Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje vr 31 aug 2012 - 7:07

Ha meiden,

Bedankt voor het welkom (terug)!

Amber, ik hoop voor je dat het snel gaat gebeuren, al zou het ook grappig zijn als je ticker gelijk heeft! Wink

Puggle, wat heerlijk dat L al doorslaapt!

Mijn moeder is vandaag gezellig een dagje langs geweest. Ze heeft een kussentje geknutseld voor in mijn schommelstoel, het is echt super geworden Very Happy

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 375915_397557743631243_1656415948_n

En het zit nog lekker ook
Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 561498_397557946964556_18683969_n

We hebben n heerlijk dagje gehad samen, ze is blijven eten en nu net weer naar huis. Morgen heb ik niet echt plannen en zondag ga ik lekker winkelen met Jetje. Daarna even niets gepland, dus dan kan de kleine komen Wink zelf vind ik 6/9/12 wel leuk...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- vr 31 aug 2012 - 7:19

Hier ook nog even muppet, erg leuk geworden zo de stoel!
En wat leuk dat je zondag weer met jetje gaat winkelen Very Happy

He maar als mijn ticker gelijk gaat krijgen en jij gaat voor 6-9-12 dan kruip je voor. Dat gaat niet gebeuren!! Haha Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje vr 31 aug 2012 - 7:21

amber22 schreef:Hier ook nog even muppet, erg leuk geworden zo de stoel!
En wat leuk dat je zondag weer met jetje gaat winkelen Very Happy

He maar als mijn ticker gelijk gaat krijgen en jij gaat voor 6-9-12 dan kruip je voor. Dat gaat niet gebeuren!! Haha Wink

Nee joh, we gaan allebei voor 6/9/12

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- vr 31 aug 2012 - 7:25

Muppetje schreef:
amber22 schreef:Hier ook nog even muppet, erg leuk geworden zo de stoel!
En wat leuk dat je zondag weer met jetje gaat winkelen Very Happy

He maar als mijn ticker gelijk gaat krijgen en jij gaat voor 6-9-12 dan kruip je voor. Dat gaat niet gebeuren!! Haha Wink

Nee joh, we gaan allebei voor 6/9/12

Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 7:43

@ muppetje: ziet er leuk uit! Ben benieuwd hoeveel jullie de stoel gaan gebruiken, wij hebben eigenlijk niet gebruikt.

@ Amber: spannend! bij mij gebeurde dat pas tijdens de bevalling. Heb ik een half uur ofzo op de wc gezeten terwijl ik om de 2 minuten een wee aan het wegpuffen was, haha.

@ PiP: fijn dat de draagdoek zo goed bevalt, ik vind 'm ook ideaal, h. zit heel veel in de doek! Je zou eens moeten leren rugknopen, dat is nog zó veel makkelijker, dan kun je écht alles doen in huis en met F!
En heerlijk, even een weekendje weg, ik denk dat wij deze winter ook nog wel even weg gaan.

@ Puggle: heerlijk dat ze door slaapt tot half 8! Hoe laat krijgt ze nu de laatste voeding?

@ Moepie: hier wordt bij het afsluiten van de kraamweek (dag Cool al een afspraak gemaakt voor de nacontrole met 6 weken. Ik heb 'm dus ook gewoon staan. Bij mij wordt m'n hb nog even opnieuw gecontroleerd, die was op dag 8 na de bevalling nog maar 6.1

@ mama's met oudere kindjes: fijn dat het herkenbaar is. Ik hoop dat ze snel haar oude doen weer heeft gevonden. Vind het ook wel heel sneu om te zien dat ze ook flink moet wennen en soms even geen raad weet met zichzelf. 't is ook wel een dondersteen hoor, vandaag had ze al voor de tweede keer een ijsje uit de vriezer gehaald toen ik zat te voeden. Zat ze 'm buiten mijn bereik lekker op te eten, tuttebel.




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  kwak vr 31 aug 2012 - 7:48

Rejoy. schreef:@ muppetje: ziet er leuk uit! Ben benieuwd hoeveel jullie de stoel gaan gebruiken, wij hebben eigenlijk niet gebruikt.

@ Amber: spannend! bij mij gebeurde dat pas tijdens de bevalling. Heb ik een half uur ofzo op de wc gezeten terwijl ik om de 2 minuten een wee aan het wegpuffen was, haha.

@ PiP: fijn dat de draagdoek zo goed bevalt, ik vind 'm ook ideaal, h. zit heel veel in de doek! Je zou eens moeten leren rugknopen, dat is nog zó veel makkelijker, dan kun je écht alles doen in huis en met F!
En heerlijk, even een weekendje weg, ik denk dat wij deze winter ook nog wel even weg gaan.

@ Puggle: heerlijk dat ze door slaapt tot half 8! Hoe laat krijgt ze nu de laatste voeding?

@ Moepie: hier wordt bij het afsluiten van de kraamweek (dag Cool al een afspraak gemaakt voor de nacontrole met 6 weken. Ik heb 'm dus ook gewoon staan. Bij mij wordt m'n hb nog even opnieuw gecontroleerd, die was op dag 8 na de bevalling nog maar 6.1

@ mama's met oudere kindjes: fijn dat het herkenbaar is. Ik hoop dat ze snel haar oude doen weer heeft gevonden. Vind het ook wel heel sneu om te zien dat ze ook flink moet wennen en soms even geen raad weet met zichzelf. 't is ook wel een dondersteen hoor, vandaag had ze al voor de tweede keer een ijsje uit de vriezer gehaald toen ik zat te voeden. Zat ze 'm buiten mijn bereik lekker op te eten, tuttebel.




haha, hout was niet meer goed genoeg?!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 7:51

nee, die van mij trapt daar niet in Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje vr 31 aug 2012 - 8:10

Rejoy, ja ik ben ook wel benieuwd of we de stoel veel gaan gebruiken. Ach, we zien wel. Als ie iets groter is lijkt het me ook wel knus om boekjes voor te lezen enzo...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 5 sep 2012 - 0:43

Jasmine schreef:
MADDIE schreef:

@ Jasmine, ik hoop het ook. Hoe is het nu met jou? Kun je genieten van de zwangerschap of overheerst er toch een gevoel dat het allemaal nog mis kan gaan?

Ik voel me vreselijk. Kan totaal niet genieten, vind er nog steeds niks aan. Ook voel ik me totaal niet fit, misselijk en moe, last van mijn buik, maar heb ook het idee dat het allemaal voor niks is, dat er volgende week toch geen kloppend hartje is. Kortom: het kan beter Wink

Trek jij het allemaal nog een beetje?

Beetje late reactie!! Maar was na de bevalling natuurlijk even niet op het forum te vinden ook smile Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 5 sep 2012 - 0:58

Hoi dames!

Een tijdje geleden dat ik hier in dit topic heb gekeken. Na de bevalling die gelukkig allemaal goed is verlopen een heftige tijd gehad natuurlijk. De bv kwam gelukkig meteen goed op gang en loopt nu ook goed. Ze groeit ook ontzettend goed, want ze zat na vier dagen alweer bijna op haar geboorte gewicht. Echt super hoor!! Mijn vriend is gister weer gaan werken en werkt vandaag. Dan heeft hij nog even twee daagjes vrij. Volgende week werkt hij weer volop.

Wel spannend om volgende week de eerste dag echt alleen te zijn. Maar dat komt helemaal goed!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 3:47

@ Maddie: is inderdaad even wennen, om alleen te zijn met je kindje, maar het went heel snel hoor! Ik zag er flink tegenop om alles alleen te moeten doen met twee kinderen, maar het gaat eigenlijk vanzelf!

@ All: hier gaat het prima. We zitten weer aardig in het dagelijks ritme, al vind ik de dagen soms wel lang duren hoor, zeker als ik niks afgesproken heb met iemand anders. Gelukkig slaapt Y. nog, meestal slaapt H. dan ook even en heb ik ook eventjes rust.
H. en ik hebben alleen wel al een tijdje spruw en de laatste dagen doet het écht ontzettend veel pijn pale Niet alleen tijdens het voeden, maar ook buiten het voeden om doet het zeer. Ik hoop dat de nystatine snel gaat werken, dit is niet fijn zo. H.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Darius wo 5 sep 2012 - 3:58

O, wat balen van de spruw, Rejoy! Goed in de gaten houden hoor. Was dat niet de reden waarom je gestopt bent met bv bij Y?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 5 sep 2012 - 4:02

Wat vervelend Rejoy. hopelijk helpt het zalfje gauw inderdaad!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 4:04

Darius schreef:O, wat balen van de spruw, Rejoy! Goed in de gaten houden hoor. Was dat niet de reden waarom je gestopt bent met bv bij Y?

niet dé reden, maar wel de druppel. Bij Y. was het alles bij elkaar (slechte voorlichting, slechte begeleiding, pijn, kloven, blaren, hyperlactatie, borstweigeren en toen óók nog spruw).

Nu gaat de borstvoeding op zich wel goed, alleen die spruw erbij en daardoor aan de ene borst ook kloofjes/blaartjes Cry Heb het gevoel dat m'n tepels de hele dag in de fik staan zeg maar en als H. drinkt, dat er een stukje schuurpapier op haar tong ligt dat over m'n tepel gaat pale

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 5 sep 2012 - 4:08

Zo ik laat ik me hier ook weer eens melden!

Muppetje, wat een mooie schommelstoel en wat heb je een mooie buik ook!

Maddie, hoe gaat het nu met jou? Kan me voorstellen dat het wennen is als je vriend moet werken. Mijn vriend had afgelopen 2 nachtdiensten! En is nu sinds maandag 8 dagen vrij, dan heeft hij weer 2 nachtdiensten en dan weer 4 dagen vrij, pas daarna moet hij weer volledig werken.

All, Hier gaat alles goed. Onze kleine meid is al een week oud vandaag!
Ik had een snelle bevalling van bijna 9 uur. Ik werd om 3.30 wakker van wat krampen, maar dacht dat het misschien voorweeën waren. Maar al snel kwamen ze vlot op elkaar, helemaal toen ik een tijdje onder de douche ging staan. Om 8.15 vk gebeld, die was er rond een uur of 9.00 en toen had ik al 6 cm ontsluiting! De weeën werden toen ook steeds heftiger, dus gingen we naar het ziekenhuis. Daar heeft ze om 10.30 vliezen gebroken en om 11.40 mocht ik persen. Om 12.16 werd onze kleine meid geboren. 3780 gram en 53 cm lang! Ze was heel helder en is bijna 2 uur wakker geweest. bv lukte niet, ze hapte wel goed maar zoog niet.

's avonds thuis met de kraamhulp bv weer geprobeerd, maar lukte nog steeds niet.
Uiteindelijk ben ik vrijdag begonnen met kolven, om de bv op gang te brengen en te kijken of ze wel wilde drinken als er al wat had voorgekolft. Maar lukt nog steeds niet. Ik geef het nu in een flesje. Ben al lang blij dat ze mijn melk krijgt! En aanleggen blijven we rustig proberen! Heel af en toe drinkt ze 2 min en laat ze daarna weer los. Vandaag was ze zelfs al over haar geboorte gewicht heen. 3830 gram nu! Kraamzorg was vandaag voor het laatst, dus nu lekker met z'n drieën genieten!
Hier een foto van vandaag: precies een week oud!
*weg*

En de laatste van mijn buik...in het ziekenhuis bij 7 cm ontsluiting

Niet Quoten a.u.b. wil de naam en foto's weer weg kunnen halen straks


Laatst aangepast door Jezzie89 op wo 5 sep 2012 - 9:44; in totaal 2 keer bewerkt
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 5 sep 2012 - 4:09

Rejoy. schreef:
Darius schreef:O, wat balen van de spruw, Rejoy! Goed in de gaten houden hoor. Was dat niet de reden waarom je gestopt bent met bv bij Y?

niet dé reden, maar wel de druppel. Bij Y. was het alles bij elkaar (slechte voorlichting, slechte begeleiding, pijn, kloven, blaren, hyperlactatie, borstweigeren en toen óók nog spruw).

Nu gaat de borstvoeding op zich wel goed, alleen die spruw erbij en daardoor aan de ene borst ook kloofjes/blaartjes Cry Heb het gevoel dat m'n tepels de hele dag in de fik staan zeg maar en als H. drinkt, dat er een stukje schuurpapier op haar tong ligt dat over m'n tepel gaat pale

Oh wat naar Rejoy!Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 1371890812
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje wo 5 sep 2012 - 4:39

Jezzie dankje!

Klinkt als een goede bevalling, een wat een mooie meid!

Rejoy, balen van de spruw, ik hoop voor je dat het snel beter gaat!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP wo 5 sep 2012 - 5:54

Even snel uit mijn hoofd

Rejoy: Balen van de spruw, hoop voor je dat het snel overgaat.
Mocht het niet te houden zijn is tijdelijk kolven dan geen optie? Bij mij was dat een stuk minder belastend en kregen de tepels even "rust".
1 dag hielp zelfs al een hoop!

Jezzie: wow dat je nog kon staan met 7 cm, haha bij mij kwamen ze toen al behooorlijk snel en dan erg heftig!
Fijn dat alles goed gaat!

Maddie: Wat fijn dat de bv goed loopt en dat het verder ook goed gaat! Ik vond het ook wel even wennen alleen, maar je hebt al snel een ritme te pakken!

Ik ga me zo maar eens klaar maken voor de bekkentherapeut.... Ze gaat inwendig mijn bekkenbodemspieren controleren Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 2441965372
Het ging met mijn rug en bekken aardig goed de laatste week, maar heb gisteren 2 kinderen (van 1 en 3) te oppassen gehad.
Nu is het weer sh*t... Zal zo wel op de kop krijgen van de therapeut Neutral

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- wo 5 sep 2012 - 6:05

Jezzie wat een mooi meisje!
En klinkt als een goede bevalling!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 5 sep 2012 - 6:28

@ Rejoy, wat vervelend dat je tepels zo voelen. De vk raadde mij een zalfje van medela aan dat werkte heel goed. Purelan heet het.

@ Jezzie, mooi bevallingsverhaal. Fijn dat ze goed groeit. Hopelijk gaat ze toch nog de borst pakken!!

@ all, hier dan even globaal mijn bevallingsverhaal.

Ik was maandag gestript (voor de tweede keer) vanaf die tijd had ik ongesteldheidskrampjes gevoel zeg maar. Dinsdag avond begon ik last te krijgen van voorweeën. Die nacht om kwart voor twee werd ik wakker van de pijn. Maar de weeën maakten mij een beetje onzeker. Ze waren zeer onregelmatig. De vk kwam om half zeven om te kijken. Ik had toen nog maar drie cm. Maar omdat ik die dag naar het ziekenhuis zou moeten voor onderzoek en een plan voor het inleiden evt kwam ze weer terug om 10.00 uur. Toen waren de weeën nog steeds niet krachtig genoeg. Ze heeft om 10.30 uur mijn vliezen gebroken en toen belande ik in een heftige fase, de weeën kwamen snel en voelden krachtig. Om 11.45 uur mocht ik beginnen met persen en om 12.15 uur was ze er al!!
Was wel heel bijzonder dat we op dat moment pas wisten dat het een meisje was!! En wat heerlijk op de valreep nog thuis.

De borstvoeding ging vanaf het begin af aan heel goed. Alleen de stuwing was even wat pittig Dus toen mocht ik ook af en toe kort even kolven om de druk eraf te halen.
Al na vier dagen zat ze alweer bijna op haar geboorte gewicht. Ze groeit echt super goed.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 23:05

@ Jezzie: dat klinkt als een goede bevalling. Kijk je er zelf ook positief op terug? Je staat er nog florisant bij, met 7cm ontsluiting. Jammer dat de borstvoeding nog niet helemaal lekker gaat. Heb je al een lactatiekundige mee laten kijken? De meeste verzekeringen vergoeden zeker 1 consult!

@ Pip: de kolf staat al wel uitgekookt en al klaar, maar tot nu toe nog niet gebruikt. Het liefst hou ik haar rechtstreeks aan de borst namelijk. Hoe was het bij de bekkentherapeut?

@ Maddie: purelan heb ik al in huis, is inderdaad wonderspul!
wat fijn dat je uiteindelijk nog thuis kon bevallen! Klinkt ook als een prima bevalling!

@ All: ons kleine meisje is verkouden, zo sneu Sad Ze spuugt de hele tijd slijm en snot. Hopelijk knapt ze snel weer op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- wo 5 sep 2012 - 23:11

@ Maddie, klinkt ook als een goede bevalling.

@ Rejoy, wat zielig van je meisje. Hopelijk knapt ze snel op!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine wo 5 sep 2012 - 23:21

Jezzie: Ik heb de foto gemist Sad, maar klinkt als een prettige bevalling zo.

Rejoy: Beterschap voor jullie kleine meid.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 2:31

Muppetje; Leuke stoel, hopen dat je er veel plezier van hebt! En wat lief
dat je moeder een kussentje heeft gemaakt voor erin. Vondt het ook heerlijk om de laatste
dagen voor de bevaling een dagje met mijn moeder te keutelen enzo.

Amber; Heel veel succes de laatste dagen/loodjes, hopen dat jullie snel de kleine in jullie armen
hebben en kunnen gaan genieten!

Maddie; Fijn dat het goed gaat met jullie dochtertje en dat ze het zo goed doet. Het alleen
thuis zijn zonder vriend moest ik ook erg aan wennen maar het gaat allemaal vanzelf. Gaat helemaal
goed komen! Lekker genieten van de kleine meid. En als het zulk weer blijft kan je ook
heerlijk gaan wandelen.

Rejoy; Vervelend van de spruw zeg Sad Hopen dat het snel beter gaat.
Klein "ijsdiefje" heb je rond lopen dus hihi Wink

Jezzy; Wat fijn dat het ook bij jullie goed gaat met de kleine meid smile
Fijne bevalling als ik het zo lees, heerlijk. Nu hopen dat ze toch nog uit de borst
gaat drinken, wel lekker dat je het kan kolven en dat aan haar kan geven.

Pip; Heb je nog op je kop gekregen Wink En hoe is het gegaan?

Jasmine; Heel veel succes zo met de echo!

All; Ik had eindelijk weer eens even tijd om uitgebreider te reageren. Gaat goed hier! Krijgen eindelijk beetje een lekker ritme en hij slaapt nu ook eindelijk in zijn wiegje boven. (dit wou hij tot op heden overdag niet, dan was het krijsen) hebben vanalles geprobeerd ook in overleg met cb maar niks wou helpen. Maar nu sinds paar dagen gaat het ook overdag gelukkig goed met in de wieg slapen. Ook is hij erg onrustig geweest vorige week. Niks was goed en hij bleef maar huilen, denk veel krampjes. Heb druppels gehaald bij Etos en sindsdien is het steeds beter gegaan. Gister bij cb geweest, was allemaal helemaal goed gelukkig. Hij weegt nu 3625 gram en is 51 cm. Blijft een klein ukkie dus Wink
Dat hij overdag weinig slaapt was goed zolang hij s`nachts maar slaapt (en dat doet hij gelukkig). Wel komt hij s`nachts nog 1 keer voor een voeding.
Verder is het nog steeds heerlijk genieten! Ook ikzelf kan aardig mijn draai weer vinden, vondt dat wel aardig wennen.
Volgende week nog een nacontrole bij de VK. Heb altijd leuk vrouwtje gehad dus wel leuk om nog even na te kletsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie do 6 sep 2012 - 3:20

Jezzie; mooie bevalling, niet te lang! Heerlijk!

Pip; hoe was het gisteren bij de fysio? Kreeg je nog op je kop Wink ?

Maddie; op het laatst ging jouw bevalling dus in rap tempo! Fijn zeg dat je toch nog thuis kon bevallen.

Rejoy; ahh kleine meid verkouden! Hier snottert M. af en toe ook, maar het valt nog mee.
Ik zag in het "wat draagt jouw kind vandaag" topic een foto van jullie kleine meid. Mooi meisje hoor!!

Bebbel; wat fijn dat hij nu ook in zijn wiegje wil slapen. Ons mannetje komt s'nachts ook nog voor een voeding hoor. Denk ook niet dat die er voorlopig af gaat, want overdag drinkt hij niet eens altijd zijn flessen leeg.

all; hier gaat het goed! M. groeit prima. Dinsdag op het cb geweest, +/- 4900 gram en +/- 60 cm (ivm het gips weten we het niet precies) Dus een flinke man smile
Drinken gaat wisselend. Hij dronk eigenlijk al 150cc in zijn flessen maar hij laat toch steeds wat staan dus we zijn weer terug gegaan naar 120. Maar dan nog laat hij wel eens 50 cc (of zelfs meer) staan. Ik merk wel dat ik daar nu veel makkelijker in ben dan bij onze eerste. Hij groeit prima, dus hij zal wel genoeg binnen krijgen.
Hij is ook al een echt vrolijk mannetje, als hij goed wakker is dan maakt hij heel veel geluidjes en lacht de hele tijd I love you
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 33 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum