens weer.nl krijgen we morgen regen dus dan komt het er niet van Sad
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne last day gehad? Empty Re: Fijne last day gehad?

Bericht  ekiaam87 za 21 mei 2011 - 6:49

Ik heb vanmorgen gewerkt van 7 tot 10, daarna naar Leiden gegaan. Ik wilde kaartjes voor Jochem Myjer! Uiteindelijk *schrik niet* 5.5 uur in de rij gestaan en heb nu kaarten voor de 3e rang :P
Daarna nog post gelopen, ben net klaar.
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne last day gehad? Empty Re: Fijne last day gehad?

Bericht  Sjaantje za 21 mei 2011 - 7:01

Jeetje Ekiaam, dat is lang :shock: Ik wil er op zich ook graag heen, maar heb zo'n gevoel dat t niet gaat lukken Sad Wel top dat je kaartjes hebt!!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne last day gehad? Empty Re: Fijne last day gehad?

Bericht  ekiaam87 za 21 mei 2011 - 7:13

Sjaantje schreef:Jeetje Ekiaam, dat is lang :shock: Ik wil er op zich ook graag heen, maar heb zo'n gevoel dat t niet gaat lukken Sad Wel top dat je kaartjes hebt!!

Zeker lang, maar de meeste van zijn shows kan je via internet kopen alleen voor zijn show in Leiden moest je echt naar de schouwburg. Er zijn al shows uitverkocht, gewoon even kijken op zijn website smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne last day gehad? Empty Re: Fijne last day gehad?

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 7:45

Sjaantje schreef:
_Donnaa schreef:Ik heb de hele dag in m`n nieuwe auto gereden.. angel
Mazzel voor jou dan dat je er morgen wéér in kunt rijden Wink

Ik heb met zus even geshopt bij Bristol en Sengers, goed geslaagd. Ben nog gespot door Arden, las ik net in een pm maar ik heb dus géén idee wie ze is! Sad Ze sprak me maar niet aan omdat ik met iemand stond te praten maar nu ben ik des te nieuwsgieriger.
Rest vd middag hebben zus en ik samen met mijn nichtje en het peetkindje van mijn zus (meisje van 1,5 jr) lekker in de tuin gezeten. De meiden hebben lekker zitten kliederen met emmers water, heerlijk om te zien! Zometeen ga ik nog even lekker in de tuin zitten, volgens weer.nl krijgen we morgen regen dus dan komt het er niet van Sad

Haha, de volgende keer zal ik het wel zeggen Wink ik stond even stil echt een meter van je af haha, mijn zoontje bleef staan. Hij had een heel fel blauw shirt aan misschien weet je het dan beter :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne last day gehad? Empty Re: Fijne last day gehad?

Bericht  girli za 21 mei 2011 - 9:18

Ja, vanochtend in het huishouden gewerkt, gestudeerd e.d. en aan het eind van de middag met vriendje lekker naar het park geweest.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne last day gehad? Empty Re: Fijne last day gehad?

Bericht  Sjaantje za 21 mei 2011 - 9:24

Nee sorry, Arden, dat zegt me niks. Ik ben echt een vergeetmuts, zulke dingen zie ik maar sla het niet op dus een seconde later ben ik het alweer vergeten Embarassed

ekiaam87 schreef:
Sjaantje schreef:Jeetje Ekiaam, dat is lang :shock: Ik wil er op zich ook graag heen, maar heb zo'n gevoel dat t niet gaat lukken Sad Wel top dat je kaartjes hebt!!

Zeker lang, maar de meeste van zijn shows kan je via internet kopen alleen voor zijn show in Leiden moest je echt naar de schouwburg. Er zijn al shows uitverkocht, gewoon even kijken op zijn website smile

In mijn woonplaats wordt de helft van de kaartjes via voorverkoop bij een abbo op de schouwburg verkocht (verloot) en de andere helft gaat in de vrije verkoop en daarvoor moet je ook in de rij, hoorde ik van zus. Ik heb dit jaar dus geen abbo genomen dus moet wachten op de vrije verkoop. Weinig kans, vrees ik...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne last day gehad? Empty Re: Fijne last day gehad?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum