Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje vr 3 aug 2012 - 2:55

Ohhhh, Moepie, wat n mooierd I love you

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 3 aug 2012 - 4:24

Ik zal van het weekend ook weer eens reageren Embarassed

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie vr 3 aug 2012 - 4:34

Printje schreef:Aah Moepie wat een schatje!!! Het zoontje van een vriendin van mij had ook twee klompvoetjes en moest ook meteen in het gips maar na een paar maanden mocht hij, geloof ik, al iets anders dat alleen maar sávonds nog moest. Nu is hij ruim 1.5 jaar en loopt/rent etc. Het heeft hem nooit belemmerd in zijn ontwikkeling.

Klopt, het ziet er allemaal heel positief uit hoor. Als het goed is hoeft hij zo rond de leeftijd van een half jaar alleen nog een spalk tijdens de slaapmomenten. Daarvoor 3 maanden wel dag en nacht, maar dat komt vast goed!
We staan er wel positief in. Op dit moment lijkt hij ook weinig last te hebben van het gips, hij beweegt zijn beentjes gewoon en we kunnen alles met hem doen. Op in het badje gaan na dan, maar dat mag een keer in de week in het ziekenhuis als het gips gewisseld wordt.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 4 aug 2012 - 4:48

Hoi meiden, hoe gaat het met jullie?
Het is zo rustig hier, of is iedereen aan het bevallenZomer 2012 mama's! - Pagina 28 253468018

Maddie, hoe was het bij de vk? Voel je je ook al weer wat beter of ben je nog steeds erg verkouden?

Hier gaat alles goed, rustig dagje vandaag. Vriend had nachtdienst, dus die heeft de halve dag op bed gelegen.
Net even naar de gamma geweest, om nog wat spullen te halen, zodat we morgen nog wat kleine klusjes kunnen doen voor de baby.
Ik begin nu wel steeds vaker harde buiken te krijgen...ben zo benieuwd wanneer ik ga bevallen en ben ook erg nieuwsgierig naar het kindje!
Maar we wachten rustig af. Maandag weer naar de vk.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 4 aug 2012 - 5:36

Het is hier zeker rustig. Bij de verloskundige was alles goed. ik heb juist totaal geen harde buiken. Maar ze zeggen dat dat allemaal niets hoeft te zeggen. Ik ben nog steeds zwaar verkouden. Het wil niet echt over gaan!!
Verder niet veel bijzonders te melden hier.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Parel za 4 aug 2012 - 5:47

MADDIE schreef:Het is hier zeker rustig. Bij de verloskundige was alles goed. ik heb juist totaal geen harde buiken. Maar ze zeggen dat dat allemaal niets hoeft te zeggen. Ik ben nog steeds zwaar verkouden. Het wil niet echt over gaan!!
Verder niet veel bijzonders te melden hier.

Maddie zegt inderdaad niks! Ik heb geen enkele harde buik gehad, en ben toch bevallen Razz
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 4 aug 2012 - 6:01

Parel schreef:
MADDIE schreef:Het is hier zeker rustig. Bij de verloskundige was alles goed. ik heb juist totaal geen harde buiken. Maar ze zeggen dat dat allemaal niets hoeft te zeggen. Ik ben nog steeds zwaar verkouden. Het wil niet echt over gaan!!
Verder niet veel bijzonders te melden hier.

Maddie zegt inderdaad niks! Ik heb geen enkele harde buik gehad, en ben toch bevallen Razz

Gelukkig maar!! Laughing Zou niet echt goed wezen als je nog niet bevallen was Laughing
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Parel za 4 aug 2012 - 6:31

Haha nee, dan wil ik niet weten hoe dik mijn buik was geweest!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie za 4 aug 2012 - 9:48

Parel schreef:
MADDIE schreef:Het is hier zeker rustig. Bij de verloskundige was alles goed. ik heb juist totaal geen harde buiken. Maar ze zeggen dat dat allemaal niets hoeft te zeggen. Ik ben nog steeds zwaar verkouden. Het wil niet echt over gaan!!
Verder niet veel bijzonders te melden hier.

Maddie zegt inderdaad niks! Ik heb geen enkele harde buik gehad, en ben toch bevallen Razz

Hier het zelfde zowel bij de eerste als bij de tweede.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 5 aug 2012 - 21:08

Heej meiden!!

Hoe is het bij jullie? Hier gaat het zo zijn gangetje. Vandaag maar even de deur uit, want mijn vriend gaat hier verven. De verkoudheid wordt wel iets minder. hopelijk gaat het snel over!
Verder is het nog steeds rustig in mijn buik.

MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 5 aug 2012 - 22:10

Maddie, Wat vervelend dat je nog steeds verkouden bent. Wel fijn dat het al wat minder wordt.
Ik begin ook wat last te krijgen van mijn keel. Het weer is ook steeds zo wisselvallig. De ene dag is het heel warm en de volgende dag regent het weer!

Hier gaat alles goed. Gisteren druk bezig geweest met dingen ophangen in de babykamer.
En we hebben de wieg klaargezet! Nu nog een kindje er in!
Nu moeten we alleen nog planken boven de commode ophangen en het bed moet nog omhoog.
Vanmiddag weer naar de vk.

2 foto's van de wieg. Eindelijk is die helemaal af!I love you
Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Foto-4AWP4GIE-D

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Foto-7PKZLYMR-D
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 5 aug 2012 - 22:17

Wennes, hoe was jullie kraamfeest?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes ma 6 aug 2012 - 2:15

Jezzie, lief dat je ernaar vraagt, ons kraamfeest was erg leuk! Het was mega druk en er kwamen meer mensen dan we verwacht hadden.
Onze zoon D is goed verwend maar grote broer B nog meer Haha.
D heeft het super goed gedaan al was hij 's avonds en 's nachts erg onrustig.
Ik had cupcakes gemaakt en deze vielen in de smaak, ze waren zo op Haha.
Leuke wieg meid!

Hoe gaat het met alle zwangeren hier? Beginnen jullie al zenuwachtig te worden?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Printje ma 6 aug 2012 - 2:21

Wennes schreef:Jezzie, lief dat je ernaar vraagt, ons kraamfeest was erg leuk! Het was mega druk en er kwamen meer mensen dan we verwacht hadden.
Onze zoon D is goed verwend maar grote broer B nog meer Haha.
D heeft het super goed gedaan al was hij 's avonds en 's nachts erg onrustig.
Ik had cupcakes gemaakt en deze vielen in de smaak, ze waren zo op Haha.
Leuke wieg meid!

Hoe gaat het met alle zwangeren hier? Beginnen jullie al zenuwachtig te worden?

De cupcakes waren ook erg lekker!! en het was ook erg gezellig.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 3:37

@ Wennes: fijn dat het kraamfeest geslaagd was! Volgens mij hadden jullie ook mooi weer, of niet?

@ Jezzie; wiegje ziet er leuk uit zeg! Mooi dat jullie voor een stofje met een kleurtje hebben gekozen, normaal zie je vaak kant bij dit soort wiegjes. Hoe was het bij de VK, controle helemaal goed?

@ Maddie: heeft je vriend het verven af gekregen en wat heb jij ondertussen gedaan, heb je je een beetje vermaakt?

@ Moepie: wat een mooie foto's, jullie dochter kijkt heel trots Wink en ik vind de foto met zijn beetjes in het gips er eigenlijk helemaal niet raar uit zien hoor! Kan me voorstellen dat je het als ouder wel lastig vindt om te zien.

@ all: ik loop ook nog rond met baby in de buik Yes . Ik ben er zo langzamerhand wel een beetje klaar mee, had voor het weekend echt even een flink baalmoment, maar vlak daarna besefte ik me dat ik nog maar 38 weken ben en dat de kans gewoon heel groot is dat de baby er nog wel twee weken in blijft zitten en dat balen alleen maar energie kost. Als ik goed slaap, dan voel ik me overdag ook wel goed, maar als ik een slecht nacht heb, dan red ik het overdag ook nauwelijks, zeker niet met onze dochter erbij. Gelukkig wel veel afspraken wat me de week een beetje door helpt te komen, dat is wel prettig. Als je hele dagen thuis zit, dan duren de dagen ook wel heel erg lang.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 6 aug 2012 - 7:45

@ Jezzie, wow wat een lief en leuk wiegje is het geworden zeg smile

@ Wennes, lijkt me ook wel druk zo'n kraamfeest. Maar je hebt wel meteen alle kraamvisites in 1 keer gehad zeker? Leuk dat niet alle aandacht alleen naar de kleine uit ging. Dat is ook erg belangrijk. Ik begin wel een beetje de kriebels te krijgen over de naderende bevalling hoor. maar ja... zal er ook wel bij horen denk ik zo.

@ Rejoy, Ik ben bij mijn moeder geweest en die had de oppas op mijn nichtje en neefje, dus mooi een beetje gespeeld. Verder niet veel. Ik kan me voorstellen dat je af en toe denkt het mag wel komen. Dat heb ik ook.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 10:12

Hoi meiden,

Even snel een reactie, heb verder nog niet bijgelezen.
Met mij zelf gaat het wel aardig, erg wennen allemaal en de kraamtranen vloeien al 2 dagen rijkelijk Wink
Ben bezig met borstvoeding, heb genoeg voeding maar hij heeft moeite gehad/soms nog met aanhappen, houdt niet vast. Hierdoor drinkt hij te weinig. Ook al begonnen met kolven om via flesje te geven maar dan nog drinkt hij het niet leeg. Voedingen duren dus erg lang en kosten veel energie. Ene dag is beter dan de andere. En anders moet ik de keuze maken om over te gaan op alleen flesje.
Verder genieten we heerlijk van ons mannetje!
Foto`s staan in het topic dat ik ben bevallen!!
Zodra ik wat meer tijd heb zal ik even bijlezen.

Hoe gaat het met jullie? Lekker aan het genieten van de kindjes.. En voor de zwangeren inmiddels ook al de laatste loodjes smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  CCC ma 6 aug 2012 - 10:35

Bebbel schreef:Hoi meiden,

Even snel een reactie, heb verder nog niet bijgelezen.
Met mij zelf gaat het wel aardig, erg wennen allemaal en de kraamtranen vloeien al 2 dagen rijkelijk Wink
Ben bezig met borstvoeding, heb genoeg voeding maar hij heeft moeite gehad/soms nog met aanhappen, houdt niet vast. Hierdoor drinkt hij te weinig. Ook al begonnen met kolven om via flesje te geven maar dan nog drinkt hij het niet leeg. Voedingen duren dus erg lang en kosten veel energie. Ene dag is beter dan de andere. En anders moet ik de keuze maken om over te gaan op alleen flesje.
Verder genieten we heerlijk van ons mannetje!
Foto`s staan in het topic dat ik ben bevallen!!
Zodra ik wat meer tijd heb zal ik even bijlezen.

Hoe gaat het met jullie? Lekker aan het genieten van de kindjes.. En voor de zwangeren inmiddels ook al de laatste loodjes Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 561177

Ik breek even in hier smile Allereerst gefeliciteerd Bebbel! smile Bij N. was het ook best lastig met aanhappen en vasthouden de eerste twee weken, uiteindelijk toch doorgegaan en heb ook zo nu en dan overwogen om misschien over te gaan op fv omdat ze veel afviel in het begin... uiteindelijk had ze het door en nu loopt het goed.

Moepie: wat een moppie zeg!

Jezzie: superschattig wiegje zeg! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 6 aug 2012 - 23:02

Wennes, leuk dat het kraamfeest geslaagd was. En dat allebei je mannen zo zijn verwend!

Rejoy, vervelend dat je zo baalt. Ik kan me goed voorstellen dat je wilt dat je kindje er is. Wel fijn dat je wat afleiding hebt. Iedere dag thuis zitten vind ik ook niks...dan ga je alleen maar zitten wachten.

Bebbel, wat lastig dat je bv nog niet helemaal wil lukken. Hoppelijk krijgt je mannetje het snel door en lukt het gewoon.
Geniet maar lekker van hem!

All, bedankt voor de reacties op de wieg. Ik ben er ook heel blij mee:D Hij is alleen nog zo leeg Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 253468018
Gisteren bij de vk was alles goed. Kleine is een klein beetje ingedaald, maar nog niet helemaal. Dus als mijn vliezen nu zouden breken, moet ik wel nog meteen bellen en gaan liggen.
Gisteravond zijn we langs geweest bij een kennis die ook zwanger is, ze is een maand later uitgerekend dan ik. We gingen even buiken vergelijken! Die van haar was gewoon groter dan niet van mij!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Darius di 7 aug 2012 - 0:49

Bebbel schreef:Hoi meiden,

Even snel een reactie, heb verder nog niet bijgelezen.
Met mij zelf gaat het wel aardig, erg wennen allemaal en de kraamtranen vloeien al 2 dagen rijkelijk Wink
Ben bezig met borstvoeding, heb genoeg voeding maar hij heeft moeite gehad/soms nog met aanhappen, houdt niet vast. Hierdoor drinkt hij te weinig. Ook al begonnen met kolven om via flesje te geven maar dan nog drinkt hij het niet leeg. Voedingen duren dus erg lang en kosten veel energie. Ene dag is beter dan de andere. En anders moet ik de keuze maken om over te gaan op alleen flesje.
Verder genieten we heerlijk van ons mannetje!
Foto`s staan in het topic dat ik ben bevallen!!
Zodra ik wat meer tijd heb zal ik even bijlezen.

Hoe gaat het met jullie? Lekker aan het genieten van de kindjes.. En voor de zwangeren inmiddels ook al de laatste loodjes Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 561177

Bebbel, ik zou als ik jou was eens contact opnemen met een lactatiekundige. Zou toch zonde zijn als je moet stoppen na je kraamweek, terwijl als er een beetje extra support bij komt kijken, het wel gaat lukken? Succes!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 8 aug 2012 - 21:53

Hallo meiden!!

Hoe is het? Goh... alweer 39 weken gewoon!! Wat gaat de tijd hard!! Af en toe rommelt het in de nacht wat in mijn buik. Maar heb ook weer niet het gevoel dat het voorweeën zijn. Ben de laatste dagen wat minder actief. Merk dat ik het rustiger aan moet doen. Ach ja.. hoort erbij he!!
Morgen weer naar de vk.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 8 aug 2012 - 23:55

Spannend Maddie, 39 weken al! Lekker rustig aan doen. Ik ben morgen 38 weken.

Hier gaat alles ook goed. Ik zit nu bij mijn ouders op de camping, die is vlak bij waar ik woon. En mijn ouders hebben vakantie, normaal wonen ze 1,5 uur rijden bij mij vandaag en nu zijn ze op 5 min. Afstand! Ik werd een beetje gek van het thuis zijn elke dag. Ze zijn bij ons in de straat aan het verbouwen, dus ik hoor de hele dag lawaai en dat begint iedere ochtend al om half 8! Dan zit ik klaarwakker in bed.

Volgens mij vind mijn schoonmoeder het ook spannend dat ze oma gaat worden. Ze belde gisteren ineens om te vragen hoe het met mij ging. Ze heeft me echt nog nooit zomaar gebeld! Hihi!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 9 aug 2012 - 23:09

@ Rejoy: Gefeliciteerd met de geboorte van je kleine meid smile Ben benieuwd naar je ervaringen met het bevalbad ook!!

@ Jezzie, dat had ik vorige week ook, dat ik het thuis zitten zat was. Nu voel ik me nog steeds niet echt fit, dus heb afgelopen week veel thuis gezeten.

@ All, nu bijna iedereen uit het topic bevallen he!! Hoe snel kan het gaan!! Vandaag weer bij de vk geweest. Mijn vriend heeft vakantie dus die was ook even mee. Alles was goed gelukkig. En de vk kon nu opeens wel aardig doen hihi!! Is de boodschap toch wel overgekomen!! smile
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 0:00

Hoi meiden,

Even gauw een berichtje van mij. Ik ben afgelopen week plotselig opgenomen in het ziekenhuis vanwege complicaties na de bevalling. Na veel onzekerheid, onduidelijkheid, veel onderzoeken, overleg en heeel lang wachten zijn de artsen er eindelijk achter wat het is: een ontsteking en bloeding in een cyste in de eierstok. Ik heb uiteindelijk bijna 3 dagen in het ziekenhuis gelegen en ben gistermiddag thuis gekomen. Maandag moet ik terug voor controle en zien dan verder. Voor nu veel rust houden (met pijnstilling) en het moet uit zichzelf als een blauwe plek wegtrekken en mijn lichaam moet het bloed zelf weer gaan opnemen. M.arit is de afgelopen dagen wel bij me geweest en 's avonds was ze gewoon thuis. Ik heb me sinds de bevalling nog niet een dag echt goed gevoeld, nu weet ik waarom!

Ik zag vanochtend dat Rejoy is bevallen: gefeliciteerd!! Verder heb ik het niet bijgehouden hier, sorry! Ik probeer gauw weer te komen zodra ik me weer wat beter voel.

Liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 10 aug 2012 - 0:29

@ Nera, wat naar allemaal zeg!! Hopelijk knap je gauw op en kan je alsnog lekker ongestoord van je kleine gaan genieten!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum