Tevreden met je lichaam/gewicht?
+34
Mees
Urban Naked
Merai
May
Jeanette
Sanne_86
ThinkPink
Silver
Sugarfall
Ella
Kat1980
patjuhhh
Monte
Benthe
Shisha
TukTuk
VeryCherry
Atelier Madame
Marin
luenca
SuperGrover
Suus
Rush
Susan
Minx
Beachgirl
Blond
Highway
Bay
Laced
Arwyn
_Lacey_
RioolSpook
Kerel
38 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?
Ik ben absoluut niet tevreden. Ik weeg 80 bij 1.79 en er zou toch zeker 10 kilo af moeten. Ik heb sevige bovenbenen en ik kan af en toe wel huilen als ik wéér eens in de winkel sta en een broek niet pas omdat die stomme bovenbenen weer in de weg zitten. Verder mag er bij mijn buik ook wel wat af. Ik vind het verschrikkelijk dat ik zo veel mee bezig ben, maar ik baal gewoon echt van mijn figuur. Sinds twee en halve maand doe ik aan hardlopen (3 keer in de week) maar ik zie nog geen enkel verschil. Dat werkt ook niet echt bemoedigend.
Ik zag dat er toch een aantal mensen zijn die wél tevreden zijn met hun figuur. Dat lijkt me heerlijk, om gewoon simpelweg tevreden te kunnen zijn als je in de spiegel kijkt.
Ik zag dat er toch een aantal mensen zijn die wél tevreden zijn met hun figuur. Dat lijkt me heerlijk, om gewoon simpelweg tevreden te kunnen zijn als je in de spiegel kijkt.
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10
Mwah, ik zou mijn buik weg willen hebben en wat slanker willen zijn. Ik heb maat M, opzich niks mis mee, maar bij mij gaat het vet op de verkeerdste plekken zitten.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben niet tevreden, wil nog zo'n 15kg kwijt. Afgelopen zaterdag werd nog tegen mij gezegd en ik zie dat jij ook zwanger bent, leuk! Dus ik ga weer even goed aan de slag, vooral weer mijn eetpatroon goed oppakken en verder ben ik aan het uitzoeken waar ik wel en niet goed op reageer, dus ik hoop in combinatie daarvan dat ik me ook weer beter ga voelen En daarnaast weer hardlopen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben tevreden met mijn verhoudingen en uitstraling. Wel ben ik aan het afvallen met weight watchers en dat gaat erg goed. Nu nog 6,5 kg te gaan, dan hou ik er weer mee op. Dan zit ik nog steeds aan de bovengrens van een gezond gewicht maar dunner past gewoon niet bij mij. Mensen geloven nu al niet dat ik zoveel overgewicht heb/had.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Wat zonde dat er zoveel meiden niet tevreden zijn. En dat terwijl je waarschijnlijk op je mooist bent en later baalt dat je nu niet zeg hoe leuk je eigenlijk was
Ik ben wel tevreden eigenlijk. Doordat ik thuis zit nu ben ik wel een paar kilo aangekomen en dat zijn nét een kilo of 2/3 teveel. Maar ik ben blij met mijn lijf eigenlijk.
Ik ben wel tevreden eigenlijk. Doordat ik thuis zit nu ben ik wel een paar kilo aangekomen en dat zijn nét een kilo of 2/3 teveel. Maar ik ben blij met mijn lijf eigenlijk.
Gast- Gast
Je bent toch niet pas mooi als je slank bent? Ik zie zo vaak prachtige vrouwen lopen die niet een maat 36 hebben. En ik weet dat mijn eigen man me prachtig vind zoals ik ben. Zijn 'scharrel' is een stuk dunner dan ik ben, maatje 38 ofzo, terwijl ik 42/44 heb. Maar ik kreeg van hem te horen dat hij erachter kwam dat hij dat eigenlijk helemaal niet lekkerder of mooier vind, en dat hij toch wel een voorkeur blijkt te hebben voor wat voller. Niet dat zijn scharrel niet prachtig is hoor, want dat is ze wel, en dat vindt hij ook, het boeit dus alleen gewoon niet zoveel welke maat je hebt.
Gast- Gast
De vraag is toch ook niet of je jezelf mooi vindt maar of je tevreden bent? Ik vind mezelf mooi maar ben niet helemaal tevreden, dat kan toch? Haha.
Gast- Gast
Ik was redelijk tevreden met m'n lichaam voordat ik zwanger was. Nu zit ik met een 37weken-buik en een plofferig hoofd, en als ik nu foto's zie van een jaar geleden denk ik 'OK daar zag ik er ECHT goed uit'. Ik kan niet wachten tot ik weer kan gaan hardlopen en m'n oude lijf terug krijg. Er vanuit gaande dat ik dat terug krijg.
En het klopt wat Euc zegt: later vind je het zonde dat je je nu niet tevreden voelt over je lijf.. dat heb ik dus nu al als ik die foto's bekijk van vorig jaar! Vorig jaar vond ik m'n buik dik, nu denk ik 'welke buik?'
En het klopt wat Euc zegt: later vind je het zonde dat je je nu niet tevreden voelt over je lijf.. dat heb ik dus nu al als ik die foto's bekijk van vorig jaar! Vorig jaar vond ik m'n buik dik, nu denk ik 'welke buik?'
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ik ben wel tevreden..al zou er wel een paar kilo bij mogen. Mijn figuur is prima, maar ik denk dat ik minder last zou hebben van 'kwaaltjes' met een paar kilo extra.
Zie dat alleen maar eens voor elkaar te krijgen zonder heeeel erg ongezond te gaan eten.
Zie dat alleen maar eens voor elkaar te krijgen zonder heeeel erg ongezond te gaan eten.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Nee, ik ben niet tevreden. Alles behalve.
Op dit moment snoep ik niet meer en probeer ik zo gezond mogelijk te eten.
De dagen dat ik werk ga ik zoveel mogelijk op de fiets (10km per dag) en ik sport 1x in de week.
Vorige week heb ik ook nog 10km gelopen, dat wil ik in de week dat ik maar 2 dagen werk eigenlijk wel gaan doen.
Dan fiets ik 20km, loop ik 10km en sport ik 1x in de week.
Ik zou er graag 15 kilo vanaf willen hebben.
Morgen ga ik voor het eerst wegen dus ik ben erg benieuwd!
Op dit moment snoep ik niet meer en probeer ik zo gezond mogelijk te eten.
De dagen dat ik werk ga ik zoveel mogelijk op de fiets (10km per dag) en ik sport 1x in de week.
Vorige week heb ik ook nog 10km gelopen, dat wil ik in de week dat ik maar 2 dagen werk eigenlijk wel gaan doen.
Dan fiets ik 20km, loop ik 10km en sport ik 1x in de week.
Ik zou er graag 15 kilo vanaf willen hebben.
Morgen ga ik voor het eerst wegen dus ik ben erg benieuwd!
Gast- Gast
Zonde? Ik vind mezelf mooi en leuk, maar ik heb ook lelijke delen. Tja. Het is niet gek daar van te balen. En ik geloof niet dat er ook maar één vrouw bestaat die werkelijk alles mooi aan zichzelf vindt. Jij bent tevreden, dat is wat anders. Ik ben ook tevreden met mijn uiterlijk. Ik word wel verdrietig als mensen zichzelf echt lelijk vinden. Iedereen heeft iets moois. En hoezo zou je later niet meer leuk zijn? Vond je oude(re) mensen lelijk dan?Eucalypta schreef:Wat zonde dat er zoveel meiden niet tevreden zijn. En dat terwijl je waarschijnlijk op je mooist bent en later baalt dat je nu niet zeg hoe leuk je eigenlijk was
Gast- Gast
Als ik nu naar foto's van 5 jaar terug kijk vind ik mijzelf qua figuur mooi en was ik daar tevreden. Inmiddels ben ik dikker en heb ik flinke knieën en bovenbenen waar ik me sterk aan erger. Dus mooi vind ik mezelf nu niet qua figuur en dat is zeker jammer.Eucalypta schreef:Wat zonde dat er zoveel meiden niet tevreden zijn. En dat terwijl je waarschijnlijk op je mooist bent en later baalt dat je nu niet zeg hoe leuk je eigenlijk was
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Nou ja, ik snap gewoon niet zo goed waarom je je eigen lijf zo moet beoordelen eigenlijk. Ik doe dat volgens mij niet zo. Ja, soms heb ik weleens een bui, maar meestal vind ik het allemaal prima en ik ben al zeker niet bezig met iets verbeteren ofzo.
Gast- Gast
qua gewicht valt het wel mee, (zoiu een paar kilo (2-3) afmogen maar wil eigenlijk vooral van mn buik af..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Wie zegt dat beoordelen moet? Iedereen kijkt kritisch naar haar uiterlijk, jij ook. En wie heeft het over verbeteren? Iets beter willen, daar is niks mis mee. Ik vind het zelfs wel gezond. Eerder ongeloofwaardig dat je alles aan jezelf 'meestal wel allemaal prima' vindt.Eucalypta schreef:Nou ja, ik snap gewoon niet zo goed waarom je je eigen lijf zo moet beoordelen eigenlijk. Ik doe dat volgens mij niet zo. Ja, soms heb ik weleens een bui, maar meestal vind ik het allemaal prima en ik ben al zeker niet bezig met iets verbeteren ofzo.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Je bent toch niet pas mooi als je slank bent? Ik zie zo vaak prachtige vrouwen lopen die niet een maat 36 hebben. En ik weet dat mijn eigen man me prachtig vind zoals ik ben. Zijn 'scharrel' is een stuk dunner dan ik ben, maatje 38 ofzo, terwijl ik 42/44 heb. Maar ik kreeg van hem te horen dat hij erachter kwam dat hij dat eigenlijk helemaal niet lekkerder of mooier vind, en dat hij toch wel een voorkeur blijkt te hebben voor wat voller. Niet dat zijn scharrel niet prachtig is hoor, want dat is ze wel, en dat vindt hij ook, het boeit dus alleen gewoon niet zoveel welke maat je hebt.
Is ook zo, maar ik ben pas tevreden als ik 10 kilo lichter ben. Dat wil niet zeggen dat ik er nu belabberd uitzie.
Gast- Gast
Nou zit er volgens mij niet gek veel verschil tussen verbeteren en iets beter willen, maar dat kan aan mij liggen. En ik vind het helemaal niet ongeloofwaardig als iemand alles aan zichzelf meestal wel prima vindt. Zo denk ik er ook over namelijk. Tuurlijk, als ik een toverstafje had zou ik best wat aanpassingen kunnen bedenken. Maar dat is nou eenmaal niet zo en de dingen die ik als mindere punten aan mezelf beschouw zijn realistisch gezien nog steeds best ok.PurpleSparkle schreef:Wie zegt dat beoordelen moet? Iedereen kijkt kritisch naar haar uiterlijk, jij ook. En wie heeft het over verbeteren? Iets beter willen, daar is niks mis mee. Ik vind het zelfs wel gezond. Eerder ongeloofwaardig dat je alles aan jezelf 'meestal wel allemaal prima' vindt.
Gast- Gast
Ik vind mijn uiterlijk eigenlijk ook wel gewoon prima. Kan zo niks bedenken wat ik anders zou willen. En dat is al jaren zo. Snap ook niet zo goed wat daar ongeloofwaardig aan is.
Volgens mij heet dat gewoon acceptatie.
Volgens mij heet dat gewoon acceptatie.
Gast- Gast
PurpleSparkle schreef:Wie zegt dat beoordelen moet? Iedereen kijkt kritisch naar haar uiterlijk, jij ook. En wie heeft het over verbeteren? Iets beter willen, daar is niks mis mee. Ik vind het zelfs wel gezond. Eerder ongeloofwaardig dat je alles aan jezelf 'meestal wel allemaal prima' vindt.Eucalypta schreef:Nou ja, ik snap gewoon niet zo goed waarom je je eigen lijf zo moet beoordelen eigenlijk. Ik doe dat volgens mij niet zo. Ja, soms heb ik weleens een bui, maar meestal vind ik het allemaal prima en ik ben al zeker niet bezig met iets verbeteren ofzo.
Hoezo 'jij ook'? Ik kijk helemaal niet zo kritisch naar mijn uiterlijk eigenlijk Ik vergelijk het al helemaal niet met andere mensen ook. Ik vind écht alles aan mezelf eigenlijk meestal prima. Soms baal ik weleens van iets, maar dat is meer mijn bui. Over het algemeen voel ik me gewoon heel lekker in mijn lijf, voel ik me sexy en ben ik tevreden. Dat is niet ongeloofwaardig, dat is gewoon zo
Gast- Gast
Ja, ik ben tevreden.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Redelijk tevreden: ik heb nog een beetje een zwangerschapsbuik, maar verder ben ik slank en volgens mij is alles redelijk in verhouding. Ik ben ook niet heel veel bezig met mijn lichaam en wat ik er van vind.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik ben op zich tevreden met mijn gewicht.. Alleen vraag ik me soms af of het wel gezond is hoe ik aan mijn gewicht kom. Ik merk dat ik ook teveel bezig ben met mijn gewicht en voeding en ik merk dat ik het lastig vind om het los te laten.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Geschat gewicht en daadwerkelijk gewicht
» Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)
» Tevreden met je inkomen?
» Tevreden met je seksleven?
» Tevreden over je huisarts?
» Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)
» Tevreden met je inkomen?
» Tevreden met je seksleven?
» Tevreden over je huisarts?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: