Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP zo 22 apr 2012 - 4:18

Jezzie: Heel herkenbaar die emoties, ik kan ook janken en boos zijn om van alles.
Mijn man heeft het af en toe maar moeilijk met mij Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 394967
Was het gezellig met je vriendin?

Bebbel: Gecondoleerd met de oma van je vriend.
Hoe was de pretecho?

Wennes: Het is natuurlijk ook wel raar voor je zoon, eerst mama in het ziekenhuis en nu weer thuis.
Die voelt de spanning denk ik wel. En dan natuurlijk oma die overal makkelijker in is..
Hopelijk draait hij weer snel bij! Hoe gaat het nu verder met jou?

All: Hier gaat het wel weer redelijk, rug doet wat minder pijn, maar de bekken gaan wel langzaam zeerder doen.
Van het weekend wezen informeren naar de zwangerschapsfotoshoot en deze gaat 28 of 29 mei plaats vinden.
Twijfel alleen nog of ik haar aan huis laat komen of dat we daarheen gaan.
Voor F is het fijner dat we niet eerst een half uur moeten rijden en dat ze in haar eigen omgeving is, maar aan de andere kant denk ik dat ze hier thuis sneller afgeleid is.
Verder vanmorgen lekker wezen zwemmen met onze kleine waterrat en (eer)gisteren de babykamer ingeruimd:heart: .
Vanavond nog wat dingen van het kamertje naar zolder doen en dan is het echt al een babykamer!
Net een berg achterstallig strijkwerk gestreken, dus eerst maar eens rustig aan doen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP zo 22 apr 2012 - 8:52

Aahh, ik dacht gisteren al dat de kleine gedraaid was.
Hij lag al weken met zijn hoofdje boven en ik kon vanaf gisteravond zijn hoofdje al niet meer voelen.
Maar nu :shock: hij loopt me toch te trappelen en kietelen boven in de buik Laughing

Wou ik even delen met jullie Very Happy

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 22 apr 2012 - 8:58

@bebbel, gecondoleerd met de oma van je vriendin

@Wennes, fijn dat je weer thuis bent. Wel lastig dat je zoontje nu ook weer moet wennen.

@Pip, Wat leuk dat je een fotoshoot gaat doen! Oh wat leuk dat de kleine gedraaid is en dat het nu heel anders voelt. Het was gezellig met mijn vriendin! We zijn de stad in geweest. (heb 2 bh's gekocht bij prenatal!) En we zijn weer helemaal bijgepraat!


Hier gaat het goed, heb wel snel last van mijn rug, vooral als ik gewerkt heb. We hebben een rustig weekend gehad, mijn vader heeft de gang gisteren behangen en gaat die volgende week voor ons sauzen. In de babykamer hebben we niks gedaan dit weekend, mijn vriend moest gisterochtend werken. En vandaag hadden we allebei geen zin om iets te doen. Maar zo'n rustig weekend was ook wel even fijn!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie zo 22 apr 2012 - 19:07

Wennes; gaat het nog steeds goed thuis? Lekker dat je in je eigen omgeving bent. Hoe is het nu met je zoontje, het is ook wel logisch dat hij misschien anders reageert, het is ook voor hem natuurlijk best een vreemde situatie. Heb je alles nu kunnen regelen met mensen om je heen?

Pip; dus toch een fotoshoot!! Leuk hoor!! Ik denk dat ik ervoor zou kiezen om het lekker in jullie eigen omgeving te doen..
Dus toch niet gedraaid? Ik zou echt niet weten hoe hij/zij ligt hoor, dat kan ik niet voelen...

Jezzie; heerlijk zo'n rustig weekend, af en toe moet dat smile

all; hier gaat het wel lekker. De ene dag wat meer pijn aan mijn rug en bekken dan de andere maar over het algemeen kan ik goed. Zo meteeen een afspraak met de verloskundige. E. gaat mee, "luisteren naar de baby" en mijn moeder ook. Donderdag ga ik prikken voor de suiker.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Darius zo 22 apr 2012 - 19:39

Zo, hier was ik ook weer eens!

Jezzie: wat zat er allemaal in de zwangerschapsdoos?

PiP: wat schiet jij al op, al 28 weken! Lekker dat het kamertje al zo goed als af is! En dat jochie van jullie kan nu lekker je ribben beurs gaan trappelen!

Wennes, hoe gaat het met je? Lukt het een beetje om de dag door te komen?

Moepie: succes bij de verloskundige! Hoe vindt E. het tot nu toe? Laurens maakt het nu allemaal veel bewuster mee dan vorig jaar (wat klinkt dat stom zeg, nu voel ik me net een babyfabriek).

Hier gaat alles nog goed. Vorige week dinsdag had ik echt een enorme off-day, ik had zo'n last van mijn rug en bekken, ik was er moe, shagrijnig en huilerig van. Woensdag was het ietsje minder, ik heb echt even rustig aan gedaan en goed nagedacht over de bewegingen die ik maak. In combinatie met tijgerbalsem is het nu eigenlijk wel weer goed, gelukkig! Fysio heb ik maar afgebeld, maar ik hou het goed in de gaten!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 24 apr 2012 - 8:36

Jezzie: Balen van je rug, bij mij gaat het met het werken juist wel goed.
Ik zit alleen de hele dag achter de computer, dus dat scheelt.
De dagen dat ik met F thuis ben zijn wel pittig, maar ik merk wel verschil nu ik een beetje weet wat ik wel en niet kan.
Optijd een stapje terug doen dus!

Moepie: Hij was zaterdagavond juist wel gedraaid! Lag eerst met zijn koppie boven en toen ineens onder.
Zondag ook de hele dag en gisteren is hij volgens mij weer 2 keer gedraaid.
Sinds gisteravond ligt hij weer met zijn koppie boven. Gelukkig kan het nog alle kanten op, maar hij heeft wel een voorkeursligging.
Heb jij je placenta voor of achter? Bij F kon ik ook echt niet voelen hoe ze lag, maar nu liet de vk de vorige keer voelen dat het koppie boven lag en sindsdien kan ik het zelf ook voelen en mijn man ook. Moet wel zeggen dat ik alleen voel of het koppie wel of niet boven ligt. Kan het niet voelen als het beneden ligt, maar zoals zaterdag merkte ik dan wel ineens verschil in het getrappel.
Bij jou dus ook de ene dag beter dan de andere, mijn rug gaat op het moment wel redelijk, alleen nu spelen de bekken vooral `s nachts op.

Darius: Gezellig clubje hier met al die rug-en bekkenklachten, haha.
Ik merk ook echt wel verschil als ik het rustiger aan doe. Alleen mijn bekken worden wel steeds erger, vooral `s nachts het draaien en uit bed komen is vreselijk.

All: De kleine ligt weer gezellig met zijn koppie boven! Vind dat qua bewegingen zelf wel fijner, maar hij moet straks toch echt een plekkie in mijn bekken gaan zoeken! Gelukkig is daar nog tijd genoeg voor.
Vandaag weer bij de verloskundige geweest en alles was nog goed.
Bloedruk was wel hoger dan de vorige keren, maar de vk vond hem normaal, dus dat is mooi!
F vind het ook elke keer reuze interesant om mee te gaan, heerlijk dat koppie van dr als ze het hartje hoort I love you

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie di 24 apr 2012 - 9:10

@moepie, hoe was het bij de vk? Vonden E. En je moeder het leuk om mee te gaan.

@darius, er zat van alles in de zwangerschapsbox. O.a. een speentje, een flesje, zwitsal doekjes en een zwitsaldoos om de doekjes in te bewaren. Verder wat tijdschriften en kortingsbonnen. Oja en 2 blikjes alcoholvrij bier, Haha!

@pip, ik werk op een kdv en als gastouder bij een jongetje van 8 maanden. Vooral dat oppassen wordt nu wel zwaar. Op het kdv heb ik een nul-uren contract, maar wel een paar vaste dagdelen. Dat zijn meestal dagen van 6 uur. Ik probeer op die dagen wel voor of na het werken rustig aan te doen. Dus boodschappen en huishouden plannen op dagen dat ik niet hoef te werken. Op die manier is het wel goed vol te houden. Denk wel dat ik 6 weken van te voren met verlof ga en geen 4.

@all, gisteravond bij de vk geweest. Alles was goed. Hartje klopt goed, blijf het bijzonder vinden om dat te horen!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 24 apr 2012 - 23:01

Hoeveel slecht nieuws kan een mens nog aan?
Gisteren te horen gekregen dat alle jaarcontracten in de organisatie niet verlengd gaan worden. Dit houdt dus in dat ik vanaf 1 sept werkeloos ben!! Ahhhh balen!
Vanmiddag om 14.30 naar de gyn, hopelijk heeft hij wel goed nieuws voor me.

Sorry voor mijn egobericht.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Lejow di 24 apr 2012 - 23:16

Oh Wennes wat klote!!

Ik hoop dat alles bij de gyn in orde is!!
alweer 26+2 vandaag! Dat had je 2 weken geleden vast niet durven denken hug I love you
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine wo 25 apr 2012 - 0:13

Bah Wennes, wat een vervelend nieuws weer. Ik hoop dat de gyn vanmiddag wel goed nieuws heeft. hug

Pip, jij gaat ook al snel, 29 weken alweer! Nog even en je mag al gaan aftellen!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes wo 25 apr 2012 - 0:45

Lejow, dat had ik inderdaad niet kunnen denken. Hopelijk blijft de kleine nog een paar weekjes binnen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 25 apr 2012 - 1:27

Oow wat balen wennes!
Hoe was het bij de gyn?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes wo 25 apr 2012 - 8:48

Yes, vanmiddag bij de gyn goed
nieuws gehad. De bmh was nog hetzelfde!!! We hadden goede hoop dat de
ontsluiting aan de binnenkant, de trechter die we vorige keer zagen,
minder of dicht zou zijn maar dat is helaas niet zo. Maar dat er weinig
verandering is, is erg positief!

De gyn heeft er het volste vertrouwen in dat deze zwangerschap net zo
loopt als bij onze zoon, mits ik echt mijn rust neem. Hij zei wel dat hij geen
glazen bol had en geen garantie kon geven, maar hij zei dat ik echt
goed mijn best moet doen om rust te nemen want dat is heel goed voor me.
Ik moet er echt voor proberen te zorgen dat ik zo min mogelijk harde
buiken heb en bij twijfel moet ik echt bellen. De harde buiken die ik
steeds heb zijn niet echt goed en dat mogen er zeker niet meer worden
anders moet hij me weer opnemen.



Hij heeft ook nog even naar de groei van de kleine gekeken en hij loopt
nog steeds iets voor op termijn dus een teken dat de kleine het goed
doet Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Icon_biggrin



Pfffieuw, echt even een geruststelling.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 25 apr 2012 - 8:55

Gelukkig ook nog goed nieuws vandaag!
Fijn dat het rust houden helpt.
Hopelijk blijft je baby nog lang lekker zitten!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 9:09

Wat is het rustig in ons topic zeg, haal hem maar weer even omhoog! Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 561177

Wennes; Fijn dat het goed was bij de gyneacoloog! Lekker rustig aan blijven doen en hopen dat
de kleine nog lekker blijft zitten een aantal weken.

Jasmine; Hoe is het nu met jou? Heb je het een beetje een plekje kunnen geven?

Jezzie89; Fijn dat de controle goed was. En is inderdaad elke keer weer bijzonder om het hartje
te mogen horen. Geniet daar echt van elke keer weer.

Pip; Leuk dat je F mee neemt, heeft ze al een beetje in de gaten wat er gaat gebeuren?

Maddie; Is je hoofdpijn al wat minder geworden of blijf je er last van houden? Ik had juist voordat ik
zwanger was veel last van hoofdpijn, nu ik zwanger ben is dat zo goed als weg. Zal dus wel met de hormonen
te maken hebben denk ik.

All; Hier gaat alles zijn gangetjes. Afgelopen donderdag uiteindelijk de pretecho gehad, genieten weer! Hebben cd met 58 foto`s en een dvd meegekregen. Heb de dvd al paar keer zitten bekijken, blijft bijzonder.
Ik merk wel aan mijn lichaam dat ik minder ben gaan werken, nog wel last van harde buiken maar ze zijn op het moment niet meer pijnlijk. Speelt ook wel mee nu misschien dat ik vakantie heb. Doe heerlijk rustig aan. Babykamer zo goed als klaar nu met verven e.d. Over 2 a 3 weken worden de meubels geleverd en kan ik hem gaan inrichten, al helemaal zin in!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 28 apr 2012 - 23:44

Ik ben een tijdje niet geweest en er is heel wat geschreven, reageer even alleen op de laatste dingen.
@ Wennes, wat fijn dat je goed nieuws hebt gehad bij de gyn. Maar wat super balen van je baan zeg!! Dat maakt het ook allemaal niet echt makkelijk :shock:

@ Bebbel, mijn hoofdpijn komt en gaat en als het er is is het meestal een paar daagjes. Op dit moment gelukkig even geen last. Denk ook dat het van de hormonen komt. Wat leuk dat je zo'n dvd met al die foto's hebt gehad. Super zeg!! Goed dat jullie al met de kinder kamer aan de slag zijn. Leuk he!!

@ All, wij zijn bezig met behang zoeken voor de kinderkamer, maar dat is behoorlijk lastig. Het is vaak toch wel of blauw of roze. Of onze smaak niet. Nou ja... we zullen er nog een paar nachtjes over slapen.
Verder gaat mijn vriend nu ook "eindelijk" zich over een naam buigen. Ben benieuwd of we er een beetje uit gaan komen.
Zijn jullie er al een beetje uit met namen?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 29 apr 2012 - 0:47

Bebbel, leuk dat de meubeltjes bijna komen en je de kamer in kunt gaan richten. Het wordt zo steeds een stapje echter vindt je niet?
Fijn dat de rust je goed doet en je minder harde buiken hebt. Hoeveel heb jij er op een dag ongeveer?

Maddie, Je kunt de muren ook gewoon wit laten en later als je het geslacht weet nog iets van een leuke muursticker erop doen?
Ik weet niet wat je smaak is, maar je ziet nu ook veel grijstinten. Ik vind dat ook wel erg mooi hoor! Je zou dan bijv 1 muur in een grijstint kunnen doen en dan later het verder aankleden met accessoires in kleur?


Hier gaat het redelijk. De ene dag gaat het goed, gisteren weer een hele slechte dag met heel veel harde buiken. Het is echt heel vervelend, maar het is niet anders. Het is heerlijk om gewoon lekker thuis te zijn. Vandaag houden we een pyjamadag en doen we lekker rustig aan. Alhoewel mijn man de blauwe kleur op de muur heeft gezet en de badkamer heeft gepoetst cheers.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje zo 29 apr 2012 - 0:51

Hier ben ik ook nog eens....

Ik lees wel mee, maar meestal op mijn telefoon en dat reageert echt niet fijn!

@Maddie: Wij hebben een houtmotief op 1 muur in de babykamer, zit er net 2 dagen op. Ik wil een hele neutrale babykamer omdat wij niet weten wat het wordt...Sowieso ben ik niet zo'n standaard roze/ blauw fan:)

Ik ben benieuwd of je vriend een beetje dezelfde smaak heeft als jij smile Hier was namen zoeken best lastig .. en nog zijn er we niet helemaal uit. Een jongensnaam stond al vast... Bij O. was dat al een twijfelgevalletje... Een meisjesnaam is lastiger... We hebben 2 kanshebbers... 1 populaire top 20 naam, en 1 naam die minder voorkomt maar waarvan niet zeker ben of het bij elke leeftijd echt past. Ik wilde eigenlijk nooit een top 20 naam.. haha.. maar goed.. misschien moeten we ons daar maar bij neerleggen want echt betere namen krijgen we niet naar voren op dit moment. Bij M. hebben we uiteindelijk S.ophie als 2e naam gegeven omdat ik echt geen top20 naam wilde, toch vond ik dat in het begin nog wel eens jammer...

@Wennes: Nog steeds lekker zwanger ! Goed hoor... Is het een beetje te doen om te rusten met zo'n kleintje in huis?

@Jasmine: ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat!

Hier een druk weekje in het vooruitzicht maar vrijdag ga ik alleen met de kinderen naar een stacaravan in de buurt van de Efteling en gaan we er even een weekendje tussen uit. Ik blijf tot zondagmiddag daar. Hun papa komt zaterdag en blijft tot maandag.. zo kunnen we toch allemaal even genieten van een paar dagen samen.

Twee dagen terug begin gemaakt aan de babykamer door te behangen. Verder moet er nog veel gebeuren. De bedden van de meiden staan nog in die kamer die moeten naar zolder... wiegje wil ik schuren en opnieuw in de lak. Dan beetje aankleden en rolgordijnen op maat maken.

We hebben het 1e pakje voor een meisje al aangeschaft... nu nog voor een jongen hard op zoek naar iets leuks !
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 1:02

@ RK: heb je nog puf om dat wiegje zelf te gaan schilderen? Ik wilde alle meubeltjes zelf doen, maar ben afgehaakt bij de commode. Heb nu mijn broertje zover gekregen dat ie voor 20 euro de kast doet en als ie er nog zin in heeft gaat ie voor 20 euro extra ook de schommelstoel en het ledikantje doen lol! Kan hij mooi weer twee avonden van stappen, haha.

@ Wennes: fijn dat je nog steeds thuis bent! Je bent inmiddels ook weer twee weekjes verder, ga met jullie mee hopen dat deze zwangerschap hetzelfde verloopt als die van jullie zoon.

@ Maddie: ben benieuwd of jullie smaak een beetje overeen komt. Hier eigenlijk totaal niet, maar we hebben het toch al 4 keer voor elkaar gekregen om overeen te komen (2x jongensnaam, 2x meisjesnaam in de vorige en deze zwangerschap)

@ Bebbel: waren de 3d beelden een beetje mooi? Onze dochter lag heel veel met haar gezicht tegen de baarmoederwand aan, waardoor we niet zulke hele mooie beelden hebben. Plaats je nog een foto van de babykamer als hij af is?

@ All: hier ook erg druk. Ik ben vorige week bij m'n nieuwe baan begonnen, maar ben nog niet gestopt bij mijn oude, dus ik heb de afgelopen week ruim 4 dagen gewerkt. Nog twee keer en ik kan weer terug naar 3 dagen gelukkig. Verder nog jarig geweest deze week en is onze dochter ook nog ziek geweest, dus het was lekker druk Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 253468018 Met mij en de beeb gaat het goed, ik merk wel dat ik voorzichtig aan steeds meer last krijg van mijn bekken en rug, maar tot nu toe is het nog dragelijk. De laatste dagen ook érg veel last van bandenpijn, maar dat had ik bij onze dochter rond deze periode ook, de boel zal nu wel flink aan het groeien zijn. Zal mijn man straks even vragen of hij een buikfoto wil maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje zo 29 apr 2012 - 1:21

@rejoy: we hebben een electrisch schuurmachientje.. dus het schuren is zo gedaan. Ik zie meer op tegen het lakken zelf.... Ook heb ik nog een schommelstoel staan die nodig aan een schuur/ verf beurtje toe is.. maar eerlijk gezegd zie ik dat minder zitten met al die ronde spijlen en kleine hoekjes. Haha.. dus misschien laat ik die maar zo en anders kijk ik mijn man lief aan:)

Lief van je broertje dat hij dat wilt doen en hij heeft er zelf ook meteen wat aan! Ik ben benieuwd naar je buikje, mijn laatste is van vorige week, zal m zo eens plaatsen als het rustig is ( ben op het werk ).

Ik zag de foto op fb met je dochter, ziek muisje Sad Jij nog gefeliciteerd met je verjaardag.. Hoeveel kaarsjes mocht je uitblazen?
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 29 apr 2012 - 7:36

RK, het is redelijk te doen met B thuis. We moeten ieder moment van de dag indekken dat er iemand is en dat is weleens lastig. Dus er zijn ook momentjes dat ik even alleen ben. Dan zorgen we dat alles klaar staat van drinken, koekje, een doek erbij voor knoeien, de luiers beneden en vaak zet ik even de tv aan of zorg ik dat de stickers naast me liggen zodat B stickers kan plakken, dat vindt hij namelijk geweldig.
Wat leuk dat je naar de camping gaat. Hopelijk is het dan wel een beetje lekker weer, in ieder geval droog.

Rejoy, handig dat je broertje wil helpen met schilderen tegen een vergoeding. Als hij het netjes doet is dat wel een fijne oplossing als je zelf geen puf meer hebt.
Mijn man is nu bezig om het wiegje te spuiten. Er zitten al 4 lagen op, maar het is nog niet gedekt, dat is wel balen.

Namen, nou wij zijn er hier ook nog niet uit hoor. We hadden allebei een lijstje gemaakt en daar samen naar gekeken. Er zijn nu nog 2 namen over. Maar de naam die ik leuk vind, vindt mijn man niet super en de naam die hij heeft vind ik niet super. Ben benieuwd wie er water bij de wijn moet doen Wink

Mijn man heeft vandaag de blauwe band op de muur gemaakt. Ik dacht dat we niet zo'n fel kleurtje hadden gekozen, maar het is toch behoorlijk knal! Beetje smurfenblauw hahaha.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes ma 30 apr 2012 - 0:23

Yes, vandaag 27 weken zwanger!!!! Hopelijk mogen er nog vele weekjes volgen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Elmo ma 30 apr 2012 - 0:41

Fijn Wennes! inderdaad hopelijk komen er nog vele weken bij..Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 699888
Elmo
Elmo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 0:44

Wennes schreef:Yes, vandaag 27 weken zwanger!!!! Hopelijk mogen er nog vele weekjes volgen.

Fijn, hoe voel je je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes ma 30 apr 2012 - 7:25

Charlie schreef:
Wennes schreef:Yes, vandaag 27 weken zwanger!!!! Hopelijk mogen er nog vele weekjes volgen.

Fijn, hoe voel je je?

Wisselend. Het ene moment voel ik me best goed, het andere moment heb ik om de paar minuten harde buiken en gaat het dus niet goed. Het blijft dus erg spannend!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum