Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje zo 26 feb 2012 - 9:55

@maddy: ik heb ze even opgezocht .. Leuk!!!

@rejoy: ik wist het bij de 2e niet, ook door mijn man die het liever niet wilde weten. Ik vond er geen zak aan eigenlijk haha.. Het leek me zo speciaal maar waarsch had ik het allemaal wat mooier voorgesteld dan het was. Ik heb me eerst de hele zwangerschap in gehouden om leuke gerichte kleertjes/ spulletjes te kunnen kopen... toen de geboorte... pas na een aantal minuten zeiden ze: het is een dochter... ze had eerst al op mijn buik gelegen na de geboorte en daarna gingen ze pas kijken. Ik had het me anders voorgesteld iig. Wij willen het nu ook weer niet weten ( man blij!) maar ik ben gewoon bang voor het resultaat, dat is voor mij nu de reden dat ik het niet wil weten, maar wat ben ik nieuwsgierig! Ik zag in de folder bij Hema een schattig pakje voor een meisje... die zou ik meteen gehaald hebben mocht ik het al wel weten zo direct en het is een meisje... maar goed.. Ik leg me erbij neer en verwacht sowieso geen romantisch, leuk gedoe bij de bevalling. Bij O. was de bevallingsduur 1 minuut staat in het zorgdossier.. en te vroeg... Ik ga er bijna vanuit dat het nu ook weer eerder komt en het weer snel gaat ( hopelijk iets langer als 1 minuut Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 561177)



Mijn gevoel zegt trouwens een jongen nu... maar mijn gevoel heeft het tot nu toe altijd fout gehad... dus misschien kan ik dan van een meisje uit gaan Wink hahaha..Nee dat durf ik niet aan!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 26 feb 2012 - 22:12

@ roodkapje... ja dat is wel jammer aan dat je het niet van te voren weet!! Ik ben ook niet aan het raden wat het is, want denk ook niet dat ik het goed zou raden ofzo hihi!! Heb maar een leuk neutraal pakje van Nijntje geshopt.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes ma 27 feb 2012 - 0:12

MADDIE schreef:Alweer een tijdje geleden dat ik gereageerd heb. Zal eerst even proberen even een beetje te reageren op het meest recente.

@ Pip, leuk dat je positiekleding geshopt hebt!! Very Happy

@ Wennes

@ Jezzie Fijn dat alles goed was bij de verloskundige! Ja. ik was zaterdag naar de 9 maanden beurs en was ook mega druk.

@ all: ben best wel beroerd geweest de laatste paar weken. Een soort voorhoofdholteontsteking. Daarvoor moet ik nu helaas peniciline slikken.
Zaterdag heb ik op de 9 maandenbeurs een kinderwagen besteld, met gratis maxi cosi en heel erg compleet.
En ook de kinderkamer besteld en ook weer met een gratis box en telxtielbon.
Wel super leuk allemaal!!


Hahaha maddie ik moest even lachen om je reactie. Je zet mijn naam maar niks erachter. Ik geloof dat je mij niet zoveel te vertellen hebt Wink
Balen dat je je niet zo lekker voelde, hopelijk gaat het nu beter. Leuk dat jullie de spulletjes besteld hebben. Ik ben benieuwd wat je gekocht hebt.

Roodkapje, neem af en toe lekker je rust als het kan!

Rejoy, onze zoon is flink verwend niet normaal meer! Ach daar is het ook een kind voor he.
Grappig dat jullie dochter toch al bezig is met de baby. Onze zoon lijkt het nog niet zo te interesseren. Ach dat komt wel als mijn buik groter wordt.


Ik heb vanmorgen de hele huiskamer, toilet en al het speelgoed van onze zoon gesopt. Wat ben ik daar lang mee bezig geweest zeg! Helaas reageert mijn buik er gelijk op Sad
Ik heb afgelopen week vakantie gehad en morgen moet ik weer 3 dagen werken.
Donderdag voor controle naar de gynaecoloog, spannend!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 27 feb 2012 - 5:54

@ wennes: haha... ja dat mag je zeggen!! Lekker dat je grote schoonmaak hebt gehouden. Wat een werk he dat kinderspeelgoed schoonmaken. Maar geeft wel weer een lekker gevoel!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 28 feb 2012 - 8:21

Roodkapje schreef:

@Pip die bikini wil ik ook! Superleuk! Had hem al gezien maar jij zegt, nu 50% korting? top!Ik ga zo direct even kijken...

Heb je nog gekeken? Zag zojuist dat je er nu gewoon weer de volle pond voor moet betalen... Zo is ook de Sale van 50% naar 30% gegaan:scratch:

Ik mis alleen aan 1 kant de vulling in de tankini, heb al gemaild, ben benieuwd.
En eigenlijk zit het broekje me iets te krap Sad De tankini zit wel erg mooi.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 8:49

Hoi meiden,

Ben ik ook weer even.. Heb de afgelopen dagen het gevoel dat ik ben overreden door een hele grote bus.. Zo ontzettend moe, maar ja.. das ook niet gek als je maar 5,5 uur slaapt in 2 nachten!! B. is weer ziekig, heeft voor de 3e keer krentenbaard en slaapt heel slecht de laatste week. Dus gaat niet echt lekker hier, wat gezondheid betreft. Overdag is hij heel vrolijk en kletst je de oren van je kop haha.

Met mij zelf gaat het wel goed. Voel me op de extreme vermoeidheid na prima. Ben de afgelopen weken afgevallen zonder reden.. waardoor ik mijn eigen spijkerbroeken weer uit de kast heb gehaald en de riem een gaatje strakker moet doen dan normaal :S.. Vaaag! Buikje is nog erg bescheiden (te bescheiden als je het mij vraagt, zeker voor een 2e). Maargoed.. komt hopelijk allemaal vanzelf wel goed.

Dan nog een leuk nieuwtje: mijn pleegzus in Polen trouwt op 19 mei en mijn moeder en ik gaan er naar toe! Hebben zojuist de vlucht en alles geregeld. Ben tegen die tijd 29 weken zwanger, dus kan nog net met het vliegen haha. Zo'n onwijs zin in! Very Happy

Verder alles zijn gangetje hier, weinig puf om actief mee te kletsen hier, dus laat zo nu en dan wel ff wat van me horen smile.

Hoe is het met iedereen? Liefs!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 28 feb 2012 - 9:20

Pip, kun je het broekje niet omruilen voor een grotere maat?
Ik heb ook een hoop besteld. Ik was lekker aan het klikken in verschillende maten en toen zat er in de boodschappenmand gewoon meer als 400 euro! Ik heb maar even een aantal dingen weg gelaten, aangezien je het zelf voor moet schieten. Ik heb wel van bijna alles 2 maten besteld omdat ik niet weet of ik s of xs heb. Ben benieuwd wanneer het binnen komt.

Nera, leuk dat je naar Polen gaat! Spannend hoor, om dan nog te moeten vliegen.
Je buikje zal straks ineens vast uit gaan zetten. De mijne gaat nu ook goed groeien. Ik kan nog 1 van mijn spijkerbroeken aan, meer niet. (en dat vind ik helemaal niet erg Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 166342)


Vandaag weer gewerkt na een weekje vakantie te hebben gehad. Ik had het einde van de ochtend helemaal gehad. Een paar zware gesprekken gehad, had er gewoon koppijn van. Ze weten nog niet wie mij gaat vervangen tijdens mijn verlof en of mijn contract 1 sept verlengt gaat worden. Echt zo balen dat het zo onzeker is! Ondanks ik het steeds van me af wil zetten komt het steeds ter sprake en maak ik me er toch weer druk om.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje di 28 feb 2012 - 12:04

PiP schreef:
Roodkapje schreef:

@Pip die bikini wil ik ook! Superleuk! Had hem al gezien maar jij zegt, nu 50% korting? top!Ik ga zo direct even kijken...

Heb je nog gekeken? Zag zojuist dat je er nu gewoon weer de volle pond voor moet betalen... Zo is ook de Sale van 50% naar 30% gegaan:scratch:

Ik mis alleen aan 1 kant de vulling in de tankini, heb al gemaild, ben benieuwd.
En eigenlijk zit het broekje me iets te krap Sad De tankini zit wel erg mooi.



Helaas was ik net te laat! Ik wacht het nog maar even af! ben benieuwd of het nog in de Sale gaat...
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 29 feb 2012 - 9:09

@Maddie, wat vervelend dat je je zo beroerd hebt gevoeld. Hoe gaat het nu? Leuk dat je zo veel spullen hebt besteld.

@Rejoy, wat leuk dat je dochter ook al een beetje met de baby bezig is!

@Pip, heb je al reactie gehad over je tankini waarvan de vulling ontbreekt?

@Nera, wat leuk dat je naar Polen gaat! Ik kan ook nog steeds 1 van mijn spijkerbroeken aan.

@Wennes, vervelend al die onzekerheid op je werk. Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid.

@All, wij hebben een babykamer opgehaald via marktplaats! Witte meubeltjes, ben er heel blij mee. Het staat nu in het nieuwe huis op het kleinste kamertje, te wachten tot de babykamer klaar is!
10 maart gaan we verhuizen. Als we er wonen gaan we met de babykamer beginnen! Ik heb er zo’n zin in!

Morgen ga ik bellen om een afspraak te maken voor de 20 weken echo.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes wo 29 feb 2012 - 9:28

jezzie, leuk dat je het kamertje gekocht hebt! Heb je ook een foto?


Morgen moet ik weer naar de gynaecoloog. Ben erg benieuwd hoe lang de baarmoederhals is. Hopelijk net zo lang als de vorige keer.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 29 feb 2012 - 9:32

@ Nera, wat naar dat je nu zo moe bent!!! Hoop dat het snel minder wordt!! hug

@ wennes, wel erg balen die onzekerheid!! Hoop dat ze je snel duidelijkheid gaan geven!

@ Jezzie wat leuk dat je een kinderkamer hebt opgehaald!! Gaat het allemaal een beetje met verhuizen of is het erg druk?
Ik voel me nu een stuk beter. nu alleen nog licht verkouden.

@ all... hier gaat alles z'n gangetje. Voel me wel goed. Nog niet echt veel buik te zien bij mij, maar dat zal vast nog wel komen hihi!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 1 maa 2012 - 8:37

Wennes, hoe was het bij de gyn??

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes do 1 maa 2012 - 9:16

PiP schreef:Wennes, hoe was het bij de gyn??

Lief dat je ernaar vraagt!

Vanmiddag bij de gyn geweest.

Eerst kreeg ik een groeiecho bij de vk. Zij heeft de schedel, buikomtrek
en bovenbeen van de baby opgemeten. Ik ben nu 18+3 en de groeiecho gaf
steeds 19.0 aan, dus de baby groeit goed!

Ik heb nog gevraagd of ze "iets" van het geslacht kon zien, maar het lukte niet.
Jammer Wink


Daarna naar de gyn. Hij heeft de baarmoederhals opgemeten.

Vorige keer was hij 4.2 en nu 3.8. Hij is dus korter geworden, maar hij zei dat het nog niet zorgwekkend was.

Fijn om te weten dat het nog geen kwaad kan maar ik maak me wel zorgen! Hij gaat nu dus toch al korter worden Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Icon_cry Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Icon_cry Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Icon_cry

over 2 weken moet ik weer terug en gaat hij opnieuw meten. Spannend hoor!



Voor de zekerheid laat ik morgen toch maar mijn urine nakijken, want ik moet echt werkelijk ieder half uur tot uur plassen!
Ik heb geen pijn bij het plassen, maar wil uitsluiten dat het geen infectie is. Waarschijnlijk danst de baby gewoon op mijn blaas.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 1 maa 2012 - 9:20

Fijn dat het nog niet zorgwekkend is, maar kan me voorstellen dat het voor jou niet fijn voelt dat het toch korter wordt.
Wordt het bij een ieder in de loop van de zwangerschap korter of echt pas op het einde (richting de bevalling)?
Jammer dat ze het geslacht nog niet kon zien!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes do 1 maa 2012 - 9:29

Meestal wordt hij pas korter tegen het einde van de zwangerschap en bij sommige vrouwen pas echt als de bevalling gaat beginnen. Tegen die tijd is het geen probleem natuurlijk, maar nu voor mij wel. Daarbij mogen ze pas remmen vanaf 24 weken en niet eerder, dus hopelijk blijft alles rustig. (vandaag al meer harde buiken gehad dan afgelopen dagen)
Ik vind het wel fijn dat ik over 2 weken terug mag komen zodat ze me goed in de gaten houden.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 1 maa 2012 - 21:10

@Wennes, Ik kan me voorstellen dat je je daar zorgen over maakt.
Ik zal vanmiddag even een foto maken van de babykamer spullen!

@Maddie, het is erg druk met het verhuizen. Als ik niet hoef te werken, ben ik of aan het klussen of dozen aan het inpakken. Vandaag helpen mijn schoonouders met verven, dus dat is wel fijn!

@All, Ik heb gisteren van die zure snoepjes gekocht...ik had daar ineens zo'n zin in! Hebben jullie ook steeds zin in van van die rare dingen?
En zijn er ook dingen die jullie nu niet meer lekker vinden, terwijl je die voor de zwangerschap wel at? Ik kan me bijvoorbeeld niet herinneren wanneer ik voor het laatst een gebakken ei heb gegeten, ik moet er echt niet aan denken om dat te eten nu!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 1 maa 2012 - 22:54

@ wennes, wat lastig dat jouw baarmoedermond steeds al korter wordt. Hoop voor je dat het zich snel stabiliseert. Wel fijn dat het goed in de gaten gehouden wordt.

@ Jezzie, Ja.. ik ben zelf ook net verhuist en dat is allemaal niet niks. Probeer een beetje om jezelf te denken!! Ik ben benieuwd naar je babykamer smile
Ik heb wel in het begin heel veel trek gehad in paturain. Maar nu niet meer. Voor de zwangerschap was ik gek op champignonnesoep, maar nu kan ik dat echt even niet eten ook. Op zich heb ik niet iets waar ik nu heel erg trek in heb. Het is bij mij heel wisselend!

@ All, hoe gaat het bij jullie? Ik begin nu wat last van maagzuur te krijgen. Hebben jullie dat ook? En nemen jullie daar iets tegen?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 2 maa 2012 - 8:49

Jezzie, Op dit moment eet ik echt alles wat los en vast zit! Normaal houd ik enorm van chocolade en eet ik een paar zakken m&m's per week leeg, maar nu moet ik daar niet aan denken! Ik eet wel veel koekjes, snoepjes, chips en gisteravond had ik toch ineens zin in een stuk kaas! Toen dacht ik nog, o ik ben echt zwanger hahaha.

Maddie, vervelend dat je last hebt van maagzuur. Ik heb hier altijd al last van en neem standaard medicijnen in. Ik weet dat er iets is wat je tijdens de zwangerschap kunt nemen, volgens mij is het gaviscon. Anders even navragen bij de vk of apotheek.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 2 maa 2012 - 9:00

Ik heb er sinds een aantal weken ook met vlagen last van en neem dan een Rennie.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine vr 2 maa 2012 - 9:19

Ik kom even weer bij jullie inbreken..

Heftig Wennes, hoop voor jullie dat alles goed mag blijven gaan. Zo'n heftige zwangerschap als bij.je zoon, mag je dit keer bespaard blijven. hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes za 3 maa 2012 - 2:58

Yasmine schreef:Ik kom even weer bij jullie inbreken..

Heftig Wennes, hoop voor jullie dat alles goed mag blijven gaan. Zo'n heftige zwangerschap als bij.je zoon, mag je dit keer bespaard blijven. Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 699888

Ik hoop het ook. Ik heb sinds donderdag steeds meer harde buiken en niet alleen als ik druk geweest ben.
Eigenlijk maak ik me toch wel reuze veel zorgen Cry
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 3:03

Ik had ook erg veel last van maagzuur tijdens mijn zwangerschap, slikte Rennies (mag je er geloof ik 12 van op een dag ofzo). Pepermuntjes helpen ook goed, evenals vanillevla/yoghurt. Dingen vermijden als tomatensoep en sinaasappelsap helpt ook goed.

Wennes, ik hoop ook dat het dit keer heel anders gaat en je al dat gedoe bespaart blijft! Probeer je gedachten iets te verzetten, er stress over hebben levert ook weer harde buiken op waarschijnlijk! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine za 3 maa 2012 - 4:04

Wennes schreef:
Yasmine schreef:Ik kom even weer bij jullie inbreken..

Heftig Wennes, hoop voor jullie dat alles goed mag blijven gaan. Zo'n heftige zwangerschap als bij.je zoon, mag je dit keer bespaard blijven. Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 699888

Ik hoop het ook. Ik heb sinds donderdag steeds meer harde buiken en niet alleen als ik druk geweest ben.
Eigenlijk maak ik me toch wel reuze veel zorgen Cry

Heftig hoor, kan me voorstellen dat je je heel veel zorgen maakt Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 699888
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie za 3 maa 2012 - 6:43

Even ego..

Ik ben er nog steeds hoor! Maar van reageren komt niet zoveel.
Afgelopen donderdag op controle geweest bij de verloskundige. Eindelijk het hartje gehoord!! Alles was goed. Mijn baarmoeder zat al mooi hoog, kon het zelf ook voelen. Mijn buik en wat ze voelde kwam goed overeen met de termijn waar ik nu op zit, dus dat is mooi. Kan ik me iets minder zorgen maken om die dikke buik Wink hihi.. nu lekker genieten!!
Woensdag hebben we de 20 weken echo, vind ik wel spannend!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 6 maa 2012 - 7:46

Moepie, succes morgen met de 20 weken echo!

Hoe gaat het verder met iedereen?

Ik heb echt hele erge hoofdpijn, vreselijk! Dit komt echt door de hormonen dus daar kunnen we weinig aan doen behalve pcm nemen. Cry
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 3 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum