Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 18 jul 2012 - 4:34

@ Moepie, Wat lastig zeg dat vocht vasthouden!!! Denk dat het na de bevalling snel over zal zijn. Was bij mijn zus wel zo!! Wel fijn dat je je nu wat beter voelt!!

@ Jezzie: Dat is niet ideaal nee... dat ze juist nu moeten gaan schilderen. Wat fijn dat alles goed was bij de verloskundige. Wel laat dat je dan pas de bevalling gaat bespreken toch? Maar in ieder geval fijn dat ze dat nu alvast aangeven. Ik heb zelf een bevallingsplan in elkaar gezet. kan ik altijd nog aanvullen.

@ Bebbel, Wat pittig dat je zo veel voorweeën had. zeg. Fijn dat de ctg wel goed was. dat is een hele geruststelling!!

De partnerles was hier ook veel informatie, afgewisseld met ontspanningsoefeningen en samen oefenen met de ademhaling. Mijn vriend vond het ook wel nuttig.
De lunch was erg leuk. Ook nog leuke cadeaus gehad van mijn collega's zo ontzettend lief!!

@ All: Eindelijk mijn verlof begonnen. Wel een raar idee. had minder moeite met afscheid nemen dan dat ik zelf had verwacht. Op zich wel fijn ook!! Verder is het kind de laatste dagen juist heel actief. Dat is ook wel weer fijn om te voelen!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP wo 18 jul 2012 - 8:25

Bedankt voor de felicitaties!
Even een korte update:
Het rommelen was eerst aardig over, maar 'smiddags weer teruggekomen en 's avonds rond de nacht doorgaan zetten.
Om 2uur was de vk er en had ik 3/4cm. Om 3 uur waren we in het ziekenhuis en ging het na een klein half uur ineens heel snel rond kwart over 4 had ik 8cm, 15min later volledig en mocht ik meepersen. Half uur later om 5.09 was S er! Was wel een sterrenkijker en lekker op gewicht, vk zat er maar een pond naast, haha. Navelstreng zat ook om zijn nekje.

S viel eerst erg snel af 10%, maar doet het goed, vandaag is hij weer 10gram aangekomen.
Hij heeft alleen wel erg veel krampjes sinds vannacht.
Borstvoeding ben ik vanmorgen mee gestopt. Het doet mij heel erg pijn en de productie komt ook niet geweldig opgang. Dat laatste is wel te verhelpen, maar dan moet ik mijn borsten ook weer meer belasten. Ik kan wel weer fulltime gaan kolven, dat ben ik bij onze dochter ook gaan doen, maar toen trok ik dat al bijna niet, laat staan met nu een peuter erbij. Ook gisteren een niet zo'n fijn bericht gehad waardoor ik er ff doorheen zit en wat de komende periode ook voor ons heftig kan uitpakken. We gaan nu dus voor flesvoeding en gaan genieten van onze kraamperiode/vakantie.

Tot zover mijn 'korte update' Wink

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 18 jul 2012 - 9:18

Dat is dan uiteindelijk toch nog wel best snel gegaan. Ik kan me voorstellen dat borstvoeding nu erg veel is!! Hopelijk groeit de kleine ook lekker snel op de fv. Heel veel sterkte met die situatie wat het dan ook mag zijn!! hug
Hoop dat je toch lekker van je kraamtijd kan genieten!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 18 jul 2012 - 9:39

Dat is nog snel gegaan Pip. Vervelend dat de borstvoeding niet wilde en je daardoor moest stoppen.
Heel veel sterkte. Probeer toch te genieten van je kraamtijd!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 19:30

ik heb ook eindelijk verlof :cheering: Dus ik wil ook weer wat actiever gaan mee schrijven. Nu heb ik weer wat meer tijd om mee te lezen en te reageren.

Wel een gek idee dat er gewoon al 3 mama's bevallen zijn, waarvan er ééntje zelfs later dan ik was uitgerekend! Ik ben benieuwd wanneer de volgende baby zich aandient.. Misschien moeten we de topic titel maar veranderen in: 'aftellen met de zomer 2012 mama's', haha.

Hier eergisteren en gisteren behoorlijk wat commotie gehad en sindsdien meer voorweeën en gerommel. Probeer het nu dan ook zo rustig mogelijk te doen, zover dat mogelijk is met een peutertje in huis. Ze zit nu lekker met de blokken te spelen op een kleedje, hopelijk houdt ze dat nog een paar minuten vol.
(heb je 't al, ik moet bij op het kleedje gaan zitten, haha).

@ Pip, wennes en Roodkapje: jullie alledrie nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes!


Laatst aangepast door Rejoy. op wo 18 jul 2012 - 19:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Flower_L wo 18 jul 2012 - 19:33

Huh..charlie bevallen ???

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 19:35

Flower_L schreef:Huh..charlie bevallen ???

oepsie, direct veranderd.. Ligt aan de zwangerschap Yes Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie wo 18 jul 2012 - 19:58

Maddie; lekker joh verlof! Gelukkig viel het afscheid je mee, waarschijnlijk was je ook gewoon lekker toe aan je verlof.

Pip; rustig aan meid! Hopelijk kunnen jullie wel lekker genieten van jullie mannetje! En dametje natuurlijk ook!

Rejoy; heerlijk, jij ook verlof!! Was wel even schrikken bij jou zeg! Gelukkig is het nu weer wat rustiger. Hoe gaat het nu met je man? Is hij al opgeknapt?

all; vannacht zo'n gek nachtje gehad! Ik werd om 10 over 1 wakker, helemaal nat van het zweet, al dacht ik ineens dat het ook wel vruchtwater kon zijn. Maar nee, toen ik van bed ging liep er er verder geen vruchtwater ofzo. Ik had ook heel idioot gedroomd over de baby. Toen ik weer ging liggen kreeg ik wel een zeurderig gevoel onder in m'n buik, kon het niet echt plaatsen, harde buiken waren het niet, maar voorweeën ken ik eigenlijk niet van mijn eerste zwangerschap. Zal het dan toch vruchtwater zijn?? schoot er door m'n hoofd. Daar lag ik dan, slapen kon ik niet meer... ik zat mezelf lekker gek te maken. Af en toe zakte het weer af maar kwam toch ook wel weer terug... geen pijn alleen gewoon een gek gevoel. Uiteindelijk heb ik half 4 nog op de klok gezien en vervolgens begon onze dochter om half 5 te huilen. Dit heeft geduurd tot half 6 Sad Pfff, ik dacht toen dat het gevoel in m'n buik weg was maar het kwam toch weer opzetten. Uiteindelijk toch nog even in slaap gevallen om om 7.00 wakker te scrhikken van een mega klap onweer!! Man, het ging hier toch tekeer! Dus toen was het slapen helaas voorbij!
Dat zeurderige gevoel is weg, maar rommelt wel wat. Heb ook last van m'n rug en m'n bekken zijn onwijs gevoellig... Spannend!!
Om 10.00 heb ik een afspraak bij de verloskundige ben benieuwd wat zei ervan zegt.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 18 jul 2012 - 21:44

Bebbel, wat naar die voorweeën. Gelukkig was de CTG goed.

Maddie, lekker dat je nu ook verlof hebt!

Rejoy,fijn dat je ook verlof hebt nu! Gelukkig dat het nu weer rustiger is bij jou. Gaat het met je man ook weer goed?

Moepie, Vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. Hopelijk zet het gerommel snel door. Succes bij de vk.

All, Gisteren ben ik naar een borstvoedings cursus geweest. Vond het heel nuttig en denk dat ik er wel wat aan zal hebben.
Heb nu het eerste babywasje in de wasmachine zitten:D
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 22:12

Jezzie; Leuk he dat eerste babywasje, vooral als het straks aan het wasrek hangt smile Ik zelf
heb er toen wel even naar staan kijken met een big smile hihi. I love you
Mooi dat de borstvoedings cursus nuttig was!

Moepie; Wat vervelend zo`n nacht zeg. Benieuwd hoe zo je controle is bij de vk. Hopen dat het
allemaal snel doorzet bij jou, dan kan je lekker gaan genieten met de kleine in je armen.

Rejoy; Leuk dat je wat actiever mee komt schrijven (al ben ik ook niet altijd even actief) Voor jou begint
het ook al aardig op te schieten allemaal!
Is je man al weer wat opgeknapt?
Spannend he al dat gerommel, hier is het ook druk aan het rommelen maar zet allemaal niet door.
We wachten dus maar rustig af.
Al begin in heeeel nieuwschierig te worden Wink

Pip; Sterkte de komende tijd!! (i.v.m. slechte bericht)Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 699888
Fijn dat je mannetje weer wat is aangekomen. Hoe gaat het nu met de krampjes?
Jammer van de borstvoeding maar je hebt het wel geprobeerd!!
Geniet nog lekker van deze tijd!

All; Hier weinig nieuws eigenlijk. Rommelt nog lekker door allemaal. Wel eindelijk even nachtje redelijk kunnen slapen dus dat doet me wel even goed. Vandaag weinig op de planning staan, ook wel even lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 22:26

@ Bebbel: hier mag het nog niet doorzetten hoor, ik ben pas 35+6, dus de baby moet op z'n minst nog een week en een dag blijven zitten. Bij de oudste heeft het ook vanaf 36 weken lopen rommelen en toen uiteindelijk bevallen met 40 weken precies, dus ik ga er gewoon vanuit dat deze bevalling ook rond die periode zal beginnen. Als het gerommel heeft er toen waarschijnlijk wel voor gezorgd dat de ontsluitingsfase super snel ging. Wel fijn dat je nog redelijk kunt slapen, is wel net zo fijn als je uitgerust aan de bevalling kunt beginnen.

@ Jezzie: leuk hè, die babywasjes. Ik heb het gelukkig al bijna klaar. Ik kwam gisteren alleen nog een stapel spuugdoekjes tegen die nog even in de kookwas moeten, maar verder ligt alles schoon en gestreken in de kast. Lang geleden dat ik de kast zó netjes had Razz

@ Moepie: dan weet je 't soms ook niet meer hè, waar je 't voor aan moet zien. Hoe was het bij de VK, heeft zij nog wat gezegd over het vreemde gevoel van vannacht? Wel spannend, voor het zelfde geldt zet het wel vandaag of morgen door!

@ All: mijn man is alweer een stuk opgeknapt. Vond het echt heel naar om te zien dat hij zoveel pijn had. Bij de SEH hadden ze er flink wat vaart achter gezet, in een uurtje tijd hebben ze een echo's en foto's gemaakt, bloed afgenomen, heeft ie maagbeschermers gehad en een morfinespuit. Die laatste twee werkten gisterochtend nog, dus toen hij wakker werd wilde hij gewoon gaan werken Rolling Eyes Uiteindelijk is hij thuis gebleven en dat was maar goed ook, want rond 10.00uur begon hij zich weer slechter te voelen en heeft hij bijna de hele middag in bed gelegen. Hij heeft nu nog medicijnen voor z'n maag en tegen misselijkheid en daar wordt hij geloof ik ook wel wat suffig van. Hij is vandaag wel weer naar z'n werk.

En vanmorgen nog speciaal naar de kruidvat geweest om billendoekjes te halen (12 pakken voor 10 euro), waren ze op :nopompom: Voor niks met veel moeite de auto in gestapt. Nouja, heb wel wat leuke verjaardagsspulletjes voor onze dochter gehaald, daarvan vieren we zondag haar verjaardag. En ze is een hoop knipjes rijker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie wo 18 jul 2012 - 23:20

Bij de verloskundige waren mijn bloeddruk en urine prima.
Mooi hartje gehoord en ze heeft flink gevoeld aan mijn buik. De baby lag de vorige keer al vast maar ze wou toch zeker weten of hij/zij wel met het koppie naar beneden lag. Wat wel steeds zo was. Ze wist het nu ook eigenlijk wel zeker maar wou toch het zekere voor het onzekere nemen dus wilde ze even inwendig voelen.
Uit mijn verhaal van vannacht maakte ze op dat het geen vruchtwater was. Tijdens het inwendig onderzoek kon ze voelen dat het hoofdje beneden lag, de baarmoedermond stond nog wel iets naar achter, misschien een centimeter ontsluiting maar dit kon ze niet met zekerheid zeggen. Toen ze klaar was liep er toch vocht van de handschoen af, dit kon ook heel goed afscheiding zijn, maar om toch ook hiermee het zekere voor het onzekere te nemen moet ik vanmiddag even naar het ziekenhuis om te laten testen of ik vruchtwater verlies.
Wel fijn dat ze met alles even die zekerheid wil geven, vind ik wel prettig. Ik denk zelf niet dat het vruchtwater is, maar je weet maar nooit.
Het inwendig voelen was niet zo prettig, heb er nu ook nog wel wat last van. Ben benieuwd...misschien helpt het wel wat Wink
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 18 jul 2012 - 23:23

@ Moepie, ja denk ook dat ik er echt aan toe was.. lekker verlof. Jij hebt zeker een rare nacht gehad zeg!! Kan je wel even van de wijs brengen he!! Ben benieuwd wat de verloskundige tegen je heeft gezegd. vooral nu het wat gaat rommelen ook.

@ Jezzie, leuk he dat eerste wasje. ik ben nu geloof ik alweer toe aan bijna mijn laatste wasje zelfs!! Heb nog wat spulletjes gekregen bij mijn afscheid op mijn werk.

@ Bebbel, wel lekker dat het nog rustig is toch!!! smile

@ Rejoy, gezellig dat je wat meer komt meeschrijven. Gelukkig dat het wat beter gaat met je vriend ook!! Hopelijk is hij snel helemaal opgeknapt. Hopelijk blijft de kleine nog lekker even zitten!!

@ All, vandaag mijn eerste verlofdagje... heerlijk. Had van de zorgverzekering nog steeds geen kraampakket ontvangen. Bel ik ze op.. hebben ze het naar mijn oude adres gestuurd, waar ik al een half jaar niet meer woon. Na flink op mijn strepen te hebben gestaan krijg ik toch een nieuwe. En terecht!! Vind het echt slordig van ze.

Morgen weer naar de verloskundige. Ben ik benieuwd wie ik krijg, aangezien ik met die ene verloskundige nog dat gesprek moet hebben!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 23:29

Rejoy; Ohw sorry, dan was ik even in de war met wanneer je bent uitgerekend denk ik. Redelijk
slapen was alleen vannacht, rest van de nachten lig ik helaas uren wakker. Meestal pak ik s`middags
nog maar een uurtje anders red ik het niet.
Fijn dat je man in ieder geval wel weer is opgeknapt!!

Moepie; Dat is wel een fijn idee dat ze het allemaal even extra nakijken! Zit je misschien
zelf ook wel wat rustiger. Succes vanmiddag!

Maddie; Wat raar dat ze het naar je oude adres hebben gestuurd. Maar goed dat je op je strepen
bent gaan staan en dat ze hem nu alsnog naar je opsturen.
Ben benieuwd wie je morgen hebt, zou wel fijn zijn inderdaad om nog even een gesprek met die ene
te hebben voordat ze zometeen opeens naast je bed staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP wo 18 jul 2012 - 23:55

Spannend Moepie!
Ik had ook last van heeel waterig slijmverlies die avond en de avond ervoor!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie do 19 jul 2012 - 4:02

En nog maar even weer een update vanuit hier.
In het ziekenhuis geweest maar ik verlies geen vruchtwater, dus wat dat betreft alles nog rustig! Ze deden het testje met een eendenbek, dat was geen pretje. Daarna was ik er ook wel een beetje naar van maar dat had ik vanmorgen ook al met het inwendig onderzoek, dus vind het wel even genoeg.
Op de echo was ook goed te zien dat ik nog voldoende vruchtwater had en dat de kleine inderdaad netjes met z'n koppie naar beneden ligt.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 19 jul 2012 - 6:51

Fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden moepie.
Nog even rustig afwachten dus. Fijn dat je ook nog een echo hebt gehad en het hoofdje beneden ligt.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 19 jul 2012 - 7:04

@ Bebbel, wat vervelend dat je zo slecht slaapt!! Ik heb hele wisselende nachten. Vind het trouwens nu wel spannend om naar de verloskundige te gaan, omdat ik nu niet weet of ik het gesprek ga voeren. Ben ook wel een held op sokken af en toe hihi!!

@ Moepie, fijn dat het goed was in het zkh, wel minder dat je zo'n last had erna. Het blijft dus nog even afwachten he!! Maar de datum komt nu wel steeds dichterbij voor je!! smile
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 19 jul 2012 - 23:13

Nou kom net bij de verloskundige vandaan!! Alles was goed. Het kindje ligt nog steeds met het hoofdje naar beneden en is nog niet ingedaald. Dat had ik wel verwacht! Verder heb ik nu volgende week vrijdag een afspraak bij die verloskundige die ik nog wilde spreken. Nog een hele week om te bedenken wat ik ga zeggen dus smile
Verder niet veel bijzonders te melden.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie do 19 jul 2012 - 23:57

Maddie; fijn dat alles goed was! Waar ging het ook alweer om bij die verloskundige die je volgende week ziet? kan het me even niet meer voor de geest halen.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 0:44

Maddie; Fijn dat de controle weer goed was!! Om in te dalen heb je nog even tijd gelukkig.
Zou lijstje maken met punten welke je wilt bespreken, dan kan je het ook niet vergeten als je er zit en is wel alles wat je kwijt wilt besproken. Heb je de afspraak aangevraagd of hadden ze die sowieso al bij haar gepland?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 20 jul 2012 - 0:55

Ik heb om die afspraak gevraagd, maar het toeval wilde dat het hoe dan ook een afspraak met haar zou worden.
Ik heb de laatste keer bij haar een hele onprettige ervaring gehad. Ze deed heel bot over mijn gewicht en bleef eigenlijk heel onvriendelijk doen. Het gaf mij toen echt een rotgevoel. Ben heel benieuwd hoe ze erop gaat reageren hoor!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 20 jul 2012 - 1:04

Maddie, fijn dat alles goed was bij de vk. En goed dat je volgende week het gesprek aan gaat. Idd wat bebbel ook zegt, dingen die je wilt zeggen even opschrijven van te voren. Gaat je vriend mee? Dan kunnen jullie ook samen alvast bespreken wat je wilt zeggen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 20 jul 2012 - 1:44

Helaas kan mijn vriend niet mee!! Wel jammer, maar goed, I'm a big girl!! smile
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie za 21 jul 2012 - 21:12

Hoi Meiden,

Hoe is het met jullie??
Hier gaat het goed! Vandaag 39 weken zwanger, spannend!! Had ik afgelopen week zo het gevoel dat het elk moment kon gebeuren, nu totaal niet! Het rommelt helemaal niks en misschien loop ik nog wel over de 40 weken haha... we zullen zien.
Heb 2 buikfoto's in het buik(jes) topic geplaatst.

Aankomende week schijnt het weer warm te worden he?! En dan niet een beetje maar gelijk 27 tot 30 graden, pfff. Ik wil ook mooi weer met een zonnetje hoor, maar het hoeft echt niet gelijk zo warm... voel me juist nu wat beter. Dat wordt mezelf weer opsluiten binnen haha!
Zien jullie ook op tegen die hitte??

Gisteren hebben we alvast slingers gekocht en de beschuit met muisjes staat ook klaar, dus hij of zij kan eigenlijk gewoon komen! Laat het vandaag maar gebeuren, is het nog niet zo warm Wink
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum