Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP za 23 jun 2012 - 22:08

Spannend Wennes!
Kan me voorstellen dat je na zo'n nacht gesloopt bent.
Hier ook een slechte nacht gehad, veel hardebuiken en constant gespannen en daardoor pijnlijk. Ben om half 6 maar gaan douchen...
Nu nog steeds om de 5 min. Harde buiken, meeste zijn ook wel pijnlijk, maar alleen onderin. Voel me af en toe ook dizzy... Maar eens kijken hoe ik me vanmiddag voel, hebben weer een bbq. Heb er alleen op het momentt niet zo'n zin in...

Zal later even op de rest reageren, ben gaan liggen en dat typt helemaal niet fijn!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 23 jun 2012 - 22:49

@ Wennes, spannend hoor!!

@ Pip, wat naar dat je zo'n last hebt zeg!! hug

@ all, vandaag gaan we weer wat in het kamertje doen!! smile
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 24 jun 2012 - 0:31

Maddie, wat een leuke verassing. Zag op fb dat je aardig verwend bent! Succes met de babykamer vandaag!

Wennes, Nu wordt het spannend!

Pip, Wat vevelend dat je je zo voelt. Hopelijk wordt het minder als je even gelegen hebt.


Wij hebben net de keuken behangen. Nu lekker met de beentjes omhoog filmpje kijken Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 561177
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP zo 24 jun 2012 - 3:18

voel me gelukkig wat beter, heb de hele dag niks gedaan!
Nu onderweg naar de bbq, alleen beetje jammer van het weer...

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 24 jun 2012 - 4:08

Pip, is je buik al rustiger? Veel plezier op de bbq.

Jezzie, zo actief hoor om de keuken te behangen, is het mooi geworden?

Maddie, wat hebben jullie nog op de babykamer gedaan?


Ik was vanmiddag zo moe! Ik heb B op bed gelegd en ben zelf ook gaan liggen. Volgens mij viel ik nog eerder in slaap dan hij.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 24 jun 2012 - 4:41

@ Jezzie Wat lekker, zo'n rustige zondagmiddag!!
@ Pip, veel plezier bij de bbq
@ Wennes, We hebben nu de meubeltjes in elkaar en mijn vriend hangt de laatste dingen op. En dan kan ik daarna de boel gaan inrichten en aankleden!! Heb er helemaal zin in!!
Zelf heb ik de wieg in elkaar gezet. Was gelukkig een fluitje van een cent.

MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 8:36

Sorry meiden, ik verwaarloos jullie een beetje Embarassed
Dinsdag middag begint mijn verlof eindelijk, ga dan even alles bijlezen en zal dan ook reageren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP zo 24 jun 2012 - 9:48

Sorry, zal morgen verder reageren op iedereen...
Hier nog steeds om de 5 a 10 minuten harde buiken, ook net in bad.
Als het vannacht nog zo is, dan toch morgen de vk maar eens bellen.

Zal vast niks zijn, maar ik had vorige week ook een blaasontsteking en afgelopen dinsdag waren nog niet alle bacterieen eruit.
Is ook op kweek gezet en dat wouden ze eerst afwachten voor ik weer medicijnen zou krijgen.
Of het zet straks zomaar ineens door Wink

Kan ook maar zo helemaal niks zijn, bij de eerste had ik ook vroeg en heftige voorweeen, maar dat was meer als ik ging slapen en geen 24 uur lang.

Nu mijn bed maar eens in, truste!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie zo 24 jun 2012 - 9:49

Morgen weer naar de verloskundige. We gaan dan ook de bevalling bespreken. Ik zit al een paar dagen te bedenken wat ik daar zelf over wil aangeven of bespreken. Maar ik heb geen idee. Net nog met m'n man over gehad maar die weet zo ook niet iets.

Jullie nog ideeën? Of wat hebben jullie aangegeven of wil je aangeven??
Heb de hele tijd het idee dat ik dingen vergeet, ook wat betreft klaar maken van alle spullen..
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie zo 24 jun 2012 - 9:51

Pip; spannend hoor!! Straks kun je helemaal niet meer deze kant op komen Wink ik zal nog even kijken wanneer ik kan.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 24 jun 2012 - 20:59

Maddie, leuk dat het kamertje nu bijna klaar is. We willen wel een foto zien hoor.

Bebbel, heerlijk dat je bijna verlof hebt.

Pip, hoe gaat het met je? Is je buik al rustig geworden? Anders toch maar even de vk bellen hoor!

Moepie, Succes bij de vk. Ik heb zelf opgeschreven dat ik zelf de kleine aan wil pakken, de navelstreng uit laten kloppen en mijn man doorknippen. Niet teveel mensen in de ruimte. Als kan en mag de baby direct op mijn buik/borst hebben en even genieten. Mocht er iets gebeuren dat mijn man altijd bij de kleine blijft. Geen pijnbestrijding. Goede begeleiding bij de bv en binnen een uur aanleggen of binnen 6 uur kolven.


Vandaag 35 weken Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 281626781 Ben echt blij!
Ben benieuwd wanneer de kleine wil gaan komen nu ik geen weeenremmers meer neem, het gaat steeds spannender worden.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP zo 24 jun 2012 - 21:03

Voorweeen om de 4 tot7 minuten zijn om 5 uur gestopt, nu nog wel dizzy, maar dat kan ook best door het slaap tekort komen. Harde buiken heb ik nu af en toe.
Nu ff een boekje lezen met een kop thee en dan wat slaap proberen in te halen!


PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes ma 25 jun 2012 - 0:10

Jeetje pip, die kleine gaat het al wel spannend maken! Hopelijk is het nu geen stilte voor de storm.
Heb je de vk wel gebeld om het te melden of niet?

Hier is mijn buik lekker rustig. Ik heb wel harde buiken, maar voel ze nauwelijks.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie ma 25 jun 2012 - 0:21

Vanmorgen weer bij de verloskundige geweest. Alles goed!! Mijn bloeddruk is elke keer prima. Tja en dat vocht, zij kon er ooknweinig van zeggen.
Op de groeiecho zag alles er ook prima uit, mooi gemiddeld kindje wat met de bevalling op zon 3600 gram wordt geschat. Was bij onze dichter ook zo, die was uiteindelijk iets minder zwaar.
De bevalling besproken, we gaan het gewoon thuis proberen. Vind het weer onwijs spanne d maar ze heeft me wel gerust gesteld.
Kindje ligt bijna helemaal ingedaald nu en was gedraaid, beentjes nu rechts ipv links, dat had ik zelf gisteren al opgemerkt.
Eigenlijk moest ik over 2 weken terug komen maar omdat ik me niet zo goed voel en met al dat vocht enzo mag ik vanaf nu wekelijks als ik dat fijn vond. En dat vind ik,dus volgende week weer heen!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes ma 25 jun 2012 - 0:35

Moepie, wat fijn dat alles goed is! En lekker thuis bevallen is ook fijn, tenminste dat vond ik wel.
Netjes hoor dat ze je goed in de gaten houden en je nu iedere week mag komen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 25 jun 2012 - 0:38

Maddie, wat fijn dat de babykamer nu bijna af is en je kan gaan inrichten!

Wennes, 35 weken! Wat goed zeg!

Pip, wat vervelend die voorweeën. Hoe voel je je nu?

Moepie, fijn dat alles goed was bij de vk! En dat zal vast een fijn gevoel zijn, dat je nu iedere week mag komen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje ma 25 jun 2012 - 0:52

@moepie: fijn dat alles goed is met de kleine! En 3600 gram is mooi! Niet te zwaar en niet te licht...

@pip: bij jou wordt het nu echt spannend! Had je al overlegd met de verloskundige?

@wennes: Ik ben ook benieuwd wanneer jullie kleintje komt nu je geen weeenremmers meer gebruikt! Merk je verschil zelf aan je lijf nu je bent gestopt?

Hier alles redelijk rustig... Gister naar een verjaardag geweest en 's avonds dan weer licht bloedverlies.. maar dat komt ervan als ik te druk doe ( al zat ik daar alleen maar stil op de bank..). Nu is dat weer over en gaat het gewoon wel weer. Ik heb sommige dagen echt het idee dat ik 40 weken ga halen, maar op sommige momenten ook weer helemaal niet.

Gister is bij een vriend van mijn man een zoontje geboren.. .als ik die foto's zie kan ik me er echt maar heel weinig bij voorstellen dat we dalijk weer zo'n ukkie zullen hebben.

Ik heb van de week een bespreking gehad over het geboorteplan. Ook te horen gekregen dat je normaal een uur weeen moet hebben voor je het ziekenhuis mag bellen, dat geldt niet voor mij... Ik moet bij wee nr 1 direct bellen en zsm komen.
Het komt nu allemaal wel dichtbij hoor! Ik heb volgende week weer een echo om te kijken hoe alles inwendig er nu bij staat qua lengte bmh enzo.

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 25 jun 2012 - 1:14

Roodkapje, ik kan mee ook nog niet zo goed voorstellen dat ik straks ook zo'n klein babytje heb. Was laatst op kraamvisite bij een collega. Wat is zo'n baby dan klein!
Goed dat je je geboorteplan hebt besproken en dat je al zo snel moet bellen. Komt idd allemaal dichtbij nu!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP ma 25 jun 2012 - 3:39

Wennes: Jaa, gefeliciteerd, 35 weken smile
Heb je je schoonmoeder nog gesproken vanmorgen?

Moepie: Nou idd, moet niet ineens zo achteruit gaan met me! Of al bevallen natuurlijk smile
Bij mij schatten ze hetzelfde gewicht bij de geboorte! Fijn dat je gewoon thuis mag bevallen, lijkt mij ook wel lekker, maar helaas! Wel lekker dat je nu wekelijks langs mag komen, vind het elke keer wel fijn om te horen dat alles nog goed is met het kindje!

Roodkapje: Ben benieuwd hoe het er volgende week voorstaat. Ik had eerst ook het gevoel dat ik wel eerder zou bevallen dan 40 weken, maar nu niet echt meer.. Het kan nog Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 561177

Toch de vk nog even gebeld voor de zekerheid, zie af en toe nog steeds sterretjes en zo nu en dan een opvlieger.
Zag de bui al hangen dat ik vannacht weer continu voorweeen zou hebben.

Moet morgenvroeg weer controleren op blaasontsteking (krijg als het goed is morgen ook de uitslag van de kweek van vorige week).
En de afspraak van donderdag is verzet naar morgen. Moest vanavond ook 2 paracetamol innemen voor het slapen, misschien dat ik dan beter zou slapen.
Duizelingen konden ook wel komen van het slaaptekort.

Zo maar eens wat aardappels schillen, mijn man gaat onze dochter ophalen.
Hoef ik niet de auto in en uit, mijn bekken/heupen zijn op het moment ook weer bagger....
Weet `s nachts niet meer hoe ik moet liggen:(
Volgens mij is het tijd dat dat kleine mannetje van ons zich laat zien!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes ma 25 jun 2012 - 4:02

Roodkapje, zonder weeenremmers gaat het super goed eigenlijk! Ik heb weinig harde buiken en op dit moment denk ik dat ik de 40 weken nog wel zou kunnen halen betreft gevoel. Maar dat kan binnen een uur weer omgeslagen zijn.
hoever ben jij nu? Het gaat idd dichterbij komen he! Ik vind het ook spannend hoor.
Kijken ze volgende week met een inwendige echo of niet? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het bij mij ervoor staat, maar daar kijken ze niet meer naar.

pip, Goed dat je de vk even gebeld hebt. Hopelijk helpt de pcm en heb je een rustige nacht.
Ik ben benieuwd hoe de kweek is.
ik had mijn schoonmoeder van het weekend over de telefoon gesproken en toen kwam het ter sprake, maar ze luisterde niet eens! Ik heb nu mijn man de opdracht gegeven dat hij het moet gaan zeggen. Waarschijnlijk zal ze toch niet luisteren, want dat doet ze nooit met dingen die ze voor zich moet houden. *zucht*


Ik moet morgen op controle bij de gyn. Ik krijg een groeiecho en de uitslag van de urine kweek. Ik ben benieuwd hoe het zal zijn.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 25 jun 2012 - 5:29

@ pip, wat spannend allemaal zeg!! Wel balen die pijn in je bekken zeg!! Hopelijk laat de baby zich snel zien en kan jij er lekker van gaan genieten.

@ Moepie, Ja volgens mij blijft het vasthouden van vocht gewoon een lastig probleem. Wel fijn dat je volgende week weer naar de vk kan. Het is belangrijk dat jij je prettig voelt. Heb je de bevalling nog besproken verder? Wat heb je dan allemaal besproken.

@ Wennes, wat lekker dat het nu rustig is in je buik!! Hopelijk blijft het nog effies zo!! T.z.t. zal ik wel een foto gaan plaatsen. Maar nu moet er nog effies wat gebeuren!!

@ Roodkapje, spannend dus wanneer de kleine zal komen! Het komt zeker dichtbij.

@ Jezzie, wat leuk dat je op kraamvisite bent geweest. ik vind dat ook raar om te beseffen dat er straks zo'n kleine is! smile

MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 28 jun 2012 - 4:45

Zo... dan staan we alweer op de derde pagina!! Hoe is het bij jullie allemaal?

Hier gaat alles goed. Het zijn wel vermoeiende dagen nu. Maar nog drie weekjes en dan heb ik lekker verlof. In de avonden houd ik het wat rustig.
Gisteren weer naar de verloskundige geweest. niet die vervelende maar een andere. zij was heel erg lief en leuk. Dus dat was wel fijn.

Verder niet veel bijzonders te melden eigenlijk!! smile
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 28 jun 2012 - 8:45

Maddie, fijn dat je nu een aardige vk had.

Ik moet nog 2 weken werken, dan heb ik ook verlof. Ben er ook wel aan toe nu.
Vooral als het zo benauwd is als vandaag.
Ik zat er echt even doorheen vanavond, gewerkt en werd aan het eind van de middag gebeld, dat de woningbouw verreniging morgen de coniferen in de tuin komt weghalen. Maar we hebben nog allemaal grofvuil liggen, wat nog in de aanhanger moest en mijn vriend is tot 23.00 aan het werk...dus heb net bijna alles er alleen in moeten doen. De zware dingen heb ik laten liggen, moet mijn vriend vanacht of morgenochtend vroeg maar doen!
Ga zo even douchen en dan naar bed.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 28 jun 2012 - 22:15

Wat fijn dat je nog maar twee weken hoeft!! ik moet als het goed is nog drie weekjes. Dan ben ik 36 weken!!

Wat een gedoe zeg... met dat grofvuil!! Slechte timing!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 3:43

@ Jezzie; Wat vervelend zeg dat je zo op het laatste moment al dat vuil moest opruimen
en dat je vriend laat was en niet kon helpen. Kijk je wel uit idd met die zware dingen tillen.
Lekker dat je nog maar 2 weekjes hoeft te werken! Lekker genieten daarna.
Die benauwdheid van het weer heb ik ook wel last van je, bah. Maarja, doen gewoon lekker rustig aan.

@ Maddie; Ook lekker dat jouw verlof in de buurt komt! Deed het zelf ook wat rustiger aan
na het werk s`avonds voor mijn verlof. Was anders ook niet echt wat waard meer.
Fijn dat je de andere verloskunidge had nu. Had je die andere nog wel aangesproken toen of laat je
het er bij?

@ Wennes; Fijn dat het tot nu toe goed gaat zonder de weeenremmers, zal wel fijn gevoel zijn ook.
Hoe was de controle bij de gyn?

@ Pip; Hoe gaat het nu? En hoe was de uitslag van de kweek? Heb er ook wel last van dat ik
s`nachts geen houding meer weet in bed. Dan ga ik er maar weer eventjes uit en zo blijven we
aan de gang. Nog paar weekjes, dan kan ik als vanouds weer op mijn buik liggen Wink Zal het
slapen denk een stuk makkelijker maken.

@ Moepie; Jouw verhaaltje had mijn verhaaltje kunnen zijn qua controles Wink Elke keer bloeddruk prima
kindje groeit volgends gemiddelde ook en schatting is dan 3300 gram bij de bevalling.
Ook ik heb ervoor gekozen om te proberen thuis te bevallen, lijkt me wel lekker in mijn eigen omgeving
en dingen om me heen.

@ Roodkapje; Jeetje meis, lijkt me heel zwaar wat je allemaal meemaakt. En dan nu ook al bevallen, Gefeliciteerd!
Wel heftig allemaal! Hoe gaat het met je? Sterkte de komende tijd en hopen dat je kleine meis sterk is!

@ All; Ja hier ben ik eindelijk weer een keer. Afgelopen dinsdag was laatste werkdag en is eindelijk verlof begonnen (Eindelijk van dat rot werk verlost) Niemand heeft verder daar ook wat gezegd ofzo, beetje jammer.
Laatste dagen beetje druk geweest waardoor ik nog geen tijd had gehad om uitgebreid te reageren.
A.s. maandag weer op controle. S`avonds een voorlichtingsavond wat georganiseerd wordt vanuit de verloskundigen praktijk, ben benieuwd.
Verder gaat het zijn gangetjes, ben erg moe door het slechte slapen. Harde buiken komen steeds meer en vindt het allemaal wat zwaarder worden, maar dat is logisch eigenlijk denk ik dan.
Nog maar paar weekjes.. Tijd gaat zo verschrikkelijk snel vindt ik. Mag nog wel gaan opschieten met alles wassen e.d. Wink
Afgelopen week ook intake gehad van kraamzorg, was allemaal prima in orde.
Bedverhogers zijn inmiddels ook bezorgd dus we komen steeds dichterbij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum