Zomer 2012 mama's!
+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Zomer 2012 mama's!
Jeetje, Wennes, je bent gewoon alweer 30 weken zwanger!!
Vanaf hoeveel weken mag je in een streekziekenhuis bij jou in de buurt bevallen? of is een academisch ziekenhuis niet zo heel ver weg?
Ik lees altijd wel mee hoor, maar reageer hier zo weinig....heb er ook gewoon niet zo heel veel tijd voor ivm de kids en werken en alles. Reageren op korte topics lukt ook wel op de I-pad, maar hier heb ik liever een laptop voor nodig, maar heb geen zin om die altijd te voorschijn te moeten toveren.
Vanaf hoeveel weken mag je in een streekziekenhuis bij jou in de buurt bevallen? of is een academisch ziekenhuis niet zo heel ver weg?
Ik lees altijd wel mee hoor, maar reageer hier zo weinig....heb er ook gewoon niet zo heel veel tijd voor ivm de kids en werken en alles. Reageren op korte topics lukt ook wel op de I-pad, maar hier heb ik liever een laptop voor nodig, maar heb geen zin om die altijd te voorschijn te moeten toveren.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Dat kan ik me voorstellen Wennes, eigenlijk is je buik gewoon een tikkende tijdbom......
Hoe gaat het met je hoofdpijn?
Ik zou gewoon paracetamol nemen hoor als je het niet trekt. Waarom zou je jezelf nog meer pijn bezorgen als het gewoon mag!?
Jezzie: Jullie schieten nu ook mooi op met het kamertje!
Hoe was het bij de vk?
Maddie: En jullie ook al bijna klaar met het kamertje!
Ben wel erg benieuwd naar jullie kamertjes hoor!
Darius: Herkenbaar, sinds we een tablet hebben, pak ik die ook veel sneller om even op het forum te kijken.
Ik begin nu ook wel wat ongeduldig te worden dat we nog niet definitief een naam hebben.
Over een week heb ik de punctie en er is natuurlijk maar een hele kleine kans dat het iets opwekt, maar op de een of andere manier wil ik dan wel al het grootste klaar hebben/vast hebben staan!
Gelukkig zijn we het nu wel eens over het geboortekaartje en het gedichtje wat ik leuk vind, vindt mijn man ook leuk.
Maar eerst zondag de fotoshoot!
Vanmorgen is F vast naar de kapper geweest, dan heeft ze altijd weer lekker slag in haar haar.
Vrijdagavond of zaterdag ga ik. Hopen dat de besteld witte broek optijd binnen is voor mij en dan nog wat bijpassende kleding en accessoires voor F en mijn man uitzoeken.
Ben zo benieuwd hoe de foto`s worden
Op mijn werk ben ik nu alles aan het afronden/overdragen, nog 3 dagen werken!
Gelukkig is het nu mooi weer en kan ik een jurkje aan, ik trok het gisteren echt niet een hele dag met broek aan... Wist me geen houding meer te geven en dat terwijl ik helemaal niet zo`n grote buik heb!
Zo maar eens een broodje eten, was ophangen en daarna even plat, want het shoppen op het dorp/kapper/boodschappen doen was weer iets teveel voor mijn onderrug.
Heb ook magnesium gehaald, heb last van kram in de kuiten `s nachts, nu hopen dat het helpt!
Daarna zit ik er aan te denken om buiten te gaan strijken Waarom kiezen tussen 1 van die 2 als het ook tegelijk kan, haha.
Hoe gaat het met je hoofdpijn?
Ik zou gewoon paracetamol nemen hoor als je het niet trekt. Waarom zou je jezelf nog meer pijn bezorgen als het gewoon mag!?
Jezzie: Jullie schieten nu ook mooi op met het kamertje!
Hoe was het bij de vk?
Maddie: En jullie ook al bijna klaar met het kamertje!
Ben wel erg benieuwd naar jullie kamertjes hoor!
Darius: Herkenbaar, sinds we een tablet hebben, pak ik die ook veel sneller om even op het forum te kijken.
Ik begin nu ook wel wat ongeduldig te worden dat we nog niet definitief een naam hebben.
Over een week heb ik de punctie en er is natuurlijk maar een hele kleine kans dat het iets opwekt, maar op de een of andere manier wil ik dan wel al het grootste klaar hebben/vast hebben staan!
Gelukkig zijn we het nu wel eens over het geboortekaartje en het gedichtje wat ik leuk vind, vindt mijn man ook leuk.
Maar eerst zondag de fotoshoot!
Vanmorgen is F vast naar de kapper geweest, dan heeft ze altijd weer lekker slag in haar haar.
Vrijdagavond of zaterdag ga ik. Hopen dat de besteld witte broek optijd binnen is voor mij en dan nog wat bijpassende kleding en accessoires voor F en mijn man uitzoeken.
Ben zo benieuwd hoe de foto`s worden
Op mijn werk ben ik nu alles aan het afronden/overdragen, nog 3 dagen werken!
Gelukkig is het nu mooi weer en kan ik een jurkje aan, ik trok het gisteren echt niet een hele dag met broek aan... Wist me geen houding meer te geven en dat terwijl ik helemaal niet zo`n grote buik heb!
Zo maar eens een broodje eten, was ophangen en daarna even plat, want het shoppen op het dorp/kapper/boodschappen doen was weer iets teveel voor mijn onderrug.
Heb ook magnesium gehaald, heb last van kram in de kuiten `s nachts, nu hopen dat het helpt!
Daarna zit ik er aan te denken om buiten te gaan strijken Waarom kiezen tussen 1 van die 2 als het ook tegelijk kan, haha.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
@Wennes, wat fijn dat je 30 weken bent! Doe je wel rustig aan! Goed naar je lichaam luisteren! Kan me voorstellen dat je wel een beetje stress hebt, lastig dat jullie nog steeds niet uit de naam zijn!
@Maddie, wat leuk dat jullie al geboortekaartjes hebben besteld!
@Darius, heel herkenbaar, ik lees op mijn telefoon veel mee, maar antwoorden hier doe ik toch liever op de computer. Hoe gaat het met je? Voel je je goed?
@Pip, Wat fijn, nog maar 3 dagen werken! Leef je er al erg naar toe? Leuk dat jullie een fotoshoot gaan doen! Ben benieuwd naar de foto's!
@All, gisteren bij de verloskundige geweest, heb heb hoofdje gevoeld! Moest van haar een afspraak bij de fisio maken, omdat ik toch wel meer last krijg van mijn bekken en rug nu. Volgende week dinsdag naar de fisio.
En 14 juni heb ik een groei-echo!
Net kwam met de post het afhaalbewijs voor de blije doos! Die ga ik van de week maar even ophalen!
Hier nog 2 foto's van het kamertje tot nu toe! Laminaat ligt er in!
@Maddie, wat leuk dat jullie al geboortekaartjes hebben besteld!
@Darius, heel herkenbaar, ik lees op mijn telefoon veel mee, maar antwoorden hier doe ik toch liever op de computer. Hoe gaat het met je? Voel je je goed?
@Pip, Wat fijn, nog maar 3 dagen werken! Leef je er al erg naar toe? Leuk dat jullie een fotoshoot gaan doen! Ben benieuwd naar de foto's!
@All, gisteren bij de verloskundige geweest, heb heb hoofdje gevoeld! Moest van haar een afspraak bij de fisio maken, omdat ik toch wel meer last krijg van mijn bekken en rug nu. Volgende week dinsdag naar de fisio.
En 14 juni heb ik een groei-echo!
Net kwam met de post het afhaalbewijs voor de blije doos! Die ga ik van de week maar even ophalen!
Hier nog 2 foto's van het kamertje tot nu toe! Laminaat ligt er in!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
@wennes, kan me voorstellen dat je er een beetje stress van krijgt allemaal!! Wel lastig.
@ Pip, wat lekker dat je bijna verlof hebt. Ik moet nog heel wat meer daagjes werken. ik geloof zo'n 33 dagen. Maar ja... Het gaat op zich ook nog wel prima met werken. Moet wel af en toe wat rustig aan doen vanwege mijn rug.
@ Darius, wel alles goed verder?
@ Jezzie, leuk die foto's!! Goed dat je naar de fysio gaat. Leuk dat jullie een groei echo krijgen., Helaas doen ze dat bij ons niet standaard. Alleen bij zorgen om de ontwikkeling/ groei.
Leuk dat je de blije doos mag ophalen!! altijd leuk om cadeautjes te krijgen voor jezelf en de kleine.
@ All, vandaag een gesprek gehad over overlijdensrisico verzekeringen. Wat een informatie en wat een geld zouden we eventueel neer moeten leggen als we ons goed willen laten adviseren :-S Daar gaan we nog eens goed over nadenken!!
@ Pip, wat lekker dat je bijna verlof hebt. Ik moet nog heel wat meer daagjes werken. ik geloof zo'n 33 dagen. Maar ja... Het gaat op zich ook nog wel prima met werken. Moet wel af en toe wat rustig aan doen vanwege mijn rug.
@ Darius, wel alles goed verder?
@ Jezzie, leuk die foto's!! Goed dat je naar de fysio gaat. Leuk dat jullie een groei echo krijgen., Helaas doen ze dat bij ons niet standaard. Alleen bij zorgen om de ontwikkeling/ groei.
Leuk dat je de blije doos mag ophalen!! altijd leuk om cadeautjes te krijgen voor jezelf en de kleine.
@ All, vandaag een gesprek gehad over overlijdensrisico verzekeringen. Wat een informatie en wat een geld zouden we eventueel neer moeten leggen als we ons goed willen laten adviseren :-S Daar gaan we nog eens goed over nadenken!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Wij genieten van een midweekje centerparcs. Heb wel last van de warmte hoor, jullie? Gelukkig kunnen we hier lekker afkoelen in het zwembad en hoef ik verder niks. Alleen baal ik op dit moment ontzettend!! Vanmiddag is mijn man vergeten de schoenen van onze dochter (afgelopen zaterdag net gekocht, 70 euro) in het kluisje te dien bij het zwembad. Kwamen we pas achter toen we naar huis gingen, weg schoenen!! Ze waren ook nog niet bij de gevonden voorwerpen gebracht dus denk ook niet dat dat nog gebeurt... Man wat baal ik!! Het zijn maar schoenen dat weet ik naar bet nieuw en get. Was een ramp om ze te vinden....
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Nog maar 2 werkdagen... Heb donderdag de begrafenis van mijn oom.
Nu hopen dat ik me volgende week woensdag na de punctie gewoon goed voel, dan kan ik dan nog werken.
Maar in principe zie ik nu 2 van de 3 naaste collega`s niet meer.
Vind het trouwens sowiezo jammer dat een woensdag mijn laatste werkdag is, soms zitten we met zijn 4en op kantoor, maar op woensdag is er maar 1 collega tot half 12.
Nou ja we gaan het allemaal zien!
Jezzie: Ziet er leuk uit! Van het streepje houdt ik niet zo heel erg, maar de vloer vind ik erg mooi!
Leuk! 14 juni weer een echo, ik heb 7 juni een liggingsecho.
Hoofdje kon ik ook voelen als het boven lag, nu kan ik steeds het kontje voelen.
Verlof leef ik aan de ene kant wel naar toe, de hele dagen werken vind ik wel zwaar, maar zou nog best halve dagen willen werken.
Aan de andere kant heb ik nog helemaal niet het gevoel dat ik al zover ben dat ik met verlof ga.
Maddie: Dat klinkt al heel anders 33 dagen, haha. Werk jij nu nog 5 dagen? Ik 3, dus dat scheelt al en had erg geluk met de feestdagen die allemaal op mijn werkdagen vallen Wij hebben wel een levensverzekering voor de hypotheek, maar verder niet.
Moepie: Ow wat balen van die schoenen.... Nu maar hopen dat ze toch nog boven water komen, maar ben er eigenlijk bang voor. Straks maar snel kijken of je ze nog ergens kan vinden. Ik heb niet echt extra last van de warmte gelukkig, alleen dat mijn voeten heel iets opzetten, maar kan mijn schoenen nog aan. Hopen dat dat zo blijft!
All: Vanmiddag niet meer gaan strijken en ga het nu ook niet doen, heb nogal pijn...
Wel lekker het badje neergezet voor F en die heeft me toch lopen genieten:D
Nu wil ze niet slapen, vind je het gek met die warmte, het is 26 graden op dr kamertje.
Ga nog maar weer even naar haar toe.
Nu hopen dat ik me volgende week woensdag na de punctie gewoon goed voel, dan kan ik dan nog werken.
Maar in principe zie ik nu 2 van de 3 naaste collega`s niet meer.
Vind het trouwens sowiezo jammer dat een woensdag mijn laatste werkdag is, soms zitten we met zijn 4en op kantoor, maar op woensdag is er maar 1 collega tot half 12.
Nou ja we gaan het allemaal zien!
Jezzie: Ziet er leuk uit! Van het streepje houdt ik niet zo heel erg, maar de vloer vind ik erg mooi!
Leuk! 14 juni weer een echo, ik heb 7 juni een liggingsecho.
Hoofdje kon ik ook voelen als het boven lag, nu kan ik steeds het kontje voelen.
Verlof leef ik aan de ene kant wel naar toe, de hele dagen werken vind ik wel zwaar, maar zou nog best halve dagen willen werken.
Aan de andere kant heb ik nog helemaal niet het gevoel dat ik al zover ben dat ik met verlof ga.
Maddie: Dat klinkt al heel anders 33 dagen, haha. Werk jij nu nog 5 dagen? Ik 3, dus dat scheelt al en had erg geluk met de feestdagen die allemaal op mijn werkdagen vallen Wij hebben wel een levensverzekering voor de hypotheek, maar verder niet.
Moepie: Ow wat balen van die schoenen.... Nu maar hopen dat ze toch nog boven water komen, maar ben er eigenlijk bang voor. Straks maar snel kijken of je ze nog ergens kan vinden. Ik heb niet echt extra last van de warmte gelukkig, alleen dat mijn voeten heel iets opzetten, maar kan mijn schoenen nog aan. Hopen dat dat zo blijft!
All: Vanmiddag niet meer gaan strijken en ga het nu ook niet doen, heb nogal pijn...
Wel lekker het badje neergezet voor F en die heeft me toch lopen genieten:D
Nu wil ze niet slapen, vind je het gek met die warmte, het is 26 graden op dr kamertje.
Ga nog maar weer even naar haar toe.
PiP- Ratel
@ Moepie: wat heerlijk zo'n midweekje weg! Jullie hebben het nu wel getroffen met het weer. Hopen dat het morgen een beetje mee valt met het weer.
Wat balen van die schoenen zeg!! Hopelijk komen ze nog terug, maar ja.. er zijn slechte mensen op de wereld he!!
@ Pip: Ik werk vier dagen in de week en probeer het tot 36 weken vol te houden. Als het lukt natuurlijk! Kan me voorstellen dat F niet wil slapen. Wij gaan ook zo naar bed, maar ben bang dat ik ook niet al te best zal slapen!!
Wat balen van die schoenen zeg!! Hopelijk komen ze nog terug, maar ja.. er zijn slechte mensen op de wereld he!!
@ Pip: Ik werk vier dagen in de week en probeer het tot 36 weken vol te houden. Als het lukt natuurlijk! Kan me voorstellen dat F niet wil slapen. Wij gaan ook zo naar bed, maar ben bang dat ik ook niet al te best zal slapen!!
MADDIE- Prater
Darius, Ik mag vanaf 32 weken hier in het ziekenhuis bevallen, maar de gyn heeft al gezegd dat ik moet proberen de 34 weken te halen omdat het beter is voor de kleine. Mocht je met 32 weken hier bevallen en de kleine doet het niet zo goed moet hij alsnog naar een ander ziekenhuis over geplaatst worden en dat wil je niet. Het andere ziekenhuis is hier vandaan 3 kwartier rijden dus liever niet. En dan alleen als daar plaats is, anders moet je echt nog verder.
Hoe voel jij je verder?
Pip, met de hoofdpijn gaat het eigenlijk best goed, *klopt gelijk af* het is goed te doen dus hoef nog geen pcm te nemen.
Leuk dat je zondag de fotoshoot hebt! Er zullen vast hele mooie foto's uitkomen. Ik begrijp dat bij jou ook de spanningen toe gaan nemen. Ook wij hebben nog steeds geen naam en begin daar erg kriebelig van te worden. Stel dat ik nu beval heeft de kleine gewoon geen naam! Hopelijk komen jullie er ook snel uit.
Nice nog 2 dagen werken Daarna lekker relaxen.
Jezzie, het gaat de goede kant op met het kamertje zo te zien! Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het helemaal af is.
maddie, zijn jullie nog niet verzekerd als je komt te overlijden?
Moepie, wat balen zeg dat de schoenen gestolen zijn! Ik zou wel een berichtje achterlaten bij het zwembad en evt van de week zelf nog een keer bellen of ze al terecht zijn.
Vannacht was mijn buik erg onrustig. Ik werd wakker van flinke buikpijn en op den duur leek er iets te knappen. Daarna zakte de pijn weer en kon ik weer slapen. Het lijkt nu net of ik de kleine dichter bij mijn schaambot voel. Misschien dat hij begint in te dalen? Op dit moment veel harde buiken dus dat is minder, hopelijk gaat de weeenremmer snel werken. En zo lekker douchen, dat zal ook wel helpen.
Hoe voel jij je verder?
Pip, met de hoofdpijn gaat het eigenlijk best goed, *klopt gelijk af* het is goed te doen dus hoef nog geen pcm te nemen.
Leuk dat je zondag de fotoshoot hebt! Er zullen vast hele mooie foto's uitkomen. Ik begrijp dat bij jou ook de spanningen toe gaan nemen. Ook wij hebben nog steeds geen naam en begin daar erg kriebelig van te worden. Stel dat ik nu beval heeft de kleine gewoon geen naam! Hopelijk komen jullie er ook snel uit.
Nice nog 2 dagen werken Daarna lekker relaxen.
Jezzie, het gaat de goede kant op met het kamertje zo te zien! Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het helemaal af is.
maddie, zijn jullie nog niet verzekerd als je komt te overlijden?
Moepie, wat balen zeg dat de schoenen gestolen zijn! Ik zou wel een berichtje achterlaten bij het zwembad en evt van de week zelf nog een keer bellen of ze al terecht zijn.
Vannacht was mijn buik erg onrustig. Ik werd wakker van flinke buikpijn en op den duur leek er iets te knappen. Daarna zakte de pijn weer en kon ik weer slapen. Het lijkt nu net of ik de kleine dichter bij mijn schaambot voel. Misschien dat hij begint in te dalen? Op dit moment veel harde buiken dus dat is minder, hopelijk gaat de weeenremmer snel werken. En zo lekker douchen, dat zal ook wel helpen.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
@ wennes, Hopen dat je de kleine zeker nog 4 weken kan binnen houden!! Vervelend die pijnen en zorgen allemaal!!
Wij hebben dat nu nog niet geregeld. Wonen pas sinds januari samen en waren er nog niet aan toe gekomen dus vandaar!
Verder heb ik weinig bijzonders te vertellen. Vanavond weer zwangerschapsyoga, in een nieuwe groep, waar echt alleen maar augustus en september mama's in zitten. Zat tijdelijk bij juni juli moeders. Ben wel benieuwd naar de nieuwe dames :-)
Wij hebben dat nu nog niet geregeld. Wonen pas sinds januari samen en waren er nog niet aan toe gekomen dus vandaar!
Verder heb ik weinig bijzonders te vertellen. Vanavond weer zwangerschapsyoga, in een nieuwe groep, waar echt alleen maar augustus en september mama's in zitten. Zat tijdelijk bij juni juli moeders. Ben wel benieuwd naar de nieuwe dames :-)
MADDIE- Prater
Maddie, heb je zelf ook geen overlijdensverzekering vanuit huis mee gekregen?
Hoe was de nieuwe yogagroep?
Ik heb vandaag echt een *piep*dag. Ik
baal er een beetje van dat ik nu al weken vele dagen alleen zit. In het
begin krijg je allemaal visite en tonen mensen belangstelling, maar na
een tijdje verdwijnt dat. Ik begrijp het wel hoor, maar voor mij is het
wel even balen. Heb daarom op mijn facebook gezet dat ik weer alleen zit
en dat ik wel wat gezelschap zou willen. Heb gelijk al wat reacties
Gisteravond
heb ik echt rot nieuws gehoord over iemand die we kennen. Dat is een
hele lieve meid van onze leeftijd en zij was ook zwanger. Ze kreeg
vorige week met 35 weken een bloeding en lichte weeen en is naar het
ziekenhuis gegaan. Daar zette het door en bij 8cm ontsluiting kreeg ze
te horen dat de baby in een stuit lag. de baby deed het goed en de
gynaecoloog liet de keuze aan moeder over of ze gewoon wilde bevallen of
een keizersnee wilde. Aangezien de baby het goed deed koos ze voor een
gewone bevalling. De baby kreeg het echter flink benauwd en toen ze
geboren was kreeg ze een klaplong. Ze hebben haar kunnen reanimeren en
toen leek ze op te knappen, tot ze na een uur weer een klaplong kreeg en
toen was het klaar. Ik heb zo met die kennis te doen!!! Ze had een
perfecte zwangerschap, helemaal geen kwaaltjes etc en dan dit.
Sorry meiden dat ik het hier post, maar ik voel me hier zo ontzettend rot over! Ik heb er gewoon niet van kunnen slapen.
Hoe was de nieuwe yogagroep?
Ik heb vandaag echt een *piep*dag. Ik
baal er een beetje van dat ik nu al weken vele dagen alleen zit. In het
begin krijg je allemaal visite en tonen mensen belangstelling, maar na
een tijdje verdwijnt dat. Ik begrijp het wel hoor, maar voor mij is het
wel even balen. Heb daarom op mijn facebook gezet dat ik weer alleen zit
en dat ik wel wat gezelschap zou willen. Heb gelijk al wat reacties
Gisteravond
heb ik echt rot nieuws gehoord over iemand die we kennen. Dat is een
hele lieve meid van onze leeftijd en zij was ook zwanger. Ze kreeg
vorige week met 35 weken een bloeding en lichte weeen en is naar het
ziekenhuis gegaan. Daar zette het door en bij 8cm ontsluiting kreeg ze
te horen dat de baby in een stuit lag. de baby deed het goed en de
gynaecoloog liet de keuze aan moeder over of ze gewoon wilde bevallen of
een keizersnee wilde. Aangezien de baby het goed deed koos ze voor een
gewone bevalling. De baby kreeg het echter flink benauwd en toen ze
geboren was kreeg ze een klaplong. Ze hebben haar kunnen reanimeren en
toen leek ze op te knappen, tot ze na een uur weer een klaplong kreeg en
toen was het klaar. Ik heb zo met die kennis te doen!!! Ze had een
perfecte zwangerschap, helemaal geen kwaaltjes etc en dan dit.
Sorry meiden dat ik het hier post, maar ik voel me hier zo ontzettend rot over! Ik heb er gewoon niet van kunnen slapen.
Wennes- Kletskop
even vanaf mijn telefoon.
Ik denk dat jij een uitvaartverzekering bedoeld Wennes?
Dat hebben wij ook, maar geen overlijdensrisicoverzekering, volgens mij is dat voor als er 1 overlijd dat de ander dan niet ineens in de shit zit zeg maar. Je mist dan een inkomen en de vrouw is dan eigenlijk verplicht om fultime te gaan werken.
Jeetje wat een verhaal zeg van die kennis.
Kan me voorstellen dat je daar een beetje van slag van bent. Ik had ook zoiets aan het einde vd vorige zwangerschap, zet je wel weer even met beide benen op de grond.
Wij gaan nu onderweg naar het zuiden, naar de begrafenis van mijn oom.
Vond het wel moeilijk wat ik aan moest doen met dit weer en mijn beperkte keuze aan kleding.
Mijn oom is trouwens die campingbaas die vorige week doodgeschoten is
Ik denk dat jij een uitvaartverzekering bedoeld Wennes?
Dat hebben wij ook, maar geen overlijdensrisicoverzekering, volgens mij is dat voor als er 1 overlijd dat de ander dan niet ineens in de shit zit zeg maar. Je mist dan een inkomen en de vrouw is dan eigenlijk verplicht om fultime te gaan werken.
Jeetje wat een verhaal zeg van die kennis.
Kan me voorstellen dat je daar een beetje van slag van bent. Ik had ook zoiets aan het einde vd vorige zwangerschap, zet je wel weer even met beide benen op de grond.
Wij gaan nu onderweg naar het zuiden, naar de begrafenis van mijn oom.
Vond het wel moeilijk wat ik aan moest doen met dit weer en mijn beperkte keuze aan kleding.
Mijn oom is trouwens die campingbaas die vorige week doodgeschoten is
PiP- Ratel
Pip, O, ik bedoel idd een overlijdensverzekering zoals de Dela ofzo. Ik wist niet dat er verschil in zat haha.
Ik heb niet meegekregen dat er iemand is doodgeschoten, maar wat ontzettend erg zeg.
Heel veel sterkte vandaag! Ik hoop dat het een mooi afscheid zal zijn.
Ik heb niet meegekregen dat er iemand is doodgeschoten, maar wat ontzettend erg zeg.
Heel veel sterkte vandaag! Ik hoop dat het een mooi afscheid zal zijn.
Wennes- Kletskop
Oh bah, Wennes, wat een naar verhaal! Kan me voorstellen dat je daardoor niet lekker geslapen hebt! Zulke dingen zijn nooit leuk om te horen, dan komt het ineens wel heel dichtbij.
@Pip, sterke bij de begravenis. Lastig is dat ja, om dan de goede kleding uit te kiezen, helemaal nu het zo warm is! Ik weet soms ook niet goed wat ik aan moet als ik ga werken.
@Maddie, hoe was je zwangerschapsyoga?
@all, ook hier geen leuk nieuws...mijn vriend zit sinds dinsdag zonder werk! Hij werkte via een uitzendbureau en is er ineens uitgezet....zonder een echte reden. Ze waren allemaal heel tevreden over hem. En ineens werd hij op het matje geroepen en kreeg allemaal rare dingen te horen en dat hij zijn laatste dag in ging dinsdag, die heeft hij dus niet meer gewerkt! Maarja, komt natuurlijk niet zo lekker uit nu, vlak na de verhuizing en een kindje op komst...
Hij is nu dus maar weer druk aan het solliciteren!
Vakantie kan gelukkig wel doorgaan! Hij mag weer rijden met aanhanger! De officier van jusitie vond dat de politie wel erg overdreven had gehandeld door meteen een rijontzegging met aanhanger op te leggen!
@Pip, sterke bij de begravenis. Lastig is dat ja, om dan de goede kleding uit te kiezen, helemaal nu het zo warm is! Ik weet soms ook niet goed wat ik aan moet als ik ga werken.
@Maddie, hoe was je zwangerschapsyoga?
@all, ook hier geen leuk nieuws...mijn vriend zit sinds dinsdag zonder werk! Hij werkte via een uitzendbureau en is er ineens uitgezet....zonder een echte reden. Ze waren allemaal heel tevreden over hem. En ineens werd hij op het matje geroepen en kreeg allemaal rare dingen te horen en dat hij zijn laatste dag in ging dinsdag, die heeft hij dus niet meer gewerkt! Maarja, komt natuurlijk niet zo lekker uit nu, vlak na de verhuizing en een kindje op komst...
Hij is nu dus maar weer druk aan het solliciteren!
Vakantie kan gelukkig wel doorgaan! Hij mag weer rijden met aanhanger! De officier van jusitie vond dat de politie wel erg overdreven had gehandeld door meteen een rijontzegging met aanhanger op te leggen!
Jezzie- Ratel
jezzie, balen dat je man geen werk meer heeft. Wat voor werk doet hij? Hopelijk vindt hij snel iets anders.
En wat fijn dat jullie gewoon op vakantie kunnen en hij weer mag rijden!
Ik ga zo lekker in de tuin liggen
En wat fijn dat jullie gewoon op vakantie kunnen en hij weer mag rijden!
Ik ga zo lekker in de tuin liggen
Wennes- Kletskop
@wennes, hij heeft een opleiding gedaan voor in de bouw, maar daar is op dit moment heel weinig werk. Hij werkte nu voor een schoonmaak bedrijf.
Ik ben aan het oppassen, zit ook lekker in de tuin, mijn oppaskindje ligt al vanaf kwart voor 1 in de wagen te slapen. Meestal slaapt hij maar een half uurtje! Ik heb het dus lekker makkelijk zo!
Ik ben aan het oppassen, zit ook lekker in de tuin, mijn oppaskindje ligt al vanaf kwart voor 1 in de wagen te slapen. Meestal slaapt hij maar een half uurtje! Ik heb het dus lekker makkelijk zo!
Jezzie- Ratel
Jezzie, ja in welke branche gaat het nu wel goed, op dit moment staat echt alles op instorten.
Heerlijk dat je in het zonnetje zit. ik ga nu ook echt, zit veel te lang achter de laptop.
Heerlijk dat je in het zonnetje zit. ik ga nu ook echt, zit veel te lang achter de laptop.
Wennes- Kletskop
@ Wennes: Zwangerschapsyoga was super. Leuke groep ook. Zelfs nog buiten een tijdje met 1 van de meiden na staan praten. Ik bedoel inderdaad een overlijdensrisico verzekering. Ik heb al een behoorlijke tijd een uitvaartverzekering. Dat wel.
Wat naar voor die vriendin. Verschrikkelijk!! Daar zijn geen woorden voor!!
@ Pip, had inderdaad op het nieuws gehoord over een campingbaas. Wat erg zeg!! Hoop dat het een mooie dienst is geweest! Gecondoleerd en veel sterkte.
@ Jezzie, wat een rot nieuws van je vriend zijn baan. En ook nog op zo'n manier! Wel fijn dat jullie alsnog op vakantie kunnen. Dat zal wel even lekker zijn!! Mijn zwangerschapsyoga was weer heerlijk ontspannend!!
@ All, vandaag kwam een moeder op mijn werk een kind eerder halen om naar het ziekenhuis te gaan! Het bleek te gaan om waarschijnlijk een miskraam. heeft wel veel indruk op me gemaakt.
Verder merk ik dat ik alleen maar heel langzaam kan wandelen. Krijg best af en toe wel steken in mijn onderbuik. Dat is wel lastig. Maar goed, mag met mijn zwangerschap echt niet klagen vind ik!!
Wat naar voor die vriendin. Verschrikkelijk!! Daar zijn geen woorden voor!!
@ Pip, had inderdaad op het nieuws gehoord over een campingbaas. Wat erg zeg!! Hoop dat het een mooie dienst is geweest! Gecondoleerd en veel sterkte.
@ Jezzie, wat een rot nieuws van je vriend zijn baan. En ook nog op zo'n manier! Wel fijn dat jullie alsnog op vakantie kunnen. Dat zal wel even lekker zijn!! Mijn zwangerschapsyoga was weer heerlijk ontspannend!!
@ All, vandaag kwam een moeder op mijn werk een kind eerder halen om naar het ziekenhuis te gaan! Het bleek te gaan om waarschijnlijk een miskraam. heeft wel veel indruk op me gemaakt.
Verder merk ik dat ik alleen maar heel langzaam kan wandelen. Krijg best af en toe wel steken in mijn onderbuik. Dat is wel lastig. Maar goed, mag met mijn zwangerschap echt niet klagen vind ik!!
MADDIE- Prater
Weer even ego, ben helemaal kapot... De hitte, het lopen en staan, niet kunnen rusten en natuurlijk de emoties. Mijn man is weer aan het schilderen terwijl ik vroeg om niks te gaan doen dochter werkt natuurlijk ook niet mee, nu liggen/zitten we achter de tv....toch handig zo'n tv!
Maar het was wel een mooie begravenis!
PiP- Ratel
PiP schreef:Weer even ego, ben helemaal kapot... De hitte, het lopen en staan, niet kunnen rusten en natuurlijk de emoties. Mijn man is weer aan het schilderen terwijl ik vroeg om niks te gaan doen dochter werkt natuurlijk ook niet mee, nu liggen/zitten we achter de tv....toch handig zo'n tv!
En volgens mij ook nog een behoorlijke autorit erbij. Bah zeg, een gewoon mens is al gesloopt na zo'n dag, maar nu zeker. Ik vind dat J. F. op bed moet leggen hoor! Ga jij maar met je voetjes omhoog!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Klopt 2x 2uur
F op bed gaat het denk ik nog niet worden, is nogal een gedoe om haar met deze temp. op bed te krijgen en ze moet nog douchen... Ze is numooi rustig
Maar vroeg 5 min terug hoelanghij nog bezig was en dat was 15min. Dus wacht nog even, dan kan hij mooi helpen!
F op bed gaat het denk ik nog niet worden, is nogal een gedoe om haar met deze temp. op bed te krijgen en ze moet nog douchen... Ze is numooi rustig
Maar vroeg 5 min terug hoelanghij nog bezig was en dat was 15min. Dus wacht nog even, dan kan hij mooi helpen!
PiP- Ratel
Lees nu dat je J typte, ik las het als "je"
Dat lijkt me idd een beter plan, maar wacht hetdus nog even af, lignu ook op de bank met een wiebelende tab op mijn buik
F zit op mijn benen lekker rustig
PiP- Ratel
Pip, fijn dat de begrafenis mooi was.
Wel balen dat je je minder goed voelt. Wat is je man aan het schilderen? Ik zou hem ook je dochter op bed laten leggen.
Maddie, vervelend van die moeder zeg. Ze zal wel erg verdrietig zijn.
Mijn man is nu druk bezig met een hele berg zand naar de achtertuin te brengen. Hij moet nu iedere keer met een kruiwagen naar achter lopen en heeft al tig keer heen en weer gelopen.
Morgen gaat mijn schoonvader beginnen met de tuin, ben erg benieuwd hoe het gaat worden!
Wel balen dat je je minder goed voelt. Wat is je man aan het schilderen? Ik zou hem ook je dochter op bed laten leggen.
Maddie, vervelend van die moeder zeg. Ze zal wel erg verdrietig zijn.
Mijn man is nu druk bezig met een hele berg zand naar de achtertuin te brengen. Hij moet nu iedere keer met een kruiwagen naar achter lopen en heeft al tig keer heen en weer gelopen.
Morgen gaat mijn schoonvader beginnen met de tuin, ben erg benieuwd hoe het gaat worden!
Wennes- Kletskop
F en ik hebben samen gedouched en mijn man heeft haar er onderuit gehaald en op bed gedaan!
Nu hopen dat ze morgen uitslaapt, vanmorgen was het iets over 6. Normaal is ze tussen 7 en 8 wakker.
Wennes: hij is de buitenkant van het huis aan het schilderen. Snap ook wel dat hij het klaar wilt hebben, dat wil ik ook. Maar het houdt natuurlijk een keer op!
Scheelt dat ik via het werk goedkoop een steiger kan huren, dus daar zit geen druk achter, maar het valt een beetje tegen met de staat van het hout.
Ik denk dat ik zo maar eens een poging ga doen om te slapen in deze warmte, mijn ogen vallen bijna dicht. Morgen maar vroeg het huishouden doen en dan de rest van de dag niks doen!
Wou eigenlijk gaan zwemmen met f, maar ze zit onder de bultjes, dus morgen maar proberen in de schaduw te houden.
Nu hopen dat ze morgen uitslaapt, vanmorgen was het iets over 6. Normaal is ze tussen 7 en 8 wakker.
Wennes: hij is de buitenkant van het huis aan het schilderen. Snap ook wel dat hij het klaar wilt hebben, dat wil ik ook. Maar het houdt natuurlijk een keer op!
Scheelt dat ik via het werk goedkoop een steiger kan huren, dus daar zit geen druk achter, maar het valt een beetje tegen met de staat van het hout.
Ik denk dat ik zo maar eens een poging ga doen om te slapen in deze warmte, mijn ogen vallen bijna dicht. Morgen maar vroeg het huishouden doen en dan de rest van de dag niks doen!
Wou eigenlijk gaan zwemmen met f, maar ze zit onder de bultjes, dus morgen maar proberen in de schaduw te houden.
PiP- Ratel
Pip, fijn dat je man F nog uit de douche heeft gehaald.
Jullie dus ook al druk aan het klussen. Wij zijn met de tuin bezig, zal blij zijn als het opgehoogd is.
Wat lekker dat F meestal wakker is tussen 7 en 8 *jaloers*. B is hier meestal tussen 6 en half 7 wakker, maar de laatste paar weken komt hij echt al om half 6 Ik ben nu aan het proberen dat als zijn lampje uit is, hij in bed moet liggen en is zijn lampje aan dat hij ons mag roepen. Het lampje gaat om 6 uur aan. Vanmorgen is hij idd blijven liggen, alleen deed de lamp het toen niet, daar baalde ik wel van.
Jullie dus ook al druk aan het klussen. Wij zijn met de tuin bezig, zal blij zijn als het opgehoogd is.
Wat lekker dat F meestal wakker is tussen 7 en 8 *jaloers*. B is hier meestal tussen 6 en half 7 wakker, maar de laatste paar weken komt hij echt al om half 6 Ik ben nu aan het proberen dat als zijn lampje uit is, hij in bed moet liggen en is zijn lampje aan dat hij ons mag roepen. Het lampje gaat om 6 uur aan. Vanmorgen is hij idd blijven liggen, alleen deed de lamp het toen niet, daar baalde ik wel van.
Wennes- Kletskop
Goedemorgen dames!
Wat is er weer veel bijgeschreven!
Pip, vervelend dat het ff niet zo gaat als je wil! Sterkte nog met het verlies van je oom! Je bent ook al weer bijna 34 weken! Gaat hard!
Wennes, wat goed zeg, de 30 weken grens voorbij! Ik hoop dat je kleintje nog een paar weekjes blijft zitten! En rustig aan doen dus!!
Hoe is het met iedereen? Beetje uit te houden met deze tropische temperaturen?
Hier gaat het op en af, heb goede en slechte dagen. Ik heb a.s. dinsdag een afspraak met de bedrijfsarts. Ben benieuwd! Ik voel me zelf niet top, de klachten van mijn bekken en rug (en soms ook buik) worden niet minder, heb niet het idee dat de fysio helpt. Maar met het kindje gaat alles goed! Dinsdag weer op controle geweest en wat dat betreft niks te klagen! Ook fijn! Ik moet nog 11 dagen werken verdeeld over 4 weken, dus het einde is in zicht! Vandaag 30 weken zwanger!!
Wat is er weer veel bijgeschreven!
Pip, vervelend dat het ff niet zo gaat als je wil! Sterkte nog met het verlies van je oom! Je bent ook al weer bijna 34 weken! Gaat hard!
Wennes, wat goed zeg, de 30 weken grens voorbij! Ik hoop dat je kleintje nog een paar weekjes blijft zitten! En rustig aan doen dus!!
Hoe is het met iedereen? Beetje uit te houden met deze tropische temperaturen?
Hier gaat het op en af, heb goede en slechte dagen. Ik heb a.s. dinsdag een afspraak met de bedrijfsarts. Ben benieuwd! Ik voel me zelf niet top, de klachten van mijn bekken en rug (en soms ook buik) worden niet minder, heb niet het idee dat de fysio helpt. Maar met het kindje gaat alles goed! Dinsdag weer op controle geweest en wat dat betreft niks te klagen! Ook fijn! Ik moet nog 11 dagen werken verdeeld over 4 weken, dus het einde is in zicht! Vandaag 30 weken zwanger!!
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zomer 2012 mama's!
» Zomer 2012 mama's!
» Werken in het buitenland zomer 2012
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Zomer 2012 mama's!
» Werken in het buitenland zomer 2012
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: