Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 40 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP wo 24 okt 2012 - 8:02

Moepie: Het is net een snowboard! Gelukkig heeft hij er geen last meer van.
De eerste prikjes kunnen het beste gegeven worden rond de 6 a 8 weken, maar meestal doen ze het rond de 8 weken.
Daarna moet er 4 weken tussen de 1e en 2e prikjes zitten.
S had de eerste afspraak pas met 5 weken, daarna met ruim 9 weken kreeg hij de prikjes.
Nu moet ik de 30e pas en dan krijgt hij zijn 2e prikjes. Volgens mij was er niet eerder plek.

Bebbel: Gelukkig gaat de fles weer beter!

All: Mijn man zit weer een paar dagen in de kost. Morgenavond komt hij weer thuis, best druk zo in je eentje.
Heb eigenlijk geen tijd om achter de pc te zitten, maar moest even rustig zitten....
Zo nog even douchen, S de fles, vaatwassen inruimen, flesjes afwassen, brood smeren en slapen, pfff heb gewoon geen zin om op te staan!
Verder gaat alles nog goed hier, heb geen nieuws!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 40 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 24 okt 2012 - 8:42

Moepie, wat bijzonder die schoentjes zo. Maar wel fijn dat het daarna allemaal goed is. Gelukkig maar dat hij er niet zo veel last van heeft. Ik kan me voorstellen dat het moet wennen.
L. heeft haar eerste prikjes met 7 weken gehad. En de volgende afspraak staat voor een maand later ingepland, dan is ze bijna 12 weken.

Pip, dat is wel druk ja, als je man er niet is. Dan moet je ineens alles alleen doen.

All, wij zijn vandaag bij mijn ouders geweest. En ik ben samen met mijn ouders naar de begravenis geweest van de opa van mijn beste vriendin. Dus mijn vriend was even alleen met L. Dat is allemaal goed gegaan. Was voor het eerst dat ik langer dan een uur niet bij L was! De autorit ging goed, ze heeft lekker geslapen en werd wakker toen we er bijna waren. Op de terugweg heeft ze de hele weg geslapen en nu is ze klaar wakker Wink
Vanmiddag liep ik te snel met L door de deur...en toen stootte ze haar hoofd best hard tegen de deurpost! Oh, wat schrok ik daar van, ze begon ook meteen heel hard te huilen! Stonden we dan samen in de gang...allebij te huilen! Mijn vriend kwam meteen naar ons toe en heeft ons getroost. Ik geloof dat ze er niet zo veel last meer van heeft, ze heeft haar fles goed gedronken daarna en heeft niet heel erg lang gehuild. Ik zie ook geen bult of blauwe plek ofzo. Maar poeh, wat ben ik er van geschrokken zeg en wat voelde ik mee een slechte moeder! Sad
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 40 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 24 okt 2012 - 9:06

@ Jezzie, fijn dat L. niet heel heftig reageerde op de prikjes. Wat lastig dat je zo onregelmatig werkt. Wat naar dat je je dochter haar hoofd stootte. Kan me voorstellen dat je je dan een slechte moeder voelt. Terwijl je waarschijnlijk tegen een andere zou zeggen in dezelfde situatie dat zoiets kan gebeuren. Maar het is gewoon ontzettend naar om zoiets mee te maken.

@ pip, ja misschien moet ik inderdaad meer tijd voor mezelf nemen, maar ja.. dat is gewoon een valkuil ook. Wel pittig dat je zo lang alleen bent. Leuk dat je taarten bakt. Was er iets bijzonders, of gewoon omdat je het leuk vindt?
Wat goed dat hij al omrolt zeg!! Super!!

@ Bebbel: Kan begrijpen dat je een dip hebt. Het lijkt mij ook vrij pittig om weer te beginnen met werken.

@ Moepie: Kan me voorstellen dat hij die spalk niet zomaar leuk vindt. Maar wel fijn dat het hem goed kan helpen.
Wat betreft die prikjes, dat vind ik ook vreemd. Want I. krijgt pas 6 november haar 1e prik. Dan is ze al bijna tien weken.

@ All, I. heeft nu spruw. Wel pittig hoor al die maatregelen. Maar we zijn nu sinds gistermiddag bezig met de medicatie. Het wordt al wel iets minder gelukkig.
Verder heb ik vooral in de ochtend zo'n heel depressief en somber gevoel. Ik kan het ook niet helemaal verklaren. Heb het wel aangekaart bij de huisarts. Maar wil het nog wel aankijken. Heb er nu zo'n ruime week last van. Komt naar mijn idee door het idee mijn dochter achter te moeten laten straks, door hormonen en doordat het in de ochtend nog donker is. En misschien moet ik ook nog mijn draai vinden. Ik probeer maar gewoon afleiding te zoeken. Heb nu elke dag een afspraak staan zo'n beetje. Alleen zaterdag de hele dag alleen, dus maar even kijken wat ik die dag ga doen. Hopelijk is het wel gewoon een kort dipje.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 40 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP wo 24 okt 2012 - 9:22

Ahh verdorrie... had wat getypt, sluit mijn scherm ineens?? Denk en toetsencombi ofzo...
Even in het kort:

Jezzie: herkenbaar, ik had en heb dat nog steeds ook heel erg. Zo sneu als ze moeten huilen, maar je bent echt geen slechte mama hoor, dat gebeurd bijna iedereen een keer.

Maddie: Ik vind het gewoon leuk om te doen!
Wat heb je nu tegen de spruw? En geef jij nog bv? Weet het even niet meer!
Ik kreeg voor S eerst Nystatine, maar dat hielp maar heel iets. Toen Daktarin en dat werkte als een tierelier, ze schrijven het alleen niet zo snel meer voor. (ging bij F ook precies zo)
Wel minder dat je je depri voelt, hopelijk voel je je snel weer fijner. Er is een bepaalde vitamine die kan helpen, dacht b?? Misschien een idee om na te vragen?
En misschien dat je je straks wel beter voel als je juist weer aan het werk bent en even een soort van tijd voor jezelf hebt!

All: Zo alleen S de fles nog geven en dan ga ik lekker slapen, morgen nog een dagje werken en dan zijn mijn man en ik vrijdag beiden vrij! Mag ook wel, hij werkt dan 11 dagen aaneengesloten en heeft een lange reis achter de rug (is nu voorbij Parijs).
Gaan trouwens ook nog een weekendje weg 16 november, heeft hij gisteren weten te regelen bij de Vossemeren :-)
Moet er alleen wel in mijn eentje met de kinderen 2,5 uur heen rijden en weer terug.
Heb ik in het voorjaar ook gedaan met F, maar zie er nu ietsje meer tegenop, al zal S de hele weg wel slapen!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 40 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 25 okt 2012 - 4:06

@ pip, ik heb nystecine gekregen inderdaad. Ja.. het is wel aan het verbeteren. Ik geef ook nog borstvoeding en ben aan het oefenen met flesjes geven. En ze heeft een fopspeen dus ben lekker in de weer. Ik heb voor mijn borsten niet iets aparts gehad. Zal dat wat jij zegt in mijn achterhoofd houden. Maar misschien mag dat pas vanaf vier maanden officieel?
Ik zal eens kijken of ik er achter kan komen welke vitamine dat is. Slik wel al visolie en dat kan ook helpen. Maar dan moet ik ook even kijken of het mag in combinatie met borstvoeding.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 40 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 25 okt 2012 - 4:07

En vergeet ik helemaal op jou te reageren! Wat leuk dat je een weekend weg gaat. Maar ga je dan sowieso alleen met de kids? Of gaat jouw man rechtstreeks. Het lijkt mij ook wel pittig!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 40 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 4:11

MADDIE schreef:@ pip, ik heb nystecine gekregen inderdaad. Ja.. het is wel aan het verbeteren. Ik geef ook nog borstvoeding en ben aan het oefenen met flesjes geven. En ze heeft een fopspeen dus ben lekker in de weer. Ik heb voor mijn borsten niet iets aparts gehad. Zal dat wat jij zegt in mijn achterhoofd houden. Maar misschien mag dat pas vanaf vier maanden officieel?
Ik zal eens kijken of ik er achter kan komen welke vitamine dat is. Slik wel al visolie en dat kan ook helpen. Maar dan moet ik ook even kijken of het mag in combinatie met borstvoeding.

Je moet de nystatine ook op je tepels smeren en alles wat in aanraking komt met je borsten op minimaal 60 graden wassen, anders besmet je jezelf steeds opnieuw!

Hier gaat het goed, maar ons internet doet het niet goed waardoor ik op mijn mobiel moet internetten. Kan dus geen uitgebreide reacties schrijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 40 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 25 okt 2012 - 7:27

MADDIE schreef:En vergeet ik helemaal op jou te reageren! Wat leuk dat je een weekend weg gaat. Maar ga je dan sowieso alleen met de kids? Of gaat jouw man rechtstreeks. Het lijkt mij ook wel pittig!!
Hij werkt dan bij de Vossemeren Wink
In december 3 weken naar Les Bois France...

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 40 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 25 okt 2012 - 7:53

@ pip oké, vandaar!
@ Rejoy, ja dat doe ik inderdaad ook. Dus ben nu maar weer met de wegwerppads begonnen. En mijn voedingsbh's ook maar op 60 graden aan het wassen!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 40 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- za 27 okt 2012 - 0:24

Hallo Meiden,

Alweer een tijdje geleden dat ik heb gereageerd, ik lees wel mee maar merk dat ik mezelf niet de tijd gun om te reageren.
Zal even kort reageren op de rest en dan probeer ik het vanaf nu weer bij te houden Zomer 2012 mama's! - Pagina 40 561177

@ Bebbel, hoe gaat het werken nu? Ben je een beetje gewend?
Fijn dat hij nu weer goed drinkt.

@ Jezzie, fijn dat er nu meer uren tussen de voedingen zit en het afbouwen van het kolven klaar is.

@ Maddie, mijn collega's zijn vorige week donderdag op kraamvisite geweest, een groep van 10 mensen. Was erg gezellig. Heb een mand vol met cadeautjes gekregen voor Luuk.
Hoe is het nu met je? Voel je je al wat beter?

@ Moepie, wat fijn dat hij snel gewend is aan de spalk en er weinig last van lijkt te hebben.

@ Pip, heerlijk dat jullie een weekendje weggaan, kan me voorstellen dat je er tegen op ziet om alleen te rijden, maar dat gaat vast goed.

Hier gaat het goed, ik vind dat de tijd zo snel gaat.
Over 1,5 week moeten we alweer na de neuroloog. L.uuk beweegt zijn arm in strekfunctie steeds meer maar helaas buigt hij hem nog niet. En dat moet hij wel voor 6 nov laten zien anders moeten we alsnog naar Leiden, vind het wel spannend.

Ik ben nu volledig gestopt met kolven, het liep heel snel terug tijdens het kolven dus was er redelijk snel vanaf. L.uuk zit nu volledig op flesvoeding.
Ook ben ik vorige week met L.uuk bij een osteopaat geweest, had er veel goed dingen over gehoord, dacht kan het altijd proberen.
De osteopaat voelde veel spanning aan de rechterkant van zijn nek, waarschijnlijk door de vacuumpomp. Dit kan veel klachten veroorzaken zoals veel huilen, moeilijk slapen overdag, reflux, darmkrampjes etc. Eigenlijk veel dingen die L.uuk heeft. Ook vond hij dat L.uuk geen sterkte zuigrefles heeft. Hij laat vaak zijn speen uit de mond vallen en dronk met moeite flessen van ongeveer 110 cc leeg (inclusief poeder) , viel steeds in slaap. Ook kan dit de oorzaak zijn dat de borstvoeding niet is gelukt.
Na de eerste behandeling zijn er al dingen veranderd. Ik was 's ochtends geweest en diezelfde middag kon L.uuk weer poepen, nou het was een flinke ontploffing haha. De poep zat overal. Hij kan nu gewoon elke dag weer poepen. Ook houd hij zijn speen beter vast en drinkt hij beter de flessen. Diezelfde middag dronk hij de fles van 110 cc leeg zonder in slaap te vallen. We zijn meer gaan geven, hij drinkt nu flessen van 120 + 4 schepjes met gemak leeg. Hierdoor laat hij overdag nu 4 uur tussen de flessen i.p.v. 3 uur, erg fijn! Eigenlijk geloofde ik niet zo in een osteopaat, maar ben nu toch wel overtuigd. Donderdag hebben we de 2e afspraak. de osteopaat verwacht 2á3 afspraken nodig te hebben om L.uuk van zijn klachten af te helpen. Ik ben benieuwd.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 40 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes za 27 okt 2012 - 17:11

Hoi meiden,

Ik hoop dat ik vanaf nu weer een beetje op iedereen kan reageren.
Het is hier nog steeds druk. Onze zoon B vraagt zoveel negatieve aandacht dat het echt niet leuk meer is. Komende week komt er hier zelfs iemand van Het cb praten en kijken if ze tips heeft.
Met D gaat het beat goed, al heeft hij heupdysplasie en zit hij in een spreidbroek. Na een kaat dagen was gij gelukkig al gewend. Hij moet hem 2 maanden continu aan, dan kijken ze verder.
Hij krijgt komende week zijn tweede prikken. Ik ben benieuwd want van de eerste had hij veel last.
De nachten zijn nog erg pittig, D komt 3x en B wordt ook nog vaak wakker tussendoor.
Zelf ben ik herstellende van een borstontsteking, o wat doet dat zeer zeg! Ik heb zo moeten huilen can de pijn! Ik had ook koorts en heb van de huisarts een kuur gekregen, maar ben nog niet begonnen want het gaat al iets beter.
Zo, jullie zijn weer op de hoogte Wink zoals ik al zei hoop ik vanaf nu op iedereen te kunnen reageren.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 40 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 29 okt 2012 - 2:33

Maddie, wat vervelend de spruw, gaat het nu al weer wat beter?

Pip, lekker dat jullie een weekendje weg gaat. Zou ik ook wel willen, maar dat zit er hier voorlopig nog even niet in ben ik bang.

Amber, wat fijn dat het zo goed gaat met L! Goed dat je naar een osteopaat geweest bent en dat er meteel al verandering te zien was. Fijn dat het afbouwen van het kolven goed gegaan is.

Wennes, wat vervelend dat je borstontsteking had, gaat het nu wel weer wat beter? Fijn dat D snel aan zijn spreidbroek gewend was.
Ik kan mee voorstellen dat het gedrag van B niet leuk meer is. Goed dat er iemand komt kijken en praten. Even iemand die het vanuit een andere hoek bekijkt en wat tips geeft, kan vaak goed helpen.

All, hier gaat het wel zijn gangetje allemaal. L is vandaag al weer 2 maanden! Afgelopen weekend was ze wel wat huilerig. En vannochtend ook nog. Normaal huilt ze eigenlijk nooit, alleen als ze honger heeft ofzo. Weet niet zo goed wat er is...zelfs als ze bij me ligt op de bank is ze nog niet helemaal tevreden...alleen als ik rondloop. Zou dit een sprongetje ofzo kunnen zijn, weet niet zo goed wat die sprongetjes inhouden en wat kan ik er aan doen? Ze ligt nu al wel 2 uur te slapen in de wieg.

Ik heb me aangemeld als gastouders, er zou vandaag om 13.30 een contactpersoon kennis komen maken en het huis bekijken enzo...zit er nu dus al een uur op de wachten! En ik heb ook geen telefoonnummer van haar. Beetje vervelend! Heb ik voor niks me zo druk gemaakt met het huis opruimen en stofzuigen enzo! Zomer 2012 mama's! - Pagina 40 394967 Nouja, het is wel weer schoon!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 40 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 2:51

Even ego;

Mijn relatie is afgelopen weekend beeindigd, totaal onverwachts voor mij.
Ben dus even niet zo actief en druk met dingen uitzoeken / regelen e.d.
M. doet het gelukkig goed!

P.s; Niks op facebook hierover nog graag, wil eerst zelf e.e.a. verwerken e.d.!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 40 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 29 okt 2012 - 2:57

Ach Bebbel, wat heftig! SterkteZomer 2012 mama's! - Pagina 40 699888
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 40 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Parel ma 29 okt 2012 - 4:05

Oh Bebbel! Meisje toch!
Wat ontzettend klote!
En wat snap ik je foto ineens op fb, met de tekst erbij, ik kan me voorstellen dat het gevoel van liefde nu alleen maar heftiger wordt omdat je er straks alleen voor staat.

Alle sterkte!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 40 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- ma 29 okt 2012 - 4:53

Ah jeetje bebbel wat heftig! Sterkte meis!
hug

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=37527
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 40 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum