Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 26 aug 2012 - 21:44

Parel schreef:Zeker spannend!
Geniet vooral van het feit dat je nu nog lekker rust hebt en de hele dag niks hoeft, en alles mag! Eet die zak chips nog leeg, kijk je favoriete series nog een keer, zwijmel nog lekker een keer weg in de babykamer, gourmet nog een keer met zijn 2en, dat soort dingen!

Ja.. dat heb ik allemaal gedaan inderdaad. Maar ga ervan proberen te genieten!! smile
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 26 aug 2012 - 23:39

Maddie, wat vervelend dat er nog steeds niks is gebeurd. Ik kan me het zo goed voorstellen.

Hier is het ook nog steeds rustig en ik begin het ook wel een beetje zat te worden...het idee dat het nog een week zou kunnen duren...de dagen gaan nu al zo langzaam voorbij!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie ma 27 aug 2012 - 1:43

Hoi Hoi,

Charlie; haha, dan kom je toch ook gezellig hier mee kletsen? Hoe gaat het met jullie?

Maddie; he wat duurt het lang! Hopelijk komt hij/zij nu gauw!

Jezzie; hopelijk gaat er bij jou ook gauw wat gebeuren!

all; hier gaat het z'n gangetje. Afgelopen vrijdag maar even naar het inloop spreekuur op het cb geweest. M. even laten wegen, de weegschaal gaf 4680 aan, maar dat is met zijn gips. Waarschijnlijk zal hij zo'n 4400 zijn. Goed gegroeid dus! Ook gelijk gevraagd of ze hem op wou meten, dat hadden ze na de bevalling niet gedaan, ook dat is een beetje +/- ivm het gips maar hij kwam op 58 cm. Lange jongen dus!! Kan ook echt goed zien dat hij gegroeid is! Vind hem zo groot haha, onze dochter was heel klein en bleef ook heel lang klein...dit is heel anders smile
Op het cb vroegen ze ook wat hij nu kreeg in de fles, dat was op dat moment 7x 90+3 aan de hand van zijn gewicht mocht hij naar 5x150cc... vond ik een behoorlijke overgang en vroeg me ook af hoe ik dat ineens voor elkaar moest krijgen. Dus we zijn maar begonnen met 120 cc en dan 6x. Dit gaat goed!

Verder is M. een makkelijk mannetje, hij begint nu steeds meer geluidjes te maken, echt leuk!!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 27 aug 2012 - 19:31

@ Jezzie, ja duurt lang. Jij gaat ook al over tijd he!! Hopelijk hoef jij niet zo lang meer te wachten!!

@ Moepie, wat fijn dat alles goed gaat!! Heerlijk om te horen natuurlijk!!

@ All, gister nog een keer gestript. Er staat ook een afspraak bij de gyn gepland woensdag voor onderzoek. En dan waarschijnlijk donderdag inleiden!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 27 aug 2012 - 21:35

Moepie, wat fijn dat m zo goed groeit en dat hij het zo goed doet. Zo te lezen geniet je lekker van hem!

Maddie, Wat spannend allemaal zeg! Hopelijk doet het strippen wat en komt de baby gewoon vanzelf voordat je ingeleid wordt!
Ik vind het hier idd ook wel spannend worden! Mijn vriend kreeg ook een beetje de zenuwen ervan afgelopen weekend (vind het stiekem niet zo erg dat hij nu weer aan het werk is, want dat werkte ook wel op mijn zenuwen)

Gisteren zijn we met z'n 2en nog maar weer even wat gaan doen. Even naar een strandje geweest, kijken naar windsurfende mensen.
En ik was gevallen gistermiddag. Ik stapte in een kuiltje en zwikte mijn enkel en ineens lag ik op de grond! Gelukkig viel ik niet op mijn buik, maar ik was er wel erg van geschrokken. 's middags toch maar even de vk gebeld voor de zekerheid, ze kwam meteen langs en heeft naar het hartje geluisterd, alles was goed gelukkig!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 27 aug 2012 - 21:46

Pff... dat is schrikken. Ik ben ook af en toe wel bang om te vallen!! Maar gelukkig was alles goed met de kleine ook!! Hopelijk mogen we allebei snel ons kleine vast houden!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 27 aug 2012 - 21:48

Ik hoop het ook maddie!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 28 aug 2012 - 1:48

Maddie en Jezzie: Sterkte nog even met de laatste loodjes...
Jezzie; hopelijk gaat er bij jou ook gauw wat gebeuren!

Moepie: Herkenbaar dat het zo anders nu is vergeleken met de met de eerste, F was ook een smal meisje. Nu liggen de eerste kleertjes alweer op de stapel 'te klein'!
Wij geven nu 5 flessen van 120 en 1 van 150. Hij had gisteren 2x achter elkaar dat hij niet genoegen nam met de 120 en kwam vervolgens ook veel eerder, waardoor hij om 21:00 al de laatste fles wou. Daar dus 30+1 extra bij in gedaan en het maar aangekeken en jahoor meneer werd vanmorgen om 6:30 wakker Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 3079029344 Dat bevalt ons wel, haha.

Die geluidjes, heeeeerlijk is dat he!? Hij lacht en brabbelt naar iedereen:heart:

All: Zie ook het stukje gericht aan Moepie!
Ik ben vorige week toch nog ziek geworden, maar dat hadden jullie vast al gelezen op Facebook!
Bah wat was ik beroerd, 2 avonden dat ik heel erg aan het rillen en klappertanden was, had gewoon paarse lippen en witte nagels zo koud als dat ik het had. Gelukkig was op de ergste dag F naar het kdv, verder waren de kids erg lief voor me.
Zaterdag zijn we naar een bbq geweest op anderhalf uur rijden en hebben ze het ook beiden erg goed gedaan in de auto en op de bbq. Was erg gezellig!

Morgen moeten we naar de kinderarts in Utrecht met S. Ben benieuwd wat we allemaal voor informatie krijgen. S moet dan ook bloedprikken om te kijken wat zijn stollingspercentage is en we willen F ook meteen bloed laten prikken om te kijken of zij draagster is van Hemofilie. Vind het wel spannend, ben benieuwd hoe ze het doen!

Ondertussen ben ik gestopt met snoepen en let ik op wat ik eet. Er moeten nu toch echt wat kilootjes vanaf!

Hoe gaat het met de andere kinderen? Bebbel, Rejoy, Wennes, Roodkapje, Charlie en de rest die ik vergeet!
En natuurlijk alle andere zomermama`s mogen hier komen meekletsen!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 2:46

@ Pip: dat kun je er dan niet bij hebben hè, ziek zijn. Gelukkig ben je weer opgeknapt! Succes morgen in het ziekenhuis. Hoe groot is de kans dat F draagster is, ook 50%?
En heerlijk zeg dat jullie mannetje al door slaapt :O Onze H. heeft nog drie nachtvoedingen.

@ Maddie: heeft 't strippen nog wat opgeleverd? Ik hoop voor je dat het snel door mag zetten en inleiden niet nodig is!

@ Jezzie: jij ook al ruim over de 40 weken. Gelukkig was er niks aan de hand met de baby, maar wel schrikken zeg, als je hoogzwanger nog onderuit gaat!

@ Moepie: fijn dat M. zo goed groeit! En een lange man inderdaad, dan zullen de kleertjes in maatje 56 ook al wel aan de kleine kant zijn! Heeft hij nog last van zijn gips? Zal denk ik wel mee vallen, of niet? Hij weet ook haast niet anders.

@ All: hier gaat het ook goed. H. is een heerlijk dametje, zo'n verschil met hoe Y. was. Ik heb gewoon tijd om het huishouden te doen en ik krijg het gewoon voor elkaar om 's ochtends te ontbijten en mezelf aan te kleden en verzorgen! Bij Y. zat ik hele dagen op de bank te hopen dat ze even in slaap viel en dan vooral niet bewegen, omdat ze dan weer wakker zou worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie di 28 aug 2012 - 3:29

Pip; maar hoe laat komt S. ongeveer voor de eerste fles dan? En hoeveel tijd laat je tussen de flessen? (M. komt om de 4 uur)
Hier komt M. nu al een paar ochtenden rond 7.00/7.30 maar dan komen we zo laat uit met die laatste fles, die geven we dan dus maar wat eerder, maar vervolgens drinkt hij die dan niet helemaal op, waardoor hij natuurlijk s'nachts nog komt. Kijk 150cc in die laatste fles doen lijkt me ook wel wat maar dat drinkt hij niet op dan...

Owja, hier moet er vanaf nu ook goed opgelet worden kwa snoepen en eten... maar vind het knap lastig!!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 28 aug 2012 - 3:46

@ rejoy, ik heb wel van die ongesteldheidspijn klachten sinds gisteren middag. Vanmorgen was het eerst weg en toen begon het weer. nu verlies ik af en toe bloed en slijm. Er gebeurd wel wat, maar of ik snel zal gaan bevallen... geen idee!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 28 aug 2012 - 5:40

Rejoy: F heeft idd ook 50% kans dat zij draagster is, ik denk dat ze het wel is gezien haar blauwe plekken.
Maar aan de andere kant denk ik dan, welk kind heeft geen blauwe plekken!?
Normaal heeft F ook nog 1 nachtvoeding hoor Wink

Zoo herkenbaar dat je nu wel tijd voor van alles hebt. Nou ja het is nog druk, veel tijd voor mijzelf heb ik niet, maar ik kan wel het huishouden doen!

Moepie: S is op het moment een beetje aan het rotzooien met de flessen. Hij drinkt ze keurig leeg, maar ene keer wil hij meer en vervolgens dus ook na 2 uur alweer honger, andere keer moet ik hem na 4,5 uur toch echt maar eens wakker maken. De laatste fles krijgt hij tussen 22 en 23 uur, `s nachts komt hij heeeeel soms om 3 uur, maar meestal tussen 4 en 5. Gisteren was dit om 5:30 en vandaag om 6:30 terwijl hij dus al om 21:00 de laatste fles gehad heeft.
Omdat hij gisteren 2x achter elkaar nog honger had na de fles en ook 2x al na 2-3 uur de volgende fles wou hebben we de (laatste) fles daarna extra ingedaan met de gedacht "we zien het wel". Deze ging dus gewoon leeg! Vandaag gewoon 120 gegeven en vanavond weer 150, kijken het zo even aan. Maar hij wil nu de fles ook alweer een stuk eerder.
Misschien toch een teken dat hij alle flessen 150 wil, maar vraag me af of ik wel op 5 stuks uitkom, ben bang dat hij er wel gewoon 6 wil..

Ik denk trouwens dat ik ongesteld ga worden, blegh!!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Parel di 28 aug 2012 - 6:57

6x165cc is toch prima, Pip? Dan drinkt hij op een dag 990cc.
Als hij maar onder de 1000cc blijft en niet meer dan 30 schepjes per 24 uur krijgt, is het prima. Misschien houdt hij er dan wel langer tussen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Puggle di 28 aug 2012 - 7:02

Oh wat spannend Maddie!

Pip, dat is prima toch wat hij drinkt. L. Drinkt 5x 135 ml veel minder dus. Meer wil ze ook niet en ze groeit prima volgens het cb ook.

Ik kom hier ook maar schrijven denk ik, gezellig smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- di 28 aug 2012 - 7:10

Maddie hopelijk zet het nu echt door!

Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine di 28 aug 2012 - 7:13

Spannend Maddie, hopelijk gebeurt er nu eindelijk wat!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 28 aug 2012 - 7:39

Parel, het lijkt mij wat veel als je de 150cc per kilo lichaamsgewicht aanhoudt. Hij is nog maar 6 weken, maar al wel 5 kilo.

Puggle: Het is idd een mooi aantal wat hij nu drinkt, maar heeft er dus niet meer genoeg aan.. Vraag me nu dus af wat ik er mee moet.

Pff hij wil nu alweer zijn(laatste) fles. Veel te vroeg, de vorige is nog maar een uur en 3 kwartier geleden....
Maar even kijken of we hem nog even zoet kunnen houden! Het zijn vooral de laatste 3 flessen, anders die 150(165) doen en de rest nog 120(135).
Of gewoon 150(165) en kijken of hij uit zichzelf op 5 flessen komt.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 28 aug 2012 - 7:40

@ puggle, gezellig

@ Amber, ik hoop het ook echt!!

@ Jasmine, ik hoop het ook. Hoe is het nu met jou? Kun je genieten van de zwangerschap of overheerst er toch een gevoel dat het allemaal nog mis kan gaan?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie di 28 aug 2012 - 8:00

Maddie, spannend! Hopelijk zet het door!

Puggle; gezellig!!

Pip, ik zou gewoon 150cc doen, alle voedingen. Waarschijnlijk komt hij dan s'nachts niet of je geeft hem dan minder of hij drinkt dan wel minder. En inderdaad even proberen te rekken als dat lukt, hij moet ook een beetje een ritme krijgen denk ik, beetje doorkrijgen zeg maar.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- di 28 aug 2012 - 8:18

Dames vinden jullie het goed als ik hier ook weer mee kom schrijven?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 28 aug 2012 - 8:29

Moepie, hij had juist zo`n mooi ritme, haha! Maar goed dat zal nog wel zo blijven dat ze dat steeds om blijven gooien.
Had het er net met mijn man over. Hij krijgt nu (hebben het wat kunnen rekken) 150 en morgen de laatste 2 150, dag erna de laatste 3.
Kijken het dan steeds even aan hoe hij reageert.

Tuurlijk mag je meeschrijven Amber!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie di 28 aug 2012 - 8:56

Puggle en amber, gezellig dat jullie mee komen schrijven!

Maddie, spannend hopelijk zet het door!

Hier nog steeds alles rustig, begin het wel een beetje zat te worden. Krijg de hele dag berichtjes van mensen die vragen of het al is begonnen! Wel lief bedoeld natuurlijk maar ook wel vermoeiend!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- di 28 aug 2012 - 9:01

Dankjewel meiden!

Oh jezzie, dat lijkt me wel vervelend ja.
Hoe gaat het nu dan? Al idee dat er iets aan het rommelen is?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje di 28 aug 2012 - 9:02

Ik ga morgen even weer inlezen maar ik wil ook graag weer meeschrijven als het mag.. Het is weer wat rustiger nu en het forum krijgt ook weer wat aandacht Wink

@Jezzie : ik volg je nauwlettend smile Logisch dat je het zat bent toch... gewoon uit die telefoon !
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 28 aug 2012 - 21:22

Maddie, hopelijk gaat het vandaag gebeuren!

Jessie, hopelijk hoef jij ook niet zo lang meer te wachten.

Moepie, fijn dat het goed gaat.

Pip, succes in het ziekenhuis met de kids. Goed dat alles onderzocht wordt.


hier gaat het redelijk. Ik ben erg moe. Ik heb van doe kleine dingen zoals dingen uit mn handen laten vallen, een verhaal vertellen en vergeten wat ik wilde zeggen, een straat voorbij rijden waar ik in moest en als klap op de vuurpijl niet opletten en een bocht te kort nemen en mijn auto aan de zijkant on de prak. Volgens mij ben ik te moe en begint het kaarsje behoorlijk op te raken.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum