Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 28 aug 2012 - 23:07

Heb je je bloed al laten onderzoeken Wennes?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 0:02

Ohww meiden sorry, heb jullie een beetje verwaarloosd weer de afgelopen tijd..Embarassed

Jezzie & Maddie; Wat spannend allemaal zeg, volg jullie wel op FB of jullie al zijn bevallen.
Nog heel even en dan mogen ook jullie beide genieten!! Very Happy

Jasmine; Zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd! Hoe voel je je?

Puggle & Amber; Gezellig dat jullie komen meeschrijven!

Pip; Succes in het ziekenhuis, ben benieuwd.

Wennes; Let je goed op jezelf! Ik herken wel aantal van je dingen zoals dingen vergeten / laten vallen. Bij mij puur vermoeidheid denk.

Roodkapje; Leuk dat je weer mee komt schrijven, hoe gaat het bij jullie?

All; Ohw doe ik het wel goed is nu mijn eerste vraag nadat ik al jullie verhalen lees over de voeding.
Hij komt hier om de 3 a 4 uur zelf en krijgt nog 90 cc per keer. Na de slechte start met drinken dronk hij ze eerst ook niet leeg, dit
gaat nu over het algemeen goed. Vorige week was hij eindelijk over zijn geboorte gewicht heen en woog 3300 gram.
Ik moet 5 sept. naar het CB toe, tot die tijd kon ik op 90 cc per keer blijven zeiden ze. Maar bij jullie lees ik veel meer hoeveel heden dat ik nu ga
twijfelen of ik het goed doe.
Hij komt zelf om de 3 a 4 uur en "vraagt" daartussen niet.
Wat kan je als moeder zijnde je soms onzeker voelen zeg als het over je eigen kind gaat Rolling Eyes
We zijn inmiddels ook overgestapt van Nutrilon naar Friso. Van Nutrilon raakte hij toch erg verstopt en was gewoon zielig om te zien.
Gaat nu goed sinds paar dagen Friso en ontlasting gaat ook weer goed.
Einde avond krijgt hij laatste fles, dan s`nachts rond 3 a 4 uur komt hij meestal en dan `s morgens vroeg weer.

Verder is het voor mezelf ook echt nog beetje een ritme zoeken, als hij een huil/jammer dagje heeft dan kan me dat
best wel opbreken. Heb m`n slaap goed nodig maar b.v. s`middags slapen lukt me gewoon niet, kom niet in slaap.
Heerlijk wandelen met dit lekkere weer! Genieten dus.

Heb nog geen tijd gehad om alles bij te lezen maar doe ik snel en zal dan uitgebreider op iedereen reageren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes wo 29 aug 2012 - 0:29

PiP schreef:Heb je je bloed al laten onderzoeken Wennes?

Ehh nee, hoezo? Volgens mij is het gewoon de vermoeidheid die op begint te breken.

Bebbel, als hij tevreden is met 90 cc en er 3 a 4 tut tussen laat heeft hij daar genoeg aan. Als hij bijv na 2uur alweer komt en niet tevreden zou zijn kun je altijd meer aan bieden en kijken wat hij drinkt.


Ik moet zo op controle naar de gyn. Ik ben wel een beetje zenuwachtig, want ik heb nog wat vragen over daar beneden en waarschijnlijk moet hij even kijken.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje wo 29 aug 2012 - 0:34

Ik wil ook wel weer meedoen, al krijgen wij misschien meer n herfst kindje...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie wo 29 aug 2012 - 0:35

Bebbel; ik herken het wel hoor dat onzekere gevoel, ik moet zeggen dat het nu wel minder is dan bij de eerste maar het is er ook dit keer weer.
w.b.t. de voedingen ik denk dat het zo hartstikke goed is hoor! Hij is tevreden en na zijn gewicht is 90cc ook voldoende. Ken je het regeltje van 150cc per kilo lichaamsgewicht? Dat is wat ze mogen hebben. Dus dan krijgt hij genoeg. Onze M. en S. (van Pip) zijn ook al zwaarder, dus vandaar ook dat ze meer drinken.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine wo 29 aug 2012 - 1:41

MADDIE schreef:

@ Jasmine, ik hoop het ook. Hoe is het nu met jou? Kun je genieten van de zwangerschap of overheerst er toch een gevoel dat het allemaal nog mis kan gaan?

Ik voel me vreselijk. Kan totaal niet genieten, vind er nog steeds niks aan. Ook voel ik me totaal niet fit, misselijk en moe, last van mijn buik, maar heb ook het idee dat het allemaal voor niks is, dat er volgende week toch geen kloppend hartje is. Kortom: het kan beter Wink

Trek jij het allemaal nog een beetje?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP wo 29 aug 2012 - 5:11

Wennes schreef:
PiP schreef:Heb je je bloed al laten onderzoeken Wennes?

Ehh nee, hoezo? Volgens mij is het gewoon de vermoeidheid die op begint te breken.

Bebbel, als hij tevreden is met 90 cc en er 3 a 4 tut tussen laat heeft hij daar genoeg aan. Als hij bijv na 2uur alweer komt en niet tevreden zou zijn kun je altijd meer aan bieden en kijken wat hij drinkt.


Ik moet zo op controle naar de gyn. Ik ben wel een beetje zenuwachtig, want ik heb nog wat vragen over daar beneden en waarschijnlijk moet hij even kijken.

Ik dacht om uit te sluiten dat je ijzer tekort hebt!
Ik ben soms ook wel moe van de nachten, maar vind het van jou wel extreem klinken.


Bebbel: M en S zijn inderdaad zwaarder en ouder! Tijdens het bezoek met 5 weken en 2 dagen dronk S ook nog 100 + 3 1/3e. Hij was toen ook al bijna 5 kilo...
Het cb gaf aan dat we wel naar de 120 en later naar de 150 mochten als S daar aan toe was.
En ieder kind is anders hoor, als hij het er goed op doet dan is dat toch prima!?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 22:20

Maddie en Jezzie: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertjes. Precies tegelijk bevallen, hoe toevallig! Ben erg benieuwd naar de namen smile

Pip: zou weer mooi snel zijn, als je nu alweer ongesteld zou worden. Was zo lekker hè, zo zonder! En ik las je update op FB, wat is F een stoere meid zeg! Nog een weekje geduld dus voor de uitslag, hopen op een goede uitslag!

Puggle, Amber, roodkapje en Muppet: welkom (terug) hier! Leuk dat jullie ook mee komen schrijven:)

Wennes: wat naar dat je zo ontzettend moe bent. Je kraamweek en de hele nasleep was ook niet niks natuurlijk. En ik zou inderdaad ook even op ijzer laten controleren hoor, ik heb nu ook een te laag ijzergehalte en dat merk ik echt heel erg goed w.b. vermoeidheid. Ik heb nu staaltabletten en ik knap met de dag weer wat op.

Bebbel: als je mannetje tevreden is en het verder goed doet, dan is het toch prima als hij wat kleinere flessen drinkt? Daarbij is hij ook nog maar amper 3 weekjes oud, dus dan is het ook niet zo vreemd als hij wat minder drinkt dan de kinderen die al wat ouder zijn.



All: vannacht echt een drama nacht gehad. Ik denk dat Ha.nnah wel een stuk of 8 voedingen heeft gehad en tot overmaat van ramp was Y.inthe ook nog twee keer wakker laughcry . Vanmorgen was het weer lekker vroeg bij Y., dus ik ben aan het aftellen wanneer de kindjes voor de middagslaap naar bed kunnen, dan kan ik ook even mee slapen.
Voor de moeders met twee of meer kinderen. Hoe reageren jullie oudste kind(eren) zodra je weer alleen was? Mijn man is deze week weer aan het werk en ik vind de oudste soms echt regelrecht vervelend Cry . Ze is de hele dag met zo'n jammerig stemmetje aan het praten en ontzettend opstandig. Het is de leeftijd ook wel een beetje, maar misschien komt het ook wel omdat ze nu de aandacht moet delen nu papa er niet meer is overdag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie wo 29 aug 2012 - 23:38

Rejoy. schreef:


All: vannacht echt een drama nacht gehad. Ik denk dat Ha.nnah wel een stuk of 8 voedingen heeft gehad en tot overmaat van ramp was Y.inthe ook nog twee keer wakker Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 394967 . Vanmorgen was het weer lekker vroeg bij Y., dus ik ben aan het aftellen wanneer de kindjes voor de middagslaap naar bed kunnen, dan kan ik ook even mee slapen.
Voor de moeders met twee of meer kinderen. Hoe reageren jullie oudste kind(eren) zodra je weer alleen was? Mijn man is deze week weer aan het werk en ik vind de oudste soms echt regelrecht vervelend Cry . Ze is de hele dag met zo'n jammerig stemmetje aan het praten en ontzettend opstandig. Het is de leeftijd ook wel een beetje, maar misschien komt het ook wel omdat ze nu de aandacht moet delen nu papa er niet meer is overdag?

Hier reageert E. net zoals als jij beschrijft! Eigenlijk begon het vorige week al een beetje, toen was papa nog thuis. Dus wij dachten, het wordt tijd dat we weer een beetje in een normaal ritme komen. Maar het gaat nu nog net zo. De afgelopen dagen was ik blij dat mijn man thuis kwam en even met haar bezig kon zijn Embarassed. Tussendoor is ze ook heel lief hoor en vermaakt ze zich goed, maar als ze dan in een opstandige bui is, is het ook heel erg!! Gisteren gooide ze zichzelf op de grond en was hysterisch aan het gillen, dat ken ik helemaal niet van haar.
Wel plast ze sinds zondag op de wc!! Dus ben ook wel heel erg trots op haar hoor!! Dat vind ik dan wel weer knap, dat ze ondanks het opstandige gedrag en ze het dus blijkbaar een beetje moeilijk heeft wel ineens (zo goed als) zindelijk is! Gisteren op het kdv ook maar 1 ongelukje gehad en nu vandaag ook 1x.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 30 aug 2012 - 0:16

Rejoy: Wow 8 voedingen! Kan me voorstellen dat je nu kapot bent? Slapen de kinderen inmiddels?
F is niet zo zeer dwars of opstandig, maar ze luistert soms gewoon niet of doet (kleine) dingen waarvan ze heel goed weet dat ze dat niet mag.
Als ik er dan wat van zeg is ze meteen verdrietig en kruipt ze onder de tafel, ik durf er soms gewoon niks meer van te zeggen en probeer het dan ook op een hele andere manier te brengen of af te leiden met iets anders. Maar eigenlijk vind ik wel dat ik moet kunnen zeggen(ik wordt meestal niet boos) dat ze iets niet mag...
Met aankleden ook, als iets haar niet zint gaat ze ergens staan met de rug naar me toe en kan ik zeggen wat ik wil, ze komt gewoon niet en als ik naar haar kom, loopt ze te mopperen en draait ze zich weg. Moeilijk!
Moet wel zeggen dat het heeeeel langzaam minder wordt.
F deed dit trouwens ook al toen papa er nog was. Toen hij aan het werk ging was/is ze vooral verdrietig dat hij er niet is. Soms blijft ze maar vragen waar papa is.
Af en toe laat ik haar dan papa even bellen(als het kan). Kan ze even haar verhaal kwijt aan papa en is ze weer blij!

Moepie: Wat goed zeg van E!! Inderdaad knap dat ze juist nu zindelijk wordtZomer 2012 mama's! - Pagina 32 281626781

All: Ik heb sinds van de week steeds van onderen op verschillende plekken pijn, ik twijfel nu alleen of het mijn bekkenbodemspieren zijn of de huid rondom de hechting..
Hierdoor (en door wat bruinverlies) dacht ik dat ik ongesteld zou worden, maar dat zet niet door. Na de bevalling van Femke had ik namelijk ook steeds last van de bekkenbodem als ik ongesteld was. Ik twijfel om toch even de vk te bellen voor de controleafspraak(niet verplicht). Maar vind het ergens stom om dat nu na een goede 6 weken pas te doen. Normaal is de afspraak namelijk met 6 weken...

Vanmorgen even naar het dorp, wat rompers ingeslagen, een broekje voor S en een broekje+shirtje voor F.
Oja ook weer eens wat voor mijzelf, vind het een erg leuk truitje, maar eigenlijk kan het net.... Goede motivatie om de overtollige kilo`s kwijt te raken;)
Zo eerst maar eens liggen, vanavond is er de Nacht van N.unspeet, daar gaan we met vrienden heen. Even rondkijken en een terrasje doen!
Er is dan in veel winkels korting, dus nog even kijken voor kleertjes voor de kids. S is alweer uit 56 gegroeid van de meeste kleertjes en heeft er eigenlijk nog wel een setje extra bij nodig. En ik heb leuke kleertjes online gezien voor F, eens kijken of ze die daar ook hebben.

Ik wil eigenlijk ook winterjasjes kopen, maar ik kan gewoon voor F niet HET jasje vinden. Voor S vind ik het ook erg moeilijk, heb genoeg leuke gezien, maar zou echt niet weten welke maat. Ik ga denk ik eerst een warm vest in 68 kopen en van het winter maar kijken wat voor een maat hij draagt en hoe dat allemaal zit in de MC/wandelwagen.

Gisteren dus naar de kinderarts geweest en informatie gekregen over hoe te handelen bij vallen/stoten etc. en ook wat de ziekte nou eigenlijk is.
Daarna gingen ze bij F bloed prikken, ze had er helemaal zin in. Ik dacht echt van die piept zo wel anders, maar nee hoor, ze vond het allemaal maar reuze interesant en heeft geen kik gegeven! We zijn echt zo trots op haar Very Happy De assistent kreeg ook nog even de opmerking dat ze smeerde Laughing . Kwam een drupje op het papier toen ze het spuitje verwisselde.
Onze stoere meid:
Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 287135_337815976308715_1156726285_o

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 30 aug 2012 - 1:11

Oja we hebben trouwens nog een weekendje weggeboekt voor over 2 weken!
Lekker even ertussenuit. Hebben voor de verandering deze keer een Vip huisje geboekt.
Vond ik wel een keertje mogen, je zit `s avonds toch wel een beetje verplicht in het huisje.
Dan is een bubbelbad en sauna niet verkeerd Very Happy
En we gaan nog een dagje naar Plopsaland, ben benieuwd wat F daarvan vindt!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie do 30 aug 2012 - 2:34

pip; je kan altijd even de verloskundige bellen toch? Als het met je hechtingen te maken heeft is het misschien wel goed dat er even gekeken wordt.

Ik zit ook in twijfel, bij ons is het ook niet verplicht (toen bij E. volgens mij wel) maar ik weet ook niet meer zo goed wat het inhoud eigenlijk. Ik weet wel dat ze rekening proberen te houden dat je de gene krijgt die je bevalling gedaan heeft. En haar wil ik eigenlijk nog wel graag even zien/spreken, maar ja het is natuurlijk niet een gezellig koffiedrink momentje ofzo! haha! Af en toe heb ik nog wel last van onder, vooral als ik s'avonds op de bank zit, het trekt een beetje in m'n bil dan... en mijn borsten lekken sinds het weekend eindelijk niet meer, maar af en toe doen ze nog wel pijn en jeuken m'n tepels heel erg Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 878948377 beetje raar... en soms heb ik een weeïg gevoel onder in m'n buik, vooral tijdens en na het douchen, dit had ik ook toen mijn baarmoeder nog moest samen trekken...
Dus nu twijfel ik of ik nog een afspraak zou maken of niet...
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  koNijntje vr 31 aug 2012 - 0:24

amber: gezien jou ticker denk ik dat je met 40+2weken gaat bevallen!
39 weken zwanger; nog 9 dagen te gaan! :cheering:
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- vr 31 aug 2012 - 0:26

koNijntje schreef:amber: gezien jou ticker denk ik dat je met 40+2weken gaat bevallen!
39 weken zwanger; nog 9 dagen te gaan! :cheering:

Hahah inderdaad. Wat een stomme ticker, zou toch wat wezen als het nog echt gaat kloppen ook! Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Puggle vr 31 aug 2012 - 0:35

Wow amber nu word het echt spannend! Very Happy Nog niks in aantocht?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  koNijntje vr 31 aug 2012 - 0:35

amber22 schreef:
koNijntje schreef:amber: gezien jou ticker denk ik dat je met 40+2weken gaat bevallen!
39 weken zwanger; nog 9 dagen te gaan! :cheering:

Hahah inderdaad. Wat een stomme ticker, zou toch wat wezen als het nog echt gaat kloppen ook! Wink

ik ben benieuwd! hoe gaat het met je?
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Puggle vr 31 aug 2012 - 0:38

Wat lekker pip, even weg in een vip huisje lekker genieten dus!

Hier alles goed! L.oïs slaapt al sinds 3 nachten door tot half 8, heerlijk meisje is het. Zo even naar de stad om een nieuwe outfit voor allebei. Morgen met familie eten ivm de verjaardag van mijn overleden schoonvader. Minder idee, maar het eten is altijd wel gezellig samen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- vr 31 aug 2012 - 0:41

@ puggle en konijntje, ja begin het nu wel spannend te vinden hoor.
Ene moment rommelt het wat, menstruatiegevoel in de rug, mijn harde buiken die ik veel heb zijn soms iets pijnlijk. Gisteren veel last van mijn darmen, waardoor ik veel naar het toilet moest, volgens mij ben ik helemaal leeg nu haha. Maar op andere momenten nog heel rustig. Dus tja geen idee wanneer het begint.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- vr 31 aug 2012 - 0:42

Puggle, wat heerlijk dat ze doorslaapt tot half8 smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  koNijntje vr 31 aug 2012 - 0:43

amber22 schreef:@ puggle en konijntje, ja begin het nu wel spannend te vinden hoor.
Ene moment rommelt het wat, menstruatiegevoel in de rug, mijn harde buiken die ik veel heb zijn soms iets pijnlijk. Gisteren veel last van mijn darmen, waardoor ik veel naar het toilet moest, volgens mij ben ik helemaal leeg nu haha. Maar op andere momenten nog heel rustig. Dus tja geen idee wanneer het begint.

herkenbaar!! bij mij was het een week later zover.. dus misschien kloppen die 9 dagen toch Yes
succes met de laatste loodjes, ik ben benieuwd wanneer de kleine zich laat zien!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 31 aug 2012 - 0:45

Moepie: Heb toch niet gebeld... Hier is het trouwens juist wel meer voor een sociaal praatje en daarnaast kan je natuurlijk je vragen stellen.

Dit staat er bij ons op de site:
Ongeveer 6 weken na de bevalling zien we je/jullie (met de baby) graag terug voor de nacontrole. Dit heeft geen medische reden, alleen een sociale reden. Heb je klachten, dan zal een van ons je door verwijzen naar de huisarts. De nacontrole is dus niet verplicht, maar wij vinden het leuk om jullie nog eens te zien! Bel ons drie weken na de bevalling tijdens het telefonisch spreekuur voor het maken van een afspraak.

Amber: Spannend hoor, ben benieuwd of je ticker klopt Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 561177
Hoe voel je je verder?

Muppetje: Maakt toch niet uit als het een herfstkindje is.We zitten toch zo`n beetje in hetzelfde schuitje allemaal!


All: Gisteren naar de Nacht van N.unspeet geweest, stelde weer eens niet zo veel voor.. Zijn nog even bij dat winkeltje geweest en heb voor S een setje gekocht en een broek in de uitverkoop voor F. Van 35,- voor 10,- ! Daarna nog even met vrienden ergens wat wezen drinken. S is gezellig in de draagdoek meegegaan en dat bevalt goed!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- vr 31 aug 2012 - 0:46

koNijntje schreef:
amber22 schreef:@ puggle en konijntje, ja begin het nu wel spannend te vinden hoor.
Ene moment rommelt het wat, menstruatiegevoel in de rug, mijn harde buiken die ik veel heb zijn soms iets pijnlijk. Gisteren veel last van mijn darmen, waardoor ik veel naar het toilet moest, volgens mij ben ik helemaal leeg nu haha. Maar op andere momenten nog heel rustig. Dus tja geen idee wanneer het begint.

herkenbaar!! bij mij was het een week later zover.. dus misschien kloppen die 9 dagen toch Yes
succes met de laatste loodjes, ik ben benieuwd wanneer de kleine zich laat zien!

Haha ja inderdaad, we zullen het zien Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Puggle vr 31 aug 2012 - 0:46

Ik had ook wat lichte druk in mijn onderbuik, de volgende dag is ze geboren smile maar het wil niks zeggen natuurlijk. Lang kan het niet meer duren nu Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 31 aug 2012 - 0:49

Anders schrijven jullie ineens van alles terwijl ik aan het typen ben, haha.

Puggle, idd minder idee, maar wel leuk dat het gezellig is!
Lekker dat ze al doorslaapt! f deed dat ook met 4 weken tot half 7 en vervolgens weer tot 9 uur. S heeft het nu 2 keer gedaan. Ben benieuwd wanneer hij helemaal doorslaapt!

Amber: Als je lichaam zich aan het legen is, kan dat een teken zijn! Spannend hoor!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- vr 31 aug 2012 - 6:41

Pip ik hoop dat het een teken is!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum