na de bevalling foto
+27
TGR
frolic
Coco
Makamba
Mamsie
Tiana
*Lookie*
maiadebij
Floor
Slakje
Teddyaapje
Thunder
Novalee
Ayla
mickey
Tiara
Filoria
Flower_L
Laced
Star007
Twellie
SarahKey
Limburg85
Happydobby
lief
Liadan
joyce0606
31 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: na de bevalling foto
Mijn buik is niet veel veranderd sinds tijdens de zwangerschap, nog steeds bol M'n borsten zijn volgens mij nog net als ervoor. Net wat Limburg zegt, ze leken wel wat slapper maar volgens mij was ik teveel aan m'n volle borstvoedingsborsten gewend.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Sexy... Doet me denken aan vroeger, dat woord, maar wat betekende het ook alweer?Ayla schreef:Dat heb ik ook hoor Star, ga weer langzaam richting omvang 70, cup weet ik zo niet, maar ze zijn echt wel slapper. Ik kan er alleen niet wakker van liggen haha, het is nou eenmaal zo. Voel me er niet minder "sexy" door.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Netjes Joyce! Ik heb geen foto, maar mijn buik was al heel snel weer strak. Denk dat dat straks niet het geval is.
+1
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik heb geen streepje voor, maar een complete zebramickey schreef:Stofzuiger schreef:Hier hangt het. Buik, borsten... En ik heb mijn strepen verdiend zeg maar...en helaas ook +1
Je kunt het ook als tijgerrrrrrrr beschouwen Dan komt de betekenis van "sexy" misschien ook weer terug
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Stofzuiger schreef:Ik heb geen streepje voor, maar een complete zebramickey schreef:Stofzuiger schreef:Hier hangt het. Buik, borsten... En ik heb mijn strepen verdiend zeg maar...en helaas ook +1
+1
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn buik & borsten zijn niet zozeer slap, dan wel vol.
Ik heb aardige jetsers, maar wel een maat groter qua omtrek.
Ook pas ik met moeite mt 42 qua broeken, waar het eens 40 was.
Er moet dus nog wel wat aan gebeuren! En pas als dat weer in shape is, mag er een ander mensje in!
Er moet dus nog wel wat aan gebeuren! En pas als dat weer in shape is, mag er een ander mensje in!
Gast- Gast
Parel schreef:Mijn buik & borsten zijn niet zozeer slap, dan wel vol.
+1 (waarschijnlijk zit er bij mij alweer een ander mensje in dan )
joyce0606- Kletskop
Parel als ik jou op foto's zie zou je dat echt niet zeggen!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
+1Limburg85 schreef: Parel als ik jou op foto's zie zou je dat echt niet zeggen!
Gelukkig ga ik dr binnenkort meeten, dan neem ik mijn meetlint mee!
Gast- Gast
Zo is de situatie momenteel .
Laatst aangepast door Rataplan op za 16 jun 2012 - 4:11; in totaal 1 keer bewerkt
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Stofzuiger schreef:+1Limburg85 schreef: Parel als ik jou op foto's zie zou je dat echt niet zeggen!
Ja jullie wonen in dezelfde stad toch? Leuk!
Limburg85- Ratel
Ja klopt, 20 min lopenLimburg85 schreef:Stofzuiger schreef:+1Limburg85 schreef: Parel als ik jou op foto's zie zou je dat echt niet zeggen!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ja klopt, 20 min lopenLimburg85 schreef:Stofzuiger schreef:+1Limburg85 schreef: Parel als ik jou op foto's zie zou je dat echt niet zeggen!
Wat leuk, gezellig! Hier wonen er maar weinig in de buurt geloof ik. Vroeger (klinkt als heel lang geleden maar valt wel mee) kwam ik ook af en toe bij jullie in de stad, vriendin woont er.
Limburg85- Ratel
rataplan: wouw! was dit al na je eerste kindje? of na je 2e kindje pas?
stofzuiger&parel: wat leuk dat jullie elkaar gaan meeten! toch altijd leuk om mensen in dezelfde levensfase te ontmoeten!
stofzuiger&parel: wat leuk dat jullie elkaar gaan meeten! toch altijd leuk om mensen in dezelfde levensfase te ontmoeten!
joyce0606- Kletskop
Helaas was dit na de eerste al zo, maar goed, ik kwam dan ook bijna 30 kilo aan.joyce0606 schreef:rataplan: wouw! was dit al na je eerste kindje? of na je 2e kindje pas?
Edit: En dit is nog maar een klein stukje van de zebra. Ik heb werkelijkwaar overal strepen. Ook op mijn borsten, bovenarmen, (zoals te zien) liezen, bovenbenen, maar ook op mijn kuiten.
Thunder- Kletskop
Limburg85 schreef:Stofzuiger schreef:Ja klopt, 20 min lopenLimburg85 schreef:Stofzuiger schreef:+1Limburg85 schreef: Parel als ik jou op foto's zie zou je dat echt niet zeggen!
Wat leuk, gezellig! Hier wonen er maar weinig in de buurt geloof ik. Vroeger (klinkt als heel lang geleden maar valt wel mee) kwam ik ook af en toe bij jullie in de stad, vriendin woont er.
Waar woon jij dan? Ik zie Limburg staan, maar waar ongeveer?
mickey- Kletskop
mickey schreef:Limburg85 schreef:Stofzuiger schreef:Ja klopt, 20 min lopenLimburg85 schreef:Stofzuiger schreef:+1Limburg85 schreef: Parel als ik jou op foto's zie zou je dat echt niet zeggen!
Midden Limburg (werk in Zuid Limburg en familie woont in Noord Limburg), woon jij ook in Limburg?
Laatst aangepast door Limburg85 op zo 18 maa 2012 - 9:35; in totaal 1 keer bewerkt
Limburg85- Ratel
Rataplan schreef:Helaas was dit na de eerste al zo, maar goed, ik kwam dan ook bijna 30 kilo aan.joyce0606 schreef:rataplan: wouw! was dit al na je eerste kindje? of na je 2e kindje pas?
Edit: En dit is nog maar een klein stukje van de zebra. Ik heb werkelijkwaar overal strepen. Ook op mijn borsten, bovenarmen, (zoals te zien) liezen, bovenbenen, maar ook op mijn kuiten.
hmmm ja balen! heb je er zelf last van, of vind je het wel prima ?
joyce0606- Kletskop
Limburg85 schreef:mickey schreef:Limburg85 schreef:Stofzuiger schreef:Ja klopt, 20 min lopenLimburg85 schreef:Stofzuiger schreef:+1Limburg85 schreef: Parel als ik jou op foto's zie zou je dat echt niet zeggen!
Midden Limburg, woon jij ook in Limburg?
Ja, in het zuiden woon ik. Vandaar dat ik het inderdaad vroeg
mickey- Kletskop
Wat lief van jullie! En Stofzuiger en ik doen het ook mede dan omdat we in shape moeten komen hoor haha, mijn schoonzusje woont 5 min dichterbij en dan ben ik wel echt even bekaf haha, heel erg!
Heb het meetlint er even bijgepakt, 108 bij billen, 105 bij navel, 91 onder buste, weinig modelmaten aan dus haha. Maar ik ben ook 1.77 m dus dat scheelt. Weeg momenteel 82 of 83. 76 is mijn startgewicht, en als ik daar ben, ben ik alweer blij. Lang leve de correctiehemdjes van de Primark dus!
Rataplan, wow .. vind het echt lef hebben om die foto hier neer te knallen! Je ziet er voor de rest hartstikke goed uit, maar die strepen is weinig aan te doen he?
Heb het meetlint er even bijgepakt, 108 bij billen, 105 bij navel, 91 onder buste, weinig modelmaten aan dus haha. Maar ik ben ook 1.77 m dus dat scheelt. Weeg momenteel 82 of 83. 76 is mijn startgewicht, en als ik daar ben, ben ik alweer blij. Lang leve de correctiehemdjes van de Primark dus!
Rataplan, wow .. vind het echt lef hebben om die foto hier neer te knallen! Je ziet er voor de rest hartstikke goed uit, maar die strepen is weinig aan te doen he?
Laatst aangepast door Parel op zo 18 maa 2012 - 23:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@ Joyce: Nu na 2½ jaar weet ik dat het nooit meer beter zal worden, want deze foto is van een paar maanden geleden. Inmiddels sport ik en ben ik 6 kilo afgevallen, maar het ziet er nog net zo uit. Zomers baal ik er heel erg van ja. Met korte broeken en t-shirts zie je natuurlijk altijd die striae er onder uit komen .
@ Parel: Dank je. Tja, wat heet lef, het is nu eenmaal de realiteit. Met kleding aan vind ik mezelf er wel redelijk uitzien, maar naakt... dan kan ik wel janken.
@ Parel: Dank je. Tja, wat heet lef, het is nu eenmaal de realiteit. Met kleding aan vind ik mezelf er wel redelijk uitzien, maar naakt... dan kan ik wel janken.
Thunder- Kletskop
ik zal ook even meten zo
ik ben 1,70 lang en weeg nu 71 kilo. voor mijn bevalling woog ik ongeveer 76. ik wil richting de 60 kilo maar zou al blij zijn als ik onder die 70 kom, en super als ik de 65 haal voordat er een ander mensen inkruipt!
vanaf morgen ga ik niet meer snoepen en gezond eten, veel groente en fruit, op die manier probeer er iets vanaf te krijgen zonder echt te lijnen.
rataplan: ja je zal er mee moeten dealen, helaas! ik kan begrijpen dat het in de zomer lastig is!
ik ben 1,70 lang en weeg nu 71 kilo. voor mijn bevalling woog ik ongeveer 76. ik wil richting de 60 kilo maar zou al blij zijn als ik onder die 70 kom, en super als ik de 65 haal voordat er een ander mensen inkruipt!
vanaf morgen ga ik niet meer snoepen en gezond eten, veel groente en fruit, op die manier probeer er iets vanaf te krijgen zonder echt te lijnen.
rataplan: ja je zal er mee moeten dealen, helaas! ik kan begrijpen dat het in de zomer lastig is!
joyce0606- Kletskop
Rataplan, misschien een beetje direct allemaal hoor, maar ik snap het wel. Ik kan ook al janken omdat het gewoon in niks is hoe het was. Ik had het iig niet achter je gezocht. En ik weet zeker dat je prachtig bent mét kleren aan (en tegenwoordig ook zonder kleren!).
Gast- Gast
Heb het meetlint er even bijgepakt, 108 bij billen, 105 bij navel, 91
onder buste, weinig modelmaten aan dus haha. Maar ik ben ook 1.77 m dus
dat scheelt. Weeg momenteel 82 of 83. 76 is mijn startgewicht, en als ik
daar ben, ben ik alweer blij. Lang leve de correctiehemdjes van de
Primark dus!
bij mij is het nu 106 bij billen, 98 bij navel en 68 onder buste...
onder buste, weinig modelmaten aan dus haha. Maar ik ben ook 1.77 m dus
dat scheelt. Weeg momenteel 82 of 83. 76 is mijn startgewicht, en als ik
daar ben, ben ik alweer blij. Lang leve de correctiehemdjes van de
Primark dus!
bij mij is het nu 106 bij billen, 98 bij navel en 68 onder buste...
joyce0606- Kletskop
Joyce, dan ben jij een peer of niet?
Ik meer een appeltje! Ik ben rond aan alle kanten zeg maar, jij waarschijnlijk wat ronder bij je billen/heupen dan bovenaan, want 68 dat is echt heel weinig! Dan zit je op bh wijdte 70 ofzo!
Ik meer een appeltje! Ik ben rond aan alle kanten zeg maar, jij waarschijnlijk wat ronder bij je billen/heupen dan bovenaan, want 68 dat is echt heel weinig! Dan zit je op bh wijdte 70 ofzo!
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's bevalling > album
» foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?
» En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.
» Sex na de bevalling
» In bad na bevalling
» foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?
» En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.
» Sex na de bevalling
» In bad na bevalling
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: