Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 7 sep 2012 - 21:16

@ Bebbel, je hebt zeker een ukkie gekregen smile Maar goed, als hij maar lekker groeit en gezond is he! Wat lekker dat hij nu boven in de wieg wil slapen. Hier wordt er overdag nog in de wandelwagenbak geslapen. Maar ga dat natuurlijk ook proberen.
Dat hij voor een nachtvoeding nog komt is volgens mij wel normaal toch? Verschilt per kind ook denk ik.

@ Moepie, wat leuk dat hij echt al zo'n vrolijk mannetje is. Met geluidjes en al!! Dat lijkt me echt heerlijk om te horen.

@ All, Hier gaat het redelijk zijn gangetje zo. Donderdag even een rotdag gehad. Vooral door de verschrikkelijke hoofdpijn die ik had. had niets met de kleine te maken. Waarschijnlijk is die hoofdpijn wel hormonaal. Gister ook nog een beetje last van gehad.
Gister kwam mijn moeder ook nog om te helpen. Mijn vriend was ook thuis dus heb ik echt even rustig aan kunnen doen. Was ook wel nodig. Heb vaak dat ik mezelf voorbij loop. Dan denk ik.. o... ik doe dit wel even of dat kan ik nog wel even doen. Hebben jullie dat ook? Ik krijg dan daarna ook echt een vette dip in mijn energie.
Verder gaat alles echt goed. Mijn dametje eet behoorlijk goed. Dus dat gaat allemaal lekker. Af en toe nog last van stukke tepels. Maar ook dat begint minder te worden.

Hoe is het bij jullie?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 22:23

Moepie; Wat groeit M. goed! Zeker een flinke man;)
Wat lief dat hij de hele tijd lacht en geluidjes maakt! Hier komen de geluidjes ook steeds meer,
zo schattig. Kan uren naar hem blijven kijken I love you hihi.

Maddie; Ja is normaal dat hij nog voor een nachtvoeding komt (misschien stond het er beetje
raar Wink)
Fijn dat de kleine meid zo goed drinkt! Minder fijn van de "stukke tepels" Sad
Balen dat je zulke hoofdpijn had, heb er zelf de gehele zwangerschap geen last van gehad en
nu om de haverklap Sad (zit migraine in de familie)
Dat van te veel willen doen dat herken ik wel ja, moest soms echt een stap terug doen ook.

All; Hier weinig nieuws eigenlijk. Alles gaat goed! Echt met de dag slaapt hij beter in zijn wiegje
heerlijk. Kan ik ook even wat voor mezelf doen en in huis rommelen.
Vandaag jarig dus vanavond visite, wel gezellig. Verder lekker rustig weekendje. Jullie leuke
weekend plannen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje vr 7 sep 2012 - 22:29

Bebbel gefeliciteerd!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 22:37

Muppetje schreef:Bebbel gefeliciteerd!!

Dankjewel!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje za 8 sep 2012 - 2:09

Zo meiden, hoe is het met iedereen? Wij zijn vanmorgen op de fiets naar het strand geweest (iets meer dan n half uur fietsen enkele reis) was erg lekker. Morgen misschien even naar het bos en maandag naar het zwembad, tenzij de kleine andere plannen heeft natuurlijk. En dan zit dinsdag het weekend van mijn man er weer op een mag ik mezelf weer vermaken. Vind het nu wel extra gezellig als ie thuis is hoor....


Laatst aangepast door Muppetje op za 8 sep 2012 - 6:25; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 8 sep 2012 - 5:49

Moepie, fijn dat je mannetje zo goed groeit! Lijkt me leuk om die geluidjes te horen van mijn meisje!

Bebbel, gefeliciteerd met je verjaardag!

Maddie, wat vervelend die hoofdpijn. Ik herken het wel, dat snel te veel willen doen. Op dat moment denk ik dat het wel gaat maar achteraf merk ik dan toch dat het al te veel was.

Muppetje, gezellig is dat hè nog even dingen samen doen. Ik heb daar ook echt van genoten de laatste post weken. Twee dagen voor de bevalling zijn weer nog ergens gaan lunchen op een terrasje lekker in de zon.

All, hier gaat het goed.dochter dronk vanmiddag een keert goed aan de borst en kwam daarna pad na vier uur weer in plaats van drie. Dus ik blijf het gewoon steeds proberen. Straks krijgen weer er visite
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje za 8 sep 2012 - 8:13

Jezzie, zeker heerlijk, ik kan daar echt van genieten! Fijn dat het beter lijkt te gaan met de borstvoeding!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP ma 10 sep 2012 - 8:30

Maddie: Wat fijn dat je toch nog op de valreep thuis kon bevallen en dat de borstvoeding meteen goed ging.
Balen van de hoofdpijn, de kraamverzorgster gaf aan dat als een pcm niet helpt het vaak hormonaal is. Ik heb dat ook wel dat als ik eenmaal aan het opruimen ben ik door blijf gaan, ook al wou ik bijvoorbeeld alleen het speelgoed even doen. Maar ik weet ook wel mijn rust te nemen. Vind het alleen moeilijk om bepaalde dingen te laten die ik niet mag doen ivm mijn bekken.


Rejoy: Gaat het al wat beter met H? Ze zeggen wel dat die kleintjes zo jong nog niet verkouden kunnen zijn, maar S was het ook met een paar weken.

Bebbel: Inderdaad een ukkie, als hij maar zijn eigen lijntje volgt is het prima!
Gelukkig wil hij nu in de wieg slapen, S slaapt nog veel overdag in de box. Dit omdat ik niet teveel trap mag lopen. Ben nu langzaam wel bezig met hem overdag ook boven te leggen. Vandaag de hele dag, behalve nu. Eigenlijk had mijn man hem net ook gewoon boven moeten leggen. Straks op het kdv moet hij ook gewoon in een ledikant slapen.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!



Moepie: Wow wat groeit hij hard zeg! Vorige week dacht ik 58,5cm te meten bij S. Geen idee wat hij nu weegt. Zat te denken om donderdag weer naar het cb te gaan, maar die donderdag daarop moeten we ook weer voor de afspraak met 2 maand. Fijn dat je er nu wat makkelijker in bent met de flessen, scheelt een hoop gestress! Heerlijk he die reacties die je nu terugkrijgt!

Muppetje: Lekker weekend gehad dus! Ik vond dat ook heerlijk bij de eerste dat mijn man al een week voor de bevalling vrij was. Alleen jammer dat het toen zo erg sneeuwde en vroor dat zelf bepaalde wegen hier afgesloten waren!

Jezzie: Gelukkig lijkt het de goede kant op te gaan met de borstvoeding!


Bekkentherapeut: Heb niet echt op mijn kop gekregen, ze zei meer dat het gewoon een teken is dat mijn lichaam maar iets hoeft te hebben en alweer terugvalt, maar gelukkig ook weer redelijk snel herstelt. Nu weer oefeningen meegekregen en volgende week weer terug.

Hebben een druk weekend gehad, vrijdagavond verjaardag, zaterdag familiedag en zondag kraamvisite. Met de familiedag hadden ze wel gezegd dat we wandelschoenen aan moesten doen en een kinderwagen meenemen als je kinderen had. Dus ik gemaild dat ik een half uur wel vol zou houden, maar veel langer niet. Het viel allemaal mee en anders kon ik halverwege terug met de auto.
Dus ik ging gewoon mee, maar het was dus veel langer lopen, volgens mij wel een uur en gingen de hele weg klootschieten om de beurten. Moesten een hoge trap op(over de snelweg) en later een stuk door heeeel zacht zand. Nu dus weer wat last van de bekken....
Verder gaat het super, S doet het erg goed!
Vorige week 2 dagen 5x150 gegeven, maar wou toen toch ineens weer 6 flessen, dus wel weer 120 gedaan en de laatste fles 150. Nu heeft hij wel weer 2 dagen doorgeslapen en doen we wel weer 5x 150. Ben benieuwd wat hij vannacht doet! Vandaag ook weer bijna de hele dag geslapen, is steeds even een uur wakker met de flessen en `s avonds net wat langer.

En hoe gaat het met de rest?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 8:49

@ PiP: het gaat al wat beter, maar ''s nachts heeft ze nog wel last van haar verkoudheid, ze is afgelopen nacht een paar keer happend naar adem wakker geworden. ''t arme ding. Wel balen dat je steeds nog zo''n last hebt van je bekken. Ik had er in de kraamweek even flik last van, maar nu nauwelijks nog. Volgens de huisarts kon het maanden duren voor je er weer hersteld van bent, maar hier is het dus wel sneller gegaan.

@ Jezzie: fijn dat je dochter goed aan de borst drinkt. Zorg je er wel voor dat je haar zo vaak mogelijk aan legt? Hoe vaker je haar nu laat drinken, hoe kleiner de kans is dat je straks problemen krijgt met de productie!

@ Muppet: je bent nog behoorlijk actief zeg! Hopelijk duurt het voor jullie ook niet te lang meer voor je bevalt.

@ Bebbel: nog gefeliciteerd met je verjaardag en fijn dat hij wat beter wil slapen. Is ook wel prettig als je even je handen vrij hebt.

@ Maddie: ik doe ook regelmatig wat teveel, maar het is ook niet echt mogelijk om veel minder te doen. Ik kan de kinderen niet echt in de pauze-stand zetten, haha. Huishouden staat sowieso op een laag pitje. We verhuizen over een paar weken, dus het poetsen geloof ik wel aardig. Doe alleen het hoognodige, haha

@ Moepie: flinke vent inderdaad! Ik moet morgen met H. Ben erg benieuwd wat zij nu weegt.

@ All: hier gaat het goed. We zijn de spruw bijna te boven, scheelt een hoop pijn. Ons meisje is nog steeds verkouden, ''s nachts wordt ze iedere keer happend naar adem wakker, echt heel sneu.
Morgen een drukke dag. Eerst om 9u een gesprek met onze gastouder over hoe wij willen dat ze met kleine H. om gaat straks, dan om 11u komt de lactatiekundige weer langs en om half 1 moet ik bij onze grote vrienden van het CB zijn. Gelukkig blijft de oudste bij de gastouder, dus ik hoef steeds maar 1 kind mee te slepen, scheelt een hoop, haha.
Verder gaat het hier z''n gangetje. H is een vrij gemakkelijke baby tot nu toe, heel anders dan de oudste was. Hopelijk blijft dat zo, voor haarzelf is het ook wel fijn dat ze zo ontspannen is. Onze oudste was zo ongeveer 24/7 gespannen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie di 11 sep 2012 - 23:18

Pip, dat klinkt als een druk weekend. Vervelend dat je daarna meteen weer meer last hebt van je bekken. Fijn dat S het zo goed doet.

Rejoy, ik probeer L. zo vaak mogelijk aan te leggen ze niet wil drinken, kolf ik en krijgt ze het uit een flesje. Jammer genoeg is het bij die ene keer gebleven afgelopen weekend. Ze hapt wel, krijg er ook wel wat uit, maar ze drinkt niet door.
Fijn dat de spruw minder is, hoe was het bij de gastouder en op het cb?

Al, gisteren is de verpleegkundige van het cb langs geweest. Onze kleine meid weegt al 4050 gram! Dus ze drinkt in iedergeval wel genoeg!
Verder is het rustig hier, L is erg tevreden en slaapt veel. Huilt eigenlijk alleen maar als ze honger of krampjes heeft.
In het fototopic heb ik 2 foto's van haar geplaatst.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 12 sep 2012 - 0:05

@ Pip, wat een druk weekend zeg!! Balen van je bekken ook weer!! Daar loop je vast continue tegen aan ook!!

@ Rejoy, wat vervelend die verkoudheid. Wel erg sneu ook.

@ Jezzie, wat jammer dat ze toch niet goed blijft doordrinken zeg!! Wel naar. Gelukkig groeit ze wel goed. Ik krijg morgen een jgz medewerkster langs. Stelde ze nog veel vragen bij jou?

@ All, hier gaat het zo zijn gangetje. Krijg nog regelmatig mensen over de vloer om te helpen. Vandaag wel weer allerlei dingen zelf aan het doen. Moet nu maar weer wat gaan uitrusten ook. Anders dan krijg ik vanavond zo'n klap denk ik zo!! Lastig lastig. Er zijn nog wel wat dingetjes die ik wil doen eigenlijk!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 12 sep 2012 - 1:08

Maddie, ze ging vooral uitleggen wat ze gaan doen op het cb. En ze wilde weten hoe mijn zwangerschap en bevalling waren geweest.
En of er ziektes in de familie zijn e.d.
Fijn dat mensen je helpen. Mijn vriend heeft nachtdienst en is overdag dus thuis, dat scheelt wel. Na vanacht is hij weer 4 dagen vrij en hoeft hij pas maandag weer overdag aan het werk. Dus dan zal het wel even wennen zijn. 's nachts merk ik niet zo dat hij weg is...behalve dat ik zelf het flesje moet geven en verschonen, anders helpt hij soms wel even. Maar 's nachts slaapt L. al wel wat langer dan overdag.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 12 sep 2012 - 3:11

Dat is dan wel weer lekker. Dat je vriend overdag thuis is. In de nacht doe ik ook alles alleen in principe. Want mijn vriend werkt en moet elke dag om vijf uur in de ochtend op. Soms vraagt hij wel of hij wat moet doen. Maar hij heeft zijn rust ook hard nodig.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 3:22

@ Jezzie: jammer dat jullie meisje nog niet uit de borst kan drinken. Hopelijk lukt het toch met regelmatig proberen! Fijn dat het goed gaat en L. zoveel slaapt. Flinke dame ook al, hoe zwaar was ze bij de geboorte?

@ Maddie: fijn dat je nog wat hulp hebt, ben je al weer opgeknapt na de bevalling of heb je nog veel last?

@ Nachten: die hebben wij mooi verdeeld, mijn man doet de oudste, ik doe h.annah. Hij heeft de laatste nachten mazzel gehad, want hij hoefde er de laatste nachte niet uit voor haar. H. komt nog een paar keer per nacht, dus ik heb flink gebroken nachten nog.

@ All: gisteren een drukke dag gehad. Eerst het koppelingsgesprek bij de gastouder, ging om wat formaliteiten, dus daar waren we snel klaar. Toen kwam de lactatiekundige nog weer op bezoek. We hebben het nog uitgebreid over mijn vervelende kraamtijd gehad en ik ben weer gesterkt in mijn opvattingen en visie. Heel erg fijn. Verder heeft ze me ook nog even geholpen met liggend aanleggen, omdat dit nog niet gelukt was. Vannacht heeft H.annah dus liggend gedronken en kon ik zo weer verder slapen. Ze heeft drie keer gedronken, maar ik ben denk ik hooguit tien minuten in totaal wakker geweest, terwijl ik zittend zo 30 tot 45 minuten wakker zou zijn.
En toen moesten we s middags ook nog naar het cb. Onze meid weegt nu 4190 gram bij een lengte van 53 cm. Lichamelijke ontwikkeling was helemaal prima en ik had ook geen vragen, dus de arts was helemaal tevreden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 12 sep 2012 - 4:36

@ Rejoy, Ik ben al aardig hersteld. Voel me ook weer energiek. Ik heb dan ook wel een makkelijke meid. (even afkloppen Laughing ) Ze liet afgelopen nacht zelfs gewoon acht uur tussen haar voedingen. Dus als ik zorg dat ik wat later op de avond uit kom met de voedingen kunnen we weer nachten gaan doorslapen misschien.
Fijn dat de lactatiekundige je ook kan steunen. Blijf het vreemd vinden dat de verloskundige zich gepasseerd voelde. Heb je nog wat gehoord op het cb over die toestanden over jouw manier van omgaan met h.? Dat was jij toch?
Fijn dat ze zo goed gegroeid is!! Altijd fijn om dat bevestigd te krijgen.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 4:45

nee, niks meer over gehoord. Ik ben vorige week met de oudste ook nog op het CB geweest en de arts kon haar niet meer herinneren. Als wij een risicogezin waren geweest, dan had ie zich ons vast nog wel kunnen herinneren, dus ik laat het maar zo. Dit bezoekje viel me 100% mee. De arts vond een aangepast vaccinatieschema geen probleem, vertelde alleen nog dat we er dan wel even op moesten letten dat de 3e prik een half jaar na de 2e moest komen. Ook wist hij dat het groeischema niet geschikt is voor bv-kindjes, omdat die anders groeien dan kv-kindjes en stimuleerde om nog een hele poos door te gaan met de bv.
en 8 uur tussen voedingen :shock: Hier ben ik al blij als ik 3 of 4 uur achter elkaar kan slapen, haha. Geef jij ook borstvoeding, of geef je kunstvoeding?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 12 sep 2012 - 6:16

Wat fijn dat je er niets meer van gehoord hebt. Ik werk met mijn werk veel samen met het cb in Amsterdam. Er moet echt wel heel wat gebeuren willen ze iets doen.
Ik geef borstvoeding. Ik denk dat ik gewoon mazzel heb hoor. Het is dan wel zo dat ze gister om kwart voor acht dronk en dan vanmorgen om kwart voor vier. Dus moet de tijden nog een beetje proberen te verschuiven. Maar wij gaan altijd vrij vroeg naar bed ivm het werk van mijn vriend.
Ik krijg morgen een huisbezoek van het cb. Ben benieuwd wat ik allemaal ga horen.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP wo 12 sep 2012 - 6:20

MADDIE schreef:Wat fijn dat je er niets meer van gehoord hebt. Ik werk met mijn werk veel samen met het cb in Amsterdam. Er moet echt wel heel wat gebeuren willen ze iets doen.
Ik geef borstvoeding. Ik denk dat ik gewoon mazzel heb hoor. Het is dan wel zo dat ze gister om kwart voor acht dronk en dan vanmorgen om kwart voor vier. Dus moet de tijden nog een beetje proberen te verschuiven. Maar wij gaan altijd vrij vroeg naar bed ivm het werk van mijn vriend.
Ik krijg morgen een huisbezoek van het cb. Ben benieuwd wat ik allemaal ga horen.
Vertel morgen maar niet dat ze 8 uur achter elkaar slaapt Wink Niet negatief bedoeld, maar wij kregen op onze "kop" Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 394967
Tot 4 weken mag er max 5 uur tussen de voedingen inzitten, daarna 8 uur dacht ik.
Scheelt weer een commentaar Wink

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 6:22

haha, inderdaad, dat moet je maar niet zeggen Wink

maar daar heb je wel geluk mee hoor! Meestal slapen kinderen op borstvoeding minder lang, omdat dit lichter verteerbaar is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 12 sep 2012 - 8:54

8 uur :O Het langste wat mijn dochter slaapt is 4,5 uur. Ze heeft vanavond om half 8 gehad, dus hoop dat ze om half 11, 11 uur nog een keertje komt. Dan kunnen we daarna lekker 4 uurtjes slapen :P
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP wo 12 sep 2012 - 9:08

Dat is normaal hoor Jezzie!
Ik las van de week bij iemand op Facebook met een kindje van 3 weken een status: Jeej nachtvoeding.
Kreeg ze als reactie dat inbakeren geweldig werkt voor het doorslapen :O

F sliep met 2 weken ook door en dat zei ik dus vol trots tegen we wijkverpleegkundige.. We hebben haar toen braaf elke nacht wakker gemaakt, nu zou ik dat niet weer doen denk ik. Licht er ook een beetje aan wat het gewicht van het kind is. S heeft in de kraamweek wel 1 keer doorgeslapen, pas 2 keer en nu weer 3 nachten achter elkaar. Dat is zelfs nog vroeg. Hoop wel dat hij het volhoudt Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 3079029344

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie wo 12 sep 2012 - 9:33

M. Is nu 2 Kerr rond 6 uur s'ochtends gekomen. Dat was heerlijk!
Het blijft hier wl een geklier met zijn flessen/tijden. Als hij rond 4.00 komt s'nachts zou hij eigenlijk pas weer om 8.00 komen aar dat vind ik wat laat want dan komen we s'avonds uit op 00.00. Dus geven we hem s'nachts geen hele voeding en pak ik hem om 7.00 in de veronderstelling dat hij dan wel honger heeft omdat hij daarvoor heel weinig heeft gehad. Maar niks daarvan hoor, meneer laat dan rustig de helft staan! Hoe doen jullie dat?
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 12 sep 2012 - 9:56

Gelukkig. Acht uur lijkt me ook wel erg lang als ze nog zo klein zijn. De eerste moest ik L wel wakkert maken, maar nu niet meer. Ik word steeds wakker van haar en meestal zit er dan 4/4,5 uur tussen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes wo 12 sep 2012 - 12:20

Hoi meiden,

Hier weer eens een reactie van mij. Hier gaat het helaas op dit moment iets minder.
B is op dit moment echt onhandelbaar. Hij doet D steeds pijn, luistert voor geen meter en wil tussen de middag eigenlijk niet meer slapen.
Met D gaat het ook niet zo goed. Hij is heel onrustig, kan veel huilen, wil veel bij mij zijn, heeft flinke krampen, en spuugt veel. Maandag weer hij de kinderarts geweest en we moeten de maagzuurremmer ophogen en kregen motilium voor het spugen. Hier waren we s middags mee begonnen en D werd nog onrustiger, ging huilen en kreeg nog meer diarree. Dinsdagavond had hij zelfs geen plasluiers meer! Dit ging wijzen op uitdroging omdat hij zoveel diarree had dus ik hen weer gestopt.
Nou goed, jullie begrijpen vast wel dat ik mijn handen vol geb aan de twee mannen.
Gelukkig groeit D goed, met 9 weken al 5940 :cheering: gram en 62 cm, WOW! En dat voor een randprematuurtje. Mama heeft super melk
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes wo 12 sep 2012 - 15:14

Ik lees dat jullie het over de nachten hebben. Die zijn hier erg kort! Meestal laat D 2,5 uur tussen de voedingen zitten en s nachts dus ook. Soms heeft hij nachten dat hij daartussen onrustig is van de buikkrampen en dan slaap ik niet. Er zijn dus nachten bij dat ik maar 2uur per nacht slaap.
(Zie tijd van mijn vorige post en deze)
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 34 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum