Tevreden met je lichaam/gewicht?
+34
Mees
Urban Naked
Merai
May
Jeanette
Sanne_86
ThinkPink
Silver
Sugarfall
Ella
Kat1980
patjuhhh
Monte
Benthe
Shisha
TukTuk
VeryCherry
Atelier Madame
Marin
luenca
SuperGrover
Suus
Rush
Susan
Minx
Beachgirl
Blond
Highway
Bay
Laced
Arwyn
_Lacey_
RioolSpook
Kerel
38 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?
Nee, ik wil er nog zo'n 5 à 6 kilo af. Maar moet zeggen dat ik het heel fijn vind om te zien dat ik al afgevallen ben en dat motiveert me enorm. Ik kan echt blij worden als ik tegenwoordig weer in de spiegel kijk en een mooie taille zie ipv huilend in het pashokje staan. En op foto's zie je m'n kinnetje weer, m'n oude gezichtsvorm, dat vind ik ook zo fijn. Dus al met al begin ik weer een wat positiever zelfbeeld te krijgen en dat helpt alleen maar meer.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zou nog wel een paar kilo willen afvallen, hoewel ik een prima gewicht heb op mijn lengte. Aan de andere kant ben ik wel een stuk strakker geworden door het sporten, dus dat is positief. En ik denk ook altijd maar, mijn levensgeluk hangt niet af van die 2 of 3 kilo minder.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben op zich wel tevreden, zou alleen graag iets minder stevige bovenbenen willen hebben
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Nee op dit moment niet. Maar ik ga vandaag beginnen met Start to Run en ik hoop dat er over een aantal weken resultaat te zien is.
Gast- Gast
Niet tevreden, zal het liefst nog zo'n 15kg afvallen minimaal.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben niet heel erg ontevreden. Qua gewicht zit ik wel goed maar ik zou vooral graag wat strakker zijn. Dus ik probeer regelmatig te sporten.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben redelijk tevreden. Gewicht is prima, maar wil wel nog wat strakker worden (ben tijdens de zwangerschap een beetje spiermassa kwijtgeraakt). Ik eet sowieso altijd gezond, verder beweeg ik regelmatig en is het plan om binnenkort weer met kracht- en cardiotraining aan de slag te gaan. Maar rustig aan, ben tenslotte nog geen drie maanden geleden bevallen en mijn buikspieren zijn nog niet helemaal terug op hun oude plek waardoor ik nog niet alle oefeningen mag doen.
Gast- Gast
Ja, ik ben wel tevreden met mijn lichaam. Ik zou op zich best 10 centimeter langer en wat kilo's lichter willen zijn, maar ik ben prima tevreden met wat ik heb. Het gewicht waar ik nu op zit, heb ik ook al jaren (onder normale omstandigheden) en minder dat dit lukt op een of andere manier ook niet zo goed. Dit is gewoon het gewicht dat bij mij hoort, denk ik wel eens.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Ik ben niet tevreden. Doe mn best om dat te veranderen maar dat gaat moeizaam.
En jij, pippa?
En jij, pippa?
Gast- Gast
Het zou allemaal wel iets strakker mogen en 2 kg eraf. Maar goed, strakker kan ik wel vergeten, het is gewoon uitgerekt.
Gast- Gast
Nee ik ben niet echt tevreden, ik ben 172 cm en weeg tussen de 69 en 73 kg. En het meeste gewicht zit echt in mijn bovenbenen, billen en kuiten, die mogen dus echt wel wat kilootjes minder wegen. Zo'n 5 jaar geleden woog ik 62 en daar voelde ik me erg prettig bij, dus nog zo'n 10 kilo eraf en ik ben tevreden.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Elodie schreef:Ik ben niet tevreden. Doe mn best om dat te veranderen maar dat gaat moeizaam.
En jij, pippa?
Ik ben niet tevreden, totaal niet.
Gast- Gast
Nee, ik ben totaal niet tevreden. Er zou wel 10 tot 15 kilo afkunnen. Vooral rond mijn buik en bovenbenen.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Oh ja, ik zou wel wat minder lang willen zijn, dan kan ik tenminste hakken aan als ik naast mijn vriend loop
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, ik zou ook wel wat minder lang willen zijn! Mijn vriend is lang genoeg maar ik toren dan zo boven mijn vriendinnen uit.
Verder ben ik wel tevreden, zoals ik in het vorige topic ook al zei.. Het kan altijd beter maar ik heb weinig reden tot klagen (dat betekent niet dat ik het nooit doe haha).
Verder ben ik wel tevreden, zoals ik in het vorige topic ook al zei.. Het kan altijd beter maar ik heb weinig reden tot klagen (dat betekent niet dat ik het nooit doe haha).
Gast- Gast
Ik ben totaal niet tevreden, ben van 66 kg naar 78 kg gegaan en zou graag weer terug willen naar 66. Ik heb inmiddels weer een abonnement op de sportschool, hopen dat het een beetje helpt! Ik snoep niet heel erg veel, maar ik houd helemaal niet van brood en eet tussen de middag dan ook vaak iets slechts.
Gast- Gast
Ik ben best tevreden. Ik zit nu bijna op het gewicht van voor mijn eerste zwangerschap, weeg nu 58.2 kg. Zou alleen graag willen dat mijn middel en bovenbenen nog iets strakker worden, maar met 3 keer per week hardlopen en buikspieroefeningen moet dat best goed komen.
Laatst aangepast door Kat1980 op ma 19 maa 2012 - 6:34; in totaal 1 keer bewerkt
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben bijna tevreden ben al een hoop afgevallen en wil nog 5 kilo eraf. Dan is het goed
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik ben tevreden, iets minder vet op mijn heupen zou ik niet erg vinden, maar dat zit echt in de familie, dus ik weet niet of ik dat echt weg krijg. Maakt ook niet uit als het niet lukt, zo is het ook goed.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Qua gewicht ben ik wel tevreden, er is ondertussen nu 8kg af. Maar hier en daar hangen nog wat vellen, die wil ik ook minder hebben.
Ik sport nu sowieso 3 tot 4 keer per week. Nu hoop ik op die manier mijn strakke figuur terug te krijgen.
Ik sport nu sowieso 3 tot 4 keer per week. Nu hoop ik op die manier mijn strakke figuur terug te krijgen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Mwoah. Ik zou nog wel een paar kilo af willen vallen en iets strakker in mijn vel willen zitten.
Gast- Gast
Hmm. Ja en nee. Ik ben 1.66m en 57-58 kg, ik zou graag 53 willen wegen. Voor veel mensen leest dat als heel erg weinig, maar het past bij mijn dunne bouw. Dunne armen, dunne benen. Ik heb wel een klein, slank figuur op t oog. ( Los van de big boobs haha )
Kom ik aan, dat gaat het vet op mijn buik zitten. Not so charming. En nee, niet wat vetjes, echt een buik. Ik kan het goed verbergen met leuke kleding maar ik vind mezelf gewoon mooier als ik wat minder weeg. Kritiek ligt altijd op de loer, want klagen als slank iemand mag niet. Maar mooi is anders, en de vraag of je zwanger bent is al helemaal niet handig
Qua kledingmaat heb ik natuurlijk niks te klagen, ik heb nu gemiddeld 38/M. Maar ik pas soms ook in een (X)S of L, ligt aan het model en de stof.
Maar eigenlijk vind ik het minst mooi aan mijn lichaam... Mijn rug. Ik heb Kyfose en lichte Scoliose en dat gaat nooit meer weg.
Kom ik aan, dat gaat het vet op mijn buik zitten. Not so charming. En nee, niet wat vetjes, echt een buik. Ik kan het goed verbergen met leuke kleding maar ik vind mezelf gewoon mooier als ik wat minder weeg. Kritiek ligt altijd op de loer, want klagen als slank iemand mag niet. Maar mooi is anders, en de vraag of je zwanger bent is al helemaal niet handig
Qua kledingmaat heb ik natuurlijk niks te klagen, ik heb nu gemiddeld 38/M. Maar ik pas soms ook in een (X)S of L, ligt aan het model en de stof.
Maar eigenlijk vind ik het minst mooi aan mijn lichaam... Mijn rug. Ik heb Kyfose en lichte Scoliose en dat gaat nooit meer weg.
Gast- Gast
:-(Pippa schreef:Elodie schreef:Ik ben niet tevreden. Doe mn best om dat te veranderen maar dat gaat moeizaam.
En jij, pippa?
Ik ben niet tevreden, totaal niet.
Gast- Gast
Mja het gaat. Nadeel ben 6 kilo afgevallen door medicatie. Op zich kan het nog wel maar ik heb altijd weinig spek en tiet gehad. Wel spiermassa en dat ben ik nu ook kwijt aan het raken.
Gast- Gast
Ik ben ook tevreden met mijn gewicht. Er zouden zelfs nog een paar kilo's bij kunnen. Maar zodra ik weer wat zwaarder wordt (meestal max. 0,5-1 kg), let ik er toch op omdat ik graag op dit gewicht wil blijven.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Geschat gewicht en daadwerkelijk gewicht
» Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)
» Tevreden met je inkomen?
» Tevreden met je seksleven?
» Tevreden over je huisarts?
» Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)
» Tevreden met je inkomen?
» Tevreden met je seksleven?
» Tevreden over je huisarts?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: