Met 1 druk op de knop
+3
Snoes
Curious
mzcharlotte
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Met 1 druk op de knop
stuur ik een sollicitatiebrief + cv door ....
Zal ik de kans toch wagen? Ik vind het best spannend! *twijfel, twijfel*
Zal ik de kans toch wagen? Ik vind het best spannend! *twijfel, twijfel*
Gast- Gast
Re: Met 1 druk op de knop
Doen! Spannend joh!
Edit: wat voor baan eigenlijk?
Edit: wat voor baan eigenlijk?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Nooit geschoten is altijd mis!
Succes!
Succes!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik heb het gedaan, maar ik ben zo stom! Het is via vacaturebank en ben helemaal vergeten af te sluiten met vriendelijke groet. Nog een e-mail er achteraan sturen?
EDIT: 2e e-mail er meteen achteraan gestuurd
Gast- Gast
Spannend Birgit!
Wat voor baan heb je gesolliciteerd?
Wat voor baan heb je gesolliciteerd?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
http://www.nationalevacaturebank.nl/zoek/vacatures/3710945-administrateur-28-32-uur-werken-bij-een-leuk-bedrijf-/?functiegroep=41&opleidingsniveau=78&postcode_center=4871&postcode_radius=10&search_position=10
Gast- Gast
Leuke vacature! Ik zal voor je duimen
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Birgit. Je kan het nog altijd bij mijn werk proberen
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Thanks Raindrop!
@Jordana: zoeken ze bij jullie ook mensen dan? Beetje uit de richting denk ik, ben wel afhankelijk van openbaar vervoer.
@Jordana: zoeken ze bij jullie ook mensen dan? Beetje uit de richting denk ik, ben wel afhankelijk van openbaar vervoer.
Gast- Gast
Spannend Birgit, ziet er een leuke vacature uit!
Weet je wanneer de sluitinsdatum is?
Weet je wanneer de sluitinsdatum is?
Snoes- Lady Post-a-lot
Nee, dat weet ik niet. Wel dat hij 30 sept. geplaatst is dus hij staat al even open.
Ik heb het mijn vriend net verteld en hij valt over dit zinnetje Kennis van en ervaring met projectadministraties is een must . Ik weet niet precies wat het inhoudt, maar ik zie het wel.
Ik heb het mijn vriend net verteld en hij valt over dit zinnetje Kennis van en ervaring met projectadministraties is een must . Ik weet niet precies wat het inhoudt, maar ik zie het wel.
Gast- Gast
Bel je die meneer ook nog even na? Scoort altijd wel goed/beter. Leuk leuk leuk!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Birgit schreef:Nee, dat weet ik niet. Wel dat hij 30 sept. geplaatst is dus hij staat al even open.
Ik denk dat dit administratie is puur van één of meerdere projecten. Of lees ik dit veel te makkelijk?
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Kamperseboekenwurm schreef:Birgit schreef:Nee, dat weet ik niet. Wel dat hij 30 sept. geplaatst is dus hij staat al even open.
Ik denk dat dit administratie is puur van één of meerdere projecten. Of lees ik dit veel te makkelijk?
Zo vatte ik het ook op, maar misschien is dat inderdaad te makkelijk gedacht :-)
Ik wil die meneer nog wel even bellen. Geef hem tot donderdag, als ik dan niks gehoord heb bel ik zelf even.
Gast- Gast
Goed zo Birgit! Ik hoop voor je dat het wat wordt, wat op je huidige werk word je niet gelukkiger denk he?
Snoes- Lady Post-a-lot
Maar toch ben ik bang dat ik uiteindelijk de stap niet zou durven maken, tenzij mijn werk weer in de buurt zit.
Ik loop nu de straat uit en dan ben ik er al bijna, dat vind ik toch wel een groot voordeel.
Ik loop nu de straat uit en dan ben ik er al bijna, dat vind ik toch wel een groot voordeel.
Gast- Gast
Birgit schreef:Ik heb het gedaan, maar ik ben zo stom! Het is via vacaturebank en ben helemaal vergeten af te sluiten met vriendelijke groet. Nog een e-mail er achteraan sturen?
Lol!
Zoiets heb ik ook eens gehad. Druk op verzenden: heb ik de conceptversie toegevoegd... met verkeerde namen, verkeerd CV en alles. Daar heb ik dus ook maar even een mail achteraan gestuurd met excuses en de goede bestanden.
Ben destijds wel aangenomen overigens.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik heb voor mezelf besloten dat ik er niet achteraan ga, meer info in dit topic https://yescafe.actieforum.com/t16546-totaal-iets-anders
Mocht er contact met mij opgenomen worden dan ben ik natuurlijk wel bereid om op gesprek te gaan, ben ook heel benieuwd naar het salaris
Mocht er contact met mij opgenomen worden dan ben ik natuurlijk wel bereid om op gesprek te gaan, ben ook heel benieuwd naar het salaris
Gast- Gast
Ik heb je verhaal in het andere topic gelezen en begrijp helemaal dat je er niet meer achteraan gaat.
Je moet je dromen achterna gaan en die liggen duidelijk niet in een (fulltime) administratieve functie.
Je moet je dromen achterna gaan en die liggen duidelijk niet in een (fulltime) administratieve functie.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik kreeg vandaag een e-mail, de vacature is inmiddels vervuld maar mijn gegevens worden bewaard.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Knop omzetten
» Iphone aan/uit knop kapot
» Druk op je werk
» knop om de tijd even stil te zetten
» Continue ´druk´ down under ..
» Iphone aan/uit knop kapot
» Druk op je werk
» knop om de tijd even stil te zetten
» Continue ´druk´ down under ..
Pagina 1 van 1