Weer top vacature gevonden.. maar durf ik?
+21
Lady1984
TukTuk
blondje1313
girli
Rovine
*Noosa
Poisongirl
Muurvlindertje
Lejow
Polly
Phileine
Caulfield
Monte
Susan
Atelier Madame
Sayuri
dyingbride
Niekske
Tania
Jeanette
Marin
25 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Weer top vacature gevonden.. maar durf ik?
Mag ik vragen wat dit te maken heeft met het recht op geven van een mening?AngelNyn schreef:
En dan zeker als zo iets uit de mond van Smikkel komt.. Bedoel, zij werkt zelf niet eens toch?
Gast- Gast
En waarom?Jolicious schreef:
En daarnaast vind ik het ook wel weer typisch dat Smikkell en Muurvlindertje meteen in dit topic te vinden zijn
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mag ik vragen wat dit te maken heeft met het recht op geven van een mening?AngelNyn schreef:
En dan zeker als zo iets uit de mond van Smikkel komt.. Bedoel, zij werkt zelf niet eens toch?
Omdat je iemand loopt af te zeiken die iets probeert te maken van haar leven, ondanks de gebeurtenissen, ondanks de lage inkomsten toch een rot baantje aannam, haar mening durfde bij te stellen er over, de positieve kanten er van probeert in te zien, terwijl je zelf niet eens in staat bent om te werken.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zie niet wat het een met het ander heeft te maken. Daarnaast zeik ik niemand af.AngelNyn schreef:Smikkell schreef:Mag ik vragen wat dit te maken heeft met het recht op geven van een mening?AngelNyn schreef:
Omdat je iemand loopt af te zeiken die iets probeert te maken van haar leven, ondanks de gebeurtenissen, ondanks de lage inkomsten toch een rot baantje aannam, haar mening durfde bij te stellen er over, de positieve kanten er van probeert in te zien, terwijl je zelf niet eens in staat bent om te werken.
En ik zei wat over de auteursopdracht. Dat was toch niet een rotbaantje?
Gast- Gast
Die auteursopdracht is geen rotbaan, maar het is wel onzeker. Ik weet helemaal hoe dat is, ik werk volgens een vergelijkbare constructie (alleen dan veel minder uur per week en nog wat vrijblijvender). Je bent aan de ene kant trots op wat je doet en op het feit dat je met je interesses/schrijven geld kunt verdienen, aan de andere kant voelt het niet hetzelfde als een vaste baan met een vaste werkplek buitenshuis, collega's, een baas die je iedere dag ziet, een vast contract en een vast maandsalaris.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:een vast contract en vast maandsalaris.
Dit is voor mij eigenlijk het enige wat die onzekerheid geeft. Ik vind het heerlijk om te doen, maar naar rato verdient het minder goed, en is er geen zekerheid tot hoe lang het duurt. Niet zo gek toch dat ik dan verder kijk, Smikkel?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Smikkell schreef:Ik zie niet wat het een met het ander heeft te maken. Daarnaast zeik ik niemand af.AngelNyn schreef:Smikkell schreef:Mag ik vragen wat dit te maken heeft met het recht op geven van een mening?AngelNyn schreef:
Ik had het inderdaad over het baantje bij TNT, ben even gaan terug lezen, en zag daarna pas dat Muurvlindertje die opmerking daar over gemaakt had. Dacht dat die opmerking ook van jou kwam.
Maar blijf alsnog bij mijn mening, je loopt Marin gelijk af te zeiken, vraag me af of jij nooit eens gewoon blij voor iemand kan zijn.
TukTuk- Ratel
Mooie constatering dat ik volgens jou nooit blij kan zijn voor iemand omdat ik Marin vertel wat me opvalt. Ik zie nergens staat dat ik vind dat Marin niet haar best doet er iets van te maken of de positieve kanten niet ziet. Dat zijn dingen die je er zelf allemaal bijhaalt. Net als melden (met ondertoon) dat ik niet werk en dus niets mag zeggen. Ik begrijp dat nog steeds niet.AngelNyn schreef:Smikkell schreef:Ik zie niet wat het een met het ander heeft te maken. Daarnaast zeik ik niemand af.AngelNyn schreef:Smikkell schreef:Mag ik vragen wat dit te maken heeft met het recht op geven van een mening?AngelNyn schreef:
Ik had het inderdaad over het baantje bij TNT, ben even gaan terug lezen, en zag daarna pas dat Muurvlindertje die opmerking daar over gemaakt had. Dacht dat die opmerking ook van jou kwam.
Maar blijf alsnog bij mijn mening, je loopt Marin gelijk af te zeiken, vraag me af of jij nooit eens gewoon blij voor iemand kan zijn.
Ja, ik vind dat Marin snel wisselt en soms niet helemaal realistisch is. Zoals geen post kunnen lopen maar wel kunnen vliegen. Ik snap dat het vliegbaantje veel leuker is en die keus zou ik zelf ook maken. Maar zeg dan dat je het een gewoon leuker vindt dan het ander. Dat het veel uitdagender is. Het valt me op dat Marin vaker met argumenten komt om haar situatie of keuzes voor zichzelf (en misschien naar anderen) goed te praten. Het reisje naar NY nog zo'n voorbeeld. Ik zie niet in waarom ik dat niet zou mogen posten of dat het meteen (iedereen altijd) afzeiken is?
Ik vind je post vol met aannames en eigen invulling.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zoals geen post kunnen lopen maar wel unnen vliegen.
Ik vind dit anders ook een aanname die jij maakt, die helemaal niet waar is.
Ik was/ben aan het overwegen of ik de post niet beter op kan zeggen, omdat ik het behoorlijk druk heb op het moment met het schrijven. Daardoor raak ik elke dag uit m'n ritme. Ik kán best post blijven lopen en de rest van m'n baantjes er bij. Alleen zitten er maar 24 uur in een dag, dus je moet wel kijken naar wat realistisch vol te houden is. Dat heeft niets te maken met dat het ene baantje leuker is dan het ander, wat overigens wel natuurlijk zo is. Maar goed, je haalt er weer van alles bij en ik vind je wél altijd bekritiserend naar mij. En zie ook niet echt het nut er van dat je moet benoemen dat je me wispelturig vindt. Prima, vind je dat. Ik weet dat ik dingen gewoon vanuit alle oogpunten belicht en dingen goed overweeg.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Smikkell schreef:Mooie constatering dat ik volgens jou nooit blij kan zijn voor iemand omdat ik Marin vertel wat me opvalt. Ik zie nergens staat dat ik vind dat Marin niet haar best doet er iets van te maken of de positieve kanten niet ziet. Dat zijn dingen die je er zelf allemaal bijhaalt. Net als melden (met ondertoon) dat ik niet werk en dus niets mag zeggen. Ik begrijp dat nog steeds niet.AngelNyn schreef:Smikkell schreef:Ik zie niet wat het een met het ander heeft te maken. Daarnaast zeik ik niemand af.AngelNyn schreef:Smikkell schreef:Mag ik vragen wat dit te maken heeft met het recht op geven van een mening?AngelNyn schreef:
Ja, ik vind dat Marin snel wisselt en soms niet helemaal realistisch is. Zoals geen post kunnen lopen maar wel kunnen vliegen. Ik snap dat het vliegbaantje veel leuker is en die keus zou ik zelf ook maken. Maar zeg dan dat je het een gewoon leuker vindt dan het ander. Dat het veel uitdagender is. Het valt me op dat Marin vaker met argumenten komt om haar situatie of keuzes voor zichzelf (en misschien naar anderen) goed te praten. Het reisje naar NY nog zo'n voorbeeld. Ik zie niet in waarom ik dat niet zou mogen posten of dat het meteen (iedereen altijd) afzeiken is?
Ik vind je post vol met aannames en eigen invulling.
En jou eerste reactie's, in dit geval op Marin, zitten niet vol aannames en een eigen invulling?
TukTuk- Ratel
Als je niet op mijn vraag ingaat heeft verdergaan geen zin.
Gast- Gast
Smikkell schreef:En waarom?Jolicious schreef:
En daarnaast vind ik het ook wel weer typisch dat Smikkell en Muurvlindertje meteen in dit topic te vinden zijn
Omdat ik vind dat jij opvallend vaak te vinden bent in topics van Marin om haar af te zeiken.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Smikkell schreef:En waarom?Jolicious schreef:
Omdat ik vind dat jij opvallend vaak te vinden bent in topics van Marin om haar af te zeiken.
Ik vond Smikkell niet afzeikerig hoor. Je kan het ermee oneens zijn, of haar mening niet leuk vinden, maar ik vond het geen afzeiken. Ik was ook een beetje verbaasd omdat ik dacht dar Marin nog niet dood in een klaslokaal gevonden wilde worden, bij wijze van. Maar hey, als ze daarop wil solliciteren, wie ben ik om dat stom te vinden? Als je (Marin) die baan wil en denkt dat je het gaat trekken, dan zou ik het proberen.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
ik zou sowieso solliciteren Marin, misschien word je niet uitgenodigt en scheelt het nu heel veel overpeizingen. Word je wel uitgenodigt dan kan het verloop van een solliciatiegesprek ook al heel veel duidelijk maken. Wanneer is de deadline?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» vacature gevonden, solliciteren?
» Wat wil je wel, maar durf je niet?
» Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet
» Ik zou het wel willen, maar durf niet goed (rapley)
» Jurk gevonden, maar welke kleur???
» Wat wil je wel, maar durf je niet?
» Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet
» Ik zou het wel willen, maar durf niet goed (rapley)
» Jurk gevonden, maar welke kleur???
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: