Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

na de bevalling foto

+27
TGR
frolic
Coco
Makamba
Mamsie
Tiana
*Lookie*
maiadebij
Floor
Slakje
Teddyaapje
Thunder
Novalee
Ayla
mickey
Tiara
Filoria
Flower_L
Laced
Star007
Twellie
SarahKey
Limburg85
Happydobby
lief
Liadan
joyce0606
31 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

na de bevalling foto - Pagina 5 Empty Re: na de bevalling foto

Bericht  pitbullgup ma 19 maa 2012 - 2:53

Dit was die van mij met 6 dagen na de bevalling
na de bevalling foto - Pagina 5 Img1480808182
en vandaag met 4 maanden na de bevalling
na de bevalling foto - Pagina 5 Img1480808377

en van voor
na de bevalling foto - Pagina 5 Img1480809605

Mijn borsten zijn nu wel groter maar gelukkig nog wel stevig (geen BV gegeven) en heb alleen een paar nieuwe striae streepjes op mn zij maar verder niks "nieuws" er bij gekregen Wink
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 3:06

*

Zal ik de mijne dan maar eens plaatsen??

Ik ben helaas wel weer wat kilo's aangekomen. Ik was na de laatste bevalling 13 kilo extra afgevallen, maar inmiddels zit ik weer over de 80. Dus weer ruim 4 kilo aangekomen helaas. Ik weeg nu 82 kilo en ben 1,75, dus wel te zwaar helaas. Was juist zo blij, na de laatste zwangerschap was ik slanker...

Mijn buik is ook niet mooi meer, maar ben er niet heel ontevreden over, het is nou eenmaal niet anders. Heb ook echt huid teveel door de striae. En het is toch echt bij de oudste gekomen. Bij de 2e en de laatste keer heb ik er hooguit een streepje bijgekregen.

Ik vind vooral mijn navel erg lelijk.

Laatst aangepast door _MamaRosa_ op ma 19 maa 2012 - 19:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 3:08

Als ik zit ziet mijn buik er dus ook zo uit. Ik heb gewoon het geluk dat mijn striae wit is.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 3:09

Stofzuiger schreef:Als ik zit ziet mijn buik er dus ook zo uit. Ik heb gewoon het geluk dat mijn striae wit is.

Die van mij ook gelukkig, alleen met de flitser erop dus niet. Ziet er erg paars uit zo, haha! Als ik normaal sta voor de spiegel zie je het nog nauwelijks. Van dichtbij wel natuurlijk, maar het is wel weer wit gelukkig.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 3:11

Ik krijg alleen nog steeds die achterlijke pigmenstreep niet weg. Dat ziet er echt vies uit gewoon. Onder mijn navel. Op een gegeven moment kon ik het meeste wegwassen, net als nadat je bent verkleurd door de zon zeg maar, maar dit wil nog maar niet weg gaan.

Gast
Gast

Bericht  Twellie ma 19 maa 2012 - 3:19

Ik heb geen streepje striae overgehouden aan de zwangerschappen en ook geen hangvel, maar ik zie er gewoon nog steeds zwanger uit. Een vriendin van mij gaat nu richting de twinitg weken, maar als je ons naast elkaar ziet, zou je denken dat ik degene was die richting de twintig weken ging.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Viva ma 19 maa 2012 - 3:48

Stofzuiger, wáuw wat een buik, en daar zat een tweeling in! Ik ben zwaar jaloers Wink

Volgens mij heb ik niet zo'n foto van na de bevalling, dat kon ik niet aan, haha!
Ik heb wel een foto van deze zwangerschap, 5 weken, dus anderhalve week terug gemaakt.
(ruim 3jr na de zwangerschap van onze dochter)

na de bevalling foto - Pagina 5 140vx1i

Ik ben voornamelijk breed, dat zie je nu iets minder. En het allerergste vind ik dat mijn navel niet meer in het midden zit...
maar meer naar rechts.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 4:55

TGR schreef:Hadden jullie ergens achteraf niet willen wachten met kinderen krijgen zodat je nog wat langer van je lijf zoals het was kon genieten?

Als het puur daar om ging: ja , dan had ik liever gewacht. Ik ben nu hartstikke slank, heb met kleren aan een goed figuur, maar als ik zonder kleren voor de spiegel sta kan ik wel janken.

Maar aan de andere kant; ik vind het heerlijk om jong moeder te zijn en zou nooit meer zonder die twee kunnen. Het is nu eenmaal niet anders. En chirurgie heeft ook weinig zin bij zulke erge striae, dus beter zal het nooit meer worden. Wie weet durf ik dit jaar in bikini, maar ik zal me er nooit meer écht prettig in voelen denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 6:00

Minneke: Kom op met die foto!!

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 19 maa 2012 - 6:03

Tuinstoel schreef:Ik heb geen streepje striae overgehouden aan de zwangerschappen en ook geen hangvel, maar ik zie er gewoon nog steeds zwanger uit. Een vriendin van mij gaat nu richting de twinitg weken, maar als je ons naast elkaar ziet, zou je denken dat ik degene was die richting de twintig weken ging.

Een aantal maanden geleden waren er ook wat mensen die dachten dat ik zwanger was, maar toen had ik ook wel echt een buikje. Nu ben ik wel flink wat afgeslankt, misschien zijn er nog wel mensen die vinden dat ik een buikje heb, maar die zeggen het dan gelukkig niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 7:29

Eventjes dan, van vandaag:

*En...knip*

Laatst aangepast door Minneke op ma 19 maa 2012 - 19:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje ma 19 maa 2012 - 12:01

@ Minneke, ik vind t reuze meevallen hoor! Er zit wel wat striae maar ik vind dat je buik mooi in shape is hoor!

@ Tuinstoel: een tijdje terug was er bij het programma Genante lijven een vrouw waar geen grammetje vet aan zat, ze was echt super slank, maar ze had na 2 zwangerschappen een buik overgehouden waardoor ze 25w zwanger leek, echt zo'n bolletje. Bij haar waren de buikspieren niet terug naar elkaar geschoven waardoor ze zo'n buik kreeg. Met een operatie hebben ze beide spieren aan elkaar gemaakt en ze had weer een mooie platte buik.

Ik ben sinds dit jaar bij de reacreanten gaan volleyen en ik moet zeggen dat dat wel heel erg relativeert, 9 van de 10 mama's hebben toch wel vel over of striae op de buik, borsten, benen, enz. Voel me een stuk prettiger met douchen dan bij de 18 jarigen waar ik eerst mee speelde.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  PapillonRose ma 19 maa 2012 - 23:46

Wat ben ik 'blij' dat dit topic er is. Natuurlijk weet ik wel dat er heus ook andere meiden zijn die striae hebben en wat hangend vel, maar het lijkt wel alsof dat een soort taboe is. Ik hoor er niemand over en bij het ouder en kind zwemmen zie ik alleen mama's in bikini met strakke buik. Dus wel 'fijn' om eens te zien dat ik niet de enige ben, al wens ik natuurlijk niemand striae of hangvel toe uiteraard.

Laat ik dan gelijk even sportief doen en mijn buik laten zien, compleet met verkeersdrempel (zo noem ik de bizarre rol onderaan mijn buik laughcry ). Het gekke is, ik ben tot ongeveer aan de bovenkant van mijn heupen best slank, en dan ineens is daar echt een enorme hobbel. Ziet er zo uit verhouding uit, van onderen slank en dan echt ineens een grote overgang.. Nou, oordeel zelf maar Cry

*weg

Niet quoten aub, ik laat hem niet te lang staan..
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud