Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 20 sep 2012 - 23:58


Jezzie: Ik kan me goed voorstellen als je het niet trekt, ik heb zelf ook 2 maanden fulltime gekolft bij F. Ik kan er nu soms nog wel van balen dat S bijna geen borstvoeding heeft gehad, maar mijn verlof is nu zoveel fijner geweest. Ik wou het echt heel graag, maar had dit keer voor mezelf wel in mijn hoofd dat het moest lukken zonder fulltime kolven en pijn.
Ik heb ook heel lang over een jasje getwijfeld, heb voor de herfst een vestje en straks met de echte kou het jasje. Het is niet persee nodig hoor, als ze lekker in een warme voeten zak zitten komt die ook al tot hun nekje. Heb hem van iemand van het forum overgenomen, anders had ik denk ik ook nog niet wat gehaald.

Bebbel: Wow wat zijn er veel foto`s gemaakt!! Daar zal vast wel wat leuks tussen zitten.

Amber: Wat sneu voor jullie kleine ventje. Hopelijk is het goed te behandelen en zal hij er niet al te veel last van hebben. En balen van die ontsteking Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 1371890812

Rejoy: Wat goed van H! Welke maat had je nu? Kleiner dan S is er niet of je moet de dentalspeen proberen, maar dat is wel weer een andere vorm.

Wennes: Gelukkig is D nu wat rustiger, hopelijk worden de krampjes en het spugen ook wat minder.
Ik ga voor je duimen dat het met zijn heupjes meevalt. Met F hebben we ook een echo gehad, daar was niks op te zien.

All: Het weekend was heerlijk, lekker uitgerust en Femke heeft het ook erg leuk gehad.
Ze heeft het nog steeds over de vakantie en Plopsaland!
Gisteren een druk dagje gehad, eerst F om 9 uur naar het kdv brengen, toen op de koffie bij mijn werk en om 10 uur weer naar het kdv voor de intake van S die meteen eventjes ging wennen.
Ondertussen de ondersteek maar eens terugbrengen (voor niks want ze waren nog niet geopend), boodschappen doen en terug naar huis voor mijn portemonnee die ik vergeten was en om 12 uur naar het cb :O Was best wel moe toen ik thuis was…
S is weer goedgekeurd en heeft zijn prikjes gehad, moest wel even heel hard huilen, maar was vrij snel weer stil. Heeft een poos liggen slapen en toen hij wakker was had hij wel pijn en wou graag bij mij zijn, heb hem een zetpil gegeven en lekker in de draagdoek gedaan. Hij zag er echt zo zielig uit de hele dag en `s avonds heeft hij mij en zichzelf behoorlijk onder gespuugd, was echt 3 x een projectiel (zo noemen ze dat toch?) spugen. Hij spuugt anders bijna nooit, zal wel komen doordat hij zich niet fijn voelde, had ook ietsje koorts. De nacht heeft hij wel gewoon doorgeslapen en is nu weer aardig zichzelf. Hij heeft alleen 2 bulten op zijn beentjes, waarvan 1 best wel hard. Komt waarschijnlijk door het onderhuids prikken ipv in de spier. Dit is ivm de hemofilie.

Vandaag een dagje niks, de fotograaf zou komen op het kdv, maar die is ziek. Nu komt hij maandag, maar dan zijn ze toch allebei al op het kdv. Ben benieuwd wat voor een foto hij maakt van Stijn!
Maandag gaat S dus voor het eerst echt naar het kdv en woensdag moet ik weer aan het werk..
Ergens heb ik er wel zin in, maar ik vind het thuis eigenlijk ook nog wel prima!
Wij gaan nu maar eens wat eten en dan kijken of beide kids gaan slapen, ga ik mezelf maar eens een trap geven en wat in huis doen Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 394967

Oja, S slaapt nu een goede week de nachten door, heerlijk vooral nu ik weer aan het werk moet!



PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 21 sep 2012 - 1:19

@ Wennes, fijn dat D. nu rustiger is. Wel schrikken van de heupjes. Hopelijk valt het mee en is er niets aan de hand.

@ Pip, jeetje zeg.. alweer aan het werk. De tijd is wel hard gegaan he!! Spannend dat maandag dus de eerste dag op het kdv wordt. Zal wel vreemd zijn lijkt mij, zo zonder kinderen in huis! Fijn dat jullie weekend zo leuk was.

@ All, Ik ben afgestapt van het elke vier uur voeden in de nacht. Want ik versliep me al een paar keer en toen zat er zes uur tussen. En de huisarts die vond het ook een beetje onzin zag ik aan haar gezichtsuitdrukking. Ze zei dat kinderen vanaf 4 kg sowieso de hele nacht door mogen slapen. Dat is ze nog niet. Maar vannacht werd ze toch na vier uurtjes al wakker. Denk dat ze voorlopig de nacht nog niet door zal slapen.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 21 sep 2012 - 1:36

Maddie: Ik zou gewoon doen waar jij je goed bij voelt.
Misschien een idee om een middenweg te zoeken? Dat je wel je wekker zet na 5/6 uur slapen, dan zal ze iig niet per ongeluk 8 uur slapen.
Maar nogmaals, doe waar jij je goed bij voelt! Als je het vertrouwen hebt dat het gewoon goed zit, zou ik gewoon je wekker uit laten.


Oja, was ik nog vergeten te vertellen: We zijn dinsdag ook nog met zijn 2en naar de sauna geweest, toen is S ook al een korte dag naar een vriendin geweest!
Ik vond het eigenlijk helemaal niet rot of vervelend, heb wel een paar keer aan hem gedacht, maar verder niet! Denk dat je er bij een 2e ook wel veel makkelijker mee bent.
En het scheelt dat het een makkelijk mannetje is en eigenlijk alleen huilt als er wat is.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie vr 21 sep 2012 - 2:12

Rejoy; wat leuk dat de grote zus geholpen heeft met het flesje geven. Dat vind E. hier ook leuk om te doen.

Wennes; wat fijn dat het steeds iets beter gaat met je kleine mannetje. Spannend voor de heupjes. Hier wordt als M. ongeveer 3 maanden is ook een echo gemaakt van zijn heupjes. Standaard voor kindjes met klompvoetjes.

Pip; fijn he dat jullie lekker hebben genoten tijdens de vakantie. Grappig, F. zal plopsaland vast nog een tijd onthouden, wij zijn in mei geweest en E. heeft het er ook nog steeds over.
Sneu dat S. best last had van zijn prikjes. Gaat het nu weer goed?
Heerlijk ook dat hij doorslaapt!! Van hoe laat tot hoe laat slaapt hij dan?


Ik wil ook wel in het lijstje; moepie, M.as 26-07-12,

Hier gaat alles z'n gangetje. M. zit in een sprong! Hij slaapt minder en heel onrustig, drinken doet hij nu wel weer heel goed, eergister juist minder. Als ik hem in de box legt begint hij gelijk te huilen. Dus die sprong is wel duidelijk te merken.
Vanmorgen naar de fysio geweest voor zijn voorkeur. Dit was de tweede keer, we hadden al goed ons best gedaan zei ze en ook vanmorgen daar deed M. het erg goed.
Wel voelde ze een beetje tegenwerking bij zijn ene beentje, daar kon ze niet echt verder mee omhoog dus ze dacht misschien aan zijn heupjes. Kinderen met klompvoetjes zijn daar ook gevoeliger voor. Met 3 maanden krijgt hij zowieso een echo in het ziekenhuis daarvoor.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie vr 21 sep 2012 - 2:15

PiP schreef:


Oja, was ik nog vergeten te vertellen: We zijn dinsdag ook nog met zijn 2en naar de sauna geweest, toen is S ook al een korte dag naar een vriendin geweest!
Ik vond het eigenlijk helemaal niet rot of vervelend, heb wel een paar keer aan hem gedacht, maar verder niet! Denk dat je er bij een 2e ook wel veel makkelijker mee bent.
En het scheelt dat het een makkelijk mannetje is en eigenlijk alleen huilt als er wat is.

Ik ben nu ook makkelijker hoor dan met E. Is toch anders. Ook nu heb ik M. het liefst de hele dag bij me, maar toen hij 3 weken was is hij al een halve dag bij m'n zus geweest. Moest ook wel want we hadden en crematie. Maar toch.. E. was 7 weken toen ik voor het eerst een paar uurtjes bij haar weg ging. Mijn ouders hebben ook al een avond opgepast toen hij 4 weken was toen gingen wij uiteten, dat had ik bij E. echt nooit gedaan haha!


Laatst aangepast door moepie op za 22 sep 2012 - 10:13; in totaal 1 keer bewerkt
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP za 22 sep 2012 - 9:38

Moepie: Hij slaapt meestal rond 19:30, krijgt dan tussen 22:30 en 23:00 halfslapend de laatste fles. Meestal wordt hij rond 7 uur wakker, maar dat kan ook 6 uur of 7.45 zijn.
F is meestal eerder wakker!
Fijn dat wat jullie doen tegen de afplatting lijkt te helpen! Wel minder van de heupjes, hopelijk valt dat mee en zal een spreidbroek niet nodig zijn.
Elke keer als F Mega Mindy, Bumba, Piet Piraat etc ziet, begint ze er weer over Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 561177 Vind het wel leuk, toch een teken dat ze het èrg leuk vond!
F is ook met 3 weken naar een vriend gegaan vanwege een crematie. Later ook wel eens een dagje en later ook nachtje naar mijn moeder.
Ik zat er toen even doorheen, was zo druk met haar, moest even wat tijd voor mezelf hebben.

All: Ik heb ook weer foto`s in het fototopic staan, hier iig even die van S:
Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Stijn_zps9212e741

Verder eigenlijk weinig nieuws, ja ik heb te laat de Kinderopvangtoeslag aangevraagd...Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 1270000679 Dus een tip, wees er optijd bij!!
Vandaag wat foto`s gemaakt van de kinderen voor een verjaardagscadeautje voor mijn man.
Een foto van beide komt op een zelfgemaakt fotolijstje door F en ik wil nog een fotolijstje voor in zijn werkbus halen namens de kinderen met hun foto`s erin.
Morgen een dagje niks, denk dat ik wat ga opruimen in huis, wil oa de kast van S uitzoeken met kleding, rompers en sokken wat hij niet meer past.
Maandag heb ik een korte dag voor mezelf en wil dan even de stofdoek en dweil door het huis halen. Dinsdag op de koffie bij Moepie en dan woensdag weer aan het werk!


Laatst aangepast door PiP op za 22 sep 2012 - 9:43; in totaal 2 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie za 22 sep 2012 - 9:42

wat een leuke foto van S.
Hij wordt ook al groot. Leuk om hem dinsdag in het echt te zien. Draagt hij nu in alles 62? Ik heb bij M. ook maar de rompers van 50/56 uit zijn kast gehaald, want die passen nu echt niet meer! Broekjes in die maat kunnen nog wel, maar shirtjes eigenlijk ook niet meer, zijn dan net buikshirtjes, dat staat natuurlijk niet zo stoer Wink
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP za 22 sep 2012 - 9:56

Bijna alles nu in 62 op wat groot vallende 56`s na, soms kan een 68 zelfs al wel..
De stretch rompers van de Hema in 50/56 kunnen nog net, maar sommige andere merken in 62/68 zelfs als niet meer. Die dingen vallen echt zo verschillend!
Wat hij nu aan heeft is ook 62 en vind ik zelf alweer richting de kleine kant gaan, kan nog prima, maar het heeft wel eens beter gezeten, haha.
Sokjes heeft hij al van 3 tot 6 maanden nodig... 0 tot 3 zaten eigenlijk meteen al aan de kleine kant.


Laatst aangepast door PiP op zo 30 sep 2012 - 3:06; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 22 sep 2012 - 22:59

Amber, wat sneu voor je mannetje, heeft hij er zelf ook last van of merk je dat niet zo aan hem? Vervelend dat bij jou de borstvoeding ook niet wil lukken. Het kost inderdaad veel tijd om alles te kolven.

Wennes, wat fijn dat het beter gaat met D nu. Dat zal vast wat meer rust geven.

Pip, fijn dat jullie een leuk weekend gehad hebben! Leuke foto van S, wat wordt hij al groot! Jeetje, je moet gewoon al weer aan het werk...ik moet er zelf nog even niet aan denken! Laat staan dat ik mijn dochter bij iemand moet achterlaten! Van de week is mijn vriend wel even met haar alleen geweest, omdat we wat waren vergeten voor het eten. Dus toen ben ik even snel naar de supermarkt gegaan. Vond het heel raar om daar alleen rond te lopen!

Moepie, Wat goed dat jullie naar de fysio gaan met M. Hopelijk valt het mee met zijn heupjes.

All, Ik ben begonnen met de bv af te bouwen. Ik kolf nu 1 voeding minder en in plaats daar van krijgt ze nu wat van de voorraad uit de vriezer. Morgen ga ik 2 voedingen niet kolven...en zo gaan we rustig verder. Voorlopig eerst de vriezervoorraad op maken voordat we met de flesvoeding beginnen. En ik wil proberen om 's ochtends en 's avonds nog wel een keer te blijven kolven, voor zo lang als dat gaat natuurlijk.
Verder gaat alles hier zijn gangentje, mijn vriend heeft weer 6 dagen werken er op zitten en is nu weer vier dagen vrij. Dus dat is wel gezellig!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 23 sep 2012 - 7:13

@ pip, Ik kan me voorstellen dat je met de tweede makkelijker bent inderdaad. Wat een leuke foto zeg!

@ Jezzie, wat zal het een rust geven dat je een beslissing genomen hebt over de borstvoeding!! Zal ook niet makkelijk geweest zijn. Hoe gaat het verder met je dochter?

@ All, vrijdag ben ik voor het eerst even zonder mijn dochter geweest. Wel jammer dat het meteen "verkeerd"ging. Mijn schoonmoeder vroeg of zij mijn dochter naar ons huis mocht brengen. En wij gingen dan met de auto. Het zou een wandelingetje van 10 minuten moeten zijn maar het duurde meer dan een half uur. En dat terwijl ze wisten dat we kraamvisite zouden ontvangen en dat ze te laat kwamen. Was echt not amused. Helaas hebben we dit vanwege drukte nog niet kunnen uitpraten met mijn schoonouders. Voorlopig blijft I. lekker bij mij. En zal de volgende keer een stuk duidelijker zijn als ik mijn dochter even uit handen durf te geven. Dit was echt niet leuk. En we konden er op dat moment niets van zeggen, omdat er visite bij was.

Met I. gaat alles lekker. Ze eet nog steeds erg goed en komt in de nacht nog maar 1 keer als ik laat voed. We hebben vandaag voor de eerste keer sinds de geboorte even wat kleertjes via internet besteld. Erg leuk smile
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje ma 24 sep 2012 - 22:36

Ha meiden, hier ben ik dan eindelijk, het heeft wat langer geduurd, sorry. Na een intensief begin van de kraamweek gaat het hier hartstikke goed.

L. Was na twee/drie dagen zo veel afgevallen dat ik moest gaan kolven. Ik moest hem dan eerst aanleggen, dan kolven en dan nog 40cc bijvoeden, dat was dan mijn afgekolfde melk aangevuld met kv. Die was heel intensief omdat ik moest kolven en we het daarna pas aan konden bieden, en L. maar krijsen...na een paar dagen ging het zo goed met de borstvoeding dat ik kon stoppen met kolven. Dit was zo'n opluchting, in plaats van anderhalf uur was ik nog maar n half uur bezig met n voeding.

We hebben ervoor gekozen in de kraamweek zo min mogelijk bezoek te ontvangen, L. had door de vacuüm pomp een hersenschudding en was in het begin heel misselijk (waarschijnlijk lukte het aanhappen en drinken daarom ook niet goed). Het bezoek begint nu een beetje op gang te komen, wel leuk.

Zondag hebben we een fotoshoot gedaan met Oreo, zitten hele leuke foto's bij, al was de kleine man het er niet helemaal mee eens. Vooral in zijn blote kont vond hij HE-LE-MAAL niet leuk. Had ik kunnen weten, verschonen vind hij ook niet leuk, mijn zoon ligt gewoon niet graag in zijn blote kont.

Gisteren is de wijkverpleging geweest, hij woog 3480 gram, op dag acht, de laatste dag van de kraamzorg, woog hij 3120, denk dus dat hij het wel goed doet. Kan me soms heel druk maken of hij genoeg binnen krijgt. Maar mijn productie is goed, soms kan hij het amper verwerken en loopt het zo z'n mondje weer uit...

Donderdag gaan we met hem naar het ziekenhuis. Ze hebben hier op het academische ziekenhuis en inloop heupjes poli. Aangezien ik zelf heupdysplasie heb wil ik dit goed na laten kijken. Ik heb dit ook aangeven bij de bevalling en daarom heeft L. ook een afspraak voor een echo met drie maanden. Fijn dat ze daar goed naar kijken smile

Zo, dat was het wel, zal hierna weer proberen alles bij te houden en op iedereen te reageren!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 26 sep 2012 - 2:33

@ Muppetje, fijn dat het nu de goede kant op gaat met het gewicht! Scheelt een hele zorg.
wel spannend morgen naar het ziekenhuis. Hopelijk gewoon alles in orde!!

@ All, Vandaag is mijn kleine meid alweer 4 weken. Wat vliegt de tijd he!! Ze drinkt vandaag niet zo goed. Dus dat houd ik even in de gaten. Vind het dan wel lastig of ik me daar meteen zorgen over moet maken. Het zal wel gewoon een dipje zijn denk ik. Houd sowieso de luiers in de gaten en die gaan gewoon wel goed.
Het begint echt druk te worden met kraamvisites nu. We moeten tegen mensen zeggen dat we pas over een week of langer weer kunnen. Maar ja... dat hoort er allemaal bij he!!

Wij plannen er doordeweeks maximaal drie en in het weekend twee. Dat is al best wat.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 26 sep 2012 - 8:47

Maddie, snel gaat het zeker, gewoon al weer vier weken! Ik kan me all geen leven zonder mijn dochter met voorstellen! Wat vervelend dat je schoonouders zo lang weg bleven met je dochter, hebben jullie het al uit gepraat?

Muppetje, fijn dat het zo goed gaat! Succes morgen, hopelijk valt het mee!

All, hier gaat alles goed. Vandaag kennis gemaakt met een gastouder en morgen nog bij iemand anders.Bij die van vandaag hadden we een goed gevoel, maart weer willen graag vergelijken.
Verder heeft L. erg veel last van krampjes en ligt dat het liefste tegen mij aan. Vind ik natuurlijk heel fijn om zo te zitten, maar soms ook wel even lastig kan zo niet veel doen.
gisteravond heeft ze voor het eerst fv gehad en daarna diep ze s nachts vijf uur door in plaats van drie. Vanavond maar weer proberen dus!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje wo 26 sep 2012 - 22:34

Even n kort berichtje van mij. Op het eerste gezicht lijken L. zijn heupjes prima in orde. Hij krijgt wel nog voor de zekerheid de echo met drie maanden vanwege mijn heupdysplasie. Ik ben heel erg opgelucht! Bij mij zijn ze er te laat achter gekomen en is het nooit echt over gegaan, voor een spreidbroek was het te laat, die ellende gun je je kind natuurlijk niet...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 6:40

Muppetje; Wat fijn dat het er op het eerste gezicht op lijkt dat L. zijn heupjes in orde zijn.
Goed dat ze het over 3 maanden nog een keer controleren.
Was voor jezelf ook wel lekker denk even geen drukt evan bezoek in de kraamweek? Vondt ik
persoonlijk wel lekker, even de tijd voor ons drieeen.

Jezzie; Wat fijn dat L. 5 uurtjes heeft doorgeslapen, is het vannacht weer goed gegaan?
Gastouders ben ik ook bij meerdere op bezoek gegaan om een geschikte te vinden en te
vergelijken. Hadden ook bij de 1e een goed gevoel maar bij de 2e een nog beter gevoel.

Maddie; Tijd gaat inderdaad snel! Vindt ik hier ook. Moet over 3 weken alweer werken Sad
Zo geen zin in haha. Geniet er nog maar lekker van!!
Gaat het drinken vandaag alweer wat beter?

Pip; Leuk idee voor de verjaardag van je man! Lekker dagje gehad maandag en hoe bevalt het
werken je weer?

All; Hier gaat het goed! Dinsdag had hij een huildag en ging s`nachts helaas ermee verder, gister dus aardig moe. Maar vandaag is hij weer het mannetje en is hij lekker aan het lachen en brabbelen. Dan ben ik de huildag ook zo weer vergeten.
Over 3 weken helaas alweer werken, zo geen zin in. Moet morgen langs mijn werk om afspraken op papier te zetten, ga van 5 dagen terug naar 3 dagen werken in de week.
Zijn jullie nog bij de mama mazzeldagen geweest van de Prenatal? Ik ga misschien morgen even kijkje nemen of ze nog wat leuks hebben, heb nog aantal cadeaubonnen liggen van ze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 27 sep 2012 - 8:00

@ Jezzie, vervelend die krampjes. Dat hoor je wel vaker geloof ik bij overgang naar fv. Maar wel lastig. Ik heb ook wel soms dagen dat ik weinig in huis kan doen vanwege haar.
Mijn vriend had zijn moeder gister aan de lijn en die begon er zelf over. En vandaag gingen we daar eten en toen heeft ze ook haar spijt betuigd. En dat het niet zo de bedoeling was. Dus dat is wel fijn ook!!

@ Bebbel, ze eet nu wat vaker en dan kort. Maar ze heeft ook af en toe wat last van krampjes en is wat verkouden. Dus misschien kan het daar ook mee te maken hebben.
Jeetje.. zo snel alweer aan het werk!! Jammer is dat he!! Ik ben niet naar de mamamazzeldagen geweest. Mijn moeder is even geweest voor een maxicosi voetenzak van het eigen merk, maar die moest wel besteld worden dus even afwachten. Jammer maar helaas.

@ Muppet, wat fijn dat dit onderzoek goed was. Nu nog even afwachten hoe het met drie maanden gaat.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 29 sep 2012 - 5:01

Maddie, Fijn dat jullie het uitgepraat hebben.

Bebbel,Vervelend is dat zo'n huildag. Ben je nog naar de prenatal geweest? Heb je leuke dingen gekocht?

Muppetje, Fijn dat het onderzoek goed was. Hopelijk is de echo ook goed.

All, ik heb vandaag met mijn dochter en mijn moeder even geshopt. Voor het eerst sinds haar geboorte weer wat kleertjes gekocht. Erg leuk om nu meidendingen te kunnen kopen! Heb 2 jurkjes gekocht en 1 van mijn moeder gekregen. Ik het 'laats gekocht topic' staat een foto. Verder gaat alles hier goed. Maandag gaan we voor het eerst naar het cb, ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 29 sep 2012 - 5:18

@ Jezzie: leuk dat je met je moeder op pad bent geweest, altijd leuk als je kleertjes van je moeder krijgt. Succes bij het CB, wij moeten donderdag ook weer. Hoe was het bij de andere gastouder?

@ Bebbel: over drie weken alweer aan het werk? Wat snel alweer, kan me voorstellen dat je daar niet om zit te springen. Ik heb nog 6 weken verlof, ben ik wel blij mee, over drie weken was mij ook te vroeg geweest, maar ik denk dat ik er over 6 weken wel weer aan toe ben.

@ Muppetje: fijn dat de heupjes in orde leken, zeker als jij wel heupdysplasie hebt/had.

@ Maddie: vervelend dat ze minder dronk laatst. Je geeft bv toch? Dan zou ik haar gewoon een paar keer extra aanleggen, wat meer voeden op jouw verzoek zeg maar.

@ PiP: 68 al van sommige kleertjes :shock: H. heeft nu een pakje in 62 aan en daarvan moesten de mouwen en de pijpen toch omgeslagen worden. 50 is nu echt te klein en het hangt van het merk af of ze 56 of 62 aan moet. Y. heeft het trouwens nog een paar dagen over F. en S. gehad, ze wist heel goed dat F. een broertje heeft en zij een zusje Razz

@ Wennes: wat fijn dat het wat beter gaat! Hoe was het trouwens bij de fysio voor de heupjes van D?

@ All: jullie zullen vast meegekregen hebben dat het hier een beetje een heftige week was. Eerst had de huisarts een flinke ontwikkelingsstoornis aan de luchtpijn gediagnosticeerd, klachten verergerden, dus voor een opname naar het ziekenhuis gestuurd. Daar bleek de ontwikkelingsstoornis zeer mild te zijn en de klachten vooral veroorzaakt te worden door een virale infectie. Gelukkig bleek het allemaal mee te vallen, maar het was even een vermoeiende week met al die emoties.
Verder is mijn man heel veel van huis, omdat we bezig zijn met ons nieuwe huis te verbouwen/renoveren. Het einde komt in zicht en daarmee neemt de druk toe. Hij werkt ma t/m za van 6 tot 18 en is 's avonds veel bezig met dingen uit te zoeken, administratie en andere dingen. Vind het erg pittig, ik draai nu volledig op voor de zorg van de kinderen en het huishouden en ondertussen probeer ik ook nog het e.e.a. in te pakken en te regelen voor de verhuizing. Ik kan niet wachten tot we verhuisd zijn en alles weer op orde hebben

Verder heb ik goed nieuws gekregen op mijn werk. Ik had een 0-urencontract, maar ik werkte zo'n 27 uur per week op ma, di en woe. Ik krijg nu voor 2.5 jaar 18 uur op papier en ik krijg er een dag bij, nu ga ik dus op de ma, di, woe en za werken en kom ik hopelijk aan 34 tot 36 uur.. Zo wordt de verhouding kinderopvang/salaris nog gunstiger, aangezien we dan maar twee dagen gastouder nodig hebben, één dag past schoonmoeder op en op de zaterdag is mijn man straks weer thuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 29 sep 2012 - 5:32

NaamKindjeDatumandere kindjes
Bebbel
M.ikay01-08-2012-
Rejoy.H.annah10-08-2012Y.inthe (2)
Jezzie89L.yanne29-08-2012-
AmberL.uuk07-09-2012-
MuppetjeL.ars11-09-2012-
PiPSt.ijn15-07-2012Fe.mke (2)
MaddieI.sabelle29-08-2012-
WennesD.aan07-07-2012B.as (2)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 29 sep 2012 - 5:55

Heftig allemaal rejoy en dan ook nog verhuizen! Kan me voorstellen dat je blij bent als het straks achter de rug is. Wat fijn dat je meer kan werken.

De gastouder was niks. Het rook er naar rook en ze had een dochter die erg aan het schreeuwen was.
Nog maar even verder zoeken dus. We gaan donderdag ook op een Kdv kijken waar ze een flex groep hebben. Maar dat is wel duurder dan een gastouder.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP za 29 sep 2012 - 6:09

Meiden, ik ga morgen weer op jullie reageren...
Druk druk druk! Lig nu even op bed te rusten tussen de visite door, houden vandaag de verjaardag van mijn man.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- za 29 sep 2012 - 6:24

Hallo meiden,

@ pip, wat heerlijk dat pip de nachten door slaapt.

@ moepie, fijn dat de fysiotherapie goed gaat. Spannend die echo, hopelijk is alles met zijn heupjes goed.

@ jezzie, ja met name de eerste 1a2 weken had hij er wel last van, was huilerig en je merkte echt dat hij pijn had. Ook slapen in zijn wiegje ging moeilijk. Hij heeft tot een paar dagen geleden op een voedingskussen geslapen. Dit was minder pijnlijk voor zijn schouder. Sinds een paar dagen slaapt hij nu gewoon in de wieg en ligt hij gewoon op het boxkleed in de box en dit gaat goed.
Hoe gaat het afbouwen van de borstvoeding?
En leuk he shoppen, heb de kleertjes in het andere topic gezien, erg leuk!!

@ maddie, vervelend dat het met je schoonouders zo is gelopen, maar fijn dat het uitgepraat is.
Hoe gaat het drinken nu?

@ muppetje, ook hier even. Fijn dat voor nu met zijn heupjes alles goed is!

@ bebbel, wat gaat je verlof snel.
Ben wel bij de mama mazzel dagen geweest, heb wat kleertjes gekocht.

@ rejoy, ik had het inderdaad gelezen, wat schrikken. Gelukkig valt het mee.
Hopelijk is jullie huis snel klaar en de verhuizing achter de rug zodat het wat rustiger word.

Hier gaat alles goed. Luuk heeft minder last van zijn schouder, ook meer tevreden nu. Wel heeft hij veel last van krampjes.
Verder is het een heerlijk mannetje!
Dinsdag moeten we weer naar de kinderarts, ben benieuwd hoe het nu verder gaat.
Het gaat wel wat beter met zijn arm, hij heeft minder pijn. Ook beweegt hij zijn arm iets. Wat was ik trots toen hij voor het eerst zijn arm iets op tilde, ook al was het maar een paar cm.
Met mij gaat het ook goed, de ontsteking is weg. Kolf nog steeds volledig en dit gaat goed.

Ook hebben we woensdag de eerste afspraak bij het cb, ben erg benieuwd hoeveel hij nu weegt!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie za 29 sep 2012 - 21:25

Muppetje; wat fijn dat op het eerste gezicht de heupjes van L. goed lijken! M. krijgt ook met 3 maanden een echo voor zijn heupjes.

Bebbel; lekker nog even genieten hoor van je laatste weekjes verlof!

Jezzie; ik zag de nieuwe kleertjes voor je dochter al voorbij komen, leuk!

Rejoy; wat een heftig weekje zeg, hoe is het nu met H.? En pittig hoor dat je er eigenlijk even alleen voor staat, hopelijk schiet het allemaal op dan kun je straks lekker genieten met je gezin.

Wil je mij ook nog in het lijstje zetten? Moepie, Mas, 26-07-12, E.lin (3)

amber; fijn dat het beter gaat met L. en ook dat hij zijn armpje iets kan bewegen!! Begrijpelijk dat je daar blij van wordt! Succes bij de arts!

all; ons mannetje groeit zo hard!! Er ligt geen maatje 56 meer in de kast Sad Leuk natuurlijk, maar het gaat zo snel... Sommige shirtjes van 62 vind ik zelfs al wat aan de korte kant. Maar hij heeft ook een lang bovenlichaam.
Afgelopen week belde mijn collega om wenafspraken te maken op het kdv. Dus dat komt er ook al weer aan. Volgende week de intake en dan 2x wennen! Afgelopen vrijdag had ik een etentje met collega's, ik ben flink bijgepraat en even had ik het gevoel dat ik er al weer helemaal in zat, gelukkig duurt dat nog 4 weekjes smile Lekker nog even niet aan werken denken.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie za 29 sep 2012 - 21:25

amber22 schreef:Hallo meiden,

@ pip, wat heerlijk dat pip de nachten door slaapt.


Laughing
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- za 29 sep 2012 - 21:31

moepie schreef:
amber22 schreef:Hallo meiden,

@ pip, wat heerlijk dat pip de nachten door slaapt.


Laughing

whaha! Laten we het maar op het ontzwangeren houden Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum