Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 5:23

Over de vakantie: wij zijn afgelopen december/januari naar Gran Canaria geweest, dat was onze 'zomervakantie'. Mijn man en ik gaan volgend weekend samen een weekendje weg (wel in NL) en verder plannen we niks. Besteed het geld ook liever aan de babykamer en dingen die we nog nodig hebben enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast zo 8 apr 2012 - 1:54

@ Vakantie: wij gaan in juni nog een weekendje weg, dan zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd en verder geen plannen. We kijken even wat voor kindje we straks krijgen en wie weet gaan we dan in januari/februari nog een weekje naar de zon en anders pas volgend jaar in de zomer weer. Zo'n enorm vakantiemens ben ik ook weer niet, dus ik mis het ook niet echt.

@ Bewegen van de baby: ik kan de baby al vanaf de 15e week voelen en vanaf de 17e week vanaf de buitenkant. Af en toe beweegt mijn buik ook echt als de baby aan het draaien is ofzo, maar ik heb nu meer het idee dat de baby vaker in mijn rug of op de baarmoedermond schopt. Uit de vorige zwangerschap kan ik me dat alleen helemaal van het einde herinneren.

@ Jezzie: is het alweer wat beter met je verkoudheid? En ik geloof wel dat je in de kinderopvang sneller wat op loopt!

@ Roodkapje: wat een opluchting dat het er allemaal goed uit zag, wel hopen dat er over een paar weken geen nierafwijking wordt gevonden. En als mijn man dat had gedaan, dan had ik 'ja' gezegd hoor, haha!

@ Wennes: 32 weken dus in jullie eigen woonplaats, en als je daarvoor bevalt, hoe ver zit je dan van het ziekenhuis af? Hier zit een kleine 30 km verderop een ziekenhuis met nicu en alles, dat is wel een geruststellend idee.

@ All: ik denk dat ik dinsdag de VK maar even opbel om te vragen of ze mijn hb wil controleren. Ben de laatste tijd erg moe en futloos en met een dreumes erbij wordt het me af en toe bijna te veel. Als het wel m'n hb is, dan kun je er in ieder geval wat aan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP zo 8 apr 2012 - 3:54

Roodkapje: Wat een goed nieuws zeg over jullie uk! Ik vind die 3d echo idd ook een beetje eng!
Voor mij hoeft daarom een 3d echo ook niet persee.


Rejoy: Heb de staaltjes binnen, alleen wat juist dat ene stofje uit de collectie gegaan L
Ik ga nu maar qua stoffen met de taupe/leem tinten werken, misschien kom ik nog wat lintjes oid dergelijk in de juiste kleur tegen die ik erin kan verwerken.
Heb al wat ideetjes uitgewerkt in paint en vanmorgen de stoffen besteld!
Ik had bij F mijn placenta aan de voorkant, ik herken jouw gevoel niet.
Voelde deze baby wel vroeger dan F en heb nu ook wel het idee dat ik veel krachtigere bewegingen voel. Ik riep gisteren gewoon ineens auw in de winkel toen de baby zich omdraaide, haha.


Jezzie: ik ben nu bijna constant verkouden, niet erg, maar wel irritant!
Echt op vakantie gaan wij niet, wil nog wel een weekend of midweek weg in mei als mijn lichaam dat toelaat.

Wennes: Moest je afgelopen vrijdag naar de gyn of komende vrijdag?

All: Morgen komt mijn man zijn familie bij ons brunchen en ik wou de tuin een beetje opgeruimd hebben(huis gisteren al gedaan), maar heb toch weer iets te gek gedaan….
Was even gaan liggen, maar kwam amper mijn bed uit. Eerst maar even een hete douche genomen en nu is het weer een beetje te doen.
Verder gisteren nog een loopfiets voor onze dochter geshopt en een bbq voor mijn man!
Vanavond vast een cake bakken en soep koken, de rest komt morgen wel weer.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 8 apr 2012 - 7:36

Nera, Wij besteden ons geld nu ook liever aan de kleine ipv vakantie. Daarbij weten we niet hoe het verder gaat lopen met mij en de baby en misschien moet mijn man wel onbetaald verlof op gaan nemen als het niet anders kan. Dan kunnen we de centjes ook goed gebruiken.

Rejoy, Als wij naar een ziekenhuis moeten waar ze de speciale zorg voor prematuren hebben dan is het dichtstbijzijnde ziekenhuis 1 uur rijden. En dan is het maar afwachten of daar plaats is, anders bellen ze naar ziekenhuizen die verder weg liggen. Vandaar dat ik dus hoop dat dat niet nodig zal zijn voor ons.

Pip, doe jij wel rustig aan? Veel plezier met de brunch.
Ik moest idd afgelopen vrijdag naar de gyn, zal hieronder reageren


Vrijdag moest ik weer naar de gyn voor een meting. Deze was super goed! De bmh is maar 1 mm gekrompen en zit nu op 2.5cm. Ik ben echt super opgelucht, dan is de rust toch niet voor niks geweest.
Hij heeft nog even heel snel naar de baby gekeken en zag dat ik enorm veel vruchtwater heb. Ik moest daarom op suiker laten prikken. Dit mocht ik thuis doen en heb ik vandaag gedaan. Volgens mij zijn mijn waardes wel zoals ze horen te zijn. De gyn vroeg of ik veel suikers eet. Nou eigenlijk wel: ik snoep echt veel Embarassed, ik eet vaak en veel zoet beleg op mijn brood, ik eet zeker 3 stuks fruit op een dag, ik drink veel vruchtensappen en thee met 1 klontje suiker. De gyn gaf aan dat als ik geen suiker heb ik toch wel op mijn eten moet gaan letten, want dit is toch best wel teveel suiker. Oeps!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP zo 8 apr 2012 - 7:51

Wennes: Wat fijn dat de bmh amper korter geworden is!
Dan rust je niet voor niks.
Oeps, misschien zou je je broodbeleg iets kunnen aanpassen? Nou ja aan de andere kant, als je suiker nu nog niet te hoog is Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 394967

Ja rustig aan doen, zou ik eigenlijk wel moeten... Alleen zit mijn man ook sinds vrijdag thuis met zijn rug.
Anders had ik hem wel aan het werk gezet, maar nu moeten we allebei een beetje schikken.
Ik vind het ergens ook wel moeilijk om hem steeds dingen te vragen. Het zit gewoon niet in hem dat hij dingen uit zichzelf gaat doen.
Ziet niet dat de wasmand vol zit, dat de vaatwasser leeg moet, dat er na het eten toch wel veel kruimels onder de tafel liggen, dat onze dochter haar speelgoed niet heeft opgeruimd etc etc etc.
Ik moet hem dus constant dingen gaan vragen en dan doe ik het zelf maar weer, hij heeft denk ik ook niet door dat als het zo doorgaat dat ik straks misschien wel helemaal plat moet. Kijk het deze week nog even met zijn rug aan en anders maar eens serieus gaan bespreken met hem.

De cake is inmiddels al klaar en ga zo alleen nog even de soep maken.
Morgen nog een groentetaartje, gevulde eieren, broodjes bakken en de tafel mooi opdekken.
Oja en natuurlijk paaseieren in de tuin verstoppen Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 561177

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 9 apr 2012 - 1:47

@Rejoy, wat vervelend dat je zo moe bent. Ik ben ook snel moe, maar kan me voorstellen, dat als dan ook nog een dreumes de hele dag om je heen hebt, dat wel vermoeiender is.

@Wennes, Gelukkig maar dat het rust nemen, dus wel wat heeft geholpen. Oeps, te veel suiker...misschien toch iets aanpassen aan wat je eet.

@All, Ik ben nog wel verkouden, maar gelukkig niet meer zo erg.
Mijn vriend heeft gisteren voor het eerst de baby kunnen voelen! Hij vond het zo leuk, en ik ook natuulijk, eindelijk kon ik het met hem delen. We zijn ook al lekker opgeschoten in de babykamer.
Ik ga straks nog even de muren sauzen, dan kunnen we volgend weekend het lamminaat er in leggen, dan kunnen de meubels er in! Zodat we het computerkamertje eindelijk ook kunnen gaan gebruiken! Dus staat nu nog vol met babyspullen en dozen die nog niet zijn uitgepakt!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 9 apr 2012 - 3:47

Alweer een tijdje geleden dat ik gepost heb. We hadden heel veel pech met onze pas gekochte auto helaas :-( 500 euro over de balk moeten smijten! Dat konden we nu eigenlijk niet gebruiken, maar je moet wat.
Dit weekend met mijn schoonfamilie een weekendje weg geweest, wat wel erg gezellig was. Heb ook lekker kunnen uitrusten.

@ Jezzie, fijn dat de verkoudheid minder is geworden. Jullie zijn al aardig op weg met de babykamer. Wat leuk!!

wij gaan niet echt op vakantie. We zijn net twee keer een weekend weg geweest en gaan eind april nog even weg.

@ Roodkapje, fijn dat de echo verder goed was.

@ pip, wat lastig dat je man last van zijn rug heeft. Net nu jullie ook nog een paasbrunch geven.

@ Rejoy, wat lastig dat je zo moe bent zeg. En dat terwijl je ook nog een kleine hebt rondlopen.

@ Wennes, wel fijn dat de rust een positief effect heeft gehad!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine ma 9 apr 2012 - 5:28

Wennes: volgens mij zijn de 24 weken gehaald nu! Of zit ik ernaast?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie di 10 apr 2012 - 2:52

@Maddie, wat vervelend dat jullie zo veel geld moesten uitgeven aan de auto, dat soort dingen gebeuren altijd als het niet uitkomt! Wel fijn dat je dit weekend lekker hebt kunnen uitrusten.

@All, Ik heb van de week 2 rompertjes gekocht, maar nou zat ik me af te vragen of ik nou rompers met lange of met korte mouwen nodig heb. Ik heb er nu 2 met korte en dan een truitje met lange mouwen er overheen. Dat kan toch wel in augustus?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 3:11

@ Jezzie: wij hebben helemaal geen rompers met lange mouw, ook niet voor de winter, ik vind het echt ondingen. Als de baby zich minder op temperatuur kan houden, dan leggen we 'm wel in een omslagdoek oid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie di 10 apr 2012 - 3:14

@Rejoy, dat is idd zo, extra dekentje en dan hebben ze het ook wel warm. Dan laat ik het gewoon bij die korte mouwen rompers!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 10 apr 2012 - 3:25

Voor de zomer zou ik inderdaad met korte mouw en zonder mouw nemen.
Voor F gebruik ik in de winter wel rompers met lange mouw, nergens last van Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 561177

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 10 apr 2012 - 8:23

Maddie: Ahh zuur is dat die autokosten, helemaal als je hem net nieuw hebt. Bij ons bleken ook meteen de lampen al kapot te zijn en dat waren geen goedkope Neutral is namelijk Xenon... Die dingen gaan nooit kapot, maar bij ons wel Twisted Evil

Jezzie: Mooi moment is dat als je vriend het ook kan voelen! Mijn man vind het dit keer allemaal wat minder spannend, haha.
Wel kon ik hem van de week het hoofdje laten voelen tussen 2 handen in, dat vond hij wel weer een heel mooi moment.
Bij F heb ik dat nooit kunnen voelen, denk door de voorliggende placenta en doordat dit kindje regelmatig boven ligt met het hoofdje, F had dit bij geen van de controles heb ik toevallig vanmiddag gekeken.
Is het sauzen nog gelukt? Welke kleuren wordt het kamertje?

All: De brunch was geslaagd, iedereen vond het erg lekker.
Ik heb op gegeven moment (ik weet het, heel slecht) wel een paracetamol genomen. Die werkte verassend goed!
`s avonds wel flink last, maar vandaag heb ik het redelijk rustig aan gedaan, steeds wat kleine dingen en ik heb nu bijna nergens last van.
Wou eerst vanmiddag het kamertje gaan schoonmaken, maar bij aankomst in het kamertje zag ik nog zoveel spullen op de grond liggen dat ik er niet aan begonnen ben.
Dat heeft mijn man vanavond eerst maar zelf opgeruimd! Daarna 1 kant redelijk klaar gemaakt, andere kant staan nog wat dozen en denk dat we volgend weekend de kast ook van onze dochter haar kamer gaan halen en dan eerdaags voor haar een nieuwe gaan kopen. Het ledikantje is al half opgemaakt inclusief knufjes, mis alleen nog een lakentje I love you

Net nog een nieuwe waskussen besteld, die van F is behoorlijk versleten. En een muziekdoosje:
Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 16504_monkey_mo_musical-lr

Ik ga zo nog even douchen en dan lekker slapen!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 10 apr 2012 - 8:28

Jasmine schreef:Wennes: volgens mij zijn de 24 weken gehaald nu! Of zit ik ernaast?

Jaaaaaaa, gisteren was ik 24 weken!!! Ben echt zo blij!
Ik blijf het nog erg spannend vinden. Zondag ging het best goed, gisteren minder en vandaag slecht helaas.

pip, hoe gaat het met de rug van je man? hopelijk gaat het beter zodat hij wat werk uit handen kan nemen voor je. Tja en dat hij niet ziet wat er gedaan moet worden heb ik maar 1 woord voor: mannen. Echt hoor, de meeste mannen moet je letterlijk vertellen wat ze moeten doen.
Wat een leuke muziekdoos! Waar heb je die vandaan?

Jezzie, leuk dat je man de kleine ook heeft kunnen voelen.
Ik zou rompers kopen met korte mouw en misschien een paar zonder mouw. Met lange mouw gebruik je alleen in de winter, als je ze al gebruikt want niet iedereen vindt dat prettig met aandoen.

Maddie, balen dat je pech had aan de auto, zijn kosten waar je niks voor terug ziet. Bij ons is er vandaag iemand geweest voor de ketel en een lekkende radiator. Ben ook een beetje bang voor de rekening die we gaan krijgen, maar goed je wil ook dat alles goed is.
Zat er trouwens geen garantie meer op de auto?


Wij willen komende week toch echt verf gaan halen voor de babykamer, maar ik weet niet welke kleur. Het gaat blauw worden (een blauwe strook op een witte muur) maar je hebt zoveel kleuren blauw! Door de hormonen word ik echt onzeker, zo balen. Bij onze zoon heb ik aquablauw met zilver/grijze accenten, maar ik wil geen kopie kamer. Ik zit nu te twijfelen om de kamer licht blauw en donkerder blauw te doen. Maar welke kleur band doe ik dan op de muur? Iemand nog tips?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 10 apr 2012 - 8:42

Moeilijk he een mooie kleur blauw zoeken!
De staaltjes zijn ook altijd zo klein... Al kan je in de speciaalzaken tegen een borg van 1,- ook grotere stukken meenemen.
Ik had een mooie kleur in een tijdschrift gezien en deze is het ook geworden. Ben er erg blij mee!

Ik zou trouwens de muur de lichte kleur blauw geven en de band de donkere kleur.
Het muziekdoosje is van Happy Horse, er is een hele serie van, maar zie steeds de muziekdoos niet in de winkels.
Wou nu de waskussen online bestellen, omdat we niet snel in de buurt van een babywinkel komen en babypark had gratis verzenden, dus meteen het muziekdoosje meebesteld!

Rug van man leek wel redelij, hij had vandaag ook 2 pillen ipv 3 genomen, maar hij heeft vanavond ook weer iets te gek gedaan...
Lag niet aan mij hoor, hij deed meer dan ik had gevraagd, haha.
We proberen elkaar nu een beetje te helpen waar het kan.
Bij F heb ik hem nog hoogzwanger(bijna 41wk) moeten verzorgen, wegens een behoorlijk ontstoken knie... Hij zoekt het wel uit, haha.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 10 apr 2012 - 8:50

Pip, had je man meer gedaan dan jij had gevraagd, wow wat fijn hahaha!
Hij zoekt het idd wel uit om tijdens je zwangerschap iets te krijgen. Helaas is het niet anders en moeten jullie roeien met de riemen die je hebt.

Handig dat er geen verzendkosten gerekend werden.

De muur is nu wit en wil ik wit houden. Ik wil alleen een strook in 1 kleur blauw wat leuk en makkelijk te combineren is met accessoires en waar leuke gordijnen bij kunnen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 10 apr 2012 - 8:55

Jaja, het ging me meer om de spullen welke hij gebruikt had voor het opknappen van de meubels, maar hij had meteen een opbergkastje naar beneden gesjouwd en in de voorraadkast ingebouwd!

Qua kleur, neem dan iig niet de kleur die ik heb, haha. Dat is echt drama om er een passende kleur bij te vinden.
Maar die kleur is ook meer blauw/groen.

Misschiend dat je bijvoorbeeld eerst leuke gordijnen kan gaan zoeken en dan daar de kleur van de band op aan kan passen?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 11 apr 2012 - 2:54

@Wennes, lastig is dat he een goede kleur kiezen voor de babykamer! En dan weet jij tenminste dat je blauw wilt!
Wij hebben 3 witte muren en 1 met een gekleurd behang. Maar ik vond het ook erg lastig om de goede kleur te vinden, die ook nog een beetje neutraal is. Ik vond het steeds te jongens- of te meisjesachtig! En wij weten het geslacht niet.


@Pip, Het sauzen is gelukt, heb het vandaag wel nog een keer moeten doen, maar naar mijn idee is het nu goed! Hopelijk denkt mijn vriend daar ook zo over vanavond. Want als het volgens hem nog een 3e keer moet, mag hij dat zelf doen Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 561177 De muren zijn wit, maar niet spierwit, het zit een beetje tussen wit en grijs in.
Wat fijn dat je man heeft geholpen met opruimen. Wel vervelend dat hij nu last heeft van zijn rug. Inderdaad elkaar maar wat helpen! Wat een leuk muziekdoosje!

Ik heb er een van nijntje. Ik ben nog op zoek naar een leuk schilderijtje ofzo van nijntje, maar heb tot nu toe nog niks leuks gevonden.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 11 apr 2012 - 7:41

@ pip, ja zeker zuur van die auto kosten! Maar ja.. het is nu eenmaal zo. Wat fijn dat de brunch geslaagd was!! Wel leuk ook!! Wel lief dat je man zo veel gedaan heeft. Wel jammer dat hij er meer last van kreeg.

@ Wennes, kleuren uitzoeken is altijd lastig he!! Wij gaan binnenkort ook op pad. Ben benieuwd of we snel wat kunnen vinden. Er zat niet echt garantie op de auto en aan storingen kunnen ze niet veel doen helaas.

MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje wo 11 apr 2012 - 11:36

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Images?q=tbn:ANd9GcRudGandpzejr-8TGpeoogka9j-0HKe3B8O0oqLbxcbFsyM3V2EjSwqLnf8

Wennes: Ik zou de muur wit laten en dan de band licht ( maar wel goed zichtbaar) blauw geven..zoals hierboven? En dan misschien een bijpassende lamp / mobile Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 561177 Verder zou ik het rustig laten en alleen blauw als accesoire/ aankleding gebruiken als in lakentje, aankleedkussen. Maar ik hou van rustig:)

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Images?q=tbn:ANd9GcQ_paqeRZkwpGy_1q1XJJwxmTVqZN7W-wVtdK5R2BxsuBplcCeilwZomer 2012 mama's! - Pagina 9 47_1329743596_muziekmobielaqua

Jezzie: wat fijn dat het sauzen goed is gelukt! Qua poster/ schilderijtje van Nijntje kan je natuurlijk zelf ook een leuk passend plaatje uitzoeken online en daar een klein canvasje van laten drukken.

Pip: wat een leuk muziekdoosje! Ik ben ook nog hard op zoek. O. heeft een zilvergrijs/wit draaiend Nijntje muziekbeestje in zijn bed. Ik zoek nu wel iets neutraals maar dat is nog niet zo makkelijk als het ook nog leuk moet zijn Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 561177 Fijn dat babypark gratis verzenden heeft. Ik ga daar zo eens spieken tijdens mijn nachtdienst.

@all: mochten jullie nog wat bij H&M gaan bestellen, ik het de felicitasdoos opgehaald bij Etos en daar zat een kortingscode in voor 50% korting op 1 artikel mt 50-86. Code is 9591. Wellicht hebben jullie er iets aan Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 561177

Hier vanavond bezig geweest de zolder een beetje vrij te maken. We willen binnen nu en week of 3 dan toch echt beginnen aan de nieuwe kamer voor de meiden. De muur is al geverfd, er moet "alleen" een muur worden geplaatst en nieuwe deur in gemaakt worden.

Als zij naar boven zijn kan ik het net behangen "oude"kamertje van hun af gaan stomen en mn gang gaan met nieuw behang voor in de babykamer. Ik heb er al helemaal zin in, krijg ook al wat tijdsdruk / stress.. Aangezien ik bij O. met 32 weken in het ziekenhuis belandde voor bijna een week, toen even naar huis mocht en paar dagen later ik weer terugging met gebroken vliezen. Ik hoop maar dat alles op tijd af is:).

Verder groeit mijn buik maar door, ik hoop dat het toch even stil blijft staan want ik ondervind nu soms al ongemakken van het niet goed kunnen bukken etc. Sinds vorige week zijn er werkelijk al mensen die vragen hoe lang ik nog moet. Toen ik ze vertelde dat ik nog niet op de helft zat schrokken ze Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 561177. Tja... bij de eerste droomde ik van een buik op deze termijn, toen zag je tot 30 weken niets. Nu zou ik soms willen dat het wat minder was... het is ook nooit goed.

Rejoy: hoe is het bij jou? Jammer dat je ringsling al was verkocht anders had ik het zo van je overgenomen Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 561177.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie wo 11 apr 2012 - 19:30

Hoi meiden,

Hier gaat het op zich wel goed. Ik merk wel dat deze zwangerschap echt pittiger is dan de eerste. Niet zo zeer omdat ik het heel druk vind met mijn dochter maar gewoon omdat mijn lichaam niet altijd even goed meewerkt. Veel last van m'n rug, wat bekkenklachten en mijn buik wil ook wel eens van zich laten voelen. Zo had ik gisteren toen ik na het werken thuis kwam echt een buik die op knappen stond, het was ook echt gevoelig. Een harde buik denk ik dus?? Ik heb dat namelijk nooit gehad bij mijn dochter, tenminste niet dat ik het me kan herinneren. Ik heb een half uurtje op bed gelegen en toen zakte het weg. Daarna op naar de ouderavond op m'n werk, gelukkig kon ik daar rustig zitten.

Nu even op jullie reageren, ik pak alleen de laatste pagina hoor Embarassed

Pip; fijn dat de brunch geslaagd was, ik zag al een foto met veel lekker voorbij komen op fb. Maar dat je een paracetamol hebt genomen maakt toch niks uit? Dat mag gewoon. Neem je die niet vaker in als je last hebt?

Dat muziekdoosje, super!! Ik heb daar eens een knuffel van cadeau gedaan aan iemand. Hier moeten we ook een nieuw waskussen, die van E. ligt helemaal open aan de zijkant. Hoe dat kan, geen idee want zoveel geks doe je er natuurlijk niet mee. Maar ja.

Wennes; ik heb steeds je berichtjes wel gelezen hoor, spannend!! Gelukkig inderdaad nu de 24 weken gehaald, maar het blijft spannend natuurlijk.
Leuk dat jullie verf gaan uitzoeken voor het kamertje. Kleuren zijn dan inderdaad lastig....ik ben ook altijd een ontzettende twijfelkont! Gelukkig wist ik deze keer gelijk wat ik wou. Het is inderdaad wel leuk om een andere kleur blauw te doen..ben je d'r al uit?

Roodkapje; gaan je meiden straks bij elkaar op de slaapkamer slapen?
Dat van je buik ken ik wel...hier wordt ook geregeld gevraagt "hoe lang moet je nog??" ach ja, het is niet anders.

all; ik zal straks eens even proberen een buikfoto te maken en te plaatsen.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie wo 11 apr 2012 - 19:43

Heb geprobeerd even een foto te maken, maar het ziet er niet uit... mijn buik en borsten lijkt wel een geheel Embarassed Ik draag bh's zonder beugel, misschien toch maar weer die met beugel aantrekken... Maar daar werd ik zo kriegel van.. Bh's zijn altijd een probleem hier, nu helemaal! Bah wordt ik echt niet goed van!!
Maar deze foto durf ik wel te showen, hij is van vorige week toen ik 23 weken zwanger was;

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 23weken-1-1
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes wo 11 apr 2012 - 19:43

onee, had ik op jullie allen gereageerd, schakelt mijn laptop zich ineens uit en weer aan, alles weg!

Pip, ik denk ook dat ik beter eerst op zoek kan gaan naar gordijnen en dan pas moet kijken naar kleur voor de muur. Het gaat alleen niet zo lekker dus ik weet niet precies wanneer ik de deur uit zou kunnen.

Jezzie, heb je een voorgevoel betreft geslacht?
Lijkt me ook wel lastig om een neutrale kamer te maken. Je zou natuurlijk nog een extra echo kunnen maken, dan weet je het geslacht en kun je lekker op kleur inrichten Wink

Maddie, balen dat er geen garantie op de auto zat. Hopelijk was dit het enige en blijft het hierbij.

Roodkapje, wat je geplaatst hebt is precies mijn smaak. Alleen heb ik het bij onze zoon ook zo en wil geen kopie kamer. Heb je een link waar je de plaatjes vandaan hebt? Ik hou ook van rustig hoor! Ik vind een kleurtje gezellig en vrolijk, maar het moet geen bonte kermis worden.
Wat jij met je buik voelt heb ik ook. Bij B had ik met 20 weken nog geen buik en met 30 weken een klein buikje. nu is mijn buik met 24 weken al net zo groot als bij B met 30 weken! Dat belooft nog wat. Volgens mij kom ik er deze keer niet zonder striae vanaf.

moepie, doe je wel voorzichtig meid! Let goed op jezelf en je grenzen hoor.
Ik ben nog niet uit over de kleur. Het ene moment wil ik echt licht en donker blauw, het andere moment wil ik weer aqua blauw zoals Roodkapje geplaatst heeft. Ik hoop er snel uit te zijn, want voor mijn gevoel laat de kleine niet al te lang meer op zich wachten.


Hier even een dipje. Ik heb zoveel last van mijn buik en wil zo graag rust houden, maar ik heb zoveel onrust in mijn lijf dat ik het liefst vanalles wil doen. Tja en dan moet je keuzes maken....
Ik heb wel veel harde buiken, ook als ik rustig zit/lig dus ben bang dat de gyn volgende week woensdag niet zulk goed nieuws zal hebben. Maar goed, dat moeten we afwachten.
Ik heb het gevoel of ik dit weekend alles in orde wil hebben. Ik wil alles in huis hebben voor de babykamer, wil weten welk kaartje we gaan nemen, de tekst en dan ook nog de naam. Ik heb het gevoel dat de kleine niet te lang meer op zich zal laten wachten. Hopelijk heb ik ongelijk.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes wo 11 apr 2012 - 19:44

moepie, dat is toch een mooie foto, mooie buik hoor!

Ik zal vandaag eens kijken of ik foto's op de laptop kan zetten en hier ook een buikfoto kan plaatsen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje wo 11 apr 2012 - 20:16

@wennes... oke optie 2 Donkerblauw smile Ook heel mooi met wit.. stijlvol! :
Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 54_Donkerblauw

Je kan zien van welke site het komt door op het plaatje met je rechtermuisknop te klikken en dan bij eigenschappen staat de link. Het zijn plaatjes gevonden via google.

Hier wordt het een hout/gebroken wit kamertje.
1 muur het houtdesign en dan een rietenlamp ( staat in het lampen/gordijnen topic). Verder wat rustige accesoires.

@moepie: de meiden slapen al op 1 kamer, er is eigenlijk altijd ruimte geweest om apart te slapen maar dat willen ze niet. Ze slapen al sinds de jongste van de 2 een half jaar is bij elkaar, gaat heel goed en ook nu hebben we voorgesteld dat ze een eigen kamer mogen, maar ze weigeren. Veelste gezellig zo:) Tja, dat zal over een jaar of 5 vast anders zijn haha.. dus we genieten er nog maar even van...

Mooie foto van je buik hoor! Ook al aardig groot he? Ik ben er 3x nagenoeg streeploos vanaf gekomen ( bij de 1e schoten er een paar in op mn onderbuik tijdens de bevalling:( ) , ik vrees dat het dit keer niet gaat lukken... De baby gaat nu pas echt groter en zwaarder worden, evenals mijn baarmoeder.. pff...!


Hier ook even een buikjesfoto van mij met 20 weken voor de meiden die mij niet op facebook hebben...want daar stond ie gister al..:


Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 20wkne



Laatst aangepast door Roodkapje op wo 11 apr 2012 - 20:37; in totaal 1 keer bewerkt
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum