Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help, man kan de druk niet aan..

+25
joyce0606
Urban Naked
piene1983
tweeling
Paper Crown
Muis
Lejow
CCC
Ugly Betty
Rush
Happydobby
studiebol
Lavendel
Viva
Le Chat Noir
LMCurious
Susan
slaatje
SarahKey
Jazzlyn
Supertalentje
Puggle
RYW
Slakje
Ellebel
29 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Supertalentje di 20 maa 2012 - 2:25

Susan schreef:
Supertalentje schreef:Het lijkt me ook erg vervelend voor hem zoals je het nu schetst... En waar moet je over praten? Helpt dat?

Ik vind het nog veel vervelender voor haar. Continu afgewezen worden is echt niet leuk, nog los van het zwanger willen worden.

Ik had dit geplaatst na haar OP. Daar stond niet in dat ze zo vaak afgewezen werd, alleen dat het haar frustreerde dat hij niet klaar kon komen terwijl ze morgen haar 'ei' had.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Paper Crown di 20 maa 2012 - 2:42

Lastige situatie. Opzich wil Ellebel altijd wel, maar net even wat vaker in de vruchtbare periode. Logisch ook. Je lichaam stuurt dat ook aan. Veel vrouwen zijn rond hun eisprong extra snel in de mood. Maar als je moet gaan zitten wachten tot hij een keer zin heeft kan ik me voorstellen dat je gefrustreerd begint te raken. Seks heb je niet op commando en ik krijg ook niet het idee dat Ellebel gaat liggen op dr rug en dat dr man alleen zijn 'kwakje' doneert en er dan weer af gaat, dat wil ze ook niet. Ze probeert wel maar hij wil niet.

Lijkt me erg lastig Ellebel. Weet je wat ik had gedaan, ik snap dat het moeilijk is los te laten als je iets zo graag wil, maar ik had het een maand of 3 laten 'zitten'. Gewoon je focus eraf halen. Kijk wat hij dan doet, raakt hij je niet aan in die maanden? En dan kan je na een tijdje gewoon een open gesprek met hem voeren en uitleggen dat je wil dat hij ook wil en dat daar een baby van komt ipv dat je half het gevoel hebt hem te moeten dwingen. Straks faked hij zijn orgasme nog.. door de druk, wil je ook niet hebben. En ik snap je volledig. je wil niet altijd top en top, strak in een korset en een of ander geil pakje je vent verleiden.. je wil ook dat hij het wil wanneer je een spijkerbroek en truitje aan hebt!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  tweeling di 20 maa 2012 - 3:04

RYW schreef:
Slakje schreef:Verleidt hem met wat sexy lingerie. Maak de seks leuk en aantrekkelijk. En zorg ervoor dat het lijkt dat het allemaal gewoon voor seks is en niet voor een kindje.

Sorry hoor, maar misschien ben ik een zeikerd... Lijkt? Het is toch ook gewoon voor de seks, en dat is toch ook gewoon leuk en de moeite waard? En dan zou je evt zwanger kunnen worden, maar dat is toch niet de enige reden dat je neukt toch?

+1
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  piene1983 di 20 maa 2012 - 3:16

Toen wij besloten om voor een kindje te gaan kreeg mijn vriend ook moeite met "de prestatie". Sex was voor hem nu niet alleen maar leuk en lekker maar diende ook een doel, ongeacht het moment in de maand. Op een gegeven moment lukte het hem een aantal keren achter elkaar niet om klaar te komen, we hebben toen besloten om dan toch maar even te wachten. We hadden toen net drie rondes gehad. Wellicht dat er toch onbewust iets was dat hem tegenhield, eerst de rust weer laten terugkeren. Diezelfde week hebben we geweldige (goedmaak) sex gehad en 3 weken later had ik een positieve test in handen! Het gekke is wel dat het de eerste cyclus geweest zal zijn die een late eisprong moet hebben gehad, de "vruchtbare" periode was namelijk al voorbij op basis van een 28 dagen cyclus die direct volledig regelmatig was. Het lot heeft voor ons besloten...

Een kindje willen is iets moois, maar ook doodeng. Misschien is het handig om de druk even van de ketel te halen en de tijd op zijn beloop te laten. Als je realistisch bent duurt het gemiddeld een jaar voordat een vrouw zwanger raakt nadat zij gestopt is met de pil, je hebt nog tijd genoeg voordat het niet lijkt te lukken. Iedere maand de teleurstelling is niet leuk, ik weet het. Toch kun je wellicht proberen jezelf minder de focus te laten leggen en er iets rustiger in proberen te staan.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Urban Naked di 20 maa 2012 - 3:30

Ik wil nog even reageren op de laatste post van Susan. Hierin zegt ze dat ze niet goed begrijpt waarom vooral de vrouw zich het hoofd moet breken en het voor de man alleen maar geil moet zijn. Ik begrijp heel goed wat er bedoelt wordt en waarom het oneerlijk over komt. Toch denk ik dat er wel wat achter zit: de man moet nou eenmaal wel klaarkomen in dit verhaal. En hoe lullig ook, voor een vrouw is dat anders. Een vrouw kan daardoor makkelijker seks hebben 'omdat het nou eenmaal even moet' dan een man want of ze nou klaarkomt of niet: de kans op zwangerschap is er toch wel. Tel daar bij op dat het nogal zichtbaar is of een man klaarkomt of niet..

Ik kan dus wel begrijpen dat sommige meiden er moeite voor doen om de man niet teveel te betrekken bij dat hele ei-verhaal. Leuk is anders, dat wel.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  joyce0606 di 20 maa 2012 - 4:55

Ellebel schreef:Heb ik weer hoor. Heb ik mijn vruchtbare dagen, lukt het mijn vriend niet om klaar te komen. En vandaag of morgen heb ik mijn ei. Meer dames die dit probleem gehad hebben?
Overigens met hem erover praten heeft geen enkele zin, meneer raakt alleen maar meer gefrustreerd en boos.

heeeel herkenbaar!! mijn man kon het ook niet, misschien gewoon niet zeggen wanneer je ei is en hem gewoon verleiden, dan ligt er al wat minder druk op het presteren.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Susan di 20 maa 2012 - 5:23

Urban Naked schreef:Ik wil nog even reageren op de laatste post van Susan. Hierin zegt ze dat ze niet goed begrijpt waarom vooral de vrouw zich het hoofd moet breken en het voor de man alleen maar geil moet zijn. Ik begrijp heel goed wat er bedoelt wordt en waarom het oneerlijk over komt. Toch denk ik dat er wel wat achter zit: de man moet nou eenmaal wel klaarkomen in dit verhaal. En hoe lullig ook, voor een vrouw is dat anders. Een vrouw kan daardoor makkelijker seks hebben 'omdat het nou eenmaal even moet' dan een man want of ze nou klaarkomt of niet: de kans op zwangerschap is er toch wel. Tel daar bij op dat het nogal zichtbaar is of een man klaarkomt of niet..

Ik kan dus wel begrijpen dat sommige meiden er moeite voor doen om de man niet teveel te betrekken bij dat hele ei-verhaal. Leuk is anders, dat wel.

Daar heb je wel een punt, maar ik denk in het algemeen wel dat mannen er meer moeite mee hebben als het allemaal wat minder spannend wordt. Je hoort ook vaak dat mannen er na de zwangerschap op afknappen als vrouwen helemaal opgaan in het moederschap. Terwijl ik bij dat soort gevallen zoiets heb van, het zou je als kersverse vader sieren als jij wat meer op zou gaan in het vaderschap, in plaats van gaan lopen klagen dat je vrouw minder spannend, sexy en beschikbaar is. Of in elk geval wat meer begrip kunt opbrengen voor de nieuwe rol van je vrouw.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  SarahKey di 20 maa 2012 - 5:35

wij hebben het hier nooit over een ei gehad. Ook zijn we pas op de vruchtbare dagen gaan letten toen ik aan de hormonen ging. Daarvoor had ik mega lange cyclussen dus ja dan blijf je bezig en je weet dan niet wanneer je een eisprong heb. Ook heb ik uit mezelf zelden een goede eisprong. Met de hormonen moest het wel want je slikt die troep niet voor nix.

Maar als je net 'bezig' bent zou ik er helemaal nog niet over nadenken en go with the flow. Zelfde als dat sommige na een maand of twee al ovulatietesten gebruiken. Ik persoonlijk denk dan: joh je bent net bezig...laat je lichaam even zelf zijn werk doen, je hoeft nog niet te 'helpen'. Maar goed niet iedereen denkt zo.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Susan di 20 maa 2012 - 5:38

Ik weet trouwens nog wel de állereerste keer dat we het zonder condoom deden, dus toen we nét hadden besloten dat we een kindje wilden, we het wel deden op een moment waarvan ik dacht dat ik toen net vruchtbaar was, maar dat was helemaal niet beladen, dat was eerder wel spannend en leuk, het idee dat het echt begonnen was.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  SarahKey di 20 maa 2012 - 5:45

Ja die spanning, weet ik ook nog zo goed. De kriebels bij het idee om zwanger te raken/worden. Dat ebte alleen hier snel weg tot we aan de hormonen mochten. Toen werd het weer leuk Laughing I love you

Tussentijd ook wel lol gehad samen alleen dan op een andere manier.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 5:51

Ik vond zwanger worden echt geen drol aan nerd . Steeds die onzekerheid en het ellendige wachten. Het is dat je er doorheen moet om een zwangerschap mee te maken en een kindje te krijgen, maar anders had ik die periode graag over geslagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Flower_L di 20 maa 2012 - 6:34

Jolicious schreef:Ik vond zwanger worden echt geen drol aan nerd . Steeds die onzekerheid en het ellendige wachten. Het is dat je er doorheen moet om een zwangerschap mee te maken en een kindje te krijgen, maar anders had ik die periode graag over geslagen.

Haha...herkenbaar! Vind er ook niets aan. Vind wachten op ei langer duren en vervelender dan wachten op nod overigens

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Jazzlyn di 20 maa 2012 - 6:38

Jolicious schreef:Ik vond zwanger worden echt geen drol aan nerd . Steeds die onzekerheid en het ellendige wachten. Het is dat je er doorheen moet om een zwangerschap mee te maken en een kindje te krijgen, maar anders had ik die periode graag over geslagen.
hier hetzelfde. Wat een rot periode!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Ellebel di 20 maa 2012 - 7:23

SarahKey schreef:wij hebben het hier nooit over een ei gehad. Ook zijn we pas op de vruchtbare dagen gaan letten toen ik aan de hormonen ging. Daarvoor had ik mega lange cyclussen dus ja dan blijf je bezig en je weet dan niet wanneer je een eisprong heb. Ook heb ik uit mezelf zelden een goede eisprong. Met de hormonen moest het wel want je slikt die troep niet voor nix.

Maar als je net 'bezig' bent zou ik er helemaal nog niet over nadenken en go with the flow. Zelfde als dat sommige na een maand of twee al ovulatietesten gebruiken. Ik persoonlijk denk dan: joh je bent net bezig...laat je lichaam even zelf zijn werk doen, je hoeft nog niet te 'helpen'. Maar goed niet iedereen denkt zo.

Ik zou willen dat dat zou kunnen, maar als je niet vaak genoeg sex hebt verandert dat de zaak natuurlijk wel. Ik heb zelfs op internet gelezen dat wanneer een man langer dan 10 dagen niet is klaar gekomen, dat de eerst volgende zaadlozing veel dood zaad bevat. Dus in mijn geval is het op zijn beloop laten niet echt een optie,want dan ben ik zeer waarschijnlijk over 3 jaar nog niet zwanger..
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Ellebel di 20 maa 2012 - 7:26

Bedankt voor jullie reacties allemaal. Ik merk dat ik nog steeds behoorlijk gefrustreerd en verdrietig ben. Ik heb de hele tijd de behoefte om met mijn man te praten en het liefst eens even keihard te janken, maar vooral dat laatste zal de druk bij hem nog verder verhogen, dus doe ik maar even niet. Hij vind op dit moment dat ik me niet zo aan moet stellen Evil or Very Mad en dat het wel goed komt. Hij gaat er over nadenken hoe we het volgende maand anders gaan aanpakken, was zijn eigen idee overigens. Dus ik ben benieuwd..
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Monte di 20 maa 2012 - 7:28

*breekt even in*

Waarom zeggen jullie steeds: dan heb ik mijn ei? Waarom noemen jullie het niet gewoon je ovulatie? mijn ei vind ik zo stom staan,je bent toch geen kip?(ik krijg er echt de kriebels van)

*Breekt weer uit*
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  tweeling di 20 maa 2012 - 7:44

Monte schreef:*breekt even in*

Waarom zeggen jullie steeds: dan heb ik mijn ei? Waarom noemen jullie het niet gewoon je ovulatie? mijn ei vind ik zo stom staan,je bent toch geen kip?(ik krijg er echt de kriebels van)

*Breekt weer uit*

Laughing Laughing Toktok
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 7:46

Monte schreef:*breekt even in*

Waarom zeggen jullie steeds: dan heb ik mijn ei? Waarom noemen jullie het niet gewoon je ovulatie? mijn ei vind ik zo stom staan,je bent toch geen kip?(ik krijg er echt de kriebels van)

*Breekt weer uit*
Mee eens, ik vind dat ook echt een stom woord...m'n ei Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Le Chat Noir di 20 maa 2012 - 7:54

Jolicious schreef:
Le Chat Noir schreef:Misschien is Lellebel er wat vlug mee, maar in haar geval begrijp ik dat ook wel weer (man die nooit wil).

Laughing Laughing

Hahahaa ik moest het 5 x lezen voor ik begreep wat er grappig aan was...sorry Ellebel Wink
Ben benieuwd wat je man gaat bedenken voor volgende maand.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Twellie di 20 maa 2012 - 8:18

Zelda schreef:
Monte schreef:*breekt even in*

Waarom zeggen jullie steeds: dan heb ik mijn ei? Waarom noemen jullie het niet gewoon je ovulatie? mijn ei vind ik zo stom staan,je bent toch geen kip?(ik krijg er echt de kriebels van)

*Breekt weer uit*
Mee eens, ik vind dat ook echt een stom woord...m'n ei Neutral

Ja verschrikkelijk, maar 'klussen' is nóg erger.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 8:22

Monte schreef:*breekt even in*

Waarom zeggen jullie steeds: dan heb ik mijn ei? Waarom noemen jullie het niet gewoon je ovulatie? mijn ei vind ik zo stom staan,je bent toch geen kip?(ik krijg er echt de kriebels van)

*Breekt weer uit*

Eens, als iemand over "mijn ei" zou beginnen, zou mijn libido direct dalen naar -3....
Klussen is ook afschuwelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Poisongirl di 20 maa 2012 - 8:24

Sunprincess schreef:
Monte schreef:*breekt even in*

Waarom zeggen jullie steeds: dan heb ik mijn ei? Waarom noemen jullie het niet gewoon je ovulatie? mijn ei vind ik zo stom staan,je bent toch geen kip?(ik krijg er echt de kriebels van)

*Breekt weer uit*

Eens, als iemand over "mijn ei" zou beginnen, zou mijn libido direct dalen naar -3....
Klussen is ook afschuwelijk.

+1, of ongi, brrr
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  SarahKey di 20 maa 2012 - 8:27

ja klussen, getsie!!! Vreselijk! Laughing

Hier is klussen gewoon in huis klussen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Poisongirl di 20 maa 2012 - 8:30

SarahKey schreef:ja klussen, getsie!!! Vreselijk! Laughing

Hier is klussen gewoon in huis klussen.

Hier gelukkig ook!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Monte di 20 maa 2012 - 8:36

Poisongirl schreef:
Sunprincess schreef:
Monte schreef:*breekt even in*

Waarom zeggen jullie steeds: dan heb ik mijn ei? Waarom noemen jullie het niet gewoon je ovulatie? mijn ei vind ik zo stom staan,je bent toch geen kip?(ik krijg er echt de kriebels van)

*Breekt weer uit*

Eens, als iemand over "mijn ei" zou beginnen, zou mijn libido direct dalen naar -3....
Klussen is ook afschuwelijk.

+1, of ongi, brrr
laughcry ja ook zo verschrikkelijk. Stel je bespreekt het met vriendinnen of man, krijg je dus dit: Vandaag ben ik ongi en dan over 2 weken heb ik mijn ei. :P Dat is toch een dooddoener.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 4 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum