Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine za 28 jul 2012 - 22:00

Moepie: haha, leuke combinatie: Babyboom kijken en bevallen!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 28 jul 2012 - 22:47

@ Bebbel, fijn dat je bij de andere gastouder een beter gevoel hebt. dan moet het vast wel lukken om een gastouder te vinden.

@ moepie, klinkt als een mooie bevalling!! heel veel geluk samen.

@ All, ik had vrijdag veel te veel gedaan, daarom gister dus echt een off-day. Vandaag doe ik ook maar rustig aan, want dan voel ik me hopelijk morgen weer fit.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 22:51

@ Maddie: we hebben inderdaad airco thuis, met die warme dagen echt super fijn. Dan zorg ik dat alle ramen en gordijnen dicht blijven, 's ochtends de airco aan op 17 graden en dan blijft het de hele dag redelijk koel in huis. Wel jammer dat ie boven niet zo goed komt, daar was het alsnog vrij warm, maar we slapen ook op zolder, onder een slecht geïsoleerde kap, dus dat het daar warm wordt is ook niet zo raar.

@ PiP: we zien wel wat eruit komt. Je hebt er ook niet zoveel aan om het gewicht te weten, het hoofdje is eigenlijk altijd 't grootst, als die er maar uit is, komt de rest ook wel denk ik dan maar Razz

@ Bebbel: het bevalbad zetten we pas op als de bevalling begonnen is. We hebben zo'n elektrische luchtpomp waarmee het bad binnen 10 minuten staat. De kraankoppeling voor de vulslang zit al op de kraan en de slang kunnen we met zo'n tuinslangkoppeling er zo op drukken. Als ik weeën heb, kan ik dus binnen 10 minuten in het bad zitten en het warme water over mijn buik/rug laten lopen.
Ik ben trouwens wel in bikini naar het zwembad geweest, was wel een wandelende bezienswaardigheid geloof ik, ik werd behoorlijk nagestaard Razz Scheelt dat ik geen straie heb, dus op zich durf ik me nog wel in bikini te vertonen.
En spannend dat je vriend nu nog een weekend weg is, ik zou dat niet meer aandurven hoor, als ik al zo ver zou zijn Razz

@ Moepie: leuk om een bericht van jou te lezen! Je bevalling klinkt als een superbevalling! In goed 2 uurtjes bevallen dus, wat een turbobevalling zeg! Hoe vindt jullie dochter haar broertje, kan ze er een beetje aan wennen?

@ All: Hier slaat de nesteldrang toe. Heb alle enveloppen geschreven en dochter heeft de postzegels erop geplakt, het bed staat op klossen, het ledikantje staat opgemaakt klaar, de bovenverdieping is helemaal schoon, de kinderwagen staat beneden, de ziekenhuistas is ingepakt en heb ernstig de schoonmaakkriebels. Heb nog niet echt het idee dat de bevalling eraan zit te komen. Wel even een vreemde gewaarwording dat ik nu ineens heel erg bezig ben met de baby en de bevalling. Tot nu toe was ik er lichamelijk wel aan toe om te bevallen, maar mentaal totaal nog niet. Misschien dat dit nu wat gaat veranderen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 28 jul 2012 - 23:21

Maddie, idd maar rustig aan doen vandaag. Goed naar je lichaam blijven luisteren.

Bebbel, ik kan me voorstellen dat je het spannend vind dat je vriend er het weekend niet is.

Pip, hoe gaat het met jou en je kleine mannetje?


Rejoy, spannend hoor, die nesteldrang. Fijn dat alles nu klaar staat...dat geeft wel rust.

Moepie, wat fijn dat het goed gegaan is en zo snel ook allemaal. Nu lekker genieten van je kleine mannetje.

Het begint hier ook wel aardig te kriebelen om alles op tijd klaar te hebben. Mijn vriend heeft een nieuw rooster, en moet vanaf aankomende week ook 2 nachtdiensten draaien. Maar vanaf zaterdag is hij 4 dagen vrij. Dus als ik zorg dat ik voor die tijd alles zo ver klaar heb, kan hij alles afmaken wat er nog moet gebeuren. (schilderijtjes ophangen, box inelkaar zetten, kast in de slaapkamer verschuiven zodat de wieg er naast kan, planken boven de commode ophangen.)
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 29 jul 2012 - 2:16

moepie, fijn dat alles.goed.is gegaan en ook.al.zo lekker snel!
Zijn jullie een beetje aan het genieten?

Meiden ik lees.nog regelmatig mee hoor. Hier gaat het goed alleen is het super druk. De hele dag ben ik bezig met verschonen, voeden en onze zoons. En de nachten verlopen zo onrustig dat ik overdag nog moet slapen anders trek ik het niet.

Hoe gaat het met jullie? Nog even meiden dan hebben jullie ook zo'n klein frummeltje in jullie armen!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 6:50

Hoi meiden, daar ben ik ook weer, nu als mama van 2 kindjes! Very Happy

Hier alles goed!

Even kort hoe het ging: Het kwam nogal vrij onverwacht. Ik kreeg tijdens de 39 weken controle spontaan weeën in de spreekkamer van de verloskundige (ben gestript) en uiteindelijk ben ik in het ziekenhuis bevallen vanwege de hoeveelheid pijn die ik had (kon de weeën amper wegzuchten, dus pijnmedicatie gekregen). Het was een vlotte maar heftige bevalling (van begin tot eind ong. 7,5 uur) en heb maar 5 minuten persweeën gehad!

M.arit is 50 cm lang en weegt 3435 gram. We maken het beiden goed en grote broer B.oaz vindt zijn zusje (meestal) heel lief! Very Happy

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Foto-R64S3XIT

Inmiddels ben ik al weer onder mijn startgewicht van voor de zwangerschap Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 281626781 en ook gestopt met het geven van borstvoeding. Ondanks mijn bv 'trauma' van de tijd met B.oaz wilde ik het toch weer proberen. Heb het 'live' en met kolven geprobeerd en M.arit heeft 2 dagen bv gehad. Vanochtend overgestapt op flesvoeding en het is goed zo. M.arit is een heel zoet meisje en ik ben natuurlijk supertrots op mijn mooie kindjes! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 29 jul 2012 - 7:02

Wennes, fijn om te lezen dat het goed gaat. Ik kan me voorstellen dat het druk is met 2 van die mannetjes in huis nu!

Nera, Wat fijn dat alles goed is gegaan. Wat een lieve foto van broer en zus!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 29 jul 2012 - 22:04

@ Nera, nogmaals gefelicteerd!! Wat een lief plaatje zeg!! Leuk is dat he! Jammer dat de bv niet lukte, maar het is zoals het is he!! Geniet maar lekker van je kraamtijd!

@Wennes, leuk dat je nog steeds mee leest smile hoe gaat het met jouw gezinnetje? Wel druk zeker!

@ Jezzie, hier begint het ook te kriebelen hoor!! Elke dag probeer ik wat te doen.

@ all, ik ben nu behoorlijk verkouden, dus voel me niet echt fit. Hopen dat ik over die verkoudheid heen ben als ik moet bevallen!! Vandaag een paar kleine dingen doen. niet te druk dan maar!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 31 jul 2012 - 9:16

Heej meiden!!

Hoe is het ermee? Hier gaat ie weer wat lekkerder. Weet nu dat ik vrijdag echt veel te veel gedaan heb!! En daardoor dus twee slechte dagen had. Nu doe ik het rustig aan en dat helpt wel.
Nu de bevallingsdatum steeds dichterbij komt begin ik het toch wel steeds spannender te vinden! Hoe de bevalling zal gaan, hoe ik het zal doen, wat het geslacht is en of het gezond is. Ach ja... hoort er allemaal bij natuurlijk!!

Herkennen jullie dit?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 31 jul 2012 - 12:51

Nera, wat fijn dat alles goed is gegaan. Leuke foto! Ben je.met de bv gestopt omdat het niet lukte?

Maddie, hoe gaat het met je verkoudheid? Doe je nog wel even rustig aan?heel herkenbaar hoor die nieuwsgierigheid, je leven gaat straks veranderen en je wil graag de persoon leren.kennen die je nu in je buik hebt. Nog even geduld.meid


Wij zijn druk bezig met de voorbereiding voor het kraamfeest wat we zaterdag gaan geven. We doen het gewoon thuis en ik vind het toch wel spannend hoor.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 31 jul 2012 - 22:06

@ Wennes, ik doe wel rustig aan. De verkoudheid wil niet echt over gaan. Hoest echt af en toe de longen uit mijn lijf bij wijze van. Het is nu sinds zaterdag. Maar ja.. Sinds ik zwanger ben kom ik moeilijk over verkoudheden en virussen heen helaas!!
Leuk een kraamfeest!! Komen er veel mensen?

@ All, vandaag maar weer eens met het poezenbeest naar de dierenarts geweest confused Blijf er maar heen gaan. nu weer vanwege de jeuk die ze heeft. Ze weten niet wat voor allergie precies. Dat is helaas bij katten moeilijk te bepalen. Weer even een paar spuiten gehad en nu moet ze drie weken lang jeukvrij zijn. Wel fijn dat de dierenarts ook meedacht over de zwangerschap en het effect van pilletjes en zalven. Ze kwam er zelf al mee dat injecties beter waren!!
Verder doe ik het rustig aan en hoop dat die verkoudheid snel over gaat!!
Hoe is het bij jullie? Is wel weer rustig in het topic!! smile
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie di 31 jul 2012 - 23:15

Hoi meiden,

Leuk om weer even te lezen hoe het met jullie gaat!! Fijn dat het met de baby's ook goed gaat!
Hier gaat het ook lekker. Ik voel me erg goed! Eigenlijk zonnig al best weer van alles kunnen doen maar ik heb een hele leuke en fijne kraamvrouw die me lekker boven laat en me goed verwend!! Het klikt heel leuk met haar en onze dochter. Dat is ook fijn! Ik zelf heb nergens last van, had dan ook maar 3 kleine hechtinkjes, zo'n verschil met de vorige keer ingescheuerd en een knip. Maandag en gisteren wel,ontzettend last gehad van stuwing, geen pretje, maar dat wordt nu al weer minder.

Weet een van jullie hoe ik hier met een iPad foto's kan plaatsen?? Ik wil op het forum eigenlijk wel even showen met onze trots smile

Meiden met nog een zwangere buik, trekken jullie het nog een beetje???
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 1 aug 2012 - 20:47

Maddie, wat vervelend die verkoudheid. Hopelijk is het op tijd over en heb je er bij de bevalling geen last meer van. Wat vervelend van jullie kat, wel fijn dat de dierenarts met jullie mee denkt.

Wennes, wat leuk een kraamfeest. Succes met de voorbereidingen!

Moepie, wat fijn dat alles goed gaat en je lekker wordt verwend door de kraamvrouw. Hoe vind je dochter het dat ze nu een broetje heeft?
Fijn dat je zelf bijna nergens last van hebt. Ik heb geen idee hoe je met een ipad foto's moet plaatsen, doe ik altijd via de computer.
Ik ben wel benieuwd naar jullie mannetje.

Hier gaat alles goed, gisteren met mijn moeder naar een zomermarkt geweest, was wel warm, maar niet zo heel erg druk. Af en toe even op een terrasje zitten en wat drinken, dan was het goed vol te houden. Ik zag allemaal leuke goedkope kleertjes, maar het was echt of jongens- of meisjeskleding, dus heb ik uiteindelijk niks gekochtZomer 2012 mama's! - Pagina 27 1371890812
Vandaag maar weer een rustig dagje houden, alleen even wat boodschappen doen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 1 aug 2012 - 20:51

@ Moepie, Wat fijn dat het goed gaat en dat je ook een fijne kraamverzorgster hebt. Van ipads heb ik helaas totaal geen verstand.

@ Jezzie, wat leuk he.. zo'n zomermarkt. Die hadden wij hier ook en ook allemaal schattige kleertjes. Maar ja... dat is dus lastig als je het geslacht niet weet!! Nog even afwachten dus!!

@ Bebbel, ook vanuit hier gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!! :cheering:
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 1 aug 2012 - 20:55

Ja, ik zei al tegen mijn moeder, volgend jaar moeten we weer gaan! Dan kunnen we teminste kleertjes kopen voor het kindje!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 22:26

Nou, het gaat rap met de bevallende dames hè, er blijven er niet zo heel veel over zo Razz

@ Moepie: fijn dat je je goed voelt! Hopelijk herstel je voorspoedig en ben je snel weer redelijk de oude!

@ Maddie: vervelend dat je met je kat maar naar de dierenarts blijft gaan. Zou het misschien ook aan de warmte liggen? Het is inderdaad rustig hier, maar dat is ook niet zo gek, volgens mij zijn jij, jezzie, lily en ik nog over en charlie ligt nu in het ziekenhuis (te bevallen?)

@ Wennes: hoe staat 't met de voorbereidingen voor het kraamfeest? Schiet het al een beetje op? Wij houden het weer gewoon bij kraamvisite!

@ Nera: wat een prachtige foto zeg! Snapt B. er wat van? Fijn dat de bevalling snel en voorspoedig verliep!

@ Jezzie: morgen mag jij ook officieel bevallen! Wil je thuis of in het ziekenhuis bevallen?

@ All: hier merk ik dat mijn lichaam wel 'druk bezig is'. Vannacht ontzettend veel voorweeën gehad, helaas zegt dat niks over de termijn waarop je bevalt Razz Bij de oudste was mijn buik ook al wel langere tijd onrustig, maar ik kan me niet herinneren dat ik er zoveel last van heb gehad. Zo meteen nog weer op controle bij de VK. Zal wel weer niet veel bijzonders uitkomen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 2 aug 2012 - 19:44

@ Rejoy,, wbt de kat, het is waarschijnlijk een allergie, maar daar kun je bij katten moeilijk achter komen wat het precies is. 90% van de allergische katten is allergisch voor vlooien. En dan helpt goed ontvlooien wel wat, maar het schijnt dat vlooien dan alsnog bijten voordat ze dood gaan en dan zit een kat alweer een paar weken te krabben. Een andere optie is voer allergie, of een pollen/ huisstof allergie. Maar ja... je blijft er wel even mee zoet dus!

Wel vervelend al die voorweeën zeg!! Ben benieuwd wat je bij de verloskundige gehoord hebt!! Hopelijk blijf je niet te lang alleen maar rommelen!!

@ All, straks even naar de verloskundige. Verwacht er niet veel van. Gewoon hartje luisteren, bloeddruk meten en wegen.
Verder voel ik me nog steeds behoorlijk beroerd. Maag en darmen zijn nu ook van streek. Maar goed... vandaag voel ik me wel weer wat beter als gister!! Gewoon pas bevallen als ik van die vervelende verkoudheid af ben! :P
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 20:00

Hier was gisteren alles goed bij de VK, bloeddruk netjes laag, weer gewogen, hartje geluisterd en even aan de buik gevoeld. De baby neemt alle ruimte in en mijn huid staat super strak, heb ook regelmatig last van de bovenkant van de baarmoeder zeg maar door de druk van de baby. Die voorweeën zeggen niets over de termijn van bevallen, maar vaak zag je wel dat de ontsluitingsfase sneller verloopt.
vannacht wel weer een heerlijk rustige nacht gehad. Nauwelijks voorweeën en mijn bekkenpijn viel ook weer mee. Misschien toch de rust van mijn verlof?

Maddie: vaak beval je pas als je fit genoeg bent om te bevallen. Mijn vk zei gisteren nog dat ze eigenlijk bijna nooit zag dat vrouwen die niet fit zijn gaan bevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 2 aug 2012 - 20:07

Ja... dat is lastig als je buik zo strak staat. Bij mij is het kindje niet echt groot. Dus die heeft nog alle ruimte. Denk dat dat wel scheelt. Ik geloof die vk van jou wel... dat vrouwen toch meestal wel fit zijn voor de bevalling some how.

Fijn dat je nu even een rustige nacht hebt gehad. Dat heb je ook gewoon nodig. Anders raak je op een gegeven moment helemaal uitgeput.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie do 2 aug 2012 - 21:00

Bebbel; nogmaals van harte!! En ook weer een jongetje, leuk!

Rejoy; hoe was het gisteren bij de verloskundige? Ik hoop dat er gauw wat gaat gebeuren bij je!

Maddie; wat vervelend dat je steeds zo beroerd bent, hopelijk knapt het gauw op! Beetje fit de bevalling in gaan is wel zo prettig!

all; gisteren was de kraamhulp voor het laatst. Wel weer gek hoor, we hebben echt genoten van dat ze er was!! Ze was ook onwijs leuk met onze dochter. Nu gaan we het dus weer alleen doen, wat ook weer leuk is maar ik vind het wel even wennen hoor. Ik heb steeds van die emo-momentjes, vooral aan het einde van de middag / begin van de avond. Dan besef ik me ineens hoe rijk we zijn met twee kindjes en dan komen de tranen alweer. Gisteravond op de bank net zo, want ik dacht natuurlijk terug aan vorige week, wanneer de weeën begonnen, wanneer de verloskundige kwam etc. Moet ik ook helemaal niet zo over nadenken haha.
Onze dochter gaat straks even spelen bij haar nichtjes dus ben ik alleen met M. (man is vanmorgen werken). Dat is wel lekker, de verloskundige komt ook vandaag of morgen nog voor de laatste controle.

Volgens mij had ik nog niks verteld over de klompvoetjes van onze kleine man he?
toen hij geboren werd zagen we dus gelijk dat zijn voetjes niet goed stonden, wij hadden ons al goed ingelezen en kennen het van de foto's van mijn man, dus ik vond het helemaal niet vreemd! Zijn voetjes waren net zo mooi als die van een ander, ze stonden alleen helemaal naar binnen!
Vrijdagochtend kon M. nog lekker even in bad gewassen worden en s'middags moest hij al naar het ziekenhuis. Ik ben thuis gebleven, mijn man en schoonouders zijn meegegaan. Een uurtje later kwam hij weer, toen had ik het wel even moeilijk, vooral omdat ik dat moment niet bij hem had kunnen zijn. Twee kleine beentjes in het gips.. klein ding! Maar het gaat onwijs goed! We hebben het idee dat hij er totaal geen last van heeft.
Afgelopen dinsdag moesten we het alweer opnieuw laten gipsen en toen konden ze gelijk de hielprik uitvoeren. Dit laatste was een ramp! Die laborant is wel 20 minuten met M. bezig geweest, waarschijnlijk doordat het gips er net af was was de circulatie van het bloed minder, er kwam dus bijna geen bloed uit zijn hieltje, die man heeft twee keer geprikt en bleef maar duwen en duwen.. tja een andere oplossing was er ook niet, het moest toch gebeuren. Onze kleine man heeft zo verschrikkelijk gehuild, hij had zelfs echte tranen! Heel zielig!!
Daarna hebben ze zijn voetjes weer gemasseerd en gezet, gips erom en toen konden we weer gaan. De rest van de dag/avond/nacht was M. behoorlijk van slag. Nu gaat het gelukkig weer goed. Vanmiddag krijgt hij weer nieuw gips.

Even wat foto's, haal ze wel weer weg hoor.

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 1-2-1

Met zijn gipsen beentjes;
Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 DSC06076-1

Grote zus en klein broertje;
Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 DSC06086-1
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 2 aug 2012 - 22:35

Wow moepie.. wat een leuke foto's zeg!! Kan me voorstellen dat die hielprik echt een hel was. Zowel voor moeder als voor kind. Ergens wel een beetje stom ook. Want ze kunnen toch weten dat de doorbloeding dan even minder is!!
Wat fijn dat je zo'n leuke kraamhulp had, wel jammer dat ze weg is!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes do 2 aug 2012 - 23:22

Moepie, wat een leuke foto's. Balen dat de hielprik zo moeizaam ging, hadden ze het voetje wel extra warm gemaakt?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Puggle do 2 aug 2012 - 23:23

Wat een knapperd Moepie! Dat gips is even niet zo leuk zeg, hopelijk is het snel voorbij.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 2 aug 2012 - 23:44

Moepie, Wat een lieve foto's! Hoe vind je dochter het om grote zus te zijn?

Rejoy, ja vandaag 37 weken! Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen, maar de vk wil wel voor de zekerheid een bed beneden hebben. Als het goed is wordt dat straks bezorgd.

Maddie, Vervelend dat je je nog steeds zo beroerd voelt. Hopelijk knap je snel weer een beetje op. Succes bij de vk.

Vandaag 37 weken, wat gaat het snel zeg. Het komt nu wel erg dichtbij allemaal!
Komend weekend de laatste dingen klaarmaken voor de baby en de ziekenhuistas alvast inpakken.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Printje vr 3 aug 2012 - 1:17

Aah Moepie wat een schatje!!! Het zoontje van een vriendin van mij had ook twee klompvoetjes en moest ook meteen in het gips maar na een paar maanden mocht hij, geloof ik, al iets anders dat alleen maar sávonds nog moest. Nu is hij ruim 1.5 jaar en loopt/rent etc. Het heeft hem nooit belemmerd in zijn ontwikkeling.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 27 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum