Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help, man kan de druk niet aan..

+25
joyce0606
Urban Naked
piene1983
tweeling
Paper Crown
Muis
Lejow
CCC
Ugly Betty
Rush
Happydobby
studiebol
Lavendel
Viva
Le Chat Noir
LMCurious
Susan
slaatje
SarahKey
Jazzlyn
Supertalentje
Puggle
RYW
Slakje
Ellebel
29 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 5 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Viva di 20 maa 2012 - 8:40

Jolicious schreef:Ik vond zwanger worden echt geen drol aan Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 5 827601 . Steeds die onzekerheid en het ellendige wachten. Het is dat je er doorheen moet om een zwangerschap mee te maken en een kindje te krijgen, maar anders had ik die periode graag over geslagen.

Eens! ik dacht altijd dat het leuk en bijzonder was als je er echt voor ging, maar mij duurde het te lang om echt dat gevoel te houden.
Net als de eerste weken zwangerschap. Je weet niet of alles goed gaat, en je voelt het ook nog niet. Ben blij als ik verder ben :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 5 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Le Chat Noir di 20 maa 2012 - 8:44

Tja..het maakt mij niet zoveel uit, al zeg ik het zelf niet..al helemaal niet tegen mijn man!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 5 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  RYW di 20 maa 2012 - 8:47

Sunprincess schreef:
Monte schreef:*breekt even in*

Waarom zeggen jullie steeds: dan heb ik mijn ei? Waarom noemen jullie het niet gewoon je ovulatie? mijn ei vind ik zo stom staan,je bent toch geen kip?(ik krijg er echt de kriebels van)

*Breekt weer uit*

Eens, als iemand over "mijn ei" zou beginnen, zou mijn libido direct dalen naar -3....
Klussen is ook afschuwelijk.

Dat bedoelde ik ook. Als ik een vent zou zijn zou ik ook niet wild worden als mijn vrouw zou zeggen 'ik wil je er toch op aanspreken dat je niet klaarkwam tijdens het klussen, net toen ik mijn ei had'.

Dat de vele afwijzingen verdrietig kunnen zijn is daarnaast heel rot natuurlijk.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 5 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Susan di 20 maa 2012 - 8:48

Maar misschien heeft ze het tegen hem wel helemaal niet over haar ei/eisprong/ovulatie/vruchtbare dagen/vul maar in.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 5 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Monte di 20 maa 2012 - 9:02

Susan schreef:Maar misschien heeft ze het tegen hem wel helemaal niet over haar ei/eisprong/ovulatie/vruchtbare dagen/vul maar in.
Nee dat kan inderdaad, maar dan nog zijn het stomme benamingen :P
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 5 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Susan di 20 maa 2012 - 9:04

Dat ben ik met je eens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 5 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  SarahKey di 20 maa 2012 - 9:09

Woordje NOD gebruikten we wel trouwens hier in huis. Snapte mijn man precies hoe of wat die dag.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 5 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  RYW di 20 maa 2012 - 9:14

Susan schreef:Maar misschien heeft ze het tegen hem wel helemaal niet over haar ei/eisprong/ovulatie/vruchtbare dagen/vul maar in.

Nou, daarom werd er ook naar gevraagd of ze het ook zo noemde tegen hem. Want los van het feit dat hij al eerder niet vaak wilde zou ik me kunnen voorstellen dat dat wel meespeelt hoor. Over je vruchtbare dagen praten zou ik heel anders vinden dan over je ei.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 5 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Ellebel di 20 maa 2012 - 10:04

RYW schreef:
Susan schreef:Maar misschien heeft ze het tegen hem wel helemaal niet over haar ei/eisprong/ovulatie/vruchtbare dagen/vul maar in.

Nou, daarom werd er ook naar gevraagd of ze het ook zo noemde tegen hem. Want los van het feit dat hij al eerder niet vaak wilde zou ik me kunnen voorstellen dat dat wel meespeelt hoor. Over je vruchtbare dagen praten zou ik heel anders vinden dan over je ei.

Hmm weet je dat ik dat niet eens weet? Het kan best dat ik de term ei of eisprong wel eens heb laten vallen hoor.. Ga iig mijn best doen om deze termen helemaal niet meer te gebruiken.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, man kan de druk niet aan.. - Pagina 5 Empty Re: Help, man kan de druk niet aan..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum