Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Foto's bevalling > album

+10
Coco
Happydobby
SarahKey
Floor
blondje1313
Roodkapje
Thunder
Aagje!
Stokstaartje
Océane
14 plaatsers

Ga naar beneden

Foto's bevalling > album Empty Foto's bevalling > album

Bericht  Océane ma 10 dec 2012 - 9:56

Ik ben met het foto-album van de jongste bezig en ik twijfel over de foto's van de bevalling. Zal ik die erin doen of niet. Ik had niks aan toen ik ben bevallen, ik kwam rechtstreeks onder de douche vandaag en een paar minuten later was hij er al, logischerwijs geen tijd (laat staan zin) gehad om nog iets aan te trekken. Er zijn, op wat bloed na, geen ranzige details te zien behalve mijn borst, buik, stukje been en navelstreng. Hebben jullie die foto's in het album of niet?
Ik ben heel blij met die foto's aangezien ik ze van de oudste niet heb, maar weet nu niet zo goed wat ermee te doen. Ik weet niet of hij later zit te wachten om zijn moeder zo op de foto te zien.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's bevalling > album Empty Re: Foto's bevalling > album

Bericht  Stokstaartje ma 10 dec 2012 - 10:02

ik denk dat ik een apart boekje van de bevalling zou maken. Weet niet hoeveel foto's het zijn? Maar dat boekje kun je dan zelf bepalen aan wie je het laat zien. Als je ze bij het andere boek in doet en je wilt dat boek bijv aan iedereen laten zien dan ziet iedereen dus ook die foto's
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's bevalling > album Empty Re: Foto's bevalling > album

Bericht  Aagje! ma 10 dec 2012 - 10:02

Ik zou ze er niet in doen, maar voor mezelf houden als 'aandenken' aan de bevalling ofzo
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's bevalling > album Empty Re: Foto's bevalling > album

Bericht  Thunder ma 10 dec 2012 - 10:32

Ik heb al die foto's er in gedaan. Het hoort er toch bij?

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's bevalling > album Empty Re: Foto's bevalling > album

Bericht  Roodkapje ma 10 dec 2012 - 17:04

Er in doen! Net zoals Rataplan zegt: het hoort erbij..

Ik heb de de allereerste ontmoeting foto ook als allereerste in het album geplakt... Ook niet de meest aangeklede foto die ik ooit in een album heb geplakt, geen rare dingen verder, borst enzo maar zonder die foto was mijn album toch net niet compleet. Ik maak het album voor mezelf en voor ons kindje voor later. Ik denk dat ze wel vaker mijn borst gaat zien en als ze ooit haar album wil showen en niet wil dat haar vriendinnen zien hoe haar moeders borst eruit ziet kan ze de eerste bladzijde overslaan Wink
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's bevalling > album Empty Re: Foto's bevalling > album

Bericht  blondje1313 ma 10 dec 2012 - 19:08

Ik heb een apart boekje van de bevalling, voor een select gezelschap. In het officiële album doe ik ze niet.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's bevalling > album Empty Re: Foto's bevalling > album

Bericht  Floor ma 10 dec 2012 - 20:42

Ik heb het album bijna klaar van onze zoon en die begint ook met de bevalling, eerst in pyama in ziekenhuisbed, later onder operatiedoek, waarbij je ziet dat hij uit mijn buik komt.
Ik denk dat je moet kijken naar wat jij prettig vind als andere mensen nu het boek zouden kijken. Ik zou er geen problemen mee hebben maar mijn man bijvoorbeeld wel, daarom heb ik bepaalde foto's er niet in zitten. Ik bewaar ze wel maar ze komen niet in het album.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's bevalling > album Empty Re: Foto's bevalling > album

Bericht  SarahKey ma 10 dec 2012 - 20:54

Ik heb ze er wel in gedaan. 1 foto dat ik aan het persen ben en de eerste foto met S op mijn buik. Voor de rest heb ik sowieso geen foto's van mijn onderkant ofzo. Ik laat het fotoalbum niet aan iedereen zien, wie interresseerd dat nu. Ik plak ze in voor S , voor later en niet voor mijn familie.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's bevalling > album Empty Re: Foto's bevalling > album

Bericht  Happydobby ma 10 dec 2012 - 21:02

Ik heb ze er ook in gedaan van de keizersnee, je ziet namelijk geen rare dingen en het hoort erbij. Ik heb zelf een geboorteboek waar ze ook in zitten, ik lig bij mijn moeder op de buik en de navelstreng zie je nog zitten. Ik vind het erg mooi om te zien.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's bevalling > album Empty Re: Foto's bevalling > album

Bericht  Coco di 11 dec 2012 - 0:14

Ik doe ze er niet in als ik nog een keer normaal ga bevallen, dan zal ik een boekje apart maken. Ik wil dat de kinderen in de toekomst zonder schaamte hun babyalbum aan hun vriendje/vriendinnetje/partner kunnen laten zien zonder dat hun moeder er half of helemaal naakt op staat.
De tweeling kwam met een keizersnede dus meer dan mijn hoofd is er niet te zien dus daar zal ik er wellicht wel wat van in doen.
De foto van mijn opengesneden buik komt er sowieso niet in, daar kijk ik zelf ook niet graag naar.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's bevalling > album Empty Re: Foto's bevalling > album

Bericht  Susan di 11 dec 2012 - 0:18

Wij hebben voor Ezra wel een klein fotoboekje gemaakt met foto's van de bevalling, dat was ooit op aanraden van een babyfluisteraar, maar hij had niet heel veel belangstelling. Het waren trouwens geen heel bloederige of expliciete foto's. Die zijn er wel, maar die staan alleen op de computer van mijn vader.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's bevalling > album Empty Re: Foto's bevalling > album

Bericht  Printje di 11 dec 2012 - 0:21

Ik zou het niet doen, zou het dan nooit aan andere mensen (of hemzelf) laten zien.

Ik heb de foto's van de bevalling ergens in een map apart gezet. De vk bedoelde het goed en wilde zeg maar foto's maken van toen hij geboren werd, gelukkig heeft mijn man er toen iets van gezegd want ik hoef dat echt niet te zien.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's bevalling > album Empty Re: Foto's bevalling > album

Bericht  Sun88 di 11 dec 2012 - 2:04

Bij mij zijn er door de verpleegkundige foto's gemaakt van de bevalling zelf, hier had ik niet om gevraagd, maar achteraf ben ik er wel blij om. Deze foto's doe ik denk ik in een enveloppe, die enveloppe plak ik in het fotoalbum en zet er iets op van prive ofzo. Mochten mensen er dan in bladeren, dan neem ik aan dat ze niet zomaar die enveloppe openen, en anders pech gehad.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's bevalling > album Empty Re: Foto's bevalling > album

Bericht  Océane di 11 dec 2012 - 3:50

Dat vind ik ook wel een goede sun88! Ik twijfel nog steeds. Als ik heel eerlijk ben zou ik er ook niet op zitten te wachten om zulke foto's van mijn schoonmoeder te zien, van mijn eigen moeder heb ik er dan weer geen problemen mee. Maar wat ik wilde zeggen, ik schaam me absoluut niet voor mijn kinders, maar er bladeren nog meer mensen in die albums zoals inderdaad de toekomstige partners/vriend(inn)en/schoonouders en dat vind ik toch niet helemaal prettig en zullen zij misschien ook niet als heel prettig ervaren.

Ik ben heel erg blij met die foto's en ik zou ze echt voor geen goud willen missen, ik vind het zelfs nog jammer dat er bij beiden geen tijd is geweest om ook tijdens de bevalling foto's te maken. De foto's die ik heb zijn een paar seconden na de geboorte van de jongste. Van de oudste heb ik pas foto's van ons samen toen zij alweer aangekleed was en ik gehecht was. Dat vond ik zo jammer.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's bevalling > album Empty Re: Foto's bevalling > album

Bericht  Thunder di 11 dec 2012 - 3:56

Idea ben jij wie ik denk dat jij bent?

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's bevalling > album Empty Re: Foto's bevalling > album

Bericht  LMCurious di 11 dec 2012 - 9:35

hier net als sunn88, envellop in het album geplakt en daarin gedaan.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's bevalling > album Empty Re: Foto's bevalling > album

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum