Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 1:22

Jezzie; Zal vast genieten zijn op het water, heerlijk! Balen van zijn telefoon, heb je hem al te drogen gelegd of wil hij het dan ook niet meer doen?
Ik deed dat ook ja, uitgaan dat ik over de uitgerekende datum heen zou gaan, dan kan het idd alleen maar meevallen.
Warmte is niet fijn Sad Vannacht echt een drama nacht gehad met het kleine mannetje. Hij kon er niet van slapen. Nu hebben we even lekker gebadderd en de fles op en ligt hij heerlijk in de kinderwagenbak beneden te slapen.
Vermaak je je wel nog beetje?

Maddie; Wat hou jij het spannend zeg Wink Balen dat je vriend straks weer moet werken, is hij dan alleen de 2 dagen van vaderschapsverlof vrij of kan hij nog wat langer vrij nemen?

All; Vandaag is na 2.5 week mijn vriend weer aan het werk, helaas 2 weken lang late dienst en is hij pas tussen 22.00 en 23.00 uur thuis sàvonds. Even wennen dus maar gaat helemaal goed! Verder zijn we het weekend maar binnen gebleven met die warmte, alle ramen en deuren dicht gehouden dan was het nog redelijk uit te houden. Hoop dat het snel weer wat aangenamer is zodat we lekker kunnen wandelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 1:47

Maddie en Jezzie: nog maar eventjes voor jullie, zet 'm op de laatste daagjes! Valt niet mee met deze hitte, sterkte en succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 20 aug 2012 - 20:05

@ Bebbel, veel vrij kan hij dan niet meer krijgen denk ik!! Dat zou dan misschien drie dagen eraan plakken zijn ofzo... Kan me voorstellen dat het wennen is dat je vriend weer werkt. En dan ook meteen zo laat thuis. hoe gaat het met je kleine vent verder?Eet en groeit hij nu goed?
@ Rejoy... zeker spannend. Gelukkig was het gister lekker fris buiten. Dus dat was wel erg lekker!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie ma 20 aug 2012 - 20:41

Hoi meiden,

Ook een teken van leven van mij. Ik heb wel steeds bij gelezen hoor, maar aan reageren kom ik niet altijd toe.

Bebbel; wat een mooie foto, kijkt ook zo mooi recht in de camera!
Fijn dat het goed gaat, gelukkig gaan de nachten ook beter. Poeh, dat kan je anders zo opbreken he!
Kan me voorstellen dat het even wennen is nu je man weer aan het
werk is! Maar je hebt wel alle tijd voor je mannetje, heerlijk joh. Als
hij s'avonds zo laat thuis is, hoe laat begint zijn dienst dan? Heb je
dan bijvoorbeeld wel de ochtend nog lekker samen?

Jezzie en Maddie; Ohh die warmte zeg, wat zou dat voor jullie erg zijn geweest! Ik zat met die hitte ook alleen binnen toen ik nog zwanger was (nu trouwens ook veel binnen geweest hoor). toen ik beviel was ook van dat warme weer. Ik moet zeggen dat ik er met de bevalling zelf weinig last van heb gehad.
Gelukkig voor jullie komen er nu betere temperaturen aan.



all; hier gaat het goed! M. slaapt ontzettend veel! Eigenlijk is hij na de fles van 10.00 wakker (vaak tot aan de volgende fles) en na de fles van 16.00 of 19.00 voor de rest slaapt hij van fles tot fles en drinkt ook regelmatig zijn flessen slapend. Vond het wel een beetje veel, naar mijn idee 'moet' hij tussen de flessen door een uurtje wakker zijn en zo'n 2 uurtjes slapen. Maar dit komt natuurlijk aardig overeen met als hij dat tussen de flessen door zou doen. Ik ben een onzekere muts hoor!!
Voor de kindjes die de fles krijgen (Pip en Bebbel) hoeveel krijgen jullie kleintjes nu??
M. zat na de kraamweek op 90 cc. Toen de wijkverpleegkundige een week later kwam zijn we over gegaan p 100 cc. Maar toen ging hij steeds meer laten staan. Dus zijn we terug gegaan naar 90 cc. Dit ging weer beter. Sinds afgelopen donderdag ofzo zit hij weer op 100cc, dit ging heel mooi maar ook nu drinkt hij wisselend. Soms helemaal op en soms laat hij staan. Nu gaan we toch maar weer 90cc geven en dan willen we in de fles van 22.30 120cc klaarmaken. Kijken hoe dat gaat.

Ik heb een medicijn gekregen om de melkproductie (in hoevere je het ze kan noemen) te laten stoppen. Ik lek namelijk nog steeds ontzettend!! Hopelijk helpt dit.
Hoe zit het ook alweer met vloeien?? Hoe lang kan dit duren?

Verder genieten wij er lekker van dat mijn man vakantie heeft. We zijn al wat weg geweest, zo makkelijk want M. kan gewoon in de kinderwagen en die hoor je de hele dag niet meer. Straks gaan we naar een Ezelboerderij hier in de buurt en donderdag gaan we naar de dierentuin. Zo hebben we toch wel echt een beetje vakantiegevoel en kan onze oudste ook leuke dingen doen.
Maandag moet mijn man weer beginnen... pfff daar heb ik echt nog geen zin in! Vind het zo heerlijk om samen thuis te zijn. Toen onze oudste was geboren, in september, was mijn man herstelende van zijn ziekte, toen was hij dus volledig thuis en ging daarna voorzichtig weer aan het werk, pas in februari was hij weer volledig aan het werk. Gelukkig zitten we nu niet in die situatie maar het lange samen thuis zijn was daar wel het positieve aan hoor. Maar het gaat vast goedkomen volgende week!

Fijne dag allemaal!!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 22:24

Dag meiden, ook nog even een teken van leven van mijn kant af. Ik ben vorige week weer opgenomen geweest, een spoed MRI van mijn buik gehad en ben met spoed geopereerd. Tijdens de operatie heeft de gyn een halve liter (oud) bloed uit de cyste gehaald en sindsdien ben ik ook zo goed als pijnvrij, dus erg fijn! Heb vorige week in totaal 5 dagen in het ziekenhuis gelegen, dus was weer heftig, voor zowel mij als iedereen thuis! Sinds vrijdag ben ik weer thuis en nu is het zaak om aan te sterken en ons ritme weer een beetje te vinden. Ik probeer B. veel 1-op-1 aandacht te geven, hij heeft mij erg gemist! Met M. gaat het ook wel redelijk. Ze heeft haar huiluurtjes en dat is erg vermoeiend, maar over het algemeen is ze goed te 'handelen'. smile Mijn man gaat donderdag weer aan het werk (na 7 weken thuis te zijn geweest), dus moet dan ook alles weer alleen doen, zie daar nog wel wat tegen op eigenlijk.. Maar ook dat zal wel los lopen.

Maddie, nog niets op komst? Ik ben ook bevallen met die hitte, maar in de verloskamers van het ziekenhuis hadden ze airco, dus merkte niets van die warmte!

Bebbel, mooi kindje heb je!

Hoe is het met de rest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 21 aug 2012 - 0:23

@ Moepie, Wat lekker dat je man nu vakantie heeft!! Zou er ook lekker van genieten smile

@ Nera, wat fijn dat je weer thuis bent en dat je nu geen pijn meer hebt!! Wat vervelend allemaal.
het is hier nog erg rustig. wordt nu wel een beetje ongeduldig eerlijk gezegd.

@ All, de verkoudheid is nu bijna over gelukkig. Verder dus nog weinig te melden!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 21 aug 2012 - 1:47

S kreeg na de kraamweek 90 cc(zonder poeder) en met 4 weken zijn wij over gegaan naar 100cc.
De laatste week krijgt hij als laatste fles 120cc, maar hij zit nu ook al bijna een week op 6 flessen ipv 7. In totaal is hij dus van 700cc naar 620cc gegaan.
Hij doet het hier prima op, heeft ook nog nooit een flesje laten staan. Ja 2x in het begin een bodempje toen we hem als laatste fles 120 gaven

Vloeien is nu sinds een week helemaal gestopt bij mij. Eigenlijk met 8 dagen het echte vloeien al wel, was daarna gewoon wat rood/bruinige afscheiding wat steeds lichter werd.
Volgens mij staat er ongeveer 6 weken voor, maar je hoort echt heel wisselende verhalen van 8 dagen tot 8 weken.
Zondag ben ik ook voor het eerst in het zwembad geweest (in de tuin). De een zegt dat het mag als je gestopt bent met vloeien en de ander met 6 weken.
Nou zondag had ik even schijt aan die 6 weken sunny Scheelt ook dat het ons eigen bad is en ik weet dat het water goed schoon is.

Ik ga me maar eens klaarmaken voor het cb, ben benieuwd naar de cijfertjes!! Moet om 15:35. Eerst S de fles geven en dan F uit bed plukken.
Hopelijk is ze niet flink saggie, want dat is ze meestal als ik haar wakker moet maken Mad

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie di 21 aug 2012 - 2:04

PiP schreef:

Vloeien is nu sinds een week helemaal gestopt bij mij. Eigenlijk met 8 dagen het echte vloeien al wel, was daarna gewoon wat rood/bruinige afscheiding wat steeds lichter werd.
Volgens mij staat er ongeveer 6 weken voor, maar je hoort echt heel wisselende verhalen van 8 dagen tot 8 weken.
Zondag ben ik ook voor het eerst in het zwembad geweest (in de tuin). De een zegt dat het mag als je gestopt bent met vloeien en de ander met 6 weken.
Nou zondag had ik even schijt aan die 6 weken sunny Scheelt ook dat het ons eigen bad is en ik weet dat het water goed schoon is.

Het ene moment denk ik dus dat het over is en het andere moment is het er weer. Niet volop hoor maar net wat jij beschrijft. Maar ik ben zondag ook in het badje geweest bij dochter, helemaal niet aan gedacht dat dat niet mag??!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie di 21 aug 2012 - 7:48

Bebbel, ik kan me voorstellen dat het wennen is dat je vriend aan het werk is. Hoe laat begint hij dan als hij late dienst heeft? Mijn vriend moet altijd om 14.00 beginnen dan, dus dan is hij 's ochtend wel altijd thuis.

Pip, Hoe was het op het cb? Is S goed gegroeid?

Nera, wat heftig allemaal zeg, fijn dat je nu weer thuis bent en je je weer beter voelt.

Moepie, wat fijn dat alles zo goed gaat en M zo makkelijk is, zodat jullie gezellige uitstapjes kunnen maken!

All, Hier gaat alles goed, ben blij dat het niet meer zo heel warm is.
Tot mijn grote schrik zag ik net ineens dat ik wat striae op mijn buik heb!:O Dacht ik er mooi streeploos vanaf te komen...komt het toch nog ineens zo vlak voor de uitgerekende datum!

Morgen is mijn schoonmoeder jarig, dus dan moet de kleine nog maar even blijven zittenZomer 2012 mama's! - Pagina 30 1578173417, daarna kan het wat mij betreft wel komen...ik begin het wel een beetje zat te worden nu. Wil ook lekker wandelen met een lief klein babytje in de kinderwagen! Maar ja, we zien het wel hoe lang het nog duurt! We wachten rustig af.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 21 aug 2012 - 8:55

Jezzie(en de rest): Jup, is weer netjes aangekomen!
Hij woog bij zijn geboorte 4175 gram en was 53cm, met 8 dagen 3940, met 15 dagen 4320 en vandaag met 5 weken en 2 dagen 4920 gram en bijna 57cm. Hij volgt netjes zijn eigen lijntje (1 lijn boven gemiddeld).

Verder mochten we de flessen ophogen naar 120cc, ondanks dat hij het gewoon goed doet.
Ene kant heb ik zoiets, waarom als hij het goed doet? Andere kant, het is wel makkelijker met klaar maken en hij drinkt 120 net zo goed leeg zonder te spugen.

Ook gehoord dat ze gewoon de prikken op het cb willen zetten, toch fijn, scheelt weer wat ritjes naar Utrecht!
Ze moeten de prikken namelijk onder de huid zetten ipv in een ader ivm de hemofilie.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP wo 22 aug 2012 - 2:51

Nou meiden, ik heb even tijd voor jullie vrij gemaakt (kids slapen nu even beiden tegelijk).
Ik vind het op het moment best druk...
Mijn man is sinds vorige week weer aan het werk en dan sta je er ineens alleen voor na 4 weken samen. F vind het ook wel moeilijk dat hij weer aan het werk is en is sowieso best wel gevoelig voor alles sinds S er is.. Ze kruipt om het minste onder de tafel (iets nieuws). Als ik alleen al zeg dat ze iets niet mag kruipt ze al weg. Weet niet zo goed hoe ik daar mee om moet gaan. Ik durf haar bijna niet meer te corrigeren, omdat ik niet wil dat ze verdrietig is, heb namelijk het idee dat ze dat is. Soms als ze ook even geen aandacht krijgt kruipt ze weer weg. Dan hoef ik niet eens met Stijn bezig te zijn, kan ook zijn dat mijn man even iets laat zien of zoals gisteren waren we bij mijn moeder en die is aan het klussen. Ze was het behang er aan het af halen en Femke stond bij haar en ze vroeg een paar keer wat ze aan het doen was. Ze kreeg daar gewoon antwoord op en ik praatte nog even iets met mijn moeder tot ik haar niet meer zag. Stond ze buiten om het hoekje bij de deur helemaal sip Sad
Ze wou naar huis...We proberen haar echt wel 1 op 1 aandacht te geven, maar dat wil gewoon niet altijd.

Verder heb ik flink last van mijn rug, dit is weer veel erger geworden nu ik alleen thuis ben, mijn man deed best wel veel dingen die slecht voor mij waren + dat hij nu ook wat avonden aan het klussen is bij mijn moeder. Van de week kon ik S gewoon niet meer lopend vasthouden of hem in/uit zijn bedje tillen... Ik ben 2 weken terug wel weer bij de therapeut geweest, maar ze is nu met vakantie en heb pas over 2 weken weer een afspraak... Vind het ook zo stom om voor 1 of 2 keer naar een ander te gaan + dat die `s avonds geen afspraken plannen. Met mijn bekkenbodemspieren gaat het wel redelijk en bekken ook. Die voel ik pas als ik echt te druk ben geweest.

Zo genoeg geklaagd over mijzelf!
Mijn moeder heeft dus een huisje voor zichzelf gevonden en had een week geleden al de sleutel!
Nu is ze dus druk aan het klussen en inrichten


Met S gaat het ook erg goed, hij drinkt, slaapt en groeit goed! Niks te klagen dus, haha.
F is afgelopen weekend flink ziek geweest, maar is nu weer helemaal opgeknapt!

Vanmorgen is een moeder van de zwangerschapscursus (van F) op de koffie geweest met haar zoontje, F en hij zitten ook bij elkaar in de groep op het kdv. Was erg leuk!

Vanmiddag heb ik niks in de planning, ga zo maar eens vast het eten klaarzetten en nog meer kleertjes op het forum te koop zetten. Gisteren verder gegaan met uitzoeken en ben er nu doorheen!
Kunnen we weer nieuwe kleertjes kopen, haha. S is ook gewoon al uit wat kleertjes/rompers/sokken gegroeid. Nou ja uitgegroeid... hij heeft sommige dingen niet eens gepast :S

Morgen eens langs de Prenatal, moet nog een setje kleertjes voor F ruilen, zit bijna aan de 4 weken ruilperiode, dus ik MOET naar de Prenatal Wink Daarna even op de koffie bij mijn schoonmoeder en/of opa en oma, nadat ik op de markt geweest ben.

Bebbel: Wat een droppie zeg (l)
Hoe was het op het inloopspreekuur?


Jezzie: Het was echt abnormaal warm van het weekend, gelukkig kan je zo nu en dan even afkoelen op het water! Wat een handige actie van je vriend, haha. Al en nieuwe telefoon kunnen scoren? Toch wel handig nu op het einde. S heeft het prima uit gehouden in de warmte, hij deed het verder niet anders. Enige was dat je aan zijn hoofdje zag dat hij iets aan het zweten was. Hebben hem zondag ook even in een badje gedaan, vond hij heerlijk! Verder lag hij alleen in een romper of alleen in een luier.
Mooi balen van die striae, mijn buik zit er helaas helemaal vol mee Sad Bevallen op de verjaardag van je schoonmoeder is idd niet zo handig! Even wachten dus Wink

Maddie: hoop dat je vriend straks nog even vrij heeft als de kleine er is, neemt hij anders sowieso nog vrij? Lees het al, dat zou wel jammer zijn als hij maar 3 dagen heeft.


Moepie: Doen de medicijnen al hun werk?
Volgens mij mag je niet in bad/zwemmen ivm een infectie die je kan oplopen. Je bekkenbodemspieren zijn uitgerekt, zo komen de bacteriën er makkelijker bij. Zoiets was het volgens mij.


Nera: Wat fijn dat de operatie zijn werk gedaan heeft. Wel balen je je man weer aan het werk moet, vond dat hier ook wel tegenvallen na 4 weken.



All, toch nog even in de klaagmodus:
Sinds vannacht heb ik een zere keel en sinds vanmorgen begonnen met armen, benen, rug etc pijn te doen. Hoop toch echt niet dat ik ook nog eens de griep krijg! Vamorgen al een ibuprofen genomen en een uur geleden 2, wordt alleen maar erger ipv minder.
Ook heb ik een menstruatieactige buikpijn, maar of ik nou ook echt weer ongesteld ga worden of dat het ook de griep is... Ben benieuwd.
Vond het niet ongesteld zijn toch ook wel heeeerlijk! Voordeel ervan is wel dat ik vanaf dan weer aan de pil kan, hopen dat de acne dan snel weg/minder is icm met medicijnen.

Inmiddels was F ook weer wakker en helemaal verdrietig omdat papa er niet is. Zo maar even met haar op de bank knuffelen(net ook al samen wat gedronken).

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 23 aug 2012 - 0:09

Pip, fijn dat alles goed was op het cb. Wat vervelend dat F zo gevoelig reageert op de nieuwe situatie en wegkruipt. Ze moet natuurlijk ook wel wennen met een broertje erbij. Hopelijk gaat het snel weer over.
Je klachten klinken wel alsof je griep gaat krijgen...vervelend! Hopelijk valt het allemaal wat mee.

Maddie, nog steeds geen baby? Ben je het al zat? Je bent nu 41 weken toch?

All, vanochtend bij de vk geweest, alles was helemaal goed. Daarna boodschappen gedaan en nog even langs de babydump geweest. Ik vond nog een bon van €5,- korting op babykleertjes...kon het niet laten om nog even wat te kopen. 2 truitjes en 2 broekjes. Heb het meteen in de was gedaan! haha.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 23 aug 2012 - 4:51

@ Pip wat fijn dat het goed was op het cb. Moeilijk he.. dat gedrag, omdat het ook verdriet is. Het enige wat je kan doen is op gezette tijd aandacht geven aan haar. Maar het lijkt me dat het je zelf ook erg verdrietig kan maken.

@ Jezzie, Fijn dat alles goed was bij de vk. hier nog steeds geen baby. Vind dat toch wel jammer. het lijkt erop alsof de spanning dan ook alleen maar stijgt, maar ja... Komt vast goed...
En hoe is het bij jou? Al wat voortekenen gemerkt?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- do 23 aug 2012 - 5:04

@ Maddie, spannend hoor! Merk je al iets van voortekenen?

@ Jezzie, en bij jou komt het nu ook dichtbij. Fijn dat bij de verloskundige alles goed was!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 23 aug 2012 - 9:47

@ Amber, ik heb heel af en toe een harde buik of wat steekjes onderin. Maar dat is nagenoeg niets. confused Morgen maar weer naar de verloskundige
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 23 aug 2012 - 22:33

Maddie, ik kan me voorstellen dat de spanning daardoor stijgt! Ik hoop voor je dat je kindje zich snel aandiend.


Hier nog geen voortekenen...idd af en toe is een harde buik, maar verder niks.
Elke keer als mijn vriend uit zijn werk komt vraagt hij of ik al weeën hebZomer 2012 mama's! - Pagina 30 394967 volgensmij begint hij nu ook wel een beetje zenuwachtig te worden! Hij is nu vier dagen vrij, dus zou wel mooi zijn als de baby dit weekend komt, dan hoef ik hem niet van zijn werk te bellen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 22:37

Ik bedenk met net dat ik ook een zomer 2012 mama ben :cheering: .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  koNijntje do 23 aug 2012 - 23:23

Charlie schreef:Ik bedenk met net dat ik ook een zomer 2012 mama ben :cheering: .

daar ben je snel mee! Razz
hoe gaat het met jou en de jullie kaboutertjes?
hoe is het nu met je bloed?
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 24 aug 2012 - 1:00

Nou bij de verloskundige geweest en ze heeft me gestript. Als er volgende week dinsdag een afspraak bij de gyn en dan gaan ze donderdag wat doen. Of gel of al inleiden... blijft nog even spannend dus!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- vr 24 aug 2012 - 1:02

Spannend maddie, hopelijk helpthet strippen en komt je kleintje dit weekend!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 24 aug 2012 - 1:39

Spannend maddie, nog even afwachten dus!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 26 aug 2012 - 20:06

Hoi dames!

Hoe is het met jullie? Ik ben nog steeds niet bevallen. Wordt er wel een beetje down van nu. vooral omdat ik anders in het zkh moet bevallen. En mijn vriend zijn vrije dagen bijna om zijn. Echt tekenen zijn er niet dat ik snel zal bevallen. Een paar keer een beetje slijm verloren. Maar ook niet echt veel. in ieder geval geen slijmprop.
nou ja.. Ik probeer mijn geduld maar te bewaren in ieder geval.

@ Jezzie, hoe is het bij jou? Al wat aan de gang?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Parel zo 26 aug 2012 - 20:42

Maddie, je slijmprop kan je als je hem verloren bent weer aanmaken, of je kan hem in 1x kwijtraken tijdens de bevalling. Dus in principe zegt dat niks. En een bevalling kan écht uit het niks beginnen, je kan zo opstaan en beginnen.

Ik snap wel heel goed dat je er doorheen zit en het zat bent, maar echt lang kan het niet meer duren! En ook al moet je in het zh toch bevallen, geloof me, als je aan het bevallen bent maakt het je niks uit waar je zit en wie je ziet, dan moet dat kind er NU uit haha

Ik denk trouwens dat je een dochter krijgt! Heel veel succes! Toitoitoi!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 26 aug 2012 - 21:24

Parel schreef:Maddie, je slijmprop kan je als je hem verloren bent weer aanmaken, of je kan hem in 1x kwijtraken tijdens de bevalling. Dus in principe zegt dat niks. En een bevalling kan écht uit het niks beginnen, je kan zo opstaan en beginnen.

Ik snap wel heel goed dat je er doorheen zit en het zat bent, maar echt lang kan het niet meer duren! En ook al moet je in het zh toch bevallen, geloof me, als je aan het bevallen bent maakt het je niks uit waar je zit en wie je ziet, dan moet dat kind er NU uit haha

Ik denk trouwens dat je een dochter krijgt! Heel veel succes! Toitoitoi!

Ja je hebt gelijk over die slijmprop. Wat grappig dat jij denkt dat ik een dochter krijg. Had dat wel weer gedroomd afgelopen week. Daarvoor had ik weer meer het gevoel dat ik een jongen zou krijgen. Blijft wel spannend zo!! smile
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Parel zo 26 aug 2012 - 21:34

Zeker spannend!
Geniet vooral van het feit dat je nu nog lekker rust hebt en de hele dag niks hoeft, en alles mag! Eet die zak chips nog leeg, kijk je favoriete series nog een keer, zwijmel nog lekker een keer weg in de babykamer, gourmet nog een keer met zijn 2en, dat soort dingen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 30 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum