Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 12 sep 2012 - 16:14

Wat vervelend allemaal wennes! Ik kan me voorstellen dat je het erg druk hebt met je twee mannen zo! En dan ook nog zulke korte nachten, je zult wel wel erg moe zijn!

Mijn meisje heeft vannacht vijf uur geslapen en ik dus ook! Ik wad helemaal verbaasd toen ik net zag hoe laat het was!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP wo 12 sep 2012 - 16:27

Jeetje Wennes kan me voorstellen dat je het zwaar vindt.
Wel fijn dat hij het zo goed op jouw melk doet!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 12 sep 2012 - 21:36

Oké.. ik schrik wel een beetje van de reactie dat acht uur kennelijk te lang is. Mijn kraamverzorgster zei dat ik ook gewoon kon afwachten wanneer zij kwam. Als je maar op zes/ zeven voedingen zit. Env ik zit altijd op minimaal zes.

@ wennes wat vervelend dat je oudste zo doet. Het maakt het voor jou wel zwaar en vermoeiend. Zeker in combinatie met het aantal voedingen! Gelukkig gaat het wel goed met de kleine dat is wel weer fijn.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP wo 12 sep 2012 - 22:43

Ik weet niet zo goed hoe serieus ik die regel moet nemen van max 5 uur `s nachts.
Als het echt niet mag dan zouden ze dat toch wel standaard moeten vertellen in de kraamweek?

Bij F werd het me dus pas met 2 weken verteld door de wijkverpleegkundige.
Nu sliep S dus ook een keer door in de kraamweek. We zette de wekker niet omdat hij zich toch wel rond 3/4 uur melde.
Die keer dus niet en werden we heerlijk uitgeslapen wakker om 6 uur. Had het er toen met de kraamverzorgster over en die vond het vreemd dat ik zo`n reactie had gekregen.
Ze dacht dat het misschien kwam omdat F veel was afgevallen in de kraamweek, maar op de laatste dag zat ze al bijna op geboortegewicht.
S is ook veel afgevallen en zat pas veel later op geboorte gewicht, maar was wel een stuk zwaarder.

Het gaat namelijk om het suiker. Als het suikergehalte laag is, dan worden ze moe en blijven ze slapen en zullen ze zich minder snel uit zichzelf melden, terwijl ze dus juist wèl honger hebben.
Ik zou gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt en je kan natuurlijk altijd advies vragen aan de wvk en kijken wat je met dat advies doet!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 12 sep 2012 - 23:06

Bij mij werd verteld dat er overdag max 3,5 uur tussen mag zitten en 's nachts 5. Nou komt ze overdag ook steeds vaker pas na 4 uur. Haar wakker maken heeft echt geen zin, ze slaapt gewoon door...maakt niet uit wat je met haar doet. Volgensmij kan je haar onderste boven houden en dan nog zou ze door slapen haha. Maar dat zal ik maar niet proberen!

Ze heeft het ineens weer uit mijn borst gedronken! Rare meid! Nu slaapt ze weer. Maar ik ben weer even blij! Straks gewoon weer proberen!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 13 sep 2012 - 0:09

Rejoy: Bij F was ik meteen “hersteld” na de bevalling, valt nu dus wel wat tegen…
Fijn dat de lactatiekundige je goed helpt!


Jezzie: Wat een mooie meid! Heerlijk he als ze zo tegen je aan liggen!?
Fijn dat je vriend nu nog overdag thuis is en straks heb je ook zo weer een ritme, dat gaat zo snel!
Tegen ons werd weer max 4 uur overdag gezegd, ze zeggen ook overal weer wat anders...

Maddie: Over het verschuiven van de voeding. Wij maakten F altijd om 11/12 uur wakker (zelf de wekker zetten) en dan kwam ze om 7 uur weer.


Moepie: Hier zit er een paar dagen regelmaat in om vervolgens weer wat anders te gaan doen..
Ik bekijk het per dag, eerst deed ik 6x 120 als hij om 4/5 uur wakker werd en 5x150 als hij om 6/7 uur wakker werd, maar na 3 dagen van 5x150 wil ik hem daar eigenlijk ook ophouden. Hij was vannacht dus om 5 uur wakker. Ik kijk hoe hij het de rest van de dag doet en zie het `s avonds dan wel.
In jouw geval als je eigenlijk met de laatste voeding om 00.00 zit zou ik hem een uurtje eerder geven en kijken wat hij daarvan opdrinkt. S komt dan meestal weer op hetzelfde tijdstip als anders.
Maar hier zit er dus gewoon echt geen regelmaat in, het is niet meer zo dat hij na 2 uur alweer een fles wil, maar meestal tussen de 3,5 en 5 uur. Als hij al vroeg wakker was en hij slaapt een keer lekker, laat ik hem tot max 5 uur overdag slapen.


Vanmorgen op het cb geweest, S weegt 5630 en is ong. 58,5cm.
Volgende week mogen we weer en dan krijgt hij zijn eerste prikjes, ben benieuwd hoe hij het doet!
Zo nog even stofzuigen, strijken en dan alvast wat spullen inpakken voor morgen, dan gaan we een weekendje weg Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 281626781

Is het trouwens een idee om een nieuwe lijst te maken? Dit keer met de (evt) namen en geboortedatums?


Laatst aangepast door PiP op do 13 sep 2012 - 2:47; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 13 sep 2012 - 1:11

@ pip, ik ga het gewoon aankaarten. Daar zullen ze heus niet zo gauw wat van denken lijkt mij zo. Ze komt overdag wat vaker en 's nachts minder. Ben benieuwd hoe ze zal reageren.

@ Jezzie, ik heb het net nagekeken, maar mijn kraamverzorgster zei minimaal zes keer per 24 uur. En niets over de tijd die er tussen mag zitten. Ze zei mondeling dat ik kon kijken wanneer ze kwam. Als ik maar op het goede aantal voedingen zit.

@ All, het cb komt over een uurtje. Zal wel even laten weten hoe het is gegaan smile
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 13 sep 2012 - 1:21

Ze zullen er inderdaad niet wat van denken, maar ik vond het op dat moment een beetje vervelend overkomen.
Wij heel trots zeggen dat ze doorgeslapen had en dan ineens dat dat helemaal niet mag..
Vandaar mijn opmerken dat je dat best achterwegen kan laten.
Maar ik zou het wel aankaarten als je er advies over wil!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 1:32

@ Voedingen: zeker als je borstvoeding geeft, is het aan te raden om vaker aan te leggen. Je productie hangt af van het aantal aanlegmomenten en zeker nachtvoedingen zijn belangrijk voor het prolactine-gehalte (hoe hoger dit gehalte, hoe minder kans op productiedips straks). Zes aanlegmomenten per 24 uur is voor borstvoeding eigenlijk te weinig, mooiste zou zijn als je 8 tot 12 aanlegmomenten (minimaal) hebt per 24 uur.

@ Maddie: niet te druk om maken hoor, zal waarschijnlijk niet zo heel veel voorstellen!

@ PiP: S was toch heel zwaar na de geboorte? Dan valt zijn gewicht nu wel mee, of niet? Wel een lange man, met zijn 58.5 cm!

@ Jezzie: wat goed dat ze nu weer rechtstreeks uit je borst heeft gedronken, zal mooi zijn als ze dit vaker gaat doen, dan hoef je ook niet steeds te kolven!

@ Wennes: wat jammer dat het nog niet zo lekker loopt Sad Lijkt me erg zwaar, als de tweede veel huilt en onrustig is en daarbij ook nog vaak s nachts komt. Denk je dat het komt dat B zich zo gedraagt doordat D onrustig is? Heb je geen mogelijkheid dat iemand je helpt, er af en toe op uit gaat met B, zodat hij ook even zijn energie kwijt kan en even volledige aandacht heeft? Mijn moeder en zusje hebben dat heel veel met Y. gedaan de eerste drie weken en ik merkte dit haar heel goed deed. Zij was toen af en toe ook echt onhandelbaar en soms ronduit brutaal. Als ze dan even met iemand een uurtje naar buiten was geweest, was ze de vrolijkheid en liefheid zelve, de rest van de dag.

@ All; hier is het even heerlijk rustig in huis, de oudste is in slaap gevallen op de bank, de jongste ligt te pruttelen in de kinderwagen, die zal zo wel in slaap vallen. Vanmorgen zijn we weg geweest, dus het huis is ook nog op orde Laughing Zo meteen maar even wat kleine dingetjes doen, nu ik mijn handen vrij heb en geen peuter heb die haar kwebbel nog geen 2 seconden dicht kan houden, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 13 sep 2012 - 2:47

Oops er moet een kilootje bij! Hij weegt 5630 gram
Heerlijk dat de oudste even ligt te slapen, F slaapt tegewoordig ook steeds vaker niet dan wel thuis Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 1270000679

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 13 sep 2012 - 3:59

Ik heb het gevraagd over de voeding. Ze zei me dat het vooral gaat om dat je elke vier aanlegt tot vier weken na de hielprik. Want er is namelijk 1 ziekte waarop ze testen die het noodzakelijk maakt dat er niet te lang tussen voedingen zit. Dit is een zeldzame stofwisselingsziekte.
Verder was ze nog even gewogen en ze weegt nu 3605 gram. Bij de geboorte woog ze 3380. Dus is nog steeds een mooi lijntje omhoog.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 10:26

Maddie; Fijn dat ze het goed doet en lekker groeit.

Pip; S. groeit ook lekker, fijn! M. krijgt ook volgende week zijn eerste prikjes. Ben benieuwd
hou zelf helemaal niet van naalden e.d. Sad Maarja, het moet. Heerlijk een weekendje weg, geniet
ervan en veel plezier! Waar gaan jullie heen?
Nieuwe lijst is een goed idee, ben er zelf alleen niet zo handig mee om dat te maken.

Jezzie; Heerlijk dat ze weer aan de borst heeft gedronken, hopen dat ze dat vaker gaat doen.
Mooie foto`s van je kleine meid! Lekker genieten met zijn 3`tjes nu je vriend paar dagen vrij is smile

Wennes; Wat vervelend dat het wat minder gaat. Balen dat B. onhandelbaar is Sad Is dat alleen bij jou
of ook als je man thuis is? Lijkt me idd erg zwaar dan ook omdat D. zo onrustig is. Wel fijn dat D.
zo goed groeit!! Hopen dat hij snel ook wat rustiger wordt en minder gaat spugen.

Moepie; Hier kom ik sinds een paar dagen redelijk uit qua voedingen. Rond 23.30 s`avonds de laatste
fles, dan komt hij meestal rond 05.30 uur / 9.30 uur / 13.00 / 17.00 / 20.00. Beetje globaal zijn dit de tijden.
Dus kom aardig uit.

Rejoy; Stomme vraag misschien, maar als je liggend borstvoeding geeft en in slaap valt, ligt H. dan de rest van de nacht
naast je of leg je H. terug als je wakker wordt? Vraag ik mij weleens af als ik dat lees Wink
Ik "durf" niet in slaap te vallen als M. naast mij in bed ligt s`morgens bijvoorbeeld. Bang dat ik misschien de deken over
hem heentrek ofzo en dat niet merk als ik slaap.
Mooi dat alles goed was op het cb en ze lekker groeit!
s`nachts (nu dus rond 05.30 uur ongeveer) doe ik altijd, mijn vriend wordt sowieso niet wakker van hem.
De eerste fles geeft mijn vriend als hij het red met zijn werk, hij werkt om de week wisseldiensten.

All; Hier gaat het goed! Dinsdag avond hebben we een fotoshoot met de kleine man, ben heel benieuwd en heb er al helemaal zin in. Nu hopen dat hij zijn dag ook heeft dan haha.
Krijgen alle foto`s die gemaakt worden bewerkt en onbewerkt op cd dus zullen vast wel paar leuke tussen zitten.
Verder weinig nieuws eigenlijk op het moment van deze kant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie do 13 sep 2012 - 19:02

Pip en Bebbel; hier is het geen optie om de laatste fles eerder te geven. Zoals bij jou Bebbel; 20.00 een fles en dan de laatste om 22.30.
Dan drinkt M. maar 50 cc ofzo, ja dan komen we de nacht natuurlijk helemaal niet door. Gisternacht en vannacht werd hij rond 4.00 een beetje wakker, maar echt honger lijkt hij dan niet te hebben. We rekken dan. Gisterochtend was het 6.00 en vanmorgen 5.30. Dat is dus handiger. Dan komen we beter uit.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 8:01

@ moepie: ik vind het al wat dat hij dit redt hoor. Daar kan h. nog een voorbeeld aan nemen, haha.

@ bebbel: ik val dan tijdens de bv weer in slaap, dus dan blijft ze naast me liggen. Als ik dan tussendoor weer wakker word leg ik haar wel terug. We slapen nu alleen onder een dekbedovertrek zonder dekbed (allebei warmbloedig, haha), dus dat is 100% katoen. Bang dat ik bovenop haar ga liggen ben ik niet, onbewust ben je je heel bewust dat ze naast je ligt.
fijn dat alles goed gaat en euk dat jullie een newbornshoot hebben. Wij hebben op de 1e dag een shoot gehad voor t geboortekaartje, ben heel blij met die foto''s.

@ maddie: die reden had ik dan weer nooit van gehoord, haha!

@pip: ik dacht ook al, volgens mij woog hij haast wel zoveel bij de geboorte, of niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 14 sep 2012 - 10:28

Rejoy: hij was 4175 gram en 43cm bij degeboorte. Toen een flinke dip naar de 3760 en nu gaat hij weer netjes volgens zijn lijn. Heb alleen gisteren niet het schema gezien, pc had kuren.
Ben jij evt maandag thuis? Zijn namelijk dit weekend redelijk bij jou in de buurt.

All: We hebben een heeel relaxt huisje en F vindt het hier geweldig!
Net heerlijk in de sauna en bubbelbad geweest, morgen zwemmen en overmorgen naar Plopsaland.
Ben benieuwd wat ze daarvan vindt!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie vr 14 sep 2012 - 10:45

Even ego; onze kleine man is vandaag geholpen aan zijn achillespeesjes. Het was een kleine ingreep en etuis goed gegaan. Wij moesten een eindje verderop in de wachtruimte wachten. Daar konden we hem horen huilen, dat was wel even naar, wou het liefst bij hem zijn op dat moment. Iets ater kwam de zuster hen bij ons brengen. Even lag hij nog met grote ogen te kijken maar al gauw viel hij lekker op mijn arm in slaap. Na een kwartiertje konden we naar huis. Als het goed is zl hij er weinig last van hebben, eventueel konden we een zetpil geven. Dit hebben we net ook gedaan, hij was behoorlijk onrustig, krampjes was denk ik de grootste oorzaak maar het gips voelt ook warm aan op de plekken waar ze bezig zijn geweest, dus voor de zekerheid maar een zetpil gedaan.

Denken jullie trouwens dat zo'n kleintje door opwinding last zou kunnen krijgen van zijn darmpjes? Vorige week had M namelijk ook heel veel last van krampjes nadat hij nieuw gips had gekregen. Tijdens het gipsen was hij heel erg overstuur en heeft heel hard gehuild. Vandaag hetzelfde verhaal met de ingreep en het gipsen, vervolgens vanmiddag en vanavond ook weer krampjes. Voor de rest heeft hij hier eigenlijk nauwelijks tot geen last van. Vind het zo toevallig...
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 14 sep 2012 - 15:15

Moppie, fijn dat het goed is gegaan. Lijkt me idd erg moeilijk om je kleintje zo te horen huilen en je er niet bij kan zijn! Ik heb geen idee of de krampjes er mee te maken kunnen hebben, met het is wel toevallig, dus het zou zomaar kunnen!

Pip, dat klinkt als een luxe huisje! Veel plezier dit weekend!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 14 sep 2012 - 20:28

Ik denk het wel Moepie, een volwassene kan ook diaree krijgen van stress of buikpijn.
Groot gelijk dat je hem een zetpil hebt gegeven. Gelukkig lijkt hij er verder weinig last van te hebben!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 20:33

@ moepie: lijkt me wel inderdaad. Stress kan ook bij volwassene buikpijn veroorzaken, maar ook door het vele huilen zou hij extra lucht binnen gekregen kunnen hebben wat krampjes kan veroorzaken. Wel sneu dat hij zo moest huilen bij de ingreep. Waarom mochten jullie er niet bij zijn, of wilde je dat zelf liever niet?

@ PiP: ik ben maandag de hele dag thuis. Als je zin hebt om even aan te komen, je bent van harte welkom. Denk dat Y. dat ook wel leuk vindt! Nog veel plezier op vakantie.

@ All: H. heeft het vannacht goed gedaan, geslapen van 22u tot 4u en van 4.15 tot 7u. Heb dus heel wat uurtjes kunnen pakken vannacht. Hopelijk houdt ze dit een beetje vol...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie za 15 sep 2012 - 1:26

Thnx voor jullie reacties. Denk toch ook dat het wel verband heeft met elkaar.

Rejoy; ouders mogen er niet bij zijn omdat de ingreep geen pretje is om te zien, ook al is het maar even.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 15 sep 2012 - 1:56

@ Bebbel, wat leuk zo'n fotoshoot zeg!! Lijkt me heel erg bijzonder!
@Rejoy, dat dacht ik dus ook. Een één of andere stofwisselingsziekte, maar ze kon de naam niet noemen verder. Nu ze dat gezegd heb vind ik dat ik er wel rekening mee moet houden. Anders vergeef ik het mezelf nooit als ze het toch zou hebben. Had me vannacht al per ongeluk verslapen. Was na de wekker gewoon weer in slaap gedommeld en toen zat er dus zes uurtjes tussen de voeding :O
Wat heerlijk dat je een goede nacht hebt gehad!! Lekker he!! smile

@ Pip, wat fijn dat jullie er even heerlijk tussenuit zijn zeg!! Klinkt goed, sauna, bubbelbad en plopsaland Very Happy Geniet er maar lekker van!!

@ Moepie: Wel heftig voor jullie, zo'n operatie bij jullie kleine ventje. Ik geloof best dat ze door de stress last van hun darmpjes kunnen krijgen. Hoe gaat het nu met hem?

@ All, Hier zitten we volgens mij al sinds gisterochtend met een paar regeldagen. Ze heeft al heel wat keertjes elke keer na twee uurtjes alweer honger en vanmiddag zelfs na een uur alweer!! Dat is dan wel even druk!! Maar niets aan te doen he!!
Vannacht was ik zo moe dat ik na de wekker meteen weer in slaap viel. Dus ipv 1.00 uur kreeg ze pas om 3.00 uur haar voeding. En ik wil er nu niet meer dan vier uur tussen laten vanwege de kans op die stofwisselingsziekte.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 15 sep 2012 - 3:31

Bebbel, wat leuk dat jullie een fotoshoot gaan doen! Dat lijk mij ook erg leuk.

Rejoy, wat fijn dat je meisje zo goed geslapen heeft vannacht. Kan je zelf ook weer wat bijslapen!

Maddie, lastig he die regeldagen! Volgensmij hebben we daar hier ook al een paar dagen last van.
Gisteravond had ze om 22.30 gehad en kwam ze om 23.45 al weer! En dat terwijl ik net sliep.

All, ik heb net voor het eerst samen met mijn dochter boodschappen gedaan! Mijn vriend wilde graag de trap schuren, zodat we die binnenkort kunnen verven. En hij was bang dat L. dan wakker zou worden. Dus ben ik met haar even weg gegaan. Voelde me wel trots zo in de supermarkt Very Happy
Straks komt mijn schoonmoeder langs met haar beste vriendin.

Krijgen jullie ook zo veel kleertjes in hele grote maten? Heb nu allemaal vestjes en truitjes liggen in maat 74.
Wel heel leuk en lief natuurlijk! Maar zou ook wel wat 62 willen hebben :P
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 15 sep 2012 - 4:58

Wiij krijgen ook veel grote maten. Als het gevraagd wordt wat we willen vraag ik idd ook maat 62.
Ik heb nog niet alleen met haar boodschappen gedaan wel samen. Maar wel leuk he!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP za 15 sep 2012 - 9:07

Ik heb van alles wel wat gekregen, maar vooral 62 en 68.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 6:33

Rejoy; Ook gaaf zeg met 1 dag al een fotoshoot! Ben ook heel benieuwd hoe de foto`s gaan
worden dinsdag en of hij er zin in heeft qua humeur Wink

Pip; Lekker zeg sauna en bubbelbad erbij, lekker genieten! Hoe was het in Plopsaland?

Moepie; ohw dat lijkt me idd wel moeilijk ja als je niet bij hem kan zijn en je hem wel
hoort huilen. Gaat het goed met hem en zijn de krampjes over?

Maddie; Is ze al voorbij de regeldagen?

Jezzie; Leuk is dat he, met je kindje showen smile Geniet daar ook van! Wij kregen aardig
wat kleertjes in maat 68 en paar leuke rompers in 80/86. Verder heb ik toen wel aangegeven
als mensen vroegen wat we wilden hebben dat ik het liefst maat 62 wil. Dus die krijg ik nu steeds.

All; Hier gaat het goed! Weinig nieuws eigenlijk dit keer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 35 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum