Waarover heeft jouw partner klachten?
+33
Sugarfall
Star007
Zonnetje
Merai
Bliss
Liz
Arwyn
Flippin' Bitch
Caroow
SparklingEyes
minoessepoes
Oasis
ekiaam87
Dennenappel
Ibbeltje
Benthe
Rush
RioolSpook
studiebol
Marsy28
redd
ellibre
RYW
Caresses
Niekske
Pompoen
SoGood
_Femme
Parisienne
Marin
_Cyn_
Minx
TGR
37 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Waarover heeft jouw partner klachten?
Hier lees ik altijd klachten over de mannen en de vriendjes, maar wat is het commentaar dat jij weleens hoort?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Waarover heeft jouw partner klachten?
Het grote terugkerende thema: dat ik er vaak een grote bende van maak in huis.
Gast- Gast
Dat ik te hard stamp, de deur te hard dicht doe, en dat ik niet zo opruimerig ben.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Van de week nog, hij zei dat ik voorlopig ff niet meer moest komen. Ik kan enorm chagrijnig reageren, en voel me snel aangevallen over wat hij zegt. Nou ja, hij heeft wel gelijk dat ik af en toe overreact, maar dan ben ik waarschijnlijk moe...
Ooit heb ik een vriendje gehad die vreemd ging, en dat kan ik niet uit m'n hoofd zetten. Als ik iets zeg over een post of nieuwe vriendin op fb bij hem, ziet hij dat als niet normale mate van jaloers zijn. Hij denkt dat ik dat ook echt opzoek, terwijl dat gewoon op de timeline staat. Ik kan het beter zeggen dan het voor mezelf houden zodat op een gegeven moment de bom barst toch?
Verder klaagt hij ook wel eens over de hoeveelheid lange blonde haren die hier liggen, maar daar kan ik niks aan doen!
Ooit heb ik een vriendje gehad die vreemd ging, en dat kan ik niet uit m'n hoofd zetten. Als ik iets zeg over een post of nieuwe vriendin op fb bij hem, ziet hij dat als niet normale mate van jaloers zijn. Hij denkt dat ik dat ook echt opzoek, terwijl dat gewoon op de timeline staat. Ik kan het beter zeggen dan het voor mezelf houden zodat op een gegeven moment de bom barst toch?
Verder klaagt hij ook wel eens over de hoeveelheid lange blonde haren die hier liggen, maar daar kan ik niks aan doen!
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Dat ik mijn rommel niet achter mijn kont opruim, dat ik een gat in mijn hand heb, dat mijn krullen in zijn gezicht kriebelen en dat ik soms te heet kook
Gast- Gast
Dat ik niet voorzichtig genoeg met mooie spullen ben. Met m'n eigen spullen is nog tot daar aan toe maar ergert ie zich ook wel aan, maar met name zijn spullen vind ie heel irritant. Terwijl ik daarvoor echt oppas maar ja, dan sta ik per ongeluk weer op een kabeltje van z'n computer..
Ik probeer er op te letten maar gaat niet altijd goed.
We zijn allebei even erge slordervossen dus daarin hebben we geen ergernissen gelukkig.
Ik probeer er op te letten maar gaat niet altijd goed.
We zijn allebei even erge slordervossen dus daarin hebben we geen ergernissen gelukkig.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dat ik af en toe teveel geld uitgeef..
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Marin schreef:Dat ik niet voorzichtig genoeg met mooie spullen ben. Met m'n eigen spullen is nog tot daar aan toe maar ergert ie zich ook wel aan, maar met name zijn spullen vind ie heel irritant.
+ 1
Ik ben daar ook niet zo handig in, sterker nog ik ben erg onhandig. En niet zo materialistisch ingesteld als m'n vriend..
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Wc-rol niet wisselen
Douchen met de douchedeur half open
Stylingproducten voor m'n haar op de grond
Mijn nagellakremover/popcorn/alles wat ik maak met vis stinkt
Ik lig te breed in bed
Ik krab te weinig op zijn rug
Ik doe mijn moeder nooit de groeten van hem als ik met haar aan de telefoon ben (vergeet ik steeds, na 11 jaar weet ze heus wel dat hij haar de groeten doet)
Als ik de post opruim gooi ik het in een grote mand en is hij alles kwijt (De februari 2012 irritatie)
Niet iedere x als ik heb gekookt maak ik het gasfornuis niet schoon (Ik vind het onzin voor die ene oliespetter dus hebben we afgesproken dat hij zich iedere dag mag uitleven op dat ding en ik me er niet mee bemoei)
Douchen met de douchedeur half open
Stylingproducten voor m'n haar op de grond
Mijn nagellakremover/popcorn/alles wat ik maak met vis stinkt
Ik lig te breed in bed
Ik krab te weinig op zijn rug
Ik doe mijn moeder nooit de groeten van hem als ik met haar aan de telefoon ben (vergeet ik steeds, na 11 jaar weet ze heus wel dat hij haar de groeten doet)
Als ik de post opruim gooi ik het in een grote mand en is hij alles kwijt (De februari 2012 irritatie)
Niet iedere x als ik heb gekookt maak ik het gasfornuis niet schoon (Ik vind het onzin voor die ene oliespetter dus hebben we afgesproken dat hij zich iedere dag mag uitleven op dat ding en ik me er niet mee bemoei)
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Altijd en eeuwig: dat ik zeur en chagrijnig ben en dat ik soms teveel achter zijn kont aan zit.
Gast- Gast
Oh dat is een hele lijst, aan de ene kant gaan we heel goed samen en passen we echt bij elkaar, aan de andere kant botsen we ook heel erg. Ach ja, dat houd het spannend.
Maar een aantal dingen zijn:
- Dat ik te vaak kritiek heb
- Dat ik er zo'n zooi van maak
- Dat ik een slechte huisvrouw ben
- Dat ik te weinig interesse in zijn werk heb
- Dat ik te onzeker ben en me veel te druk maak over vanalles en nog wat
- Dat ik soms een lompe boerin ben omdat ik hem niet voorstel als we mensen tegenkomen op straat die hij niet kent.
- Dat ik telkens hetzelfde liedje duizend keer héél hard zing
Maar een aantal dingen zijn:
- Dat ik te vaak kritiek heb
- Dat ik er zo'n zooi van maak
- Dat ik een slechte huisvrouw ben
- Dat ik te weinig interesse in zijn werk heb
- Dat ik te onzeker ben en me veel te druk maak over vanalles en nog wat
- Dat ik soms een lompe boerin ben omdat ik hem niet voorstel als we mensen tegenkomen op straat die hij niet kent.
- Dat ik telkens hetzelfde liedje duizend keer héél hard zing
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Dat ik te weinig interesse toon in zijn sport en dat ik in mijn hoofd enorm kan stressen over planningen, huishouden enzo, hij is veel relaxter.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ja dit is ook herkenbaar. Op een vrije dag kan ik niet ontspannen, ik MOET altijd iets te doen hebben en het liefst heb ik in de ochtend al een planning gemaakt wat ik die dag ga doen en ondernemen. Mijn vriend heeft dat niet.Niekske schreef:Dat ik te weinig interesse toon in zijn sport en dat ik in mijn hoofd enorm kan stressen over planningen, huishouden enzo, hij is veel relaxter.
Gast- Gast
- Dat ik zijn post moet laten liggen waar het ligt want als het uit het zicht is denkt hij er niet meer aan. Ik hou niet van rommel dus verplaats het allemaal op 1 stapel op een vaste plek in de logeerkamer kast.
- Dat ik te makkelijk van alles weg wil gooien (hij is het tegenovergestelde, echt alles wil hij bewaren).
- Dat ik te weinig interesse in zijn bezoek toon.
- Dat ik te makkelijk van alles weg wil gooien (hij is het tegenovergestelde, echt alles wil hij bewaren).
- Dat ik te weinig interesse in zijn bezoek toon.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Zelda schreef:Ja dit is ook herkenbaar. Op een vrije dag kan ik niet ontspannen, ik MOET altijd iets te doen hebben en het liefst heb ik in de ochtend al een planning gemaakt wat ik die dag ga doen en ondernemen. Mijn vriend heeft dat niet.Niekske schreef:Dat ik te weinig interesse toon in zijn sport en dat ik in mijn hoofd enorm kan stressen over planningen, huishouden enzo, hij is veel relaxter.
Precies dat ja! Dat heeft tot gevolg dat hij zich altijd voorneemt om dingen in het huishouden te doen, maar dan is het 'oeps' ineens al etenstijd en kan het niet meer... maar dat is een ander topic denk ik
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Dat ik veel klets en dat ik me dingen persoonlijk aantrek terwijl dat helemaal niet hoeft.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Dat ik soms heftig reageer terwijl dat niet nodig is, dat ik graag van tevoren weet wat ik wil doen, dat ik bij alle sloten, de verwarming en het gasfornuis drie keer check of het wel echt dicht is, en ook net zo vaak aan hem vraag 'heb je het wel uitgezet/ dichtgedaan/ op slot gedaan?'.
Gast- Gast
Ik moet zeggen dat ik hier ook wel wat dingen tussen zie staan die bij mij het bloed onder mn nagels vandaan zouden halen
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Volgens mij weinig. Ik hoor hem eigenlijk nooit klagen. Maar dat is andersom precies zo. Al erger ik me er wel aan dat hij altijd te laat is. Maar als dat alles is?
Gast- Gast
Dat ik te makkelijk ben qua huishouden&soms echt n harde schop onder mn kont nodig heb daarvoor
De kattenbak vergeet
Niet moet zeuren over de financieen
Met niet zo druk moet maken over dingen
De kattenbak vergeet
Niet moet zeuren over de financieen
Met niet zo druk moet maken over dingen
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
Ik lees dit topic en soms zijn topics een reden om mijn vriend even aan de tand te voelen (bijv. het stripper topic). Dus ik dacht: ik vraag dit ook even. Antwoord: uuh, ja eigenlijk niks. Ik proberen door te vragen en voorbeelden te geven maar nee, meneer is ervan overtuigd dat er niks is waar hij klachten over heeft.
Nou ja, ok dan. Hij vroeg het ook andersom. Ik zei: dat je tegenwoordig als je naar me luistert rustig iets anders tegelijk kan doen en dat je je school niet serieus neemt. Moest ie om lachen, dat ik er niet over na hoefde te denken.. Tja..
Nou ja, ok dan. Hij vroeg het ook andersom. Ik zei: dat je tegenwoordig als je naar me luistert rustig iets anders tegelijk kan doen en dat je je school niet serieus neemt. Moest ie om lachen, dat ik er niet over na hoefde te denken.. Tja..
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Marsy28 schreef:Ik lees dit topic en soms zijn topics een reden om mijn vriend even aan de tand te voelen (bijv. het stripper topic). Dus ik dacht: ik vraag dit ook even. Antwoord: uuh, ja eigenlijk niks. Ik proberen door te vragen en voorbeelden te geven maar nee, meneer is ervan overtuigd dat er niks is waar hij klachten over heeft.
Gast- Gast
Dat ik te makkelijk dingen weg gooi... nou ja ik vind dat wel mee vallen maar hij wil werkelijk waar alles bewaren
Als ik met iets bezig ben vind ik het heel irritant als hij aan me gaat zitten.. hij vind het heel irritant dat het dan niet mag van mij.
Dat ik zo lang met iets kan zitten, bij hem is het veel sneller weer vergeten.
Als ik met iets bezig ben vind ik het heel irritant als hij aan me gaat zitten.. hij vind het heel irritant dat het dan niet mag van mij.
Dat ik zo lang met iets kan zitten, bij hem is het veel sneller weer vergeten.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik vroeg het net ook aan mijn vriend en hij weet niks.. Maar ik weet wel dat hij bepaalde dingen van mij irritant vindt.
Bijvoorbeeld dat ik de keukenkastjes vaak open laat staan, of mijn schoenen uittrap onder het lopen. En dat ik iedere keer aan hem vraag of hij zijn portemonnee wel bij heeft. Dus nu negeert hij me wat dat betreft altijd. Oh, en ik wil graag dat hij 'hallo' zegt bij thuiskomst, en hij vindt dat stom.
Bijvoorbeeld dat ik de keukenkastjes vaak open laat staan, of mijn schoenen uittrap onder het lopen. En dat ik iedere keer aan hem vraag of hij zijn portemonnee wel bij heeft. Dus nu negeert hij me wat dat betreft altijd. Oh, en ik wil graag dat hij 'hallo' zegt bij thuiskomst, en hij vindt dat stom.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Dat ik vaak 5 dingen tegelijk doe en daardoor dingen vergeet.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe vrolijkt jouw partner jou op?
» Is jouw partner jouw type?
» Wat denk jij als iemand het heeft over 'toenmalige partner'?
» Hoe ga je ermee om als je partner een burnout heeft?
» Als we aan jouw partner vragen..
» Is jouw partner jouw type?
» Wat denk jij als iemand het heeft over 'toenmalige partner'?
» Hoe ga je ermee om als je partner een burnout heeft?
» Als we aan jouw partner vragen..
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: