Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  pindaatje di 6 maa 2012 - 9:15

*breekt even in*

Maddie: ik heb voor de maagzuur tijdens de zwangerschap Antagel gekregen (is wel op recept, dus moet ff via de huisarts). Vond het zelf perfect spul, werkte heel goed.

Wennes: ik las je verhaaltje, en kan me indenken dat je je wel al heel veel zorgen maakt! Hopelijk blijft het allemaal goed gaan! Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 699888

Moepie: succes bij de 20 weken echo morgen!! Wil je ook weten wat het wordt?

*breekt weer uit*

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie di 6 maa 2012 - 9:36

@Moepie, Succes morgen met de 20 weken echo

@Wennes, wat vervelend die hoofdpijn! Ik heb er ook af en toe last van, vooral als ik erg moe ben!

Ik heb 2 april de 20 weken echo.
Zaterdag verhuizen, maar we hebben al heel veel spulen staan in het nieuwe huis, elke keer nemen we iets mee.
Ik zal blij zijn als we die verhuizing achter de rug hebben. Dan kan ik dan rustig op mijn gemak alles gaan uitpakken.
Maar dat heeft wat mij betreft niet zo'n haast! Steeds een beetje. Ik merk wel aan mezelf dat ik goed rust moet nemen, zeker deze drukke dagen!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje di 6 maa 2012 - 13:28

Jezzie: rustig aan doen hoor! Verhuizen geeft een hoop drukte en stress. Wij zijn hebben in november de sleutel gekregen van ons nieuwbouwhuis. Sinds 1 januari "wonen" we er. Althans, toen stonden er bedden. We zijn nog bezig en het is ook nog lang niet af. Ik vind het ook niet erg, alles op z'n tijd al ben ik die rotzooi in huis wel zat. Wij hadden een oneffenheid in de gang ( een soort drempel van 2.5cm hoogteverschil) dus nu ligt daar alleen nog maar betonnen vloer. Elke keer als ik thuis kom en ik kijk de hal in word ik al moedeloos van die aanblik... Dat moet gewoon af, ik wil in een warm en gezellig huis komen. Maar goed, beide drukke banen, 3 kids en ook nog af en toe tijd voor elkaar zorgt niet echt ervoor dat het echt opschiet. In de meivakantie gaat man iig een muur op zolder zetten zodat de meiden daar hun kamer krijgen. Dan kan ik daarna volop aan de slag met de babykamer! Mijn streven is om met 30 weken alles af te hebben en er staan nog behoorlijk wat dozen op me te wachten Wink

Moepie:Succes morgen...Laat je weten hoe het was?

Wennes : Ze hebben toch wel iets anders als pcm tegen hoofdpijn wat je mag?? Of helemaal niet? Wellicht iets homeopatisch proberen?? Lijkt me erg vervelend!

Jasmine: hoe is het nu met jou? Ik was van de week net zo ver als jij was toen het mis ging.. Ik heb vaak aan je gedacht die dag.. Sad

Morgen moet ik naar de gyn.. geen idee wat hij gaat doen. Of er een echo gemaakt gaat worden of alleen een beetje bijkletsen... Ik ben benieuwd! Ik wil iig duidelijkheid over de 1 slagaderlijke navelstreng, wat dat voor mij betekent en hoe ik word opgevolgd. Ik ga morgen ook te horen krijgen wanneer ik de 20 weken echo heb! Een extra spannende echo voor ons omdat dan de evt. afwijkingen waarsch wel aan het licht komen...
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine wo 7 maa 2012 - 9:21

Moepie, hoe was je echo?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes wo 7 maa 2012 - 9:24

Moepie, hoe was je echo?

Jezzie, doe je wel rustig aan met verhuizen? Neem op tijd je rust hoor.

Roodkapje, succes bij de gyn morgen. Hopelijk krijg je meer duidelijkheid. laat je even weten hoe het was?
Je mag betreft medicijnen niks anders voor hoofdpijn, echt alleen pcm. Iets homeopatisch weet ik niet.


Hier is het een ziekenboeg. Mijn zoontje is super ziek en heeft afgelopen nacht amper geslapen, wij dus ook niet.
Ik ben ook flink beroerd, hoofdpijn, verkouden, pijnlijke longen en veel hoesten. Straks naar bed en hopelijk hebben we een redelijke nacht.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 7 maa 2012 - 9:56

Wennes en Roodkapje: Ik doe rustig aan. De woonkamer is nu zo goed als af. De slaapkamer nog niet. We gaan tijdelijk in de toekomstige babykamer slapen, zodat we onze eigen slaapkamer rustig kunnen afmaken. Als dat klaar is, is de babykamer aan de beurt. We krijgen volgende week een nieuwe keuken, dus daarna kan ik die pas gaan inrichten, maar dat doe ik ook lekker op mijn gemak. De hal en trap hebben wat mij betreft helemaal nog geen haast. Eerst maar zorgen dat we allemaal kunnen slapen in een goede slaapkamer!

Roodkapje: succes bij de gyn morgen!

Wennes: Vervelend dat je je zo beroerd voelt. Beterschap, hopelijk voel je je morgen weer wat beter.

Moepie: Hoe was de 20 weken echo?

Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje wo 7 maa 2012 - 12:17

Bij de gyn was het een bliksembezoek. Hij is altijd een man van weinig woorden en vind hem vrij onpersoonlijk. Het viel me mee dat hij even ging kijken ( wel 13 seconde). Hij zag dat het hartje klopte (gelukkig maar) en hup dat ding weer van mijn buik af. Geen foto niets. Gelukkig was dit de laatste keer bij hem. Hij gaat naar een ziekenhuis in Breda. Ik heb geen extra uitleg gekregen, dat wordt allemaal besproken bij de 20 weken echo. Tja, nog maar weer 4 weken geduld...Morgen even bellen voor een afspraak. Ik stond echt binnen 3 minuten weer buiten. Niet echt de moeite waard.

@Jezzie: dat is ook veel belangrijker als de hal enzo... maar wij hebben een vrij grote hal en onze hal ligt tussen de keuken en woonkamer in dus we lopen er toch heel vaak doorheen.. dan ga je van een mooie vloer.. over op beton om vervolgens weer op een mooie vloer te lopen. Het is ook voor de kinderen ( vooral de jongste want die kruipt ) niet echt fijn. Toch maar zsm aanpakken hier!

@moepie: hoe was de echo?

@wennes: voel je je al wat beter?
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie wo 7 maa 2012 - 20:48

Hoi meiden,

Wat lief dat jullie allemaal vragen hoe onze echo was. Terwijl ik helemaal niet zoveel klets hier.
Tijdens de echo bleek dat ons kindje twee klompvoetjes heeft. (mijn man had dit ook met zijn geboorte, hiervoor waren we dus ook in het ziekenhuis met de echo)
Ergens hielden we het in ons achterhoofd maar toch schrokken we er wel een beetje van. Het is niet iets heel ernstigs, er is een goede behandeling en je kan er prima mee leven. Verder zag alles er goed uit. Dus we zijn heel blij!!
Ik was er vooral gisteren wel verdrietig om, voel me daar dan ook weer schuldig om omdat het maar voetjes zijn geen ernstigs iets ofzo. Maar we moeten het gewoon even een plekje geven.
We krijgen nu nog een zelfde echo, moet ik nog een afspraak voor maken. Dat is standaard als er een afwijking gezien is. En we gaan gelijk al op gesprek bij de orthopeed die ons kindje gaat behandelen want op de dag van de geboorte start de behandeling al.

Verder heb ik niet echt bij gelezen. Sorry!
Roodkapje; wat vervelend zeg dat die gyn zo onpersoonlijk is!! En ook vervelend dat je nog steeds zo in onzekerheid zit..
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes do 8 maa 2012 - 1:18

Jezzie, Leuk dat jullie zo stapje voor stapje bezig zijn met het huis.

Roodkapje, wat voor een eikel is die gyn? Hoe heet hij? Ik moet maandag voor de 20 weken echo naar Breda. Blij dat je hem niet meer krijgt, maar jeetje zeg hij had toch wel een paar vragen van jullie kunnen beantwoorden! 4 weken duurt echt nog lang hoor. Snap niet dat hij jullie zo in de onzekerheid laat zitten.

Moepie, o meis toch ik kan me voorstellen dat je even schrikt als je te horen krijgt dat je kindje klompvoetjes heeft! Is dit erfelijk omdat je man het ook heeft? Hoe ziet de behandeling eruit? Neem de tijd hoor meis om het een plekje te geven. Ik ben blij dat er niks "ernstigs" met jullie kindje is, maar ook dit is toch heftig.


Onze zoon is nog steeds zo ziek! Echt heel zielig. Ook ik ben flink beroerd en wist me vanmorgen bij elkaar te rapen en nog 4 uurtjes te gaan werken. Nu lekker thuis op de bank en lekker niksen. Het is goed hoor!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 8 maa 2012 - 7:31

@ Wennes, wat naar dat je kindje zo ziek is zeg!! Hoop dat hij snel op knapt! En ook balen dat jij zo'n hoofdpijn hebt! Beterschap!

@ Jezzie, wel zwaar he, zo'n verhuizing! Maar je weet wel waar je het voor doet natuurlijk! Dat duurt nog even 2 april voor je echo.

@ Roodkapje, wat naar dat die gyn zo kortaf was zeg! Niet echt hoe je je zo'n bezoek voor stelt!

@ Moepie, wel schrikken dat nieuws. Wat voor een behandeling krijgt je kindje daarvoor?

@ all, ik heb nu wel minder last van maagzuur dus neem nog niets in. Verder gaat hier alles zo zijn gangetje.
Moet 14 maart naar de verloskundige en 27 maart de 20 weken echo.. Kan niet wachten!! smile
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 9 maa 2012 - 8:52

Even klagen hoor: vanmorgen toch maar naar de huisarts omdat ik zoveel moet hoesten en alles pijn doet. Door het hoesten krijg ik ook harde buiken. Blijk ik dus longontsteking te hebben. Ik kon een kuur krijgen, maar dit zou amoxicilline zijn en daar kan ik niet tegen. Verder is er niks anders dus heb nu een puf gekregen voor de benauwdheid en tabletjes die het hoesten onderdrukken Cry Cry
Gelukkig zijn de longen van mn mannetje schoon en moet hij gewoon uitzieken.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 9 maa 2012 - 10:08

Oh wennes wat vervelend allemaal! Toch maar goed dat je naar de huisarts bent geweest!
Hopelijk knap je snel weer wat op. En dan ook nog een ziek kind, dat is nog extra vermoeiend. Heb je wel mensen in je omgeving die je een beetje kunnen helpen? Beterschap!

Morgen eindelijk verhuizen. Dan hebben we een week geen internet. Dus kan niet zo veel mee kletsen deze volgende week. Ga nu naar bed, morgen vroeg op!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 9 maa 2012 - 21:10

Jezzie, veel succes met verhuizen vandaag!

Helaas heb ik weinig hulp om me heen dus het komt echt op onszelf aan. En mijn man is vandaag ook de hele dag op stap: boodschappen doen, dingen in de stad regelen, de auto naar de garage, daarna zijn projector wegbrengen. Ik verwacht dat hij pas tegen 3 uur thuis is. Dat wordt vandaag weer pittig voor mij, want zoon is lekker mopperig.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Lejow vr 9 maa 2012 - 21:12

Wennes schreef:Even klagen hoor: vanmorgen toch maar naar de huisarts omdat ik zoveel moet hoesten en alles pijn doet. Door het hoesten krijg ik ook harde buiken. Blijk ik dus longontsteking te hebben. Ik kon een kuur krijgen, maar dit zou amoxicilline zijn en daar kan ik niet tegen. Verder is er niks anders dus heb nu een puf gekregen voor de benauwdheid en tabletjes die het hoesten onderdrukken Cry Cry
Gelukkig zijn de longen van mn mannetje schoon en moet hij gewoon uitzieken.


Ohh wat balen meis!
Zoo frustrerend, ik kon ook niet tegen amoxicilline... Handig met een fikse keelontsteking tijdens de zwangerschap.
Dat wordt dus letterlijk uitzieken Sad Ik hoop dat je je snel beter voelt..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 10 maa 2012 - 5:22

@ Jezzie, succes met je verhuizing! Probeer ook je rust te pakken!!
@ Wennes, jeetje dat is pittig zeg!! Jammer dat je niet tegen dat amoxiciline kunt. ik heb net zo'n kuur achter de rug een paar weken terug.
Hopelijk helpen die andere dingen goed en voel je je snel weer beter!
Wel zwaar dat niemand op dit moment kan bijspringen zodat jij wat kunt uitrusten!!

@ all, wij hebben vandaag een nieuwe auto gekocht. Mijn opel corsa gaan we te koop zetten en we hebben nu een mooie opel vectra uit 2002 gekocht. Die kan dus nog wel effe mee Very Happy
Vanavond op verjaardag en morgen uit eten met m'n ouders en schoonouders. Wordt een gezellige boel.'
hoe is het bij jullie verder?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 12 maa 2012 - 21:24

Heej dames,

Hoe is het bij jullie? Hier is alles prima. Voel me best wel weer fit op het moment gelukkig. Bij mij begint het nu zo'n beetje zichtbaar te worden, dus dat is ook wel leukZomer 2012 mama's! - Pagina 4 561177
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Darius ma 12 maa 2012 - 21:39

@wennes: beterschap!

@moepie: had het ook al op fb gezegd, maar het is echt heel normaal om daar verdrietig om te zijn hoor! Tuurlijk, er is een goede behandeling en er zijn ergere dingen, maar dit komt bij jullie hard binnen en dat moet je eerst een plekje geven. Geen idee hoe ik zou reageren hoor, maar ik zou er ook flink 'depressief' en verdrietig over zijn.

Wij zijn weer terug van een weekendje CP, heerlijk genoten. Rustig aan gedaan. Maar wel veel gezwommen. Haha, mijn man en ik vroegen ons nog af hoe we dat volgend jaar gaan doen, zwemmen met drie van die kleintjes. Mmm, misschien moeten we dan maar eens oppas regelen. Pepijn vond er iig niet zo veel aan, na 20 minuutjes was hij al aan het klappertanden.

Ik ga weer eens proberen wat actiever mee te schrijven hier!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 13 maa 2012 - 1:58

Lejow, balen is dat dan he dat je niet tegen amoxicilline kunt. Dit wordt echt bijna altijd voorgeschreven. Nu idd maar uitzieken en het ermee doen.

Maddie, wat grappig dat jij je opel corsa verkoopt. Welke heb je? ik had deze ook en toen ik zwanger was van onze zoon hebben we deze ingeruild voor een opel astra. Was helaas een pech auto. We konden toen via het werk van mijn man een lease auto krijgen en nu heeft mijn man die en ik heb een toyota yaris, heerlijk zo'n kleine cross auto smile
Leuk dat je het bij jou nu gaat zien, krijg je leuke reacties?

Darius, leuk dat jullie een weekje weg zijn geweest. Ik vraag me ook weleens af hoe dingen gaan lopen als de kleine er is. Waarschijnlijk gewoon goed en loopt het vanzelf, maar daar kun je je nu nog geen voorstelling van maken.


Gisteren hebben wij de 20 weken echo gehad. Ze heeft de baby helemaal goed nagekeken en alles was goed! Wat een opluchting zeg!
En we krijgen er een jongen bij, ben benieuwd of ik het als enige vrouw thuis zwaar ga krijgen hahaha.
De 20 weken echo was zo'n mooi moment, we hebben echt genoten. Helaas was dit happy gevoel snel over: gisteravond heb ik vreselijke buikpijn gehad. Het waren nog geen weeën, maar wel dat het niet goed zat. Uiteindelijk met een kruik op de bank en toen werd het wel rustiger. Ik zit echt zo in angst! Vrijdag moet ik naar de gynaecoloog voor de meting. Ben benieuwd wat het resultaat zal zijn. Ik heb het vermoeden dat ik vanaf volgende week echt halve dagen moet gaan werken.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 13 maa 2012 - 2:59

@ Wennes, ik heb een opel corsa eco uit oktober 2000 in het donkerblauw. Wat fijn dat de 20 weken echo goed was. Maar wat naar van die pijnen. Hoop dat het allemaal nog mee gaat vallen.Alvast veel succes bij de verloskundige!!

@ Darius, Wat heerlijk even een weekendje weg zeg!! Wij gaan komend weekend, even naar een hotelletje. Even lekker uitrusten. Jullie hadden in ieder geval wel lekker weer ook!!

MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Darius di 13 maa 2012 - 3:07

@wennes: fijn dat de echo goed was! En twee jongens is echt heel leuk hoor, als ik kijk hoe L en P met elkaar omgaan, te leuk gewoon. Ik weet eigenlijk ook nog steeds niet of ik bij deze zwangerschap 'hoop' op een meisje, of dat ik een jongen weer net zo leuk vind! Doe je wel voorzichtig met je buikpijn? Vanaf hoeveel weken lag je bij je oudste plat?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 13 maa 2012 - 9:26

Maddie, ik ben benieuwd of je je corsa gaat missen, zijn echt fijne autootjes he.

Darius, ik ben erg benieuwd hoe B op zijn broertje gaat reageren. Ben ook benieuwd hoe het over een of twee jaar zal zijn, zouden ze dan samen spelen of juist niet?
Willen jullie deze keer het geslacht weten?
Bij B kreeg ik met 22 last van harde buiken. Ik ben gewoon doorgegaan omdat de vk zei dat deze erbij konden horen. Toen met 24 weken even een paar dagen niet gewerkt, daarna weer begonnen. Met 26 weken lag ik met weeën in het ziekenhuis. Nu zijn de harde buiken dus al veel eerder begonnen. Het gaat echt niet lekker met mijn buik dus ik twijfel of ik 2 hele dagen werken ga redden. Misschien dat ik donderdag een paar uurtjes opneem om even rustig aan te kunnen doen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes do 15 maa 2012 - 8:28

Wat is het rustig in dit topic, waar is iedereen?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 15 maa 2012 - 8:30

Hier Embarassed

Ik leef nog wel, maar heb geen zin om terug te lezen en te reageren.
Erg he!?

Lees wel braaf mee hoor!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 8:31

ik ben hier :P Lees wel mee, maar het is al zo lang geleden dat ik gereageerd heb dat ik er niet toe kan komen om alles terug te lezen en op iedereen te reageren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 15 maa 2012 - 8:33

Rejoy. schreef:ik ben hier :P Lees wel mee, maar het is al zo lang geleden dat ik gereageerd heb dat ik er niet toe kan komen om alles terug te lezen en op iedereen te reageren.

hetzelfde probleem dusZomer 2012 mama's! - Pagina 4 166342

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 4 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum