Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 17 feb 2012 - 9:04

Wennes schreef:Pip, Balen dat je telefoon ging en je wakker werd.
Hoe heeft die persoon gereageerd op je mail van de lief spullen?

Wennes: Ach, het was mijn man die belde dat hij eerder vrij was (ook niet verkeerd).
Ik heb nu nog mijn oude broeken aan met de knoop/rits open en een stiek hiertussen en sinds 2 weken ook positiebroeken.
Lastig dat er weinig in jouw maat te krijgen is, ik zit juist weer een beetje met het omgekeerd:oops:

Zal even de mailing plaatsen van de verkoper en mij, graag niet quoten, haal het later weer weg:

wat vervellend dit allemaal!!
en echt zonde van de romper!
badcape is 1x uit gewassen en niet gebruikt!
ik zal kijken of ik nog wat leuks voor je kan vinden voor jongetjes! ik zal het na het weekend naar je opsturen! mijn zoontje is het weekend jarig vandaar!
sorrie voor het ongemak!
erg vervelend.
groetjes *Verkoper*
---------------------------------------
Van:
Datum: 2012-02-17 13:23:12
---------------------------------------
RE: lief

Ik heb het pakketje zojuist opgehaald omdat deze niet door de brievenbus pastte.
Er zaten 2 scheuren in het plastic, de romper is verdwenen en ik vind de badcape niet in nieuwstaat. Hij ziet er niet slecht uit, maar is erg stug.
Als ik zelf kleertjes verstuur, dan verstuur ik ze ook in een stevig envelop en niet in een plastic zak.
Alles bij elkaar kan je wel begrijpen dat ik flink baal. Voor 17,50 heb ik nu een 2e hands badcape, welke ik ook voor 20,- nieuw had kunnen kopen.
Jij kan er natuurlijk niks aan doen dat iemand een romper steelt uit een verpakking, maar eerlijk gezegd verwacht ik wel een tegemoetkoming.
Als het netjes verpakt was, dan was het waarschijnlijk wel goed gegaan en had ik de stugge badcape waarschijnlijk wel voor lief genomen.

Groetjes *IK*

Wat vinden jullie ervan?

De badcape ga ik wassen zodra ik weer een trommel vol heb en dan ook in de droger.
Ik doe de badcapes altijd in de droger en die van mij zijn nog lekker zacht.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 17 feb 2012 - 9:46

Op zich wel netjes, want ze kan ook "niks" doen. Hopelijk krijg je nog iets leuks toegestuurd.
Hopelijk zal het met de badcape alsnog meevallen, en anders zelf weer op mp zetten.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 17:07

Pip, kun jij me de naam van die verkoopster PM'en? Ik ben namelijk een tijd geleden opgelicht door iemand die Lief! Spullen verkoopt en haar schrijfwijze en smoes zijn precies hetzelfde als wat deze vrouw jouw stuurt!

Het schiet me net te binnen hoe ze heette. Haar voornaam begint met een F. Haar zoontje heeft als eerste letter een D. En haar woonplaats begint ook met een D.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 19 feb 2012 - 1:16

Hoe gaat het allemaal met jullie?

Hier gaat het best goed. Ben alleen erg moe, misschien moet ik eens eerder naar bed gaan hahaha. Nu lekker een weekje vrij dus dat is erg fijn!
Morgen de verjaardag van onze zoon, hij wordt 2! We zijn dan lekker met z'n 3en thuis en zaterdag vieren we het pas ivm carnaval.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Darius zo 19 feb 2012 - 2:47

Maar even wat korte reacties:
PiP: wat balen zeg, ik ben erg benieuwd of je nog iets opgestuurd krijgt!
Wennes: fijn dat je de baby hebt gevoeld!

Hier zijn we allemaal ziek, zwak en misselijk, met als uitschieter Pe.pijn. Die is al sinds woensdag op donderdagnacht aan het spoken, is heel lang wakker geweest, erg hoesten en ook flinke koorts, met uitschieters naar 40,3. Zodra hij een zetpil krijgt, zakt het weer mooi tot 37. Maar dit duurt dus nu al 4 dagen. Vrijdag ben ik nog bij de dokter geweest, omdat hij een ontstoken nagelriem heeft. Hij heeft er een cremepje voor gekregen. Ik heb nog wel de koorts besproken, maar dat kwam vast omdat hij iets anders onder de leden heeft, hij hoefde niet aan de AB. Toch denk ik dat ik morgen nog maar eens bel, dit is ook niets. Hij slaapt de hele dag, en gister had hij ook niet zo veel plasluiers. Maar even een fles met ORS gemaakt, en dat ging er wel in. Hij heeft nu ook weer genoeg plasluiers enzo, maar pfff, dat was even schrikken.

Lau.rens is dus ook ziek, mijn man is niet helemaal fit en ik ook niet. En daarbij misselijk en gisteren had ik last van brandend maagzuur, nu al.

Dinsdag hebben we de termijnecho!!

Fijn weekend nog allemaal, sorry voor mijn klaagzang!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 21 feb 2012 - 7:54

Zo, even ons topic omhoog halen hoor, hij was al aardig gezakt.
Hoe gaat het met iedereen?

Darius, is iedereen bij jou al een beetje opgeknapt? En hoe was de termijnecho?

Onze zoon is flink ziek. Ik heb nu een weekje vrij dat is wel lekker zodat hij goed uit kan rusten, maar pfff het is ook wel heel vermoeiend. Volgens mij ben ik na deze week weer aan vakantie toe hahah.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 21 feb 2012 - 10:08

Ik schud je de hand Wennes!
Zo vermoeiend inderdaad, dat gejammer en gehang, je schiet niks op.

Hoop dat het bij jullie al beter gaat Darius!?

F is dus ook ziekig. Zondag begon ze wat te hoesten en `s avonds was ze nog zo vrolijk toen ze haar bed in ging.
Toen wij naar bed gingen was ze bloedheet en had ze 39,9, maandag toch naar het kdv, ze had 36,4 en was weer helemaal vrolijk. `s middag toch weer 39,1 en heb ik haar opgehaald. Vandaag begon het weer goed alleen hoest ze wel meer en last van haar keel. Rond 12 uur werd ze weer heel hangerig en viel zo bij mij in slaap (doet ze anders echt niet). Rest van de dag hangerig en vanavond weer 39,4.
Net werd ze weer even wakker en ze is helemaal doorweekt Cry Arme meid.

Vandaag weer bij de verloskundige geweest en alles was goed.
Het geen wat ik dacht te voelen dat mijn baarmoeder is is het ook echt. Kon er de laatste weken ook niet meer omheen hoor, maar een poosje terug twijfelde ik. Bij een 2e gaat de baarmoeder veel sneller omhoog zei ze.
F vind de bezoekjes maar al te leuk, ze probeerde het geluid van het hartje ook na te doen toen ik later vroeg wat de baby deed. Ze probeerd wel iets, maar het lijkt er amper op, haha. Ze wil ook elke keer even liggen en haar buik laten zien als ik gelegen heb❤

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 21:17

Wat vervelend zeg al die zieken, beterschap voor jullie en jullie kindjes hug

Gisteren een afspraak gehad bij de VK, de weegschaal was lief voor me hij ronde naar beneden af. Was bang dat ik voor het eerst in m`n leven boven de 60kg zou uitkomen maar hij kwam op 59.8. Dus de eerste kilootjes zitten er hier al aan. Verder nog het hartje gehoord en die klopte ook goed en krachtig. (altijd weer een geruststelling) Verder over 5 weken de 20wkn echo, ben toch wel erg benieuwd. Ook gingen ze dan nog kijken naar die vleesboom, had nog gevraagd of het schadelijk was e.d. maar daar kon ze nog niks over zeggen want dat lag er helemaal aan waar die ergens was. Ook kon het zijn dat het een bloeduitstorting was en dat dat aangezien was voor een vleesboom en dat die intussen weg is. Maar dat zien we dus allemaal op de 20wkn echo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes wo 22 feb 2012 - 7:44

Pip, balen dat je dochter ook ziek was. Is ze nu wel weer een beetje opgeknapt?
Fijn dat alles goed was bij de vk!

Lily, Goed dat ze met de 20 weken echo ook even naar de vleesboom kijken. Ik neem aan dat als ze het niet vertrouwen dat je doorgestuurd wordt naar de gyn? Spannend he de 20 weken echo. Ik heb hem over 3 weken en vind het erg spannend.


Onze zoon slaapt sinds een paar dagen in zijn grote bed. De ene keer gaat het heel erg goed, de andere keer is het een drama.
Het is wel heel schattig om zo'n klein jochie in zo'n groot bed te zien liggen I love you
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Darius wo 22 feb 2012 - 9:45

Even heel kort en heel ego, want ik ga naar bed, ben bekaf.

Gisteren een goede echo gehad, alleen zou ik dan 9+1 zijn ipv 10+2. Heel vreemd.....Nu mogen we 3 maart weer terug voor een extra echo. Uitgerekende datum zou dan nu 25 september zijn....Mag ik nog wel meekletsen met jullie?Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 561177
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 22 feb 2012 - 10:06

Wat een zieke kindjes bij iedereen...gaat het al beter met ze?

@Lily, fijn dat ze bij de 20 weken echo naar de vleesboom kijken.

@Darius, gewoon gezellig mee blijven kletsen hier hoor! Die paar dagen maakt niet uit! En als het een paar dagen te vroeg komt, is het nog gewoon zomer!

Ik ga morgenochtend weer naar de VK, ben benieuwd!
En vrijdag avond met mijn moeder naar de negenmaandenbeurs!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje wo 22 feb 2012 - 18:31

@Darius: wat een verschil! Ik had dat ook trouwens deze zwangerschap maar dat was al iets eerder weer rechtgetrokken.. bij mij scheelde het ook een week wat nooit zou kunnen maar goed.. Langzame innesteling dacht de gyn. Maar wel alles goed met het kindje? Hartje mooi etc? Fijn dat je nog eens terug mag!

@Jezzie: veel plezier vrijdag bij de Negenmaandenbeurs!

@Pip hoe is het met F. Al weer beetje beter?



Hier gaat het zijn gangetje.. Man heeft gratis kaartjes via connecties weten te fixen voor Wicked, beste plekken! Dus daar gaan we morgenavond samen heen ( althans, als hij beter is! Gisteravond ging hij met koorts naar bed). Ben nu aan het werk, dus geen idee hoe het nu is.

Buikje groeit aardig en ik voel af en toe al wat gekriebel, voelde het al even maar kon niet zeker zeggen of het de baby is... maar nu komt het toch wel regelmatig terug dat ik er eigenlijk wel zeker van ben..

Ik mag 7 mrt pas naar de gyn, ik weet niet of ik dan een echo krijg. Ik ga iig meer info vragen over dat SUA *1 slagader in de navelstreng* want ik ben toch wel erg benieuwd wat het volgens de gyn inhoud voor ons kindje. Stiekem ben ik ook ontzettend nieuwsgierig naar het geslacht.. we willen het niet weten hoor, maar de nieuwsgierigheid groeit vooral als ik in een shopbui ben en allemaal leuke jongens of meisjeskleertjes zie hangen die ik dan niet kan kopen omdat ik niet weet wat het wordt... haha

Willen jullie het verder allemaal weten ?
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 24 feb 2012 - 2:03

Darius, natuurlijk mag je hier blijven kletsen.
Jezzie, hoe was het bij de vk?
Roodkapje, wauw wat gaaf dat je kaartjes hebt voor Wicked! Veel plezier.
Wij willen heel graag weten wat het geslacht is. We hebben al een sterk vermoeden dus ben benieuwd. Wij hebben 12 maart de 20 weken echo dus dan krijgen wij het te horen. Gisteren waren we op de 9 maandenbeurs en dat was wel jammer dat we het geslacht niet wisten (of niet, anders had ik echt een hoop gekocht)
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 24 feb 2012 - 8:21

Lily: Ik zit nu nog op hetzelfde gewicht als voor mijn zwangerschap, maar de vorige zwangerschap was ik eerst 3 kilo afgevallen, dat scheelde wel iets :-)
Denk dat ik tijdens het volgende bezoek ook wel aangekomen ben.
Fijn inderdaad om het hartje weer te horen. Ik vond de tijd tussen de 10 weken echo en 15 weken afspraak ook wel lang. Op zich ben je met 12 weken wel over DE grens heen, maar toch blijf je onzeker. Tenminste dat had ik...


Wennes: Hoe gaat het nu in het grote bed? Hier was het ook 5 dagen wennen, maar daarna ging het super!

Roodkapje: Hoe was het bij Wicked!?
Wel spannend hoor wbt de navelstreng, moest van de week nog wel even aan je denken toen ze bij mij de navelstreng controleerde.
Wij weten het geslacht, maar dat verhaal is al bekend Wink



All: gisteren hebben we de 20 weken echo gehad en alles was goed met ons mannetje!
Toch weer fijn om te horen, ik vond het dit keer wel minder spannend dan bij onze dochter.
Denk omdat ze tijdens de echo met 15 en 19 weken ook al de belangrijkste dingen nagekeken hadden.
Echofoto`s volgen nog, hij deed ook nog even grappig te doen door zijn wijsvinger op te steken smile

Vandaag naar de negenmaandenbeurs geweest en ben nu wel kapot... Last van de rug en lies.
Nog wel een Lief! romper, Bfc setje en gevulde Dermocare Woezel en Pip tas geshopt.
Had ook nog een leuk shirt voor mezelf gepast, maar twijfelde. Toen ik hem later alsnog wou halen was hij weg Cry Eerdaags maar eens er naar opzoek dus!
Verder had ik gehoopt dat ik de positie-tankini ergens zou spotten van Noppies die ik erg leuk vind en een newborn setje van bfc, maar helaas, deze dus ook in de (web)winkel kopen.


Ondertussen zijn we (mijn man) begonnen aan de babykamer. Hij is nu glasvezelbehang aan het plakken en denk dat we volgende week gaan sausen. De kleurtjes hebben we van de week ook uit gezocht. Ben benieuwd hoe het gaat worden!

Ik ga zo maar eens wat te drinken pakken en daarna boekjes lezen in bad! drunken

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 24 feb 2012 - 9:24

Pip, wat fijn dat de 20 weken echo goed was! Toch fijn om te weten. Hoe gaat het nu verder betreft de hemofilie?
Wat voor ideeen heb je voor de babykamer? Ik ben echt nog op zoek naar iets leuks.

Het slapen in het grote bed gaat wisselend. De ene keer gaat hij slapen zonder zich te laten horen, maar 's avonds kan hij weleens gaan huilen en moeten we een paar keer terug. Maar ik moet zeggen dat hij het super goed doet!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 24 feb 2012 - 9:40

Heb in je topic onze ideeen geplaatst!

Hemofilie: Mag onder controle blijven bij de vk.
Maandag wordt ik gebeld door de arts, dan ben ik besproken in het team en krijg ik de uitslag van mijn stollingspercentage, deze moet ik met 30 weken ook nog een keer komen prikken.
Daarna krijg ik met 34/35 weken een vruchtwaterpunctie en heb ik met 2 weken de uitslag of ons kindje hemofilie heeft of niet.
Heeft hij het wel, dan moet ik in Utrecht bevallen. Heeft hij het niet mag ik in Lelystad bevallen mits mijn eigen stolling goed is. Maar bij onze dochter was dit meer dan goed.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 24 feb 2012 - 9:41

Ik zal zo eens kijken.
Wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden.
Phoe een vruchtwaterpunctie lijkt me wel heel erg spannend! Heeft dat dan ook nog "gevaren'?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 24 feb 2012 - 9:59

Het kan erdoor opgewerkt worden, maar met 35 weken brengt dit niet veel gevaren met zich mee. Alhoewel ik natuurlijk liever met 37/38 weken beval..


Zojuist geshopt:

Lekker simpel, maar toch met accent
Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 S100_det

Met een wit topje eronder
Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 S61_det

En hier de complete set van
Bikini-tankini-broekje-pareo
Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 S79_det

Dit was de tankini welke ik leuk vond, ging ik net kijken was hij gewoon voor de helft!
Ook maar meteen de bikini erbij besteld, kan mijn buik ook nog een beetje bruin worden in de tuin.

En deze wil ik ook nog hebben, maar vind hem eigenlijk nog wat duur...
Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 13072321_WISPERWHITE_308402_001_ProductLarge


Laatst aangepast door PiP op vr 24 feb 2012 - 20:30; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 24 feb 2012 - 10:01

wat een leuke dingen heb je geshopt! Ik ga morgen ook maar eens kijken.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 25 feb 2012 - 2:04

@Pip, fijn dat je een goede 20 weken echo had. Leuke kleren heb je geshopt!

@Wennes, Jammer dat je idd het geslacht nog niet weet. Ze hadden veel leuke dingen op de negenmaandenbeurs.

@All, bij de vk was alles goed. Hartje geluisterd, en alles gaat goed.


Gisteravond naar de negenmaandenbeurs geweest, wat een drukte! Ik heb 2 positiebroeken gekocht van noppies. En een rompertje met nijntje er op. Verder vooral veel rondgekeken, ideeën opgedaan en natuurlijk gratis dingentjes meegenomen!

Maandagavond gaan we kijken bij een babykamertje via marktplaats. En dan nemen we het in princiepe meteen mee. We hebben nog €100 euro van de prijs afgekregen die ze er voor vroegen op mp!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes za 25 feb 2012 - 8:42

Jezzie, Leuk dat jullie voor een kamertje gaan kijken en dat je er nog geld vanaf hebt kunnen krijgen!

Vandaag de verjaardag van onze zoon gevierd. Het was super gezellig en erg druk. We zijn behoorlijk moe dus volgens mij liggen we er op tijd in.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 26 feb 2012 - 8:38

Alweer een tijdje geleden dat ik gereageerd heb. Zal eerst even proberen even een beetje te reageren op het meest recente.

@ Pip, leuk dat je positiekleding geshopt hebt!! Very Happy

@ Wennes

@ Jezzie Fijn dat alles goed was bij de verloskundige! Ja. ik was zaterdag naar de 9 maanden beurs en was ook mega druk.

@ all: ben best wel beroerd geweest de laatste paar weken. Een soort voorhoofdholteontsteking. Daarvoor moet ik nu helaas peniciline slikken.
Zaterdag heb ik op de 9 maandenbeurs een kinderwagen besteld, met gratis maxi cosi en heel erg compleet.
En ook de kinderkamer besteld en ook weer met een gratis box en telxtielbon.
Wel super leuk allemaal!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje zo 26 feb 2012 - 8:43

@maddie wat leuk dat zo goed bent geslaagd! Welke wagen heb je gekocht en wat voor kamertje?

@Pip die bikini wil ik ook! Superleuk! Had hem al gezien maar jij zegt, nu 50% korting? top!Ik ga zo direct even kijken...

Ik heb weinig nieuwtjes te melden eigenlijk... Ik ben niet vooruit te branden de hele dag... heel erg moe. Heb ook een drukke week achter de rug. Deze week hebben de kindjes vakantie dus zal weinig rusten worden.

7 mrt mag ik pas weer naar de gyn. Dat duurt nog even dus....
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 8:49

@ Maddie: leuk dat je de eerst grote dingen besteld hebt, hoe lang duurt het voor je de boel krijgt? En beterschap met je voorhoofdholteontsteking!

@ Wennes: nog gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje! Heeft hij leuke dingen gekregen?

@ Jezzie: jij dus ook geshopt op de 9-maandenbeurs! Heerlijk hè, om tussen al die babyspullen rond te lopen. Succes met het kijken naar het kamertje morgen, hopelijk is het wat.

@ PiP: leuke kleren heb je geshopt. Dat onderste shirtje is ook echt leuk, hoe duur is ie? Ik vind het ook wel zonde om veel geld uit te geven aan positiekleding, je hebt het maar zo kort aan hè! Ik heb een hoop via de uitverkoop en ik hoop dat ik het e.e.a. straks ook weer makkelijk kan verkopen via mp ofzo.
Succes met het telefoongesprek morgen over het stollingspercentage!

@ Roodkapje: wij willen dit keer het geslacht niet weten. Bij onze dochter wisten we het wel en als ik het alleenrecht had, had ik het nu ook wel willen weten, maar mijn man wilde het heel graag niet weten. Ben benieuwd of ik mijn nieuwsgierigheid kan bedwingen, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel heel speciaal als je na de geboorte je kindje omhoog houdt en samen kijkt of het een jongen of een meisje is!

@ Darius: je wist toch zelf ook niet zo goed wanneer de bevruchting plaats zou moeten hebben vinden? En nog een extra echo vind je vast niet heel erg;)

@ Lily: bij jullie staat de 20-wekenecho dus ook gepland? Wanneer krijg je 'm? Wij mogen 19 maart. Wel spannend dat er dan ook naar die vleesboom wordt gekeken.. Ik hoop voor je dat het 'maar' een bloeduitstorting is geweest.

@ All: de laatste tijd maar weinig gereageerd, ben erg moe de laatste dagen en een dreumesje van 1.5 vreet energie :P Het gaat in ieder geval wel goed, ik voel de baby zo heel af en toe bewegen en onze dochter begrijpt er volgens mij nog maar weinig van. Als we vragen waar de baby is wijst ze wel direct naar mijn buik, maar als ze haar eigen blote buik ziet, zegt ze ook dat er een baby in zit, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 26 feb 2012 - 9:05

@ roodkapje, de wagen mutsy transit en de kinderkamer comingkids beach white
Wel vervelend dat je zo moe bent. hopelijk zakt dat snel af!
@ rejoy Wat leuk om het er met je dochtertje over te hebben. De boel wordt begin mei geleverd!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 2 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum