Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie wo 11 apr 2012 - 20:23

Roodkapje; ik kan je buikfoto niet zien en ben natuurlijk wel nieuwsgierig smile Mijn buik is inderdaad al aardig aan groot, had het idee dat ik stil stond maar deze week is hij volgens mij weer flink aan het groeien!! Dinsdag avond zat ik onderuitgezakt op de bank zeg maar en ik 'schrok' gewoon van m'n mega buik haha!!

Gezellig hoor dat de meiden zo graag bij elkaar slapen, zo lang het goed en leuk gaat waarom niet! Ideaal lijkt me!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje wo 11 apr 2012 - 20:28

ik zie dat de linkjes niet werken.... terwijl als ik zelf op voorbeeld druk ik alle plaatjes te zien krijg...

@Wennes... zoiets maar dan met een baan van donkerblauw ipv de hele muur?
Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Sven1kamerindonkerblauwlichtblauwenwit

Buik nogmaals voor Moepie!

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 20wkne
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie wo 11 apr 2012 - 23:17

Mooie buik roodkapje!! inderdaad al flink, maar volgens mij echt aan de voorkant of niet?
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 12 apr 2012 - 0:30

Wooh, roodkapje, wat heb jij al een buik! Daar is die van mij echt niks bij, we zijn even ver toch?
Maar dit is mijn eerste kindje, dat scheelt natuurlijk!

Moepie, jij hebt ook al een aardige buik, mooi!
Ik weer ook niet zo goed wat voor bh ik moet hebben. Zonder beugel vind ik niet zo mooi. Maar met beugel zit niet lekker! Had altijd al grote maat, maar nu dus nog groter!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes do 12 apr 2012 - 1:59

Hier ook een buikfoto van mij met 24 weken:

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Fotoverkleind Uploaded with ImageShack.us

Oepsie, beetje groot.
k heb geen idee hoe ik hem kleiner moet maken


Laatst aangepast door Wennes op do 12 apr 2012 - 7:29; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : .)
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes do 12 apr 2012 - 2:05

Roodkapje, Mooie buik hoor! En gewoon 3x streeploos wauwie. Hopelijk blijft de vierde keer je ook bespaard.
Donkerblauw is ook leuk! Maar dat aqua ook. Ahhhh ik kan niet kiezen!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje do 12 apr 2012 - 3:01

@wennes: als je echt iets anders wil zou ik voor het donkerblauwe gaan... anders heb je toch snel een "kopiekamer" denk ik..
Zijn ook genoeg leuke accesoires in te vinden zag ik al smile

Ik kan je buik niet zien, de foto is te groot en daardoor staat je buik er niet op Wink. Je kan hem openen in Paint, daar verkleinen naar 15% en dan opslaan als "fotonaam - verkleind bijv.." .

@Jezzie: Ja we zijn exact even ver, maar ik vind jouw buik groot hoor voor een 1e! Bij de 3e was ik ook snel dik, maar dan rondom! ( en toch een zoon Wink ).



Laatst aangepast door Roodkapje op vr 13 apr 2012 - 7:55; in totaal 1 keer bewerkt
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie do 12 apr 2012 - 5:10

Wennes; wat een mooie buik! (ik kan hem zien als ik hem probeer te verslepen, dan verschijnt de foto even in beeld.)
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 6:44

@ roodkapje: ik had het ook al op facebook gezegd, maar poeh: je buik groeit flink door! Mijn super snelle start heeft zich nu genormaliseerd zeg maar Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 827601 nu is mijn buik bijna even groot als ie toen bij onze dochter was.

@ Wennes: als ik je foto versleep kan ik 'm zien, mooie buik, hele mooie ronde vorm! En ik hoop heel hard dat je gevoel niet klopt, lijkt me heel naar, om zo'n onrustig gevoel te hebben terwijl je ook zoveel harde buiken e.d. hebt. Had je dat bij je zoon ook? Spreek die kleine maar even goed toe hoor! Elke week dat je langer zwanger bent is weer mooi mee genomen.

@ Jezzie: je hebt ook wel voorgevormde bh's zonder beugel, misschien is dat wat voor je? Ik pas tot nu toe mijn eigen bh's nog. Zal na de zwangerschap wel veranderen, bij onze dochter ging ik van een kleine b naar een volle c.

@ Moepie: ik zei het ook al tegen Jezzie, maar misschien is een voorgevormde bh zonder beugel wat voor je? Ik vind niet-voorgevormde bh's echt verschrikkelijk, ik draag nu ook alleen maar voorgevormd met beugel.
En jij hebt ook een mooi rond buikje, komt mooi uit zo, met dat glanzende shirtje.

@ PiP: leuk om de kleuren te zien, wordt een echt jongenskamertje zo te zien! Scheelt weer dat wij pas na de geboorte met de babykamer gaan beginnen, dan kunnen wij ook geslachtsgericht bezig!

@ All: hier ging het de afgelopen dagen een stuk minder. Ik ben zo énorm vermoeid, dit herken ik totaal niet uit de eerste zwangerschap. Voel me soms ook echt beroerd van vermoeidheid, ben er zelfs van aan het overgeven. Volgende week moet ik weer naar de VK, dan vraag ik even of ze mijn hb willen checken, wie weet is dat wat aan de lage kant.

Verder heb ik sinds vandaag een nieuwe baan cheers Mijn oude stage-adres bood me afgelopen dinsdag een baan aan en vandaag was het al geregeld en ik kan volgende week maandag al beginnen. Ik heb een jaarcontract gekregen, ondanks dat ze weten dat ik zwanger ben. Ben helemaal blij, ik zat namelijk niet op m'n plek op mijn huidige baan cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes do 12 apr 2012 - 7:34

Roodkapje, bedankt voor de tip, ik heb hem gelijk verkleind.
Leuke foto van jou en je zusje.

Rejoy, balen dat je zo moe bent. Slim om te laten prikken op je hb.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! En wat fijn dat je een jaarcontract hebt gekregen. Hopelijk heb je het daar goed naar je zin.


Hier gaat het minder. Ik heb mijn zoon vanavond gewassen en op bed gelegd en daarna gelijk om de paar minuten harde buiken Sad
Ik maak me druk!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 12 apr 2012 - 9:22

@rejoy, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat fijn dat je die aangeboden kreeg terwijl je zwanger bent! Waar heb je die bh gekocht?

@wennes, wat vervelend dat het zo slecht gaat steeds. Ik kan me voorstellen dat je gauw alles klaar en in huis wilt hebben! Hopelijk blijft de baby voorlopig nog veilig in jou buik zitten!

Weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb wel een voorgevoel van wat het geslacht is. Maar ga er maar niet te veel van uit! We zien het wel als het geboren is. Heb een keer gedroomd dat we een zoontje hadden, maar ook een keer dat we een meisje hadden! Dus dat was geen voorteken, haha.
Ik ga nu slapen, ben moe van een dag oppassen en morgen de hele dag werken!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP do 12 apr 2012 - 9:24

Roodkapje: Die lamp welke je laat zien vind ik zo duur… 60,- voor een lampenkap!
Daarom koop ik zelf een basislampenkap en gooi er een stofje van Cottonbaby omheen, haha.
Heb dan wel geen plaatje erop, maar toch een beetje het idee!
Mooie buik hoor! Hopen dat je er nu weer zonder scheuren vanaf komt. Ik heb bij de eerste er flink wat aan over gehouden en die scheuren nu vrolijk verder naar boven Neutral

Moepie: Ik denk dat je geen harde buik had als ik jouw omschrijving lees. Ik heb dit ook vaak aan het einde van de dag, vanavond ook weer. Een harde buik ervaar ik heel anders en die trekt veel sneller weer weg, vaak met een paar minuten al. Dat komt ineens opzetten(je baarmoeder trekt samen), blijft even hard en trek weer weg. Aan het einde van de dag heb ik het gevoel alsof mijn buik op knappen staat. Ik probeerde het mijn man van de week te omschrijven en kwam op het volgende (niet lachen Laughing
) Als je een kruik zak vult kan je dat met weinig water doen of veel. Als je hem helemaal vult dan staat hij echt strak, doe je er wat minder in is hij soepel. Ik kan dan ook moeilijk bukken en ook amper kracht zetten vanuit mijn buik. Wat het nou wel is???
Ik zal eens kijken hoe mijn buik aanvoelt als ik dan plat op mijn rug lig. Als ik een harde buik heb en ik ga liggen, dan zie je echt op 1 plek een bult zitten. Is hij zacht dan is het verdeeld over mijn buik.
Hmm ok, mijn vage omschrijving tot zover….
Ik moet zeggen dat ik nu veel minder harder buiken als bij F heb, toen had ik er rond deze termijn meerdere per uur en ben ik oa daardoor minder gaan werken.
Ik zie nog wel verschil tussen je buik en borsten hoor!
Een poos geleden heb ik een bh met beugel gehaald van Anita, deze draag ik eigenlijk elke dag..
Als ik hem was, dan moet ik toch een oude aan, maar dat past eigenlijk echt niet meer. Zit er toch aan te denken om er een 2e bij te halen, maar ze zijn zo duur (en lelijk).

Wennes: Ik hoop heel erg dat je gevoel niet juist is, je gaat minstens de 32 weken halen!
En wat een mooie buik heb je!

Rejoy: Jaaaa wat fijn zeg, gefeliciteerd met je baan!

All: Onze zoon is me toch af en toe aan het bewegen in mijn buik…
Vooral als mijn buik erg gespannen is kan het soms best pijnlijk zijn. Heb soms ook het idee dat hij vrolijk aan het rondtollen is in mijn buik (auw). En hij moet nog veel groter groeien, heb soms het idee dat mijn buik al wel op zijn max zit. Niet zozeer qua grootte, maar gewoon voor mijn eigen gevoel.
Zal eerdaags weer eens een foto proberen te maken!
Verder vandaag weer gewerkt en heb ik alweer weekend, heerlijk deze weken :-)

Straks nog een keer Koninginnedag, Hemelvaart en 2e pinksterdag die op mijn werkdagen vallen. Zo komt mijn verlof wel snel in de buurt! Nog maar 16 of 17 dagen werken ben ik eens gaan uitrekenen!

Zo maar eens lekker op tijd mijn bed, dan kan ik morgen fris en fruitig op de koffie bij Moepie cheers

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie do 12 apr 2012 - 9:31

Rejoy; gefeliciteerd met je baan!! Wat super he!!

Pip: ja, gezellig!! Tot morgen!! smile
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 2:28

Hi all!

@ Roodkapje, je hebt idd een flinke buik al! En je moet nog even!

@ Rejoy, wat super van je nieuwe baan! Wel vervelend die vermoeidheid.. ik ken het maar al te goed! Benieuwd of je hb idd aan de te lage kant is. Heeft Y. al door dat ze een broertje/zusje krijgt?

@ Wennes, sterkte met je harde buiken!

Hier gaat het ook niet echt lekker. Ben net als Rejoy ook zo ontzettend moe.. niet normaal. Merk nu dat een 2e zwangerschap echt 10x zwaarder is (voor mij persoonlijk dan). Zeker omdat B. ook nog niet loopt, dus ben nog veel met hem in de weer! Op het werk gaat het ook niet echt fijn. Qua werk wel, maar mijn lijf stribbelt tegen! Hele erge rugklachten en ook bekkenklachten. Straalt soms ook door naar mijn buik. Ik ga volgende week naar de bekkenfysiotherapeut. Benieuwd wat die voor mij kan betekenen. Nou ja verder gaat het zijn gangetje. B. doet het super, hij wordt steeds zekerder met lopen, aan 2 handen rent ie voor me uit, aan 1 handje gaat het nog wankel en onzeker en heeeeel soms als hij het niet door heeft zet ie 2-3 stapjes los! Dus het begin is er!! Very Happy
Mijn man en ik gaan aankomend weekend samen een weekendje weg. B. blijft bij mijn ouders. Oja, een nieuwe buikfoto staat in het buikjestopic!

Nou tot zover! Groetjes!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Monnie vr 13 apr 2012 - 9:00

Hoi meiden,

even voor jullie, stond in het topic "na 12 weken", maar omdat Wennes hier altijd mee kletst:

"Even gekopieerd van een ander forum, het gaat over Wennes:


De
eerste ziekenhuisopname is een feit! Ik ben nu mijn spullen thuis aan
het pakken en moet dan terug. De gyn belt met Rotterdam of ik daar
naartoe moet komen of toch hier kan blijven.
In een week tijd was er
minimale verkorting te zien, maar van binnen had ik al een beetje
ontsluiting. Ik moet nu dus echt plat en krijg weeenremmers. Als ik naar
Rotterdam moet krijg ik ook longrijpingsspuiten.
Afwachten dus.
Waarschijnlijk heb ik geen internet in het ziekenhuis dus weet niet wanneer ik weer iets kan posten.

We
zitten beiden in angst omdat we zo bang zijn om ons kindje te verliezen
of dat hij het niet haalt. En als hij het haalt heeft 50% een handicap.

Daarbij vind ik het zo erg voor B en voel me echt een falende moeder omdat ik er niet helemaal voor hem kan zijn.

Willen jullie duimen dat de kleine nog even binnen blijft?

Dikke kus van mij."

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP vr 13 apr 2012 - 9:08

Bah, heb kippenvel op de armen....
Ze had er al zo`n slecht gevoel over de laatste dagen Sad

Ik hoop dat ze het net als bij B nog lang kunnen rekken en de kleine man nog een mooi poosje veilig bij zijn mama in de buik blijft.

Hier draaien de duimen uiteraard!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 13 apr 2012 - 9:56

Oh bah wennes, wat eng. Je was er al zo bang voor!
Ik krijg er kippenvel van!
Heel veel sterkte!
Ik duim natuurlijk ook mee voor je!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 13:12

Oh jeetje Wennes, ik ga voor je duimen dat de kleine nog wel even blijft zitten.

Heel veel sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine vr 13 apr 2012 - 19:46

Wennes: ow, wat vind ik dit erg voor jullie. Je was er al zo bang voor. Ik hoop echt dat jullie kleintje nog minstens 3 maanden blijft zitten waar hij zit. Dit moet gewoon goed gaan. Maar meis, wat zal jij bang zijn. Heel veel sterkte en een dikke hug

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 22:36

Wennes: wat een vervelend bericht om te lezen Sad Hopelijk blijft dat kleintje nog een hele poos lekker in je buik en gaat ie z'n grote broer na en komt ie ook pas rond de 37 weken! Sterkte in het ziekenhuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 15 apr 2012 - 5:02

Hoi meiden, ik probeer af en toe mee te lezen, maar heb beperkt internet hier in het ziekenhuis dus zal er niet zoveel zijn.
Ik ben benieuwd hoe het met iedereen gaat!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 16 apr 2012 - 9:14

Volgensmij zijn we allemaal zo geschrokken van wennes, dat niemand hier meer reageert.
Hoe gaat het met iedereen?

Ik heb me opgegeven voor een zwangerschapscursus.
Morgen de zwangerschaps box van de etos ophalen, ben erg benieuwd wat er in zit!
Verder ben ik best moe steeds, en huil ik echt om niks! Of ik loop te mopperen op mijn vriend, omdat iets heel kleins in vergeten....en dan wordt ik daarna boos op mezelf, omdat ik daar helemaal niet om wil mopperen! Maarja, het zal er allemaal wel bij horen! Wel vermoeiend in iedergeval!
Woensdag komt mijn beste vriendin een dagje langs, we wonen ver van elkaar en hebben het allebei zo druk, dat we elkaar sinds ik verteld heb dat ik zwanger ben, niet meer hebben gezien! Dus gaan we er een gezellig dagje van maken!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 16 apr 2012 - 21:26

Hallo allemaal!!

Ik had even een paar daagjes beperkt internet!! Wel een schok dat van Wennes.

@ Wennes, hoop dat je kleintje nog lang in je buik mag blijven!! Hoe voel je je nu?

@ Jezzie: Leuk dat je je hebt aangemeld voor een zwangerschapscursus. Ik ga zelf op 7 mei starten met zwangerschapsyoga. Wel spannend hoor!! smile

@ All, hier gaat het zo zijn gangetje. Wel regelmatig hoofdpijn, komt volgens mij vooral op dagen dat ik het wat drukker heb.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 2:06

Hoi meiden, hier ook weer eens een berichtje van mij. Hebben een heftig weekje achter de rug. Oma van mijn vriend is overleden van dinsdag op woensdag nacht.
Maandag middag werden we gebeld dat het helemaal niet goed ging met haar, maandag avond moesten we al afscheid nemen.
Dinsdag nacht is ze overleden.
Veel in het zkh gezeten en tussendoor werken, had de afgelopen dagen echt even nodig om bij te tanken.
Nu gelukkig 3 weken vakantie..

Hoe gaat het met jullie?

Ik heb me ook opgegeven voor zwangerschapsgym, start maandag 14 mei, heb alleen nog niks van ze gehoord en me al 2 weken geleden opgegeven dus ga ze maar even bellen maandag.

Donderdag middag hebben we de pretecho, helemaal zin in!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes za 21 apr 2012 - 7:49

Jezzie, Dat je last hebt van je hormonen hoort erbij. Je moet je lekker laten verzorgen door je mannetje.

Maddie, hopelijk zakt de hoofdpijn als je rustige dagen hebt. Op tijd een stapje terug doen hoor.

Bebbel, gecondoleerd met de oma van je vriend.


Hier gaat het redelijk. Het is fijn om weer thuis te zijn, maar ook behoorlijk pittig. Onze zoon heeft vandaag echt een terugslag en is heel snel boos en doet allemaal dingen die niet mogen. Volgens mij heeft hij afgelopen week bij oma veel zijn zin gehad Sad
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum