Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP ma 30 apr 2012 - 19:25

Jaa wat fijn Wennes en er gaan nog vele weken volgen!

All: ik zal vanmiddag weer eens op iedereen reageren, ben een beetje druk geweest en ik kijk steeds op de tablet en dat typt niet bepaald fijn...
Nu eerst maar eens mijn bed uit en douchen!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 3 mei 2012 - 5:34

Hoi meiden,

Hoe is het bij jullie? Hier gaat alles een beetje z'n gangetje. Ben aan het genieten van mijn laatste daagjes vakantie en morgen komt de kinderkamer en kinderwagen, erg leuk dus!!
De namen zijn we nog geen steek verder mee. Moet het dan echt aan mijn vriend gaan vragen en pushen en daar heb ik nu ook nog geen zin in. Al zal het binnenkort wel moeten :P
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 3 mei 2012 - 7:18

Maddie: Leuk morgen de spulletjes! Is het kamertje verder klaar?

Ik heb net foto`s gemaakt van het kamertje zoals hij nu is en die wil ik natuurlijk even delen Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 561177

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 DSC_8826 Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 DSC_8832 Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 DSC_8834

Verder gaat het hier zijn gangetje, ben wel erg moe in de middag, maar het is vol te houden.
Rug gaat ook redelijk, als ik maar optijd stop. Alleen mijn bekken voelen `s nachts niet bepaald fijn.

Gisteren alweer 30 weken, nog maar 3 weken werken!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE do 3 mei 2012 - 7:33

Het kamertje is verder nog helemaal niet af! We moeten nog behang en laminaat uitkiezen en dan kan het klussen gaan beginnen.

Wat een lief kamertje zeg! En wat heerlijk dat je al bijna verlof hebt. Ik heb nog 11 weken te gaan als alles goed blijft gaan!!
Wel jammer dat je zo snel moe bent. maar wat je zegt, op tijd rust nemen kan wel helpen!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 3 mei 2012 - 7:37

Ziet er heel mooi uit pip!

@wennes, wat fijn dat je nu al 27 weken bent!

Hier niet zo veel te melden! Alles gaat wel goed. Ga de baby steeds meer voelen!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes do 3 mei 2012 - 22:07

Pip, wauw wat een mooi kamertje!

Jezzie, fijn dat je de kleine nu meer voelt bewegen.

Maddie, weet je al wel wat voor behang en laminaat je wil? Als dat gedaan is kun je de meubeltjes in elkaar gaan zetten.


Hier gaat het redelijk goed. De ene dag voel ik me best goed en heb ik weinig harde buiken, de andere dag helaas toch veel harde buiken. Ik voel dat de kleine steeds hoger komt te liggen, zit je maag zo in de verdrukking, blehhh.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje do 3 mei 2012 - 22:12

@pip: wat een mooi kamertje! hoe heb je die lamp nou uiteindelijk gemaakt?

@maddie: wanneer gaan jullie opzoek naar lamminaat/behang voor de babykamer? Ik zou geloof ik stress krijgen hahaha.. Ik wil alles voor 30 weken af omdat er een risico is dat ik eerder ga bevallen... Of dat gaat lukken??

Qua namen.... hier werkt het net zo hoor... Ik heb nu nog 3 combinaties met namen over.. Ik heb mijn man van de week een email gestuurd vanaf mijn werk met deze combinaties of hij er over na zou denken, ik had 3 nachtdiensten en zag hem amper. Gister weer een avond samen en ik vroeg of hij er over had gedacht.... maar nee.... dat was hij "vergeten".

Hier vandaag 24 weken! Ondanks de baby nog maar fijn binnen moet blijven en lekker moet groeien ben ik blij met deze grens.. Mocht er iets gebeuren doen ze iig moeite.

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 4 mei 2012 - 3:33

@ Wennes, wij gaan vanmiddag nog even bij de laatste winkel kijken en anders hakken we de knoop door. Laminaat moeten we nog even voor gaan kijken. Maar het is maar een klein kamertje, dus kan misschien ook nog wel op voorraad zijn.

@ roodkapje, wij gaan er ook snel achteraan. Vandaag gaan we de knoop door hakken en dan evt morgen bestellen.
Wel herkenbaar dus dat gezoek naar een naam. Mijn vriend heeft gister weer een beetje gekeken. Maar hij heeft dan echt vijf namen op een papiertje en die vind ik dan op zich wel mooi, maar zou mijn kind niet zo noemen :-S... Erg lastig. Hopen dat hij mijn namen die ik gekozen heb wel mooi vind.

De spullen zijn binnen. Morgen in ieder geval de wagen even uitpakken ook!! Ben erg nieuwsgierig hoe het er allemaal uit ziet en wil ook even kijken of het echt compleet is.
Verder niet veel bijzonders te melden. Druk in de weer, dus vanavond maar een beetje rustig aan doen!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 4 mei 2012 - 5:11

Wat vervelend dat jullie allemaal zo veel moeite hebben met het bedenken van een naam!

@Roodkapje, fijn ja die 24 weken. Ik vind het ook wel een fijn idee dat ik nu 24 weken ben!

@Wennes, fijn dat het redelijk goed gaat. Kan me voorstellen dat het niet fijn is als de baby zo tegen je maag duwt.

@Maddie, Leuk dat jullie de spullen binnen hebben! Wij kunnen onze wagen eind mei ophalen.

@All, de eerste week van juni gaan wij nog een weekje weg samen. De laatste keer met z'n 2en!
Eigenlijk wil ik voor die tijd wel dat de babykamer dan af is. Dan kan ik met een rustig gevoel op vakantie!
Maar ik denk dat dat wel moet gaan lukken. Het kozijn moet nog afgemaakt worden en de vloer moet er in en de plinten.
Dan moet er nog een verduisterend gordijn voor het raam, maar het is zo'n heel groot velux dakraam, en gordijnen daarvoor vind ik wel heel duur! Dus moet nog even bedenken wat ik daar precies mee wil.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 4 mei 2012 - 8:25

Roodkapje: Met dubbelzijdige plakfolie (aslan), eerst de 2 stofjes aan elkaar genaaid, toen op de folie en de folie op de lampenkap. Was alleen even lastig met de randjes omvouwen, die bleven niet plakken. Maar een beetje secondenlijm doet wonderen!
Moet eerlijk zeggen, blokjesstof plakken is me wel wat tegengevallen.... Maar met naaien is het juist weer perfect, haha.

Ik ga maar eens strijken, gelukkig is het niet heel veel, maar wel 16 hydrofiele luiers :shock:
Vandaag redelijk gewassen, dus dit maar vast wegstrijken voor de berg weer groter wordt!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 4 mei 2012 - 21:18

Roodkapje, Fijn dat je de 24weken grens behaald hebt! Ik weet hoe je je voelt, want nu kunnen ze iets (en gelukkig kwam ik pas met 24 weken in het ziekenhuis te liggen) Hopelijk doe jij dit niet na en blijft de kleine voorlopig nog lekker zitten.

Maddie, heb je de wagen al uitgepakt?

Jezzie, lekker dat jullie samen nog een weekendje weg gaan. Waar ga je naartoe?

Pip, strijk jij alle hydrofiele luiers?


Vorig weekend heeft mijn man een blauwe band op de muur van de babykamer geschilderd. De kamer is al sinds we hier wonen heel licht dus het was wel even wennen, maar het is erg fris en leuk. Nu wil ik op de andere muur, waar de wieg/ledikant tegen komt te staan een leuke boom. Ik ben aan het zoeken geweest, maar ik kan gewoon niet kiezen. Het gaat om deze:

Dit is een sticker, alleen denk ik dat ik de groene blaadjes niet zo leuk vind en daar blauwe voor wil, dat kan:
http://klein-fijn.nl/ruitenboom-aqua-compleet-formaten-p-3460.html?fetchmoment=cght0f27tl96vbeaqpe030lac7&source=webgains

Dit is ook een sticker, en dan het liefst met blauwe of grijze blaadjes. Er komen dan ook van die kleine vogeltjes bij zoals je ziet op het derde plaatje:
http://klein-fijn.nl/muursticker-uilenboom-blauwe-ruit-p-1644.html

Of ik zit te twijfelen tussen de houten boom van de karwei. Deze moet ik dan nog wel in een kleurtje lakken:
http://www.google.nl/imgres?q=karwei+boom&hl=nl&sa=X&biw=1422&bih=739&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=Q2nJoEnQz2cNfM:&imgrefurl=http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi%3Fa%3Dd%26d%3D819760&docid=KSds0ujgPl-SSM&imgurl=http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/819/819760.gif&w=450&h=693&ei=rt6kT5GrCIGu0QWY8fD4Aw&zoom=1&iact=hc&vpx=574&vpy=109&dur=318&hovh=279&hovw=181&tx=78&ty=131&sig=106377760523377317993&page=1&tbnh=138&tbnw=90&start=0&ndsp=29&ved=1t:429,r:3,s:0,i:77

Help, ik weet het niet! Wat vinden jullie?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 4 mei 2012 - 21:27

@Wennes, wij gaan een weekje naar luxemburg met de caravan. Ben er wel echt even aan toe!
Ik vind die 2e boom mooi en maar die van de karwei vind ik ook heel erg leuk! Is natuurlijk wel meer werk. Maar dan kan je hem wel zo maken als je het zelf mooi vindt!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP za 5 mei 2012 - 1:12

Wennes: ik zou de Gamma/karwei boom kiezen.
Normaal niet hoor, maar het staat zo netjes nu in de commode, haha.
Heb nu de nieuwe hydr.luiers gewassen en doe straks de oude van F een keer.


Laatst aangepast door PiP op wo 9 mei 2012 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 5 mei 2012 - 3:52

@ Wennes, ja .. heb de wagen uitgepakt. hij is heel mooi, maar bijna niet in te klappen :-S Heb al naar baby dump gemaild, maar we moeten dus langs komen. Helaas, dus morgen daar maar weer voor weg.
Leuk dat je die bomen stickers. Vind ze alledrie eigenlijk wel mooi.

@ Jezzie, wat lekker dat je nog even een weekje weg gaat. Dat zit hier even niet meer in helaas.

@ all, hier nogal een rotdag gehad. Onze kat schoot onder onze eigen busje, dus mijn vriend reed er helaas overheen. Gelukkig alleen wat met de staart en de hoektand. De staart is verlamd en er kan weer gevoel in terug komen, maar waarschijnlijk niet. Zo niet moeten we kijken of ie er last van heeft en dan amputeren.

En behang uitzoeken blijft moeilijk. Nu hebben we ook de meubels en dan moeten we het daar naast leggen. Het moet of echt wit zijn of echt afwijken. Creme of zoiets is geen gezicht :-S Nou ja.. laat het allemaal maar even bezinken na die stress van vanmiddag!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 6 mei 2012 - 4:42

@Maddie, wat naar van jullie kat! Ben je al weer een beetje bijgekomen van de schrik?
Is het nog gelukt met de kinderwagen vandaag? Wat voor kinderwagen hebben jullie?

@all, ik heb vandaag echt helemaal niks gedaan, behalve 2 wassen gedraaid. Heb helemaal nergens energie voor...morgen ben ik ook nog vrij, hopelijk heb ik dan wat meer energie, want er moet wel vanalles gebeuren!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE zo 6 mei 2012 - 8:20

@ jezzie, de mutsy transit. Baby dump heeft gelijk een nieuw onderstel besteld. Natuurlijk hebben we ook verder rond geneusd in de zaak en alvast weer een heleboel spulletjes gehaald Very Happy
Met onze kat gaat het redelijk. Ze loopt en springt wel wat moeilijk. Maar het blijft afwachtend.

Bij babydump zagen we ook behang hangen van lief, met die vogeltjes, die vonden we wel leuk, dus grote kans dat hem wordt. Alleen nog even een kleurtje uitzoeken voor op de andere wanden, want anders wordt het wel erg druk.

Ik heb trouwens ook af en toe echt ergens geen puf meer voor hoor!! Hoort er helemaal bij denk ik!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 6 mei 2012 - 21:10

Jezzie, leuk hoor een weekje naar Luxemburg, hopelijk hebben jullie een beetje weer.

Pip, o ik dacht al, jij houdt van strijken hahaha.

Maddie, hoe gaat het met jullie kat? Jeetje dat is wel schrikken zeg! Hopelijk komt het gevoel in de staart nog terug.
Is bij jullie de babydump open op maandag? Hier is hij volgens mij altijd dicht. Hopelijk kunnen ze het probleem oplossen. Ik moet zeggen dat wij al met verschillende dingen terug gegaan zijn en ze het allemaal netjes opgelost hebben.
O, lees net dat jullie een nieuw onderstel krijgen. Hopelijk is deze wel goed.
Fijn dat het met de kat ietsjes beter gaat. Hopelijk knapt hij snel op.


cheers Vandaag 28 weken! Weer een mijlpaal gehaald!
Vannacht een pittige nacht gehad, B wilde gisteravond niet slapen en vannacht werd hij wakker en heeft weer 1 1/2 uur gespookt. Dit is echt heel vervelend.
Volgens mij begin ik al nesteldrang te krijgen, ahhh! Ik wil alles opgeruimd en schoon hebben. Dat is natuurlijk extra frustrerend omdat ik het zelf niet kan.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Lejow zo 6 mei 2012 - 23:48

Super goed Wennes, dat je al 28 weken bent! Ik zeg: Het komt gewoon goed en je loopt door tot 36 weken!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie zo 6 mei 2012 - 23:56

Wennes; Ja 28 weken!! Super fijn meid!!

all; sorry meiden dat ik zo weinig reageer. Ik lees wel steeds alles bij, maar heb niet echt de puf om te reageren. Ik voel me de ene dag beter dan de andere. Eigenlijk wil ik niet klagen/zeuren, ben zo ontzettend blij dat ik zwanger ben, dit wou ik zó graag dus vind van mezelf dat ik nu niet mag zeuren.

Maar doe het hier toch even...
De laatste dagen weer veel last van m'n bekken, lopen gaat vandaag ook moeilijk daardoor. Moet ik vanmiddag ook nog extra werken.. gelukkig maar 3 uurtjes maar zo op het einde van de dag vind ik niks. Liever s'ochtends even werken en dan de rest van de dag niks meer. Maar ja.. even invallen voor een collega, dat doe ik graag voor haar. Ben dan wel woensdagmiddag vrij, dus dat is weer lekker.
volgende week maandag hebben we de groeiecho, ben onwijs benieuwd! Mijn buik is echt al groot, mensen zeiden het al steeds maar ik vind het nu toch zelf ook wel hoor. Komt al aardig in de buurt van mijn buik op het laatst bij onze eerste.
Helaas hou ik nu toch ook weer vocht vast, bij mijn eerste zwangerschap kon ik vanaf 29 weken geen schoenen meer aan, maar toen was het ook al heel warm weer steeds. Omdat het mooie weer er nu nog niet echt is had ik wel verwacht dat het vocht vasthouden ook nog even zou uitblijven, maar blijkbaar maakt het niks uit. Mijn ringen gisternacht afgedaan en ik krijg ze niet meer om, tijdens de eerste zwangerschap had ik ook last van carpaal tunnensyndroom, heel veel slaap in mijn vingers (vooral s'nachts) en later werd het ook pijnlijker. Helaas, is dit nu ook al weer het geval...
Maar we hobbelen rustig verder smile
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes ma 7 mei 2012 - 0:52

Lejow, we gaan eerst voor de 32 weken zodat ik hier in het ziekenhuis mag bevallen. Daarna richting de 37 zodat ik thuis mag bevallen.

Moepie, meid een dikke (K) voor jou. Het is allemaal niet makkelijk als je al een kindje rond hebt lopen.
Dat van je grote buik herken ik wel hoor. De mijne is ook een stuk groter dan bij B met dit termijn. Ik zal er waarschijnlijk niet streeploos vanaf komen, want vraag me af hoe groot hij nog kan worden.
Ik hoop dat je niet teveel last meer gaat krijgen van je bekken. En als het niet meer gaat op je werk, moet je dat wel aangeven hoor. Denk ook goed aan jezelf!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 7 mei 2012 - 1:08

@Wennes, wat fijn dat je nu al 28 weken bent!! Kan me voorstellen dat dat lastig is, nesteldrang en niks kunnen doen. Dat gaat niet samen!

@Maddie, netjes dat jullie een nieuw onderstel krijgen! Ik kan ook niet meer een babywinkel in lopen zonder wat mee te nemen hoor! Vorige week ging ik naar prenatal voor kleren voor mezelf. Kwam thuis met babykleren en niks voor mezelfZomer 2012 mama's! - Pagina 12 253468018

@Moepie, wat vervelend dat je je zo slecht voelt! Daar mag je best over klagen, want het is niet fijn als je je zo voelt. Je wilt er van kunnen genieten! Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 699888

@All, ik heb zaterdag wat zomerse positiekleding gekocht bij H&M. driekwartbroeken en 2 t-shirtjes! Dus wat mij betreft mag het nu wel wat warmer worden buiten!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 7 mei 2012 - 4:25

Met de kat gaat het al een stukje beter. De staart hangt wel nog steeds slap, maar is sowieso de vraag of het gevoel terug komt. Ze heeft wel pijn en dat grijpt me erg aan! Hopen dat dat snel minder wordt.

@ Moepie, balen dat je zo'n last hebt van je bekken Natuurlijk ben je blij dat je zwanger bent, maar het blijft rot.

@ Wennes, alweer 28 weken, wat fijn. Goed dat je naar die mijlpalen toe leeft. Ik ga voor je duimen dat je gewoon lekker die 37 weken haalt!

@ Jezzie, ja.. het is zo leuk om dingen voor de kleine te kopen!! Maar jezelf moet je ook niet vergeten natuurlijk!!

Ik heb de laatste paar nachten weer veel dromen gehad. En ook nachtmerries over de kat. Hebben jullie ook veel dromen?
Vanavond mijn eerste les zwangerschapsyoga. Wel spannend hoor!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie di 8 mei 2012 - 1:07

Maddie, hoe was de zwangerschapsyoga?
Dat dromen herken ik wel. Ik droom ook steeds de raarste dingen de laatste tijd. Heb ook al 2 keer gedroomd dat ik lag te bevallen!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 8 mei 2012 - 1:36

Even kort, moet zo echt even plat.
Maar ook ik ben vannacht bevallen in mijn droom, haha.
En het sloeg weer eens helemaal nergens op.
Was wel een voorbeeldig kind en de bv ging perfect Laughing

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie di 8 mei 2012 - 3:27

Haha pip, hopelijk is het in het echt ook zo.
In mijn droom ging de bevalling ook heel makkelijk! Was zo gebeurd!

Zijn jullie al bezig met geboortekaartjes? Ik heb nu 2 site's waarop ik leuke heb gemaakt...maar zou echt niet kunnen kiezen welke ik leuker vind! En misschien vind ik ze over 10 weken wel niet meer leuk! Ik vind het zo lastig. Mijn vriend denkt ook niet echt mee. Die zegt steeds 'maak maar wat en laat maar zien als het af is.'
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 12 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum