Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

+11
Olijfje
meisje
Flower_L
*Troela*
Liadan
Printje
blondje1313
kwak
TukTuk
PapillonRose
Teddyaapje
15 plaatsers

Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  Teddyaapje di 13 dec 2011 - 3:31

fIk ben eindelijk aan een fotoboek van T. eerste jaar begonnen...de foto's van de bevalling laat ik gewoon afdrukken en die stop ik voor mezelf in zo'n insteekalbum. Nu ben ik aant twijfelen of ik de eerste foto van T. in zijn 'eerste jaar foto album' moet stoppen. Het gaat om de eerste foto dat hij op mn buik ligt, ik vind het een heel speciaal moment maar hij zit nog helemaal onder het bloed dus misschien wel wat shokking om als eerste foto te gebruiken in het album?
Wat vinden jullie?

En nog een vraagje...de foto's van de bevalling laat ik 1x afdrukken voor mezelf maar ik twijfel of ik de foto's ook van T. zal laten afdrukken. Er is niks intiems van mij te zien...de co-assistente heeft geloof ik een fotografie cursus gedaan haha.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  PapillonRose di 13 dec 2011 - 3:34

Ik ben ook eindelijk bezig voor het eerste fotoboek Embarassed Ik ga denk ik wel een paar foto's van de bevalling inplakken in A's boek. Deze zijn niet heel schokkend en je ziet geen onzedelijke dingen. Lijkt me toch leuk dat ze die later ook heeft, een paar foto's dat ze bij mama op de buik ligt. En ik denk ook nog een paar foto's van vlak voor de geboorte, daar zie je ook geen vreemde dingen op gelukkig (volgens mij heeft mijn broer ook een fotografiecursus gedaan :P ).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  TukTuk di 13 dec 2011 - 3:39

Ik zou het wel doen. Bij mijn fotoboek zitten ze er ook in, maar vind het niet heel erg shockend oid.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  kwak di 13 dec 2011 - 3:39

ik heb een foto dat D. voor het eerst bij me ligt, je ziet niks geen bloot bij mij en een foto van de placenta die de VK laat zien in D. haar album.
de placenta vinden veel mensen vies, maar ik vind dat het er bij hoort. ik heb er ook bij gezet " dit is het huisje waar je 9 maand in hebt gewoond"
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 4:14

Ik zou het ook doen of nou ja ik doe het al smile
Vind het de meest bijzondere foto's en die horen er zeker bij.
In mijn eigen album staan ook foto's van de bevalling en vind dat erg bijzonder om terug te zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  blondje1313 di 13 dec 2011 - 4:40

Ik heb een apart boek gemaakt van de bevalling, daarin staan mijn borsten op een paar foto's, verder niks spannends.
Van de placenta wilden wij geen foto, ik vind het toch maar een smerig ding.
En het is toch ook niet het huisje, het is toch het eten?
Het lijkt me wel leuk voor T later als hij die eerste foto's ook in zijn album heeft zitten!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  Printje di 13 dec 2011 - 4:55

Ik heb dat biet gedaan. Vind dat geen foto.s voor mijn kind if anderen die de fotos willen zien. De fotos vd bevalling zitten in een apart mapje op de pc. De eerste foto in zijn fotoboek is er een op mijn buik waarbij hij al in en dekentje ligt,of eigenlijk eronder.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  Liadan di 13 dec 2011 - 7:11

De eerste foto van onze kinderen zit ook in de fotoalbums. Kian ziet er wel wat bebloed uit, Yara niet.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  *Troela* di 13 dec 2011 - 7:17

Hier ook de foto's van keizersnede in het album. Eigenlijk verder niet echt over nagedacht, misschien omdat het een keizersnede is, en het gevoel dan anders is dan bij foto's van een vaginale bevalling?

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  Flower_L di 13 dec 2011 - 7:57

Ja hoor, heb wel wat foto's van ons vieze, slijmerige mannetje toen smile en wat van mijzelf en vriend. Ik lag er netjes bij op foto's trouwens smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  meisje di 13 dec 2011 - 8:11

Ik heb het bij beiden ook gewoon gedaan.
De eerste foto's die gemaakt zijn zitten er ook gewoon in. Ook van de placenta. Ik wilde daar ook een foto van.

Ik vind het helemaal niet gek dat je die foto's er in doet.
Hier hebben ook veel mensen mijn albums gezien.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 9:21

Ik heb in het fotoalbum van B.'s eerste jaar ook een paar foto's van de bevalling gedaan (ook van de zwangerschap en echo foto's )). Gewoon doen! Ik vind het ook heel bijzonder, die eerste foto van je kindje op je buik. Als je de bebloede foto's wat te schokkend vind, misschien kun je dan een foto er in doen waar hij wat is bij gepoetst en er wat schoner uitziet? Succes met uitzoeken! T is een hele klus! haha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  Flower_L di 13 dec 2011 - 9:42

Zetten jullie er ook tekst bij? Of plakken julie er nog dingen bij?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  meisje di 13 dec 2011 - 10:01

Flower_L schreef:Zetten jullie er ook tekst bij? Of plakken julie er nog dingen bij?

Ik heb het met de hand ingeplakt.
Ik heb er bijgeschreven en er ook dingetjes bijgeplakt die ik bewaard heb.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  Olijfje di 13 dec 2011 - 10:07

kwak schreef:ik heb een foto dat D. voor het eerst bij me ligt, je ziet niks geen bloot bij mij en een foto van de placenta die de VK laat zien in D. haar album.
de placenta vinden veel mensen vies, maar ik vind dat het er bij hoort. ik heb er ook bij gezet " dit is het huisje waar je 9 maand in hebt gewoond"

Het huisje? De placenta is het eten hoor..
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 10:09

Ik moet nog steeds beginnen Embarassed Ik wil het gewoon "ouderwets" inplakken zonder tekst erbij. Foto's van de ks wil ik er wel bijplakken (1 of 2) maar ik let er wel op dat je dan ook niet al te veel ziet zeg maar

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  Flower_L di 13 dec 2011 - 10:14

Ik heb trouwens een echt fotoboek gemaakt, maar vind zo'n online gemaakt boek ook wel mooi....twijfel twijfe

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  SarahKey di 13 dec 2011 - 19:32

Olijfje schreef:
kwak schreef:ik heb een foto dat D. voor het eerst bij me ligt, je ziet niks geen bloot bij mij en een foto van de placenta die de VK laat zien in D. haar album.
de placenta vinden veel mensen vies, maar ik vind dat het er bij hoort. ik heb er ook bij gezet " dit is het huisje waar je 9 maand in hebt gewoond"

Het huisje? De placenta is het eten hoor..

Idd, het kindje zit in de vlies die er om heen zat.

Ontopic: als je het echt zelf te bloederig vind zou ik de eerste foto doen waarbij je kindje al wat schoner is en kleertjes aanheeft. Maar eigenlijk hoort die eerste foto er wel bij want daar begint het leven.

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 20:08

SarahKey schreef:
Olijfje schreef:
kwak schreef:ik heb een foto dat D. voor het eerst bij me ligt, je ziet niks geen bloot bij mij en een foto van de placenta die de VK laat zien in D. haar album.
de placenta vinden veel mensen vies, maar ik vind dat het er bij hoort. ik heb er ook bij gezet " dit is het huisje waar je 9 maand in hebt gewoond"

Het huisje? De placenta is het eten hoor..

Idd, het kindje zit in de vlies die er om heen zat.

Dat bedoelt ze ws. ook. Ik heb nl. ook zo'n foto, daar houdt de verloskundige het vlies dus helemaal open, met de placenta erin, en dat is dan dus het 'huisje'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  Alex di 13 dec 2011 - 20:16

Ik heb foto's van mijn bevalling (keizersnede) in het fotoboek, dat zijn foto's waar je geen schokkende dingen ziet (ik op de operatietafel, door het blauwe doek zie je geen bloed ofzo. De eerste foto van A. heb ik dan ook in het album geplakt, daar wordt ze door de arts omhoog gehouden boven dat blauwe doek. Dat was geloof ik toch wel het mooiste moment in mijn leven en dat hoort absoluut in het fotoalbum.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  Pandora di 13 dec 2011 - 21:39

Ik doe ze er wel in, de verpleegkundige heeft "gecensureerde" foto's genomen dus er is verder (behalve bloed en een totaal verlepte en uitgeputte ik) niets schokkens te zien.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  -Ieniemienie- di 13 dec 2011 - 21:53

Ik heb ze er wel ingedaan. Maar er is niks te zien. Alleen een iets wat bebloed babytje op mn buik.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar? Empty Re: foto's van bevalling in fotoboek over 1e jaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum