Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 10:05

Even kort: Wij hebben gisteren ook de 20 weken echo gehad. Wat onderzocht is zag er goed uit, dus ben opgelucht! Hebben ook nog naar het geslacht gekeken, maar wederom niet met zekerheid kunnen zeggen. Nu er 3 mensen (gyn, vk en andere gyn) apart van elkaar hebben gezegd een meisje te denken, ga ik er nu voorzichtig van uit dat het een meisje zal zijn. Al durf ik nog niet vol op roze te shoppen! Maar het kindje doet het verder super. Het lag te koprollen in mijn buik, we hebben zo gelachen gisteren! Echt superschattig om te zien!! I love you

Ik ga weer, ben echt zo moe!! Doeii, hopelijk tot gauw!

Liefs!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 21 maa 2012 - 5:11

@ Jezzie, wat fijn dat het verhuizen zelf nu achter de rug is. Wat leuk dat jullie een familie wieg hebben. had ik ook super leuk gevonden!
@ nera, wat grappig een koprollend babietje in je buik!! Dat moet zeker een grappig gezicht zijn. Ook fijn om te horen dat alles goed is!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 6:48

Even snel een berichtje;
20 weken echo vandaag was helemaal goed.. ze heeft er nog aantal 3d foto`s bijgedaan Very Happy
Kindje was super druk dus was af en toe lastig om alles op te meten maar uiteindelijk helemaal goed gekomen.
Wat een fijn gevoel is dat zeg, en ook super fijn om je kindje weer te kunnen zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes wo 21 maa 2012 - 8:45

Bebbel, Fijn dat jullie 20 weken echo goed was! Toch weer een geruststelling.
leuk dat jullie een 3d echo willen laten maken. Wij laten dit niet doen, vinden het een beetje een eng zicht. Met de 20 weken echo heeft ze wel geprobeerd om een 3d echo te maken en 1 is nog best mooi geworden.

Rejoy, Fijn dat jouw 20 weken echo goed was, toch weer een hele opluchting!

Roodkapje, wanneer weet je meer over je contract? Wel spannend of het verlengd gaat worden. ik hoop het wel voor je.

Pip, Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Doe je rustig aan?! Hoe gaat het nu met je?

Maddie, leuk dat je zus ook zwanger is, gefeliciteerd!
Wij kunnen de wieg van mijn schoonmoeder krijgen. Deze zit al even in de familie. Ik wil het alleen als ik hem wit mag maken haha. Waarschijnlijk dat we het wel gaan doen. Ik wil bv geven en zo kan de baby bij ons op de kamer slapen.

Jezzie, fijn dat de verhuizing achter de rug is!

Nera, fijn dat de 20 weken echo goed was. Als 3 mensen een meisje zeggen denk ik wel dat je er vanuit kunt gaan.


Ik ben hier een paar dagen niet geweest en er is bij ons een hoop gebeurd.
Zondag is de opa van mijn man overleden. Afgelopen dagen zijn we er druk mee geweest. Morgen is de crematie.
Maandag een gesprek aan gegaan met iemand van mijn werk en nu ben ik 50% ziek gemeld. We moeten nog overeen komen met welk dagdeel ik op woensdag ga werken. Ik ga nu 3x4 uur werken. Ik ben blij dat ik de beslissing heb genomen om minder te gaan werken, al is het nu met het overlijden nog niet merkbaar dat het minder is. Vandaag belde het uwv al dat ik in de ziektewet zit. Het was daar niet duidelijk dat het voor 50% is dus daar kan ik morgen op mijn werk nog achteraan.
Gisteren controle gehad bij de vk. Ze hadden mij besproken in het overleg omdat ze het verslag hadden gehad van de 20 weken echo. Ik zei dat ze gezegd hadden dat alles goed was. Dit is ook wel zo, alleen is de baby al vrij groot en willen ze dat de gynaecoloog naar gaat kijken. Nu moet ik dinsdag toch al naar de gyn dus dan gaat hij gelijk kijken. Ik vind het wel erg spannend en maak me er toch wel druk om.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP wo 21 maa 2012 - 8:54

Meiden, heb even geen zin om te reageren om iedereen. Druk druk!
Ben nu vast een lijst aan het maken wat ik morgenavond moet pakken voor ons weekendje.
Morgen nog een dag werken, lekker makkelijk eten, douchen met F en als ze op bed ligt inpakken.
Normaal loop ik alles even door met mijn man, nu dus maar eerst rustig een lijstje maken Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 561177

Maar meerdere vroegen naar me en het gaat weer goed! Had toen de vk was een 1000mcg paracetemol zetpil genomen en nog even flink overgegeven(denk van de pijn).
Daarna werd het langzaam minder en ben maar een paar keer wakker geweest. Het is ook helemaal weggebleven gelukkig!

Gisteren alleen wel iets een te gekke dag gehad. Wou veel doen en F besloot om niet te gaan slapen, ik kon dus niet even mijn momentje rust pakken.
Had zo`n last van mijn rug en later ook mijn buik (anders dan zaterdag) en met eten werkte ze ook totaal niet mee.
Heb dr maar een droog broodje gegeven en op bed gelegd om 18:15 Neutral Kon het gewoon even niet meer aan en ze wou zelf ook naar bed. 1+1=2!
Ben blij als mijn man `s avonds gewoon weer thuis zal zijn.

Tot zover mijn geklaag Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 394967

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie wo 21 maa 2012 - 9:05

Pip; gelukkig dat je die pijn niet meer hebt gehad! Dit weekend maar eens even lekker genieten met je gezinnetje.

wennes; kan me voorstellen dat je het bezoek aan de gyn wel spannend vind. Maar met het maken van de echo hadden ze dan niet verteld dat het kindje wat groot is? Fijn dat je nu minder kan werken, goed dat je dat hebt aangegeven. Goed naar je lichaam luisteren.

All; wij hadden gisteren weer een echo, zelfde als de 20 weken echo. Ze liepen alles nog een keer opnieuw langs. Een heel aardige man die ons veel uitleg gaf. Gelukkig was er, net als de vorige keer, niks anders te zien dan de klomvoetjes. We hebben ook een fotootje van een voetje meegekregen, nu kan ik zelf ook god zien dat herbegon niet goed staat.
2 april moeten we naar de orthopeed die ons kindje gaat behandelen. Dan horen we hoe alles in zijn werk gaat.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes do 22 maa 2012 - 9:18

Pip, fijn dat je die "ene" pijn niet meer hebt gehad. Veel plezier komend weekend!

Moepie, De vrouw van de 20 weken echo heeft niks gezegd over de grootte van ons kindje. Wel fijn dat er nu naar gekeken wordt, maar ik maak me wel zorgen dat er "iets" kan zijn.
Fijn dat bij jullie de extra echo ook goed was en jullie goed begeleid gaan worden met de klompvoetjes.


Vandaag een heftige dag gehad door de crematie van opa. Het was erg emotioneel en zwaar. Ben blij dat het erop zit en dat ik lekker op tijd naar bed kan. Morgen lekker een dag vrij zonder plannen, kan ik even tot mezelf gaan komen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 23 maa 2012 - 21:23

@nera, fijn dat de 20 weken echo goed was

@bebbel, fijn dat jou 20 weken echo ook goed was

@Pip, veel plezier met het weekendje weg!

@Moepie, Wat fijn dat jullie zo goed worden begeleid nu al, dan weet je wel goed wat je allemaal kunt verwachten.

@Wennes, Wat prettig dat je minder kan gaan werken. Zeker na zo’n heftige week. Hopelijk kom je dit weekend een beetje tot rust.

@All, Ik voel me nog steeds prima. Ik ben wel erg snel moe. Gisteravond op de bank in slaap gevallen, dus toen snel naar bed gegaan om verder te slapen. Maar ben ’s ochtends toch steeds vroeg wakker. Dan moet ik plassen en kan ik daarna niet meer slapen!
Dinsdag naar de verloskundige en 2 april de 20 weken echo, ben erg benieuwd!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 24 maa 2012 - 1:34

@ Wennes, gecondoleerd met het verlies van je opa! Wat naar zeg! Goed dat je een gesprek op je werk gehad hebt. Wel spannend die echo. Lijkt me inderdaad wel even spannend zeker om te horen dat je kindje best wel groot is.

@ Jezzie, lastig is dat he.. dat vroeg in de ochtend moeten plassen en niet meer verder kunnen slapen. Weet er alles van!!

@ Pip, fijn dat die vreselijke pijn niet meer terug is gekomen! Veel plezier dit weekend!

@ All, hier erg druk gehad afgelopen week. Maar gelukkig nu even een paar daagjes rust!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 24 maa 2012 - 5:39

@Maddie, ja dat is heel vervelend! Vooral omdat ik nog wel graag wil slapen!

@All, wij hebben vandaag een kinderwagen besteld! De maxicosi mura 3!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 25 maa 2012 - 8:32

Hier even een ego bericht:
Gistermiddag hadden mijn man en ik het erg gezellig en daarna kreeg ik toch buikpijn! Het begon met harde buiken die steeds pijnlijker werden. Uiteindelijk kreeg ik iedere 1 a 2 minuten harde buiken/beginnende weeen en ben ik naar boven gestrompeld en in bad gegaan. Het ging niet over dus ik kon naar het ziekenhuis. Daar werd ik aan de ctg gelegd en ze konden goed zien dat het onrustig was. de vk had getoucheerd, maar er was nog geen ontsluiting. De pijn werd minder dus ik mocht naar huis. Eenmaal thuis werd het weer erger dus terug naar het ziekenhuis. Daar hadden ze de gynaecoloog gebeld, maar met dit termijn doen ze niks dus hij kwam niet. Ik heb 1 weeenremmer gekregen om de scherpe randjes eraf te halen en dat was het. Mijn urine is nog nagekeken en deze was schoon. We konden dus weer naar huis, want ze konden niks doen. Eenmaal thuis weer in bad en toen werd het rustiger. 's avonds kreeg ik bloedverlies maar waarschijnlijk kwam dat door het toucheren. Het is gelukkig rustiger geworden, maar het zit nog niet lekker.

Ik vind het zo spannend! Ben ook echt heel bang. Ik weet niet wat ik moet denken of hoe ik me moet voelen.
Dinsdag had ik al de afspraak staan bij de gyn voor een meting en groeiecho. Hopelijk kan hij me verder helpen, want ik zit zo in onzekerheid. Ik ben echt heel bang om ons kindje te verliezen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP zo 25 maa 2012 - 8:50

Jeetje Wennes, wat schrikken weer...
Hoop voor je dat het gewoon valse harde buiken waren en dat de meting dinsdag uitwijst dat het niks gedaan heeft.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 25 maa 2012 - 9:01

Oh wennes, wat schrikken! Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en bang bent!
Hopelijk krijg je dinsdag wat meer duidelijkheid.
Sterkte!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 9:05

Jeetje wennes, wat schrikken! Ik kan me voorstellen dat je heel bang bent! Ik neem aan dat je nu thuis blijft van je werk tot je het bezoek aan de gyn hebt gehad! Nu zijn jij en je kindje belangrijker dan werk hoor! Hopelijk hebben die harde buiken niks gedaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Darius zo 25 maa 2012 - 9:08

O, wennes wat balen! Wat zul jij geschrokken zijn. Ik neem aan dat je nu niet meer gaat werken en heel rustig aan gaat doen? Is het nog gelukt met extra opvang voor je zoontje?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie zo 25 maa 2012 - 10:13

Wennes; meid wat schrikken!! Doe goed rustig aan. Ik hoop heel erg dat de meeting er goed uit ziet disdag! hug
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine zo 25 maa 2012 - 11:50

Wennes, wat heftig! Kan me voorstellen dat je ontzettend bang bent nu. Neem alle rust die je kan pakken en zorg goed voor jezelf.

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 699888
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Twellie zo 25 maa 2012 - 11:54

Dat is echt ongelooflijk schrikken zeg! Ik hoop heel hard dat dit pas over een week of twintig weer gaat gebeuren.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 25 maa 2012 - 20:53

Ik was vorige week al voor 50% ziekgemeld en vandaag heb ik me helemaal ziekgemeld. Natuurlijk ga ik vandaag en morgen niet werken tot ik bij de gynaecoloog ben geweest. Ik zou wel stom zijn! Mijn buik is nog onrustig dus ik lig nu op de bank. Mijn zoontje is vandaag naar mijn schoonmoeder zodat ik rust kan nemen. Vanmiddag komen er nog wel 2 collega's langs omdat we een overleg hadden staan wat grotendeels over vervanging tijdens mijn verlof gaat. Hopelijk komen we hier uit en geeft met dat meer rust.
Het ligt eraan wat de gyn zegt over het werken. Ik blijf komende tijd liever voor mijn zoon zorgen en ervoor zorgen dat ik niet weer het ziekenhuis in moet dan dat ik ga werken.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 26 maa 2012 - 19:52

@ wennes, jeetje wat heftig allemaal. Ik zou inderdaad stoppen met werken. Hoop dat de gynecealoog je wat kan helpen met goede adviezen!!

@ All, ik heb vanmiddag de 20 weken echo... wel spannend allemaal!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 23:17

Wennes; Jeetje meid dat is schrikken zeg. Ik hoop voor je dat door rust te nemen het nu rustig blijft.
En probeer je niet druk te maken om je werk maar denk aan jezelf!

Ben benieuwd hoe het ging bij de gyneacoloog! Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie di 27 maa 2012 - 1:10

@Wennes, goed dat je rust neemt, hopelijk helpt dat. Hoe was het bij de gyn?

@Maddie, succes bij de 20 weken echo!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 27 maa 2012 - 1:18

Wennes, hoe was het bij de gyn? Of moet je nog?

All: wat doen jullie deze zomer qua zomerjas? Ik ga straks opzoek, maar zie de bui al hangen Neutral

Vanmorgen bij de vk geweest en alles was nog goed!
Heb zelf het hoofdje kunnen voelen, best apart I love you
Heb mijn rugklachten ook aangegeven en heb een kaartje van een fysio gekregen.
Ik zit alleen een beetje met wanneer ik zou moeten gaan....
Trek het op het moment allemaal niet zo meer, kan niet wachten tot mijn man gewoon weer `s avonds thuis is en ook wat kan doen in het huishouden.
Ik sta er dan ook op dat hij niet meer in de kost gaan na weken.

Ik ga nu maar eens in het zonnetje op een ligbed liggen!
Daarna naar het dorp kijken voor zomerschoentjes voor onze dochter en schoenen+jas voor mijzelf.
Tenminste, moet ze niet pas om 4 uur wakker worden.... Ze sliep namelijk pas laat, mevrouw had geen zin om te gaan slapen!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Lejow di 27 maa 2012 - 2:04

Jeetje Wennes, dat is schrikken!!

Sterkte!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 27 maa 2012 - 6:19

@ pip: ik denk dat ik geen echte zomerjas ga kopen. Als ik echt dik wordt doe ik mijn jas gewoon open, of een blazer of spijkerjasje aan ofzo.

@ all De echo was goed gelukkig!! Alles was in orde!! Was wel weer leuk om de kleine weer eens te zien!! :-D

Hoe is het bij jullie?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 6 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum