Help, man kan de druk niet aan..
+25
joyce0606
Urban Naked
piene1983
tweeling
Paper Crown
Muis
Lejow
CCC
Ugly Betty
Rush
Happydobby
studiebol
Lavendel
Viva
Le Chat Noir
LMCurious
Susan
slaatje
SarahKey
Jazzlyn
Supertalentje
Puggle
RYW
Slakje
Ellebel
29 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Help, man kan de druk niet aan..
Hoe lang zijn jullie al "bezig"? Als het de eerste ronde is, kan ik me ook voorstellen dat het een beetje koudwater vrees is?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
SarahKey schreef:Jolicious schreef:Ellebel schreef:Jolicious schreef:Happydobby, dat vind ik nogal een aanname die je daar doet.
Nou anders ik wel..
Ook vrij brutaal ook. Je eigen referentiekader gebruiken als de norm.
Vind ik ook. Niet iedereen heeft de behoefte aan minstens 3 keer in de week sex hebben. Ik denk dat het eerder normaal is om gemiddeld 1 keer in de week sex te hebben. Vooral als je een gezin oid hebt.
+ 1
@Uglybetty: aan haar onderschrift is te zien dat ze nu in ronde 4 zitten...
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Ugly Betty schreef:Hoe lang zijn jullie al "bezig"? Als het de eerste ronde is, kan ik me ook voorstellen dat het een beetje koudwater vrees is?
Dit is de tweede ronde dat we gericht klussen. Hiervoor was ik mijn cyclus nog aan het ontdekken. Helaas was hij vorige ronde ziek, waardoor het wel geprobeerd hebben maar ook niet gelukt is (in de zin van klaarkomen dus).
Edit: ik snap wel dat we pas net bezig zijn, maar wanneer zijn libido zo blijft en hij zoals dit weekend eigenlijk te moe (en in mijn ogen ook een beetje te lui) is om het te doen, dan verwacht ik dat we dit probleem eind dit jaar nog hebben. Ik zoek dus een manier om de druk van de ketel te halen.
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Oh je hebt je onderschrift duidelijker gemaakt . Ronde 2 valt nog wel mee ja. Maar goed, je wilt het NU dus ja dan moet mannetje ook meewerken . Vooral als hij zelf ook zooo graag wil.
Hmm een manier om de druk vd ketel te halen?? Op vakantie gaan . In ieder geval niet de druk te hoog maken, dan werkt echt heeel slecht bij een man. Misschien een wijntje voor jullie gaan slapen?? (zegt iemand die zelf al maanden alcoholvrij is en waarvan man de afgelopen 3 maand ook niet mocht drinken, maarja bij ons ander verhaal )
Hmm een manier om de druk vd ketel te halen?? Op vakantie gaan . In ieder geval niet de druk te hoog maken, dan werkt echt heeel slecht bij een man. Misschien een wijntje voor jullie gaan slapen?? (zegt iemand die zelf al maanden alcoholvrij is en waarvan man de afgelopen 3 maand ook niet mocht drinken, maarja bij ons ander verhaal )
Le Chat Noir- Prater
Ellebel schreef:Jolicious schreef:Happydobby, dat vind ik nogal een aanname die je daar doet.
Nou anders ik wel..
Ik ook.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vraag me echt af he, hebben de mensen die zwanger willen worden het dan ook echt over hun 'ei' (eens met Susan, wat een term haha) Toen wij ervoor gingen heb ik zelf nooit mijn vruchtbare dagen besproken met mijn vriend... Natuurlijk wist ik wel wanneer ik ongeveer mijn vruchtbare dagen had, maar vond dit een beetje een dooddoener voor mijn vriend dat hij dan moest...
Verder natuurlijk een vervelende situatie voor jou Ellebel... Heb ook eigenlijk geen goed advies, denk dat alles wel gezegd is...
Verder natuurlijk een vervelende situatie voor jou Ellebel... Heb ook eigenlijk geen goed advies, denk dat alles wel gezegd is...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik heb het nooit gehad over ''mijn ei'', maar we hebben wel besproken wanneer de vruchtbare dagen waren. Dat is toch niet zo gek? Je wilt een kind samen, dus dan kijk je toch wanneer je vruchtbaar bent? Lijkt mij logisch hoor.
Gast- Gast
Ja misschien is het logisch... Voor iedereen anders natuurlijk. Ik begrijp wel dat je dit na langere tijd met elkaar bespreekt, maar eerlijk gezegd denk ik dat het in ons geval dan best wle wat druk zou geven en dat wij er ook niet zo snel meer zin in zouden hebben. Vind toch wel dat er een kindje uit liefde moet ontstaan en niet met de druk van wij willen graag zwanger worden... Maar misschien is het te makkelijk praten voor mij/ ons omdat het binnen 1.5 maand al gelukt was...
CCC- Ratel
Jolicious schreef:Ik heb het nooit gehad over ''mijn ei'', maar we hebben wel besproken wanneer de vruchtbare dagen waren. Dat is toch niet zo gek? Je wilt een kind samen, dus dan kijk je toch wanneer je vruchtbaar bent? Lijkt mij logisch hoor.
Zo was het hier ook. Mijn man had er gelukkig ook allemaal geen moeite mee. Ik denk idd dat als je echt al even bezig bent je er wel meer mee bezig bent op de dagen. Maar dat hoeft niet erg te zijn als dat samen gewoon goed gaat vind ik.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
chococupcake schreef:Ja misschien is het logisch... Voor iedereen anders natuurlijk. Ik begrijp wel dat je dit na langere tijd met elkaar bespreekt, maar eerlijk gezegd denk ik dat het in ons geval dan best wle wat druk zou geven en dat wij er ook niet zo snel meer zin in zouden hebben. Vind toch wel dat er een kindje uit liefde moet ontstaan en niet met de druk van wij willen graag zwanger worden... Maar misschien is het te makkelijk praten voor mij/ ons omdat het binnen 1.5 maand al gelukt was...
Een kindje onstaat ook wel uit liefde als je bewust sext tijdens je vruchtbare dagen hoor .
Je houdt niet ineens minder van elkaar ofzo. Bij ons was er trouwens geen sprake van minder zin als we rekening hielden met de vruchtbare dagen. Toen het wat langer duurde wel een beetje, maar goed dat hou je toch. Dat gaat niet ineens weg als je dan maar niet meer op gaat letten. Want je wil graag samen een kindje en de maanden dat het weer niet gelukt is blijven toch teleurstellingen.
Gast- Gast
Ja, ik snap jullie punt wel...
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Ja misschien is het logisch... Voor iedereen anders natuurlijk. Ik begrijp wel dat je dit na langere tijd met elkaar bespreekt, maar eerlijk gezegd denk ik dat het in ons geval dan best wle wat druk zou geven en dat wij er ook niet zo snel meer zin in zouden hebben. Vind toch wel dat er een kindje uit liefde moet ontstaan en niet met de druk van wij willen graag zwanger worden... Maar misschien is het te makkelijk praten voor mij/ ons omdat het binnen 1.5 maand al gelukt was...
Ik denk het eerlijk gezegd wel. Zoals bij jou is het de mooiste manier zeg maar om zwanger te raken .
Bij ons kwam het na een paar rondes ook pas ter sprake. Misschien is Lellebel er wat vlug mee, maar in haar geval begrijp ik dat ook wel weer (man die nooit wil). Als je een geregeld sexleven hebt van altijd 3 x per week, hoef je het misschien helemaal niet te zeggen!
Le Chat Noir- Prater
[quote="Le Chat Noir"]
Ik denk het eerlijk gezegd wel. Zoals bij jou is het de mooiste manier zeg maar om zwanger te raken .
Bij ons kwam het na een paar rondes ook pas ter sprake. Misschien is Lellebel er wat vlug mee, maar in haar geval begrijp ik dat ook wel weer (man die nooit wil). Als je een geregeld sexleven hebt van altijd 3 x per week, hoef je het misschien helemaal niet te zeggen![/quote']
Ja precies... het was voor ons de mooiste manier om inderdaad zwanger te raken, en wij hadden gewoon echt mazzel dat het zo snel gebeurde... Maar goed, je hebt wel een punt... Als je minder vaak sex hebt, is het misschien ook wel belangrijk voor haar dat ze het wel bespreekt... Maar goed, daarbij ieder z'n ding... maar ik zou er als man zijnde een beetje op afknappen als ik zou weten wanneer ik weer zou moeten presteren... Al zegt het natuurlijk niks als je sex hebt op je vruchtbare dagen, of je dan meteen zwanger bent.
Bij ons kwam het na een paar rondes ook pas ter sprake. Misschien is Lellebel er wat vlug mee, maar in haar geval begrijp ik dat ook wel weer (man die nooit wil). Als je een geregeld sexleven hebt van altijd 3 x per week, hoef je het misschien helemaal niet te zeggen![/quote']
Ja precies... het was voor ons de mooiste manier om inderdaad zwanger te raken, en wij hadden gewoon echt mazzel dat het zo snel gebeurde... Maar goed, je hebt wel een punt... Als je minder vaak sex hebt, is het misschien ook wel belangrijk voor haar dat ze het wel bespreekt... Maar goed, daarbij ieder z'n ding... maar ik zou er als man zijnde een beetje op afknappen als ik zou weten wanneer ik weer zou moeten presteren... Al zegt het natuurlijk niks als je sex hebt op je vruchtbare dagen, of je dan meteen zwanger bent.
CCC- Ratel
Le Chat Noir schreef:Misschien is Lellebel er wat vlug mee, maar in haar geval begrijp ik dat ook wel weer (man die nooit wil).
Gast- Gast
Jolicious schreef:Le Chat Noir schreef:Misschien is Lellebel er wat vlug mee, maar in haar geval begrijp ik dat ook wel weer (man die nooit wil).
Hier moest ik net ook zo om lachen haha!
CCC- Ratel
[quote="chococupcake"]
Ik denk dat zij er net zo op af knapt dat hij niet snapt dat je toch echt sex nodig hebt om een kindje te maken.
Le Chat Noir schreef:chococupcake schreef:Ja misschien is het logisch... Voor iedereen anders natuurlijk. Ik begrijp wel dat je dit na langere tijd met elkaar bespreekt, maar eerlijk gezegd denk ik dat het in ons geval dan best wle wat druk zou geven en dat wij er ook niet zo snel meer zin in zouden hebben. Vind toch wel dat er een kindje uit liefde moet ontstaan en niet met de druk van wij willen graag zwanger worden... Maar misschien is het te makkelijk praten voor mij/ ons omdat het binnen 1.5 maand al gelukt was...
Ik denk dat zij er net zo op af knapt dat hij niet snapt dat je toch echt sex nodig hebt om een kindje te maken.
Gast- Gast
Mijn man vroeg zelf wanneer de vruchtbare dagen waren en wilde dan wat vaker. De rest van de maand hebben we ook gewoon regelmatig seks gehad.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
chococupcake schreef:Jolicious schreef:Le Chat Noir schreef:Misschien is Lellebel er wat vlug mee, maar in haar geval begrijp ik dat ook wel weer (man die nooit wil).
Hier moest ik net ook zo om lachen haha!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Le Chat Noir schreef:chococupcake schreef:Ja misschien is het logisch... Voor iedereen anders natuurlijk. Ik begrijp wel dat je dit na langere tijd met elkaar bespreekt, maar eerlijk gezegd denk ik dat het in ons geval dan best wle wat druk zou geven en dat wij er ook niet zo snel meer zin in zouden hebben. Vind toch wel dat er een kindje uit liefde moet ontstaan en niet met de druk van wij willen graag zwanger worden... Maar misschien is het te makkelijk praten voor mij/ ons omdat het binnen 1.5 maand al gelukt was...
Bij ons kwam het na een paar rondes ook pas ter sprake. Misschien is Lellebel er wat vlug mee, maar in haar geval begrijp ik dat ook wel weer (man die nooit wil). Als je een geregeld sexleven hebt van altijd 3 x per week, hoef je het misschien helemaal niet te zeggen!
Hahaha dank je LCN! :o
Maar het klopt wat je zegt, omdat we het niet regelmatig genoeg doen, moet ik het wel bespreekbaar maken. Ik zou echt willen dat het niet nodig was en het allemaal zijn beloop laten gaan, maar dat zit er helaas niet in. Een man die vraagt wanneer mijn vruchtbare dagen en dan extra wilt al helemaaaaal niet. Dat zal hij niet doen en dat moet ik respecteren. Maar ik vind wel, dat wanneer we dan besluiten om voor een kindje te gaan dat hij wel iets beter zijn best mag doen. Nu doen we het wel, maar met een instelling van 'ik heb geen zin en het gaat toch niet lukken' is het logisch dat er niets gebeurd. Hij mag best wat meer moeite doen om het dan iig leuk te hebben. Want vaak merk ik dat als je eenmaal bezig bent en je bent over die drempel, dat het allemaal vanzelf gaat. Ik zal iig zelf ook proberen me weer wat verleiderlijker op te stellen en de termen vruchtbaarheid en ei te vermijden. Hopelijk heeft dat het gewenste effect. Helaas zal ik weer 4 weken moeten wachten.
Ellebel- Prater
Ik denk dat zij er net zo op af knapt dat hij niet snapt dat je toch echt sex nodig hebt om een kindje te maken.[/quote]
Juist!
Juist!
Ellebel- Prater
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje kinderachtig dat een man er vooral niks van mag merken dat hij seks heeft voor een zwangerschap, dat het voor hem vooral maar spannend en geil moet blijven. Als je geluk hebt dan kan het voor allebei zo gaan, dan kan er een zwangerschap voortkomen uit spontane seks en hoef je er allebei je hoofd niet over te breken, maar als je minder geluk hebt en je moet wel meer stil gaan staan bij vruchtbare dagen dan is dat toch iets van beide partners? Waarom zou de vrouw haar hoofd daarover moeten breken en zou de man daarin moeten worden ontzien?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik vind het eerlijk gezegd een beetje kinderachtig dat een man er vooral niks van mag merken dat hij seks heeft voor een zwangerschap, dat het voor hem vooral maar spannend en geil moet blijven. Als je geluk hebt dan kan het voor allebei zo gaan, dan kan er een zwangerschap voortkomen uit spontane seks en hoef je er allebei je hoofd niet over te breken, maar als je minder geluk hebt en je moet wel meer stil gaan staan bij vruchtbare dagen dan is dat toch iets van beide partners? Waarom zou de vrouw haar hoofd daarover moeten breken en zou de man daarin moeten worden ontzien?
Nou, dat vraag ik me dus ook ernstig af.
Gast- Gast
ik ben het eigenlijk wel eens met susan.
Zwanger wordt je nou eenmaal niet van een kushandje, daar heb je sex voor nodig. Als je samen een kindje wilt, zul je zo af en toe dus zin moeten maken als je libido normaal niet zo hoog is. Je hebt per maand maar 20% kans en dan ook nog eens maar 3 dagen zo'n maand. Ik vind het niet meer dan normaal als je je sex dan enigszins plant. je hoeft ook niet door te schieten naar het uiterste en je man opbellen dat je je eisprong hebt en dat hij NU thuis moet komen, maar dat je op bepaalde dagen in je vruchtbare periode extra sex hebt vind ik eigenlijk wel logisch.
Zwanger wordt je nou eenmaal niet van een kushandje, daar heb je sex voor nodig. Als je samen een kindje wilt, zul je zo af en toe dus zin moeten maken als je libido normaal niet zo hoog is. Je hebt per maand maar 20% kans en dan ook nog eens maar 3 dagen zo'n maand. Ik vind het niet meer dan normaal als je je sex dan enigszins plant. je hoeft ook niet door te schieten naar het uiterste en je man opbellen dat je je eisprong hebt en dat hij NU thuis moet komen, maar dat je op bepaalde dagen in je vruchtbare periode extra sex hebt vind ik eigenlijk wel logisch.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:ik ben het eigenlijk wel eens met susan.
Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Zou het zelf getypt kunnen hebben!
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Susan schreef:Ik vind het eerlijk gezegd een beetje kinderachtig dat een man er vooral niks van mag merken dat hij seks heeft voor een zwangerschap, dat het voor hem vooral maar spannend en geil moet blijven. Als je geluk hebt dan kan het voor allebei zo gaan, dan kan er een zwangerschap voortkomen uit spontane seks en hoef je er allebei je hoofd niet over te breken, maar als je minder geluk hebt en je moet wel meer stil gaan staan bij vruchtbare dagen dan is dat toch iets van beide partners? Waarom zou de vrouw haar hoofd daarover moeten breken en zou de man daarin moeten worden ontzien?
Helemaal mee eens!!
Wij hadden hier het geluk dat het gewoon meteen raak was, we hadden afgesproken er vanaf de vakantie voor te gaan. En tja we waren op vakantie, geen stress niks nada noppes alleen maar genieten. Wij hebben op vakantie meestal meer seks dan gewoon thuis. Dus eenmaal twee weken naar thuis komst was er geen menstruatie dus een testje gedaan..
Wij hebben het dus niet over vruchtbare dagen of wat dan ook gehad, het was ook niet nodig. Ik denk als het langer bij ons had geduurt was ik er echt wel over begonnen met mijn vriend hoor. Hij mag ook wel weten wanneer mijn vruchtbare dagen zijn en wanneer we dus de meeste kans hadden. Maar goed dit is bij ons nooit aan de orde geweest.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» druk op schaambeen
» Ik maak me druk (om niks?)
» Continue ´druk´ down under ..
» Druk kindje in buik.
» Wanneer heb je het 'druk'?
» Ik maak me druk (om niks?)