na de bevalling foto
+27
TGR
frolic
Coco
Makamba
Mamsie
Tiana
*Lookie*
maiadebij
Floor
Slakje
Teddyaapje
Thunder
Novalee
Ayla
mickey
Tiara
Filoria
Flower_L
Laced
Star007
Twellie
SarahKey
Limburg85
Happydobby
lief
Liadan
joyce0606
31 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: na de bevalling foto
Parel schreef:Rataplan, misschien een beetje direct allemaal hoor, maar ik snap het wel. Ik kan ook al janken omdat het gewoon in niks is hoe het was. Ik had het iig niet achter je gezocht. En ik weet zeker dat je prachtig bent mét kleren aan (en tegenwoordig ook zonder kleren!).
Oh, ik vind er niks directs aan hoor, dan had ik de foto niet moeten plaatsen . Wat had je niet achter me gezocht? Dat ik er zo uitzag? Lieve reactie van je trouwens .
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Parel schreef:Joyce, dan ben jij een peer of niet?
Ik meer een appeltje! Ik ben rond aan alle kanten zeg maar, jij waarschijnlijk wat ronder bij je billen/heupen dan bovenaan, want 68 dat is echt heel weinig! Dan zit je op bh wijdte 70 ofzo!
ja klopt, ik ben boven vrij smal, ook dunne armen. (wel nu een D cup) maar ik heb heupen! pfffff vreselijk! niet zo zeer mijn dijen, want heb ook geen dikke benen, maar echt waar die love handles zitten, ken er wel een bordje ophangen met "zwenkt uit"
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
@Rataplan:ik kan je de hand schudden, ik heb ook zoveel striae overgehouden aan de zwangerschap. op mijn armen en kuiten niet maar op mijn buik zelfs nog meer. Het is gelukkig wel lichter van kleur geworden. Ik heb een aantal foto's van mn buik na de bevalling gemaakt. Als ik er morgen tijd voor heb zal ik ze ook eens plaatsen. Ik was er eerst best onzeker over en zou t natuurlijk nog steeds liever niey hebben, maar eigenlijk zit ik er niet meer mee, ik heb t geaccepteerd.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb hier en daar wel een striem op mijn buik en benen (maar op mijn benen had ik er al veel door het puberen), enkel op mijn borsten heb ik er veel.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik heb hetzelfde als rataplan, alleen heb ik geen strepen op mijn armen gekregen. Verder staan ze ook overal helaas.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Sorry, verkeerde topic gepost.
Laatst aangepast door freakielief op zo 18 maa 2012 - 23:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Floor & Teddyaapje wat vervelend. Er valt echt niks over te zeggen, het is helaas altijd maar afwachten!
Freakie, jij was ook echt alleen maar zwanger op je buik he?
Freakie, jij was ook echt alleen maar zwanger op je buik he?
Gast- Gast
De bovenste 2 foto's zijn gemaakt op de dag dat ik 40w zou zijn, voor in het 9mnd dagboek, ik heb dat gewoon nog ingevuld ondanks dat T. met 38.5w geboren is, vond dat wel leuk. Op de eerste foto zie je goed hoeveel los vel ik had en op de tweede zie je mijn striemen op de buik. Op mijn bovenbenen en net boven de schaamstreek heb ik ze grover en dieper maar die staan dus niet op de foto. De moedervlekken aan beide kanten van mijn navel zaten voor de zwangerschap evenwijdig aan elkaar langs mijn navel...
De derde foto is gemaakt in sept. vorig jaar, toen was T. 10mnd. Ik ben daar zo'n 12kg lichter als op de eerste 2 foto's en de striemen zijn lichter gekleurd.
*foto's verwijderd*
Foto's niet quoten aub!
De derde foto is gemaakt in sept. vorig jaar, toen was T. 10mnd. Ik ben daar zo'n 12kg lichter als op de eerste 2 foto's en de striemen zijn lichter gekleurd.
*foto's verwijderd*
Foto's niet quoten aub!
Laatst aangepast door Teddyaapje op vr 23 maa 2012 - 5:06; in totaal 1 keer bewerkt
Teddyaapje- Ratel
Teddy, jij bent idd ook vrij veel gemarkeerd! Het is echt bij iedereen verschillend!
Ben net ook even zo vrij geweest om foto`s te maken, het is nu dus bijna 4 maanden na de bevalling.
Net zwanger
Nu
Bij lange na nog niet wat het was dus! Heb ik jullie ook weer een hart onder de riem gestoken.
Ben net ook even zo vrij geweest om foto`s te maken, het is nu dus bijna 4 maanden na de bevalling.
Net zwanger
Nu
Bij lange na nog niet wat het was dus! Heb ik jullie ook weer een hart onder de riem gestoken.
Gast- Gast
Ja klopt, de rest (behalve m'n borsten ) is hetzelde gebleven of werd nog iets dunner. Zal binnenkort 's een foto van de huidige toestand maken, weet niet hoe mijn laatste buikfoto hier terecht is gekomen. Net maar even in het juiste topic gepost.Parel schreef:Freakie, jij was ook echt alleen maar zwanger op je buik he?
Gast- Gast
Parel, mijns inziens zie je er slank uit! Je hebt alweer een prachtig figuur.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
mijn buik 5 dagen na de bevalling
*
niet quoten, hij gaat weer weg
*
niet quoten, hij gaat weer weg
Laatst aangepast door maiadebij op ma 19 maa 2012 - 1:37; in totaal 1 keer bewerkt
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Buik, 5 min geleden:
Laatst aangepast door Stofzuiger op ma 19 maa 2012 - 8:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zoom maar eens in... het lijkt wel een landkaart met alle witte strepen Als ik zit wil je het echt niet zien...Reva schreef:Wow, Stof Ik wil jou echt nooit meer horen over je buik.
Gast- Gast
Ik zou een moord doen voor jouw buik stofzuiger!
Teddyaapje- Ratel
Teddyaapje schreef:Ik zou een moord doen voor jouw buik stofzuiger!
Hier nog 1!
De laatste keer dat ik zo´n buik had was ik 10!
En Laced, dank je wel! Vind het zelf totaal niet, helemaal niet als ik dan die foto´s van maia & stofzuiger zie haha
Gast- Gast
Nou, helaas heb ik nog niet weer zo'n mooie buik. Hij was trouwens voor de zwangerschap ook zeker niet plat dus wat dat betreft is hij toch wel redelijk 'teruggeveerd' maar ik ga echt geen foto plaatsen. Ik had nog de hoop dat hij misschien na de bevalling wél plat zou zijn.. maar helaas.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Parel, ik vind dat je er al goed uit ziet! Ik snap wel dat je nog iets wil afvallen, als ik je eerste 'net zwanger' foto zie. Ik wil zelf ook weer terug naar het figuur van mijn allereerste foto. Ik vind je strepen helemaal niet opvallen trouwens, ik heb er zelf heel veel (net na de 41 weken erin geschoten, heel fijn ) We hebben wel dezelfde navel trouwens! Had jij ook geen plopnavel, maar gewoon nog een kuiltje?
Gast- Gast
Dit is 5 maanden na de bevalling (let niet op mijn pyama ). Ik ben nog niet tevreden, ik wil nog zo'n 5 kilo kwijt.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Wow stofzuiger! en dat na een tweeling
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Oh en trouwens, ik vind iedereen hier heel dapper. Zo ziet een echt lijf er gewoon uit. Ik vind geen enkel lijf dat in dit topic gepost is lelijk. Als ik jullie in bikini op het strand tegen zou komen zou ik niet 1 keer omkijken
Gast- Gast
+1Reva schreef:Wow, Stof Ik wil jou echt nooit meer horen over je buik.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl schreef:+1Reva schreef:Wow, Stof Ik wil jou echt nooit meer horen over je buik.
Inderaad! Ik geloof niet dat daar een tweeling in heeft gezeten :o .. Echt super plat joh!!
Gast- Gast
Wat lief toch weer!
Ik schrik ook van niemand hier eigenlijk..
Star, hoe zie jij eruit van de zijkant?
Ik vind het van de voorkant namelijk prachtig!
Maar idd, het is niet alsof ik mezelf dik vind (en anders ga ik naar het cb, kan ik me beter voelen haha) maar ik wil weer terug naar vroeger. We zullen zien hoe lang het duurt!
Fantastisch trouwens hoe iedereen ineens zijn ware `ik` laat zien, erg leuk!
Ik schrik ook van niemand hier eigenlijk..
Star, hoe zie jij eruit van de zijkant?
Ik vind het van de voorkant namelijk prachtig!
Maar idd, het is niet alsof ik mezelf dik vind (en anders ga ik naar het cb, kan ik me beter voelen haha) maar ik wil weer terug naar vroeger. We zullen zien hoe lang het duurt!
Fantastisch trouwens hoe iedereen ineens zijn ware `ik` laat zien, erg leuk!
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's bevalling > album
» foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?
» En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.
» Sex na de bevalling
» In bad na bevalling
» foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?
» En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.
» Sex na de bevalling
» In bad na bevalling
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: