Waarover heeft jouw partner klachten?
+33
Sugarfall
Star007
Zonnetje
Merai
Bliss
Liz
Arwyn
Flippin' Bitch
Caroow
SparklingEyes
minoessepoes
Oasis
ekiaam87
Dennenappel
Ibbeltje
Benthe
Rush
RioolSpook
studiebol
Marsy28
redd
ellibre
RYW
Caresses
Niekske
Pompoen
SoGood
_Femme
Parisienne
Marin
_Cyn_
Minx
TGR
37 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Waarover heeft jouw partner klachten?
Haha, ik zal het eens aan hem vragen.
Ik weet wel dat hij het irritant vindt als ik mn spullen niet opruim. En dat ik vals meezing met de radio hahaha.
Ik hoor net dat ik soms heel lang doe over antwoorden als mijn vriend me wat vraagt haha, klopt wel, dan ben ik met 3 andere dingen bezig en moet ik even in mijn hoofd verwerken wat hij ook al weer vroeg.
Ik weet wel dat hij het irritant vindt als ik mn spullen niet opruim. En dat ik vals meezing met de radio hahaha.
Ik hoor net dat ik soms heel lang doe over antwoorden als mijn vriend me wat vraagt haha, klopt wel, dan ben ik met 3 andere dingen bezig en moet ik even in mijn hoofd verwerken wat hij ook al weer vroeg.
Gast- Gast
Oooh ja, wat mijn man ook gruwelijk irritant vind is dat ik áltijd het licht achter me uit doe (ook als hij nog in die ruimte is dus) en dat ik altijd bezig ben over lichten uit te doen, lichten die hij soms bewust net heeft aangedaan (en dan doe ik ze onbewust gelijk weer uit) en hij vind het ook echt gruwelijk irritant dat ik áltijd de kraan dichtdraai als hij 'm iets te lang laat lopen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Poeh, ik zou het echt niet weten. Mijn vriend is niet zo moeilijk
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Zelda schreef:Ja dit is ook herkenbaar. Op een vrije dag kan ik niet ontspannen, ik MOET altijd iets te doen hebben en het liefst heb ik in de ochtend al een planning gemaakt wat ik die dag ga doen en ondernemen. Mijn vriend heeft dat niet.Niekske schreef:Dat ik te weinig interesse toon in zijn sport en dat ik in mijn hoofd enorm kan stressen over planningen, huishouden enzo, hij is veel relaxter.
Idd hier ook. Ik heb vaak al helemaal bedacht dit en dit wil ik dan en dan doen. Maar hij heeft dat totaal niet.
Hij vind mij ook wel eens zeuren.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
- Dat ik mij soms onnodig druk maak
- Dat ik er wat van zeg, als hij de lampen aan laat in ruimtes waar hij niet is
- Dat ik te veel met hem wil knuffelen
- Dat ik te veel met hem wil knuffelen
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dat ik te veel rommel maak en dat ik te veel schoenen heb en dan toch nieuwe koop.
Gast- Gast
Break Of Day schreef:Het grote terugkerende thema: dat ik er vaak een grote bende van maak in huis.
+ 1
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Dennenappel schreef:- Dat ik mij soms onnodig druk maak
+1 en dat ik een rommelkont ben haha
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Hij vind het ongezellig dat ik altijd slaap. (Lees ik moet om 5 uur mijn bed uit en slaap rond een uur of 10, hij moet om half 9 op en slaap rond een uur of 12, hij slaapt in het weekend lang uit en ik ben rond een uur of 8 meestal op, hij slaapt dus veel meer)
Als ik meezing met de radio zegt hij altijd dat die mensen er voor betaald krijgen en dat ik ze dus ook hun werk moet laten doen.
Hij wil 's avonds vaak nog even naar dingen kijken zoals een vakantie of nu zijn we bezig met een huis, maar daar kan ik na een lange werkdag (lees: 5 uur opstaan, werkdagen van 11 uur, 11 km gefietst, thuiskomen en meteen eten koken en dan blij dat ik even zit voordat ik weer moet douchen en naar bed, terwijl hij 8 uur werkt en thuiskomt en er een maaltijd klaar staat) heel moeilijk de concentratie voor opbrengen en dat vind hij ook irritant. Meestal spreken we dan af dat we er in het weekend even naar kijken en dan is het al wel weer opgelost.
Hij wil alles plannen en weten waar hij aan toe is, ik ben juist het tegenovergestelde en doe maar wat en wil niet te ver vooruit afspraken maken, dat vind hij ook weleens irritant, maar ik andersom ook wel haha.
Allemaal geen grote onoverkomelijke dingen, maar wel kleine ergernisjes.
Als ik meezing met de radio zegt hij altijd dat die mensen er voor betaald krijgen en dat ik ze dus ook hun werk moet laten doen.
Hij wil 's avonds vaak nog even naar dingen kijken zoals een vakantie of nu zijn we bezig met een huis, maar daar kan ik na een lange werkdag (lees: 5 uur opstaan, werkdagen van 11 uur, 11 km gefietst, thuiskomen en meteen eten koken en dan blij dat ik even zit voordat ik weer moet douchen en naar bed, terwijl hij 8 uur werkt en thuiskomt en er een maaltijd klaar staat) heel moeilijk de concentratie voor opbrengen en dat vind hij ook irritant. Meestal spreken we dan af dat we er in het weekend even naar kijken en dan is het al wel weer opgelost.
Hij wil alles plannen en weten waar hij aan toe is, ik ben juist het tegenovergestelde en doe maar wat en wil niet te ver vooruit afspraken maken, dat vind hij ook weleens irritant, maar ik andersom ook wel haha.
Allemaal geen grote onoverkomelijke dingen, maar wel kleine ergernisjes.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
- Dat ik zijn gereedschap opruim dat rondslingert . Dat stop ik dan allemaal in één zak of kist die ik dan in de garage plemp. Terwijl dat gesorteerd hoort! Ja, laat het dan niet slingeren.
- Dat ik een kledingberg heb over een stoel.
- Dat ik soms geen antwoord geef als hij iets vertelt of vraagt. Hij vertelt nogal veel soms....
- Dat ik slecht ben met geldzaken.
- Dat ik een kledingberg heb over een stoel.
- Dat ik soms geen antwoord geef als hij iets vertelt of vraagt. Hij vertelt nogal veel soms....
- Dat ik slecht ben met geldzaken.
Gast- Gast
Ik snurk schijnbaar heel erg als ik verkouden ben, zoals nu. Heb erg last van mijn keel, al een week inmiddels, dus ik snurk ook al een week extreem volgens hem. Normaal kan ik een bom afsteken bij hem en hoort hij nog niks, maar nu dus wel.
Ach, normaal lig ik wakker van zijn gesnurk, haha!
Ach, normaal lig ik wakker van zijn gesnurk, haha!
Gast- Gast
Even denken!
- dat ik niet genoeg opruim
- dat ik de afwas niet altijd in de vaatwasser zet
- dat ik niet regelmatig genoeg wassen draai
- dat ik me altijd aangevallen voel als hij iets zegt
Maar de mooiste van de laatste tijd:
- dat ik te weinig van mezelf hou, meer tijd moet maken voor mijzelf en dat ik meer 'nee' moet durven zeggen tegen anderen..
Die bovenste punten ben ik hard mee bezig!
- dat ik niet genoeg opruim
- dat ik de afwas niet altijd in de vaatwasser zet
- dat ik niet regelmatig genoeg wassen draai
- dat ik me altijd aangevallen voel als hij iets zegt
Maar de mooiste van de laatste tijd:
- dat ik te weinig van mezelf hou, meer tijd moet maken voor mijzelf en dat ik meer 'nee' moet durven zeggen tegen anderen..
Die bovenste punten ben ik hard mee bezig!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Dat ik teveel praat en de troepjes op mijn nachtkastje.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
- Dat ik stamp tijdens het trappen lopen.
- Ik verschrikkelijk onhandig ben. (maar dat vindt hij meer vervelend voor mij)
- Dat ik de muziek in mijn auto heel hard zet, om het dan om de haverklap zacht te zetten omdat ik even iets wil zeggen.
- Dat ik me soms helemaal kan verliezen in 90's eurodance, dat is mijn slechtste eigenschap aldus hem.
- Ik verschrikkelijk onhandig ben. (maar dat vindt hij meer vervelend voor mij)
- Dat ik de muziek in mijn auto heel hard zet, om het dan om de haverklap zacht te zetten omdat ik even iets wil zeggen.
- Dat ik me soms helemaal kan verliezen in 90's eurodance, dat is mijn slechtste eigenschap aldus hem.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Dat ik te veel kleding koop.
Dat ik te hard door het huis stamp op mijn hakken.
Dat ik soms al zijn paperassen op een berg gooi en naar boven breng, omdat ik die rommel zat ben.
Dat ik te hard door het huis stamp op mijn hakken.
Dat ik soms al zijn paperassen op een berg gooi en naar boven breng, omdat ik die rommel zat ben.
Gast- Gast
Dat ik de wc rolletjes niet opruim. Dat ik zeur en klaag en dat ik dingen niet persoonlijk moet aantrekken. Uhmmm voor de rest geen idee.
Gast- Gast
Dat ik het dekbed jat 's nachts
En ook wel eens dat ik zomaar ergens doorheen praat om mijn versie van het verhaal te doen.
En ook wel eens dat ik zomaar ergens doorheen praat om mijn versie van het verhaal te doen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:Dat ik het dekbed jat 's nachts
Ow ja dat ook! Bovendien ben ik z'n onrustige slaper dat ik hem vaak nog een knal of schop verkoop.
Gast- Gast
Dat ik deo spuit in de badkamer waardoor hij deo 'proeft' zegt hij zelf. Dat is het wel volgens mij
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Dat ik de post op het dienblad moet laten liggenParisienne schreef:Dat ikaf en toealtijd teveel geld uitgeef..
(Ik ruim dat altijd op in het kastje maar zogenaamd weet hij dan niet dat het daar ligt)
Dat ik liever heb dat het beneden netjes is dan boven
Dat ik strijkwater gebruikt, hij vind het stinken
Gast- Gast
.........................stilte......
Dat je je rotzooi nooit opruimd..
(aldus mijn vriend)..
Ik zeg:" dat was het? ".. even stil..
Ja, verder vind ik jou heel leuk
Fijn
Dat je je rotzooi nooit opruimd..
(aldus mijn vriend)..
Ik zeg:" dat was het? ".. even stil..
Ja, verder vind ik jou heel leuk
Fijn
Gast- Gast
Hij vind dat ik teveel praat, soms een probleem maak van helemaal niks & dat ik teveel opruim
Gast- Gast
Hmm tot nu toe vindt ie volgens mij dat ik te vaak Labello op doe (en dat vindt ie vies smaken)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Waarom ik me zo druk maak. ( Ik kan dingen heel erg moeilijk loslaten ).
En dat ik teveel praat/zeur, maar dat hoor ik van heel veel mensen. En dat boeit me dan weer niet, that's me
En dat ik teveel praat/zeur, maar dat hoor ik van heel veel mensen. En dat boeit me dan weer niet, that's me
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe vrolijkt jouw partner jou op?
» Is jouw partner jouw type?
» Wat denk jij als iemand het heeft over 'toenmalige partner'?
» Hoe ga je ermee om als je partner een burnout heeft?
» Als we aan jouw partner vragen..
» Is jouw partner jouw type?
» Wat denk jij als iemand het heeft over 'toenmalige partner'?
» Hoe ga je ermee om als je partner een burnout heeft?
» Als we aan jouw partner vragen..
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: