Waarover heeft jouw partner klachten?
+33
Sugarfall
Star007
Zonnetje
Merai
Bliss
Liz
Arwyn
Flippin' Bitch
Caroow
SparklingEyes
minoessepoes
Oasis
ekiaam87
Dennenappel
Ibbeltje
Benthe
Rush
RioolSpook
studiebol
Marsy28
redd
ellibre
RYW
Caresses
Niekske
Pompoen
SoGood
_Femme
Parisienne
Marin
_Cyn_
Minx
TGR
37 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Waarover heeft jouw partner klachten?
Arwyn schreef:Dat ik het dekbed jat 's nachts
En ook wel eens dat ik zomaar ergens doorheen praat om mijn versie van het verhaal te doen.
Deze twee heb ik ook nog! Met het laatste ben ik bezig om mij er meer van bewust te zijn en het minder te doen.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Vandaag nog te horen gekregen dat ik te weinig strijk..
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Leuk topic! de enige klacht die ik wel vaker krijg is dat ik mijn schoenen teveel laat slingeren. Doe ze vaak uit als ik op de bank zit en probeer me wel echt aan te wennen om ze daarna mee te nemen maar dat lukt nog niet altijd het nadeel (voor hem) is dat ik best veel schoenen heb en er in drukke tijden soms drie paar rondslingeren. Oftewel, ik snap de ergernis haha. Gelukkig is dat het enige structurele dat ik kan bedenken!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
- Dat ik zo netjes en opruimerig ben.
- Dat ik ongeduldig kan zijn en soms wil dat dingen direct op dat moment gebeuren.
- Dat ik ongeduldig kan zijn en soms wil dat dingen direct op dat moment gebeuren.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Zelda schreef:Ja dit is ook herkenbaar. Op een vrije dag kan ik niet ontspannen, ik MOET altijd iets te doen hebben en het liefst heb ik in de ochtend al een planning gemaakt wat ik die dag ga doen en ondernemen. Mijn vriend heeft dat niet.Niekske schreef:Dat ik te weinig interesse toon in zijn sport en dat ik in mijn hoofd enorm kan stressen over planningen, huishouden enzo, hij is veel relaxter.
Haha, dit is voor mij ook heel herkenbaar. Als we samen een dag vrij hebben, ga ik vaak 's ochtends al vanalles doen. Dan zit hij relaxed op de bank of aan de eettafel en ik loop steeds rond en dan vindt hij mij ongedurig. Ook voordat een feestje begint of voordat er bezoek komt, dan kan ik hem een week van tevoren al iets vragen over dat feestje en dan zegt hij: huh, denk je daar nu al over na?
Zonnetje- Kletskop
Youandi schreef:Dat ik te veel kleding koop.
Dat ik te hard door het huis stamp op mijn hakken.
Dat ik soms al zijn paperassen op een berg gooi en naar boven breng, omdat ik die rommel zat ben.
+1
Zonnetje- Kletskop
Ik doe het dopje nooit op de tandpasta of ik maak de tube vies.
Als we op bed liggen begin ik altijd hele gesprekken terwijl hij wil slapen.
Dat ik de deur niet dicht doe.
De boter vergeet ik altijd in de koelkast te zetten, hij wil altijd koude boter.
Als we op bed liggen begin ik altijd hele gesprekken terwijl hij wil slapen.
Dat ik de deur niet dicht doe.
De boter vergeet ik altijd in de koelkast te zetten, hij wil altijd koude boter.
Gast- Gast
Hahaha dat doet mijn vriend ook en dat vind ik ook irritant want je krijgt er zo'n poederige deo smaak van in je mond.Liz schreef:Dat ik deo spuit in de badkamer waardoor hij deo 'proeft' zegt hij zelf. Dat is het wel volgens mij
Gast- Gast
Dat ik me niet zo druk moet maken en/of niet zo moet zeuren
Gast- Gast
Ik heb het nog even nagevraagd. En hij zei dat hij mijn vele kletsen eigenlijk wel gezellig en lief vindt, en verder niks te klagen heeft
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
'dat het nooit goed is'
en heeeeeeeeeel, heeeeeel misschien klopt dat ook wel een heeeeeeel klein beetje.
en heeeeeeeeeel, heeeeeel misschien klopt dat ook wel een heeeeeeel klein beetje.
Gast- Gast
Dat ik een controlefreak ben en soms te veel zeur . En daar heeft hij helemaal gelijk in
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Dat ik teveel koop/shop, en niet goed met geld kan omgaan. Klopt ook wel.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
- te fanatiek schoonmaken of juist niet de dingen schoonmaken die hij wil
- teveel met anderen bezig zijn.. b.v. op een terras zie ik altijd wel iemand dat ik zeg van moet je dat zien (die broek,trui enz)
- te weinig sex
- te fel reageren op kleine dingen..
er zal vast nog wel meer zijn...
irriteren bij hem doe ik vooral aan te laat thuiskomen en commentaar leveren op dingen die hij zelf ook doet of juist niet..
- teveel met anderen bezig zijn.. b.v. op een terras zie ik altijd wel iemand dat ik zeg van moet je dat zien (die broek,trui enz)
- te weinig sex
- te fel reageren op kleine dingen..
er zal vast nog wel meer zijn...
irriteren bij hem doe ik vooral aan te laat thuiskomen en commentaar leveren op dingen die hij zelf ook doet of juist niet..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Sugarfall schreef:Dat ik teveel koop/shop, en niet goed met geld kan omgaan. Klopt ook wel.
owja en dat ook terwijl ik maar voor ongeveer 50 euro per maand kleding enz koop...
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Rejoy. schreef:'dat het nooit goed is'
Gast- Gast
Dat het huis nooit helemaal netjes is (maar mijnheer pakt zelf zelden de stofzuiger).
Dat ik zo hysterisch boos kan worden (komt doordat hij zeurt en mij niet begrijpt als ik iets zeg en hij altijd zijn gelijk wilt halen)
Dat ik soms wat lastig ben en dat op hem uitwerk.
Dat ik zo hysterisch boos kan worden (komt doordat hij zeurt en mij niet begrijpt als ik iets zeg en hij altijd zijn gelijk wilt halen)
Dat ik soms wat lastig ben en dat op hem uitwerk.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Gisteren wilde ik nog tikken 'niks', want hij klaagt eigenlijk serieus nooit over iets. Maar gisteravond was hij ineens wel soort van semi-pissig, net toen hij naar bed wilde viel mijn make-up pallet op de grond. Die laat ik volgens hem altijd balanceren op het handdoekenrekje en daar wordt hij kennelijk al een hele tijd gek van. Nu viel dat ding dus en er vielen ook rondjes makeup uit dus ging hij stofzuigen om 0.00
Toen hij uiteindelijk in bed kwam zei ik 'ik ben niet héél erg boos hoor dat m'n makeup stuk is'.
Toen hij uiteindelijk in bed kwam zei ik 'ik ben niet héél erg boos hoor dat m'n makeup stuk is'.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Hij wist niks te verzinnen. Toen ben ik maar zo'n beetje alles gaan opnoemen wat ik hier las en bij 'ik maak me veel te druk om dingen' stemde hij wel in. Dus dat.
En ik weet wel dat hij het stom vind als ik mijn haren niet uit het doucheputje haal, haha. En ik zeur vast ook wel teveel.
En ik weet wel dat hij het stom vind als ik mijn haren niet uit het doucheputje haal, haha. En ik zeur vast ook wel teveel.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:'dat het nooit goed is'
+1
Gast- Gast
Wij hebben het regelmatig over eventuele ergernissen, juist om ze te vermijden en dingen uit te spreken. Zijn ergernissen lijstje bij mij is erg kort. Terwijl ik mij steeds weer aan mijzelf erger.
Zijn lijstje
- Ik zeg te vaak sorry, zelfs om de kleinste onbenulligste dingen
- Maak mij te veel zorgen, om allerlei kleine en grote dingen
- Bij hem de deur dicht trek ipv zachtjes met de sleutel het slot open te houden en dan de deur stil in het slot laten vallen. (geen duidelijkere uitleg voor denk ik)
- te slecht voor mijzelf zorg en juist zo goed voor hem
Zijn lijstje
- Ik zeg te vaak sorry, zelfs om de kleinste onbenulligste dingen
- Maak mij te veel zorgen, om allerlei kleine en grote dingen
- Bij hem de deur dicht trek ipv zachtjes met de sleutel het slot open te houden en dan de deur stil in het slot laten vallen. (geen duidelijkere uitleg voor denk ik)
- te slecht voor mijzelf zorg en juist zo goed voor hem
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe vrolijkt jouw partner jou op?
» Is jouw partner jouw type?
» Wat denk jij als iemand het heeft over 'toenmalige partner'?
» Hoe ga je ermee om als je partner een burnout heeft?
» Als we aan jouw partner vragen..
» Is jouw partner jouw type?
» Wat denk jij als iemand het heeft over 'toenmalige partner'?
» Hoe ga je ermee om als je partner een burnout heeft?
» Als we aan jouw partner vragen..
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: