Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie wo 11 jul 2012 - 5:27

Pip; wat ontzettend balen dat ze zo onduidelijk zijn!! En dat er nog niks van ontsluiting te zien was Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 1371890812 he vind het echt rot voor je! Dikke Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 699888Kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit!

all; vanmorgen weer bij de verloskundige geweest. Het zag er een stuk beter uit dan vorige week. Nu netjes een bloeddruk van 80/120 en dit keer geen eiwitten in de urine! Netjes dus!
Kan ook echt zeggen dat ik me beter voel dan de afgelopen 3 weken. Meer energie en lekkerder in m'n vel! zou het een teken zijn dat de baby bijna komt??? Wink Ik ga d'r maar niet te veel van uit haha!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP wo 11 jul 2012 - 6:21

vk belde nog hoe het ging met mij en dat ze voor morgen een afspraak maakt op de spoedpoli. Dan kan ik alles bespreken met de gyn daar en gaan ze me bespreken in het team en of ze het ook wel willen doen. Ga ook nog eens goed informeren over de hemofilie zelf. Iedereen zegt wat anders, weet even niet meer wat ik er van moet vinden.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 7:21

Pip; jeetje zeg, wat vervelend allemaal. Maar kan zijn dat ze het niet aandurven dan toch? Of begrijp ik het verkeerd omdat ze je gaan bespreken.
Snap niet hoe ze dit nu pas kenbaar kunnen maken als je al op de uitgerekende datum zit. Even een knuffel voor jou Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 699888

Moepie; fijn dat het er beter uitzag bij de vk. En nu maar afwachten inderdaad....... Spannend he allemaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP wo 11 jul 2012 - 7:27

Dat zou idd kunnen, de gyn welke de vk vanmiddag gesproken heeft stond er wel achter, maar hij kan natuurlijk niet namens zijn/haar collega`s spreken. Vandaar dat ze eerst gaan overleggen. Hopelijk mag ik`s middags, dan kan mijn moeder mee.
Mijn man heeft namelijk al zo veel vrij moeten nemen voor al die afspraken in Utrecht(en waarvoor!?) `s ochtends zal ik anders alleen moeten.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 8:09

Weer spannend dus. Heel veel succes morgen! Ben benieuwd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 11 jul 2012 - 8:54

Spannend allemaal pip, succes morgen!

Moepie, fijn dat alles goed was bij de vk en dat je je nu ook goed voelt.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 11 jul 2012 - 19:07

Lieve pip, wat een gedoe zeg!! Heel veel succes vandaag!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 12 jul 2012 - 0:46

ik mag van de hematoloog en gynaecoloog in ons eigen ziekenhuis bevallen.
Nu dus een spontane bevalling afwachten en anders volgende week woensdag op controle voor ctg en toucheren.
Heb er nu wel vrede mee, omdat de hematoloog ook geen problemen ziet. We wachten nu dus maar weer af...

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 1:41

Jeetje Pip wat balen weer! Nou hopen dat het snel uit zichzelf begint dan! Ik duim voor je!

Ik moet over half uurtje naar de vk. Als het goed is gaat ze me toucheren en bij evt. ontsluiting gaan ze me op zijn vroegst dinsdag strippen. Ben heel benieuwd! Bij B. was ik met 39 weken op controle, werd getoucheerd en 5/6 uur later lag B. op mijn borst!! Dus lichtelijk gespannen ook (al kan het ook nog makkelijk een maand duren!). Straks een update! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine do 12 jul 2012 - 3:42

Nera, ben benieuwd naar je update (of lig je nu stiekem gewoon te bevallen angel )
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 4:01

Nee hoor, nog niks gaande (helaas!). Waarschijnlijk is het een schimmelinfectie waardoor mijn buik zo onrustig is steeds, dus morgen ff receptje bij huisarts halen en mijn urine laten checken op blaasontsteking, daar kan het ook door komen. Wel vervelend, maar hier kan iets tegen worden gedaan waardoor ik misschien minder last heb van mijn buik. Dus dat is wel weer fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie do 12 jul 2012 - 4:28

Nera; maar waarom wordt je met 36+ al getoucheerd? Misschien heb je het wel verteld hoor, maar dat heb ik dan even gemist...
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 12 jul 2012 - 19:04

@ Nera, wat spannend allemaal zeg!! Hopelijk verloopt het allemaal erg voorspoedig.

@ pip, ook spannend voor jou. Het is natuurlijk wel lekkerder als het allemaal spontaan op gang komt.

@ All, hier eigenlijk weinig te melden. Nog vier daagjes werken en dan EINDELIJK verlof. Heb nu weinig klachten, behalve slecht slapen en slaperig en suf zijn overdag.

Verder begin ik de baby nu wel een stuk minder te voelen. Kan natuurlijk ook komen doordat er minder ruimte is in mijn buik. Voel wel beweging met regelmaat, vooral tegen mijn maag, maar eigenlijk maar een stuk of vier keer per dag echt een schopje. Hoe is dat bij jullie?

Ik denk nu dat het komt, doordat er gewoon minder ruimte is. Lees her en der ook wel zelfde ervaringen met deze termijn. Als ik me zorgen blijf maken bel ik even de verloskundige.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie do 12 jul 2012 - 20:03

Maddie; heerlijk joh, bijna verlof!!! Daar zul je vast wel aan toe zijn!

w.b.t. van het bewegen, ik heb nu het idee dat het wel iets minder wordt, maar eigenlijk niet veel. Ik denk steeds "wanneer wordt het minder?? dat hoort toch?" De kleine kan echt nog gigantisch bewegen dan heb ik het idee dat m'n buik bijna open scheurt omdat hij/zij eruit wil! In de meeste gevallen een geweldig gezicht maar ook niet altijd even prettig, soms wat pijnlijk! Laatst had ik er een soort van spierpijn gevoel van haha...
De verloskundige zei 2 weken terug tegen mij dat ik het zo'n 6 a 7 keer op de dag moet voelen... hier gaat het eigenlijk nog de hele dag door.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 12 jul 2012 - 22:05

Pip, spannend allemaal hoor. Hopelijk komt het snel op gang.

Nera, voor jou wordt het ook spannend dus nu!

Maddie, Fijn dat je bijna verlof hebt. Ik voel de baby nog heel veel bewegen, het doet soms ook echt zeer, zo hard schopt hij/zij. of dan lijkt het of het zijn/haar been uitstrekt en dan niet meer terug trekt!

All, vanmiddag moet ik nog werken en daarna heb ik verlof! Heerlijk...als nou ook het weer nog een beetje mee zou werken ben ik helemaal tevreden!
Mijn schoonouders hebben net de wieg gebracht, eindelijk!
Nou willen we die alleen nog wit verven, dus morgen ga ik even verf halen. En de wieg schoonmaken.
Dan kan mijn vriend hem daarna verven.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 12 jul 2012 - 22:56

Nera: Ik ben ook wel benieuwd waarom ze al zo vroeg toucheren! Bij mij wouden ze echt pas op zijn vroegst met 39 weken touchen en in normale situaties pas met 41 weken.
Hopelijk helpt het recept.

Maddie: hier ging de kleine met periodes minder bewegen, ik had het idee dat het steeds er aan lag of hij ingedaald was of niet. Ik voelde hem dan nog wel steeds constant maar wat minder heftig. Als je het zelf niet vertrouwd, dan zou ik gewoon even contact opnemen met de vk, wanneer heb je weer een afspraak? Schrik trouwens niet als ze je willen zien voor een ctg, dit doen ze namelijk heel snel als je de kleine minder voelt bewegen.

Moepie: Ik had precies hetzelfde, hij krijgt toch minder ruimte, maar minder bewegen.. Ho maar... Nu wordt het wel ietsje minder, voel nu echt voetjes etc langsschuiven en soms loopt hij lekker van onderen te drukken *auw*. Hoe gaat het nu het weer wat kouder is?

Jezzie: Heerlijk verlof! Dat mooie weer zit ik ook nogsteeds op te wachten. Nou ja heb natuurlijk wel een paar dagen mooi weer gehad, maar zo had ik mijn verlof niet verwachtZomer 2012 mama's! - Pagina 24 1270000679 Ach komt nog en dan kan ik gewoon heerlijk wandelen met de kleine buitenZomer 2012 mama's! - Pagina 24 281626781
Leuk dat de wieg er eindelijk is, ik heb hem eergister ook maar eens bij ons op de kamer gezet smile

All: Hier een gevoelige buik die ook steeds hard wordt... Wel irritant, als het nou eens zou doorzetten, begin die harde buiken nu wel zat te worden eigenlijk.
Vandaag lekker weinig doen, heb een klein stapeltje om te strijken, verder alleen dochter bezig houden, die zit nu lekker kleiend naar K3 te kijken.

Ik zit een beetje in dubio of ik nog cupcakes ga maken... Het kan natuurlijk gewoon nog een week duren, maar voor hetzelfde begint het vandaag!
Hebben van het weekend niks gepland staan en maandag heb ik ook nog een dag voor mijzelf. Vanavond maar eens kijken of mijn man mee naar de winkel wil.
Zie het niet zo zitten om een kwartier te rijden en met dochter de winkel in te gaan.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 13 jul 2012 - 19:47

@ jezzie: Wat heerlijk dat je nu verlof hebt!! lijkt me wel een fijn idee ook!!! Ik moet nog drie daagjes werken en dan is het ook zo ver!! Veel succes vandaag met het verven van de wieg!! Wel leuk als ie straks echt af is he!! smile

@ Moepie, ik denk dat ik de baby ook nog wel genoeg voel hoor. Toevallig was de baby gister wel weer een stuk actiever. Hoe gaat het nu met je zwangerschapsklachten? Minder last van vocht met dit weer?

@ Pip, Wel vervelend dat je elke keer last van je buik hebt. Hoop ook voor jou dat heet heel snel gaat doorzetten allemaal.
W.b.t. het bewegen, gister was de kleine weer een stuk actiever. en het kan natuurlijk ook zijn dat de baby gaat indalen. Ik weet het niet. Ik heb vrijdag 20 juli weer een afspraak bij de verloskundige staan. Dus dat duurt nog even. Als ik me toch zorgen ga maken zal ik zeker aan de bel gaan trekken Met zorgen zitten is ook maar niks!!

@ All, hier weinig te melden. Straks echt eindelijk met verlof. nog drie dagen en dan zit het er weer op. Vind het ook wel moeilijk om afscheid te nemen. Maar ja... als de kleine er eenmaal is dan zal ik daar waarschijnlijk een stuk minder aan denken.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 20:29

Maddie, lekker zeg, bijna verlof! Nog heel eventjes!

Moepie, hier ook hoor, kindje is nog net zo actief als 2 maanden terug! Ik vraag me ook af wanneer dat wat minder wordt, want ben er zelf wel beetje klaar mee met dat gedraai en gebeuk haha!

Pip en .. ? weet niet meer wie het vroeg: Ik had de vorige keer bij de controle met de vk al afgesproken om rond de 37 weken eens te kijken/voelen of er uit zich zelf al wat gaande zou zijn, dit omdat het bij de eerste zo snel ging en i.c.m. mijn klachten. Bij B. ging ik op controle, en bleek al 4 cm ontsluiting te hebben zonder het door te hebben, de eerste 6 cm heb ik helemaal niet gevoeld (ook de weeën dus niet!). Dus vandaar dat ze er op tijd bij wilden zijn mocht het dit keer ook zo zijn. Maar er is nog niks verweekt, dus kunnen ze ook nog niks. Dus we wachten rustig af!

Jezzie, jaa ook jij nu lekker verlof!! Succes met het opknappen van de wieg! smile

Hier weer een vreselijke k*tnacht achter de rug! Ik heb van 22:30 uur tot 23:45 uur geslapen en tussendoor rond een uurtje of 5/6. Heb verder alleen maar liggen draaien, kan gewoon niet meer fijn (en lang) in een houding liggen, kindje is aldoor aan het bewegen! Mijn hele lijf doet zeer, voel me net een zombie, net als gisteren.. Ik betrap mezelf erop dat ik er echt op zit te wachten wanneer het gaat beginnen (nu mag het, ben de 37 weken gepasseerd!).. en dat moet ik niet doen, dat weet ik, want zo duurt het alleen nog maar langer, en voor het zelfde geld duurt het nog ruim een maand! Dus we proberen om de dag iets te doen, vooral vanwege B., want met dit weer is buitenspelen in de tuin ook niet echt een optie.. Maar heb er eigenlijk geen puf meer voor, energie is echt 0,0 op het moment en lange stukken lopen gaat ook niet meer.. *zucht*. We gaan maar wat vaker naar Ballorig, daar kunnen de mannen rond en ik met de voetjes hoog! smile

Zo, genoeg geklaagd smile. Hoe is het met jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 13 jul 2012 - 22:26

Hier is het aan het rommelen, nou ja donderen, maar het is ook steeds weer weg..................
Zegt dus helemaal niks! Twijfel nu zelf of het niet gewoon een blaasontsteking is ofzo Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 878948377

Vannacht 3 uur wakker gelegen met eerst weeen om de 7/8 en later om de 6/7.
Als ik naar Utrecht had gemoeten had ik serieus de boel al gebeld en geregeld, maar nu moet ik dus gewoon wachten op de 4/5 min een uur lang.
Ineens had ik een echt pijnlijke en daarna nog 2, maar daar zaten 10 en 15 min tussen. werd ik 30 min later wakker en had ik dus gewoon niks meer..
Gisteren ook erg moe, misselijk, duizelig en gisteravond heel dun slijmverlies met 2 spikkeltjes rood. Nou ja ik was vannacht best overtuigd.

Nu de ene keer als ik lig wel regelmatig pijnlijke harde buiken, de andere keer alleen bij inspanning.
Niks aan zo... Het zegt gewoon helemaal niks op deze manier.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 14 jul 2012 - 6:12

@ Nera, Ja.. erop wachten is niet verstandig natuurlijk, maar kan het me wel voorstellen hoor!! Helemaal als je zo ontzettend slecht slaapt. Hopelijk komt het toch snel op gang voor jou!!

@ Pip, Wat verwarrend allemaal!! hoop dat het gauw doorzet, want dit is natuurlijk ook niets!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 15 jul 2012 - 22:51

Pip, ook hier gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje. Geniet lekker van hem. Ik zag op fb een foto, wat een mooi mannetje!
Het heeft dus toch doorgezet, dat gerommel.

Nera, Wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Hoe gaat het nu met je? Hopelijk dient de kleine zich snel aan.

Maddie, gek is dat he, dat je als je straks verlof hebt een hele tijd niet hoeft te werken. Maar ik denk dat als de baby er straks is, je dat helemaal bent vergeten.
Ik vind het nu ook nog een heel raar idee dat ik verlof heb en niet hoef te werken. Ook omdat ik me nog wel redelijk goed voel. Alleen wat sneller moe. Maar ik vind het ook wel fijn om nu vrij te zijn. Kan ik in alle rust alles voorbereiden voor de komst van onze kleine.

Vandaag mijn eerste vrije dagje, gek idee hoor. Heb al 2 wassen gedraaid, straks nog even stofzuigen en dweilen en vanmiddag naar de vk.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 17 jul 2012 - 4:36

Hallo meiden,

Goh al drie bevallen uit het topic!! smile Hier gister de partnerles gehad van zwangershapsyoga. Was wel erg leuk!! Ziet je vriend ook wat jij al die tijd zo'n beetje hebt gedaan!
Verder vandaag de laatste dag met de kids gehad. Morgen mijn laatste werkdag. Een beetje opruimen, samen ergens lunchen en dan... eindelijk verlof!!
Het afscheid van de ouders en kids is me meegevallen. Had gedacht dat ik wel emotioneel zou worden, maar dat viel me heel erg mee. Van een aantal ouders en kids leuke cadeautjes gehad. Erg leuk dus!!

Hoe is het bij jullie?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie di 17 jul 2012 - 6:45

Maddie; wat lekker dat je nog even gast lunchen morgen. En dan verlof!!

All; hier gaat het wel aardig. Kan redelijk wat doen. Al had ik gisteren een migraine aanval. Ik wist bijna wel zeker dat dat het was maar op aandringen van mijn, bezorgde, ouders toch even de verloskundige gebeld, ivm het vocht enzo moest ik zulke klachten goed in de gaten houden. Maar ze zei ook dat ik het zelf waarschijnlijk wel goed aanvoelde. Als het aan bleef houden moest ik weer bellen maar vandaag voel ik me weer fit.
Het koelere weer zorgt gelukkig wel voor wat meer energie, maar het vocht neemt niks af, denk dat dat pas gebeurd als de baby er is.
Verder mag het van mij wel komen, ben zo benieuwd!!! Bij elkmpijntje of steekje denk ik 'zal het??' haha, ik maak mezelf dus lekker gek, voor hetzelfde geld loop ik over...
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 18 jul 2012 - 1:19

Maddie, fijn dat het afscheid je meegevallen is. Lekker dat je nu ook verlof hebt! Komt voor jou nu ook dichtbij!

Moepie, Fijn dat je met het koudere weer meer energie hebt. Wel vervelend dat je daardoor niet minder vocht vast houdt. Spannend hoor voor jou nu. Kan me voorstellen dat je bij ieder pijntje wat je voelt denkt dat het begint.

All, maandag weer bij de vk geweest, alles was goed, over 2 weken gaan we de bevalling bespreken. Heb ook aangegeven dat ik graag poliklinisch wil bevallen. Verder ben ik lekker aan het genieten van mijn verlof. Steeds wat kleine dingetjes doen in huis.

Wordt alleen een beetje gek van de schilders die de buitenkant van ons huis aan het schilderen zijn. (wordt gedaan door de woningbouw vereniging) Maar precies als ik even lekker op de bank wil gaan zitten gaan ze het raam van de woonkamer schuren/schilderen...dan zit ik niet echt rustig. En gister ochtend werd ik er wakker van omdat ze de slaapkamer ramen gingen doen, om 8.00 's ochtends, terwijl ik nog in bed lag.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 1:42

Pip; Ook hier nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Wat een mooi mannetje (
zag foto op Facebook).
Hoe gaat het nu met jullie? Geniet er lekker van!

Jezzie; Mooi dat alles goed was bij de VK! Heb je al formulier meegekregen dat je al over dingen
na kan denken voor je bevalling als je hem gaat bespreken? Ik vond dat wel fijn, hoefde ik dat niet
ter plekke zitten te bedenken.
Balen van de schilders, hopen dat ze snel klaar zijn.

Moepie; Oh bah, migraine. Weet er alles van helaas Sad Heb alleen sinds ik zwanger ben er geen last van (afkloppen)
Zit bij ons in de familie, erg vervelend. Gelukkig ben je aardig opgeknapt na nachtje slapen.
Fijn dat je wat meer energie hebt, ik merk dat zelf ook inderdaad wel ja. Doe weer wat meer. Wel
vervelend dat je vocht vast blijft houden. Nog eventjes volhouden, dan kan je lekker gaan genieten.

Maddie; Mooi dat de partnerles leuk was! Wij hebben hem a.s. maandag, ben benieuwd.
Vriendin van mij is ook zwanger, heeft de partnerles ook al gehad. Haar vriend vondt er niks aan
en bleken alleen maar ontspanningsoefeningen te zijn, ze baalde er goed van.
Maar overal is het verschillend natuurlijk. Fijn dat het afscheid is meegevallen, al zal je ze
wel gaan missen. Was de lunch leuk/gezellig?
Geniet lekker van je verlof!!

All; Hier gaat het goed, laatste loodjes onderhand. Maandag op dinsdag nacht wel flinke voor weeen gehad om de 5 minuten. Gisteren had ik controle bij de VK en ze heeft me gelijk doorgestuurd naar het zkh voor een CTG omdat ik de laatste dagen wat minder leven voel. Gelukkig was alles goed. Rommelt lekker aan allemaal, ben heeeeel benieuwd wanneer het komt. Vandaag alweer 37 weken zwanger dus als alles goed verloopt mag ik lekker thuis bevallen. Vanavond weer naar de "pufclub" altijd wel gezellig! Vanmorgen in huis druk geweest dus nu even lekker de tijd voor mezelf, merk wel dat ik dat echt nodig heb steeds.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 24 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum