na de bevalling foto
+27
TGR
frolic
Coco
Makamba
Mamsie
Tiana
*Lookie*
maiadebij
Floor
Slakje
Teddyaapje
Thunder
Novalee
Ayla
mickey
Tiara
Filoria
Flower_L
Laced
Star007
Twellie
SarahKey
Limburg85
Happydobby
lief
Liadan
joyce0606
31 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: na de bevalling foto
Valt tegen hoor, als je van de zijkant kijkt, het "hangt"Punk'd schreef:Stylegirl schreef:+1Reva schreef:Wow, Stof Ik wil jou echt nooit meer horen over je buik.
Inderaad! Ik geloof niet dat daar een tweeling in heeft gezeten :o .. Echt super plat joh!!
Gast- Gast
Stofzuiger sorry maar echt je mag niet klagen. Ik weet wel wat je bedoeld denk ik, heb je zo'n rimpelbuik als je bukt?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Teddyaapje, mijn buik is nog steeds zoals jouw eerste foto van de zijkant! (Wat is het bij jou ontzettend goed bij getrokken zeg) Is nooit meer weggegaan. Ik plaats dus ook echt geen buikfoto, schaam me kapot. Enorme striae erop. Ik zie echt prachtige buiken voorbij komen, had ik dat geluk maar.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Parel schreef:Wat lief toch weer!
Ik schrik ook van niemand hier eigenlijk..
Star, hoe zie jij eruit van de zijkant?
Ik vind het van de voorkant namelijk prachtig!
Maar idd, het is niet alsof ik mezelf dik vind (en anders ga ik naar het cb, kan ik me beter voelen haha) maar ik wil weer terug naar vroeger. We zullen zien hoe lang het duurt!
Fantastisch trouwens hoe iedereen ineens zijn ware `ik` laat zien, erg leuk!
De zijkant met striae :
Laatst aangepast door Star007 op ma 19 maa 2012 - 1:21; in totaal 1 keer bewerkt
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ik heb echt ontzettend veel kleine witte scheurtjes. Op een foto valt dat niet op, maar zeker boven mijn navel heb ik echt rimpels. Als ik rechtop sta valt het niet zo heel erg op, maar als ik zit of buk wel, dat is het echt een rol los vel. Echt een rimpelige oudere vrouwen buik zeg maar.Mamsie schreef:Stofzuiger sorry maar echt je mag niet klagen. Ik weet wel wat je bedoeld denk ik, heb je zo'n rimpelbuik als je bukt?
Edit: Zo dus als ik zit, wie wil er nu nog ruilen?!
Laatst aangepast door Stofzuiger op ma 19 maa 2012 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik was na de eerste heel tevreden en na de tweede duurde het wat langer, maar toen kwam het uiteindelijk ook wel weer goed met mijn buik, al had ik toen striae die ik na de eerste niet had. Ben benieuwd na de derde hoe het dan eruit ziet.
Dit is 6 weken na de bevalling van de eerste
Dit is 5 maanden na de bevalling
Negen maanden na de bevalling van de tweede, de eerste foto's die ik kon vinden
Heb verder geen foto's van hoe eruit zag voordat ik nu zwanger werd geloof ik.
Dit is 6 weken na de bevalling van de eerste
Dit is 5 maanden na de bevalling
Negen maanden na de bevalling van de tweede, de eerste foto's die ik kon vinden
Heb verder geen foto's van hoe eruit zag voordat ik nu zwanger werd geloof ik.
Gast- Gast
Nou ik wil alsnog graag ruilen hoor stofzuiger!
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Star007 schreef:Parel schreef:Wat lief toch weer!
Maar idd, het is niet alsof ik mezelf dik vind (en anders ga ik naar het cb, kan ik me beter voelen haha) maar ik wil weer terug naar vroeger. We zullen zien hoe lang het duurt!
De zijkant met striae :
Ja potjandorie ik zie je foto niet!
Je mag hem wel weer pm`en?
Ben vergeten te reageren gisteren op de andere foto`s (telefoon viel uit) maar vind ze echt heel bijzonder! Mooi!
Gast- Gast
Parel schreef:Star007 schreef:Parel schreef:Wat lief toch weer!
De zijkant met striae :
Ja potjandorie ik zie je foto niet!
Je mag hem wel weer pm`en?
Ben vergeten te reageren gisteren op de andere foto`s (telefoon viel uit) maar vind ze echt heel bijzonder! Mooi!
Wat raar dat je hem niet ziet. Ik zie m zelf wel. Nou ik zal hem wel even pm-en haha
edit: nu kun je m wel zien in mijn vorige bericht als het goed is..
Star007- Kletskop
Ik wil wel met je ruilen hoor Stof! Ik heb echt striea van minimaal een cm breed en ik weet niet hoeveel cm lang en als je mijn huid strak trekt voel je gewoon mijn opperhuid! Zo erg en diep is mijn huid gescheurd.
Laatst aangepast door Makamba op ma 19 maa 2012 - 1:24; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Hoe ziet jouw buik eruit dan? Foto?Nois schreef:Nou ik wil alsnog graag ruilen hoor stofzuiger!
Gast- Gast
Ik wil ook wel ruilen stofzuiger ! Hier is het vrijwel hetzelfde als rataplan wel gebleven bij mijn buik..borsten zijn nergens meer te bekenen
maar durven jullie nog in bikini eigenlijk? Kan zo moeilijk een hip badpak vinden( zo 1 waar je niet gelijk 50 jaar lijkt)
maar durven jullie nog in bikini eigenlijk? Kan zo moeilijk een hip badpak vinden( zo 1 waar je niet gelijk 50 jaar lijkt)
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Jee Stofzuiger en Parel, als dat al erg is, dan heeft niemand een mooie buik. Jullie zijn beiden hartstikke slank joh. En jullie buiken zijn allebei gewoon plat!
Natuurlijk is het voor je eigen gevoel altijd anders, maar echt: ik denk dat heel veel vrouwen met jullie zouden willen ruilen!
Natuurlijk is het voor je eigen gevoel altijd anders, maar echt: ik denk dat heel veel vrouwen met jullie zouden willen ruilen!
Gast- Gast
Hadden jullie ergens achteraf niet willen wachten met kinderen krijgen zodat je nog wat langer van je lijf zoals het was kon genieten?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Nee. Mijn kinderen zijn me meer waard als een goed lijf!TGR schreef:Hadden jullie ergens achteraf niet willen wachten met kinderen krijgen zodat je nog wat langer van je lijf zoals het was kon genieten?
Gast- Gast
Parel schreef:Ik schrik ook van niemand hier eigenlijk..
Oh nee? En deze dan
*verwijderd*
Ruim 1,5 jaar geleden bevallen en deze foto is van vanmorgen. Voor de rest ben ik normaal tot slank van bouw.
Laatst aangepast door _Livia op ma 19 maa 2012 - 11:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Nee.TGR schreef:Hadden jullie ergens achteraf niet willen wachten met kinderen krijgen zodat je nog wat langer van je lijf zoals het was kon genieten?Mijn kinderen zijnMijn kind is me meer waard als een goed lijf!
+ 1
Star007- Kletskop
@Livia: Was je veel aangekomen door de zwangerschap dan ofzo? Zodat er nu huid 'over' is.
Star007- Kletskop
Oh dat is gewoon een prima gewicht . Wel balen dan zeg ,maargoed er is niets aan te doen, gelukkig hebben we er kindertjes voor terug
Star007- Kletskop
Ik kan me de reacties van Parel en Stof me wel voorstellen. Het is natuurlijk strak geweest en dit is het resultaat, daar mag je best verdrietig om zijn. In veel gevallen trekt het weer mooi terug, maar als dat niet gebeurd vind ik dat je daar best van mag balen. Dan kan een ander wel zeggen te willen ruilen, maar daar heb je dan geen boodschap aan. Je wilt gewoon je eigen lijf terug.
Wbt bikini, die trek ik dus niet meer aan. Ik vind het verschrikkelijk lelijk, dus dan maar een badpak of tankini.
En wbt later kinderen krijgen, mijn oudste was ongepland dus ik had weinig keus. Maar het is geen garantie dat als je wel wacht je dit lichaam niet zou hebben gekregen. Mijn kinderen zijn mijn alles, dat lijf is nog enigszins te camoufleren met kleding.
Wbt bikini, die trek ik dus niet meer aan. Ik vind het verschrikkelijk lelijk, dus dan maar een badpak of tankini.
En wbt later kinderen krijgen, mijn oudste was ongepland dus ik had weinig keus. Maar het is geen garantie dat als je wel wacht je dit lichaam niet zou hebben gekregen. Mijn kinderen zijn mijn alles, dat lijf is nog enigszins te camoufleren met kleding.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Bij zag je na de eerste echt totaal niet dat ik een kind had gekregen. Na de 2e al wel wat meer en nu zie je het wel maar ach ik mag echt absoluut niet klagen. Natuurlijk had ik het graag weer zo gezien als na mijn eerste maarja ik heb wel 3 kinderen gekregen en bij de laatste was mijn buik echt mega!! Mijn navel vind ik wel lelijk trouwens.
Ik heb zeker geen spijt. Al vraag ik me soms wel af wat voor killer body ik gehad zou hebben als ik nog geen kids had gehad whaha.
Ik heb zeker geen spijt. Al vraag ik me soms wel af wat voor killer body ik gehad zou hebben als ik nog geen kids had gehad whaha.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Van mij mag iedereen balen, maar ik vind ook dat anderen mogen zeggen dat het heel erg meevalt en dat het heel veel erger had gekund. Je kunt wel je oude lichaam terug willen, maar het is natuurlijk wel een enorme luxe als je lichaam er na je zwangerschap(pen) nog precies hetzelfde uitziet als daarvoor, dat gebeurt nou eenmaal maar bij weinig vrouwen. Het is niet zo dat je oude lichaam je op een oneerlijke manier is afgenomen of zo.
Maar ergens van balen, dat staat iedereen natuurlijk vrij.
Maar ergens van balen, dat staat iedereen natuurlijk vrij.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan, het zou idd een luxe zijn als je niet zou kunnen zien dat je zwanger geweest bent. Tuurlijk verandert je lichaam, dat is logisch, maar ik had gewoon echt niet verwacht dat het zo zou eindigen zeg maar. En ja, ik zou best willen dat een ander zegt met me te willen ruilen. Helaas heb ik die nog niet gehoord, haha .
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Stofzuiger schreef:Hoe ziet jouw buik eruit dan? Foto?Nois schreef:Nou ik wil alsnog graag ruilen hoor stofzuiger!
Niet
Die is heel wat meer toegetakeld als die van jou. Maar begrijp wel dat je ervan baalt, ondanks dat ik graag ruil.
Ik heb straie strepen waarvan sommigen bijna 3 cm breed waren en als ik weer op het gewicht van voor de zwangerschap zit, zoals tijdens de bv, dan heb ik genoeg huid over bij mijn onderbuik om het over mijn buik te leggen tot onder mijn borsten.
Tegen de tijd van de correctie zal ik wel een voor en na foto plaatsen. Eerder niet.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's bevalling > album
» foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?
» En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.
» Sex na de bevalling
» In bad na bevalling
» foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?
» En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.
» Sex na de bevalling
» In bad na bevalling
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: