Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is jouw partner jouw type?

+21
Marin
loura
Rush
Parisienne
VeryCherry
Mermaid
Caresses
TwistedAngel
Roxi3
tuttebel
Marsy28
Lejow
SoGood
Caroow
Ella
RYW
Sugarfall
Atelier Madame
Aziraphale
mzcharlotte
luisa
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Is jouw partner jouw type? Empty Is jouw partner jouw type?

Bericht  luisa za 4 feb 2012 - 0:07

En dan bedoel ik natuurlijk qua uiterlijk. Is je partner het type waar je normaal op valt en vindt je je partner ook knap, naast dat hij voor jou aantrekkelijk is?

Mijn man is namelijk eigenlijk helemaal niet het type waar op ik zou vallen. Ik val op mediteriaane types. Zongebruind, donker haar en donkere ogen en ietwat langer haar, verder niet zo lang.Man daarentegen is blond met lichte ogen. Toen ik hem leerde kennen wel wat langer haar overigens en hij is vrij klein, maar verder voldeed hij totaal niet aan aan het type waar ik van hou.

Nog steeds kijk ik voornamelijk naar mediteriane mannen, zeker niet naar blond. Man daarentegen wordt steeds blonder lijkt het wel. Bekenden moeten ook altijd erg lachen als ze er achter komen dan man blond is.

Ondanks dat hij niet mijn type is qua uiterlijk vind ik hem wel knap. Hij is niet direct het type ' mooie man', maar wel redelijk knap. Ook zijn kledingstijl bevalt me in het algemeen wel, casual hip.

Hoe zit dat bij jullie?
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw partner jouw type? Empty Re: Is jouw partner jouw type?

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 0:16

Nope, mijn vriend is ook niet 'mijn type'. Ik val/viel altijd op lange mannen met donker haar & donkere ogen. Tot ik een date had met een jongen die précies mijn type was qua uiterlijk. Maar de rest viel zo ontzettend tegen dat ik ben gaan nadenken, wat uiterlijk nou helemaal zegt.. Date erna was mijn vriend; lang, blond maar al wel kalend, blauwe ogen.. Qua uiterlijk dacht ik in eerste instantie 'mwah' en ook zijn kledingstijl was niet helemaal mijn ding. Maar we hadden het zó gezellig, de klik was er gewoon! Dus ben ik toch verliefd op hem geworden Is jouw partner jouw type? 561177 Qua kleding gaat het nu ook al de goede kant op haha Is jouw partner jouw type? 166342

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 0:23

Lastig, aan de ene kant wel maar aan de andere kant weer niet!
Wel: Hij is lang, heeft tattoo's en piercings, ik vind hem heel knap, hij is spontaan en ik vind zijn kledingstijl erg leuk.
Maar hij is ook weer niet mijn type omdat ik vooral op getinte mannen viel, Indo's bijvoorbeeld en mijn vriend is donkerblond en heeft blauwe ogen.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte za 4 feb 2012 - 0:23

Ik heb niet echt een type geloof ik. Ik vind mijn vriend soms te hard, hij heeft een zwarte, harde humor. Hij kan ook doormijmeren over dingen die niet realistisch zijn op dat moment. Maar verder heeft hij absoluut de eigenschappen waar ik voor val, hij is zorgzaam, lief, begripvol, straight to the point en denkt altijd mee. Ook zit hij wel in de lijn der uiterlijken waar ik eerder op ben gevallen, hij heeft de meest prachtige, intense ogen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aziraphale za 4 feb 2012 - 0:28

Ik heb geloof ik niet echt een type.
Vroeger wel, toen viel ik echt alleen op stoere jongens met mooi lang haar die van dezelfde muziek hielden. Een aantal van dit soort jongens als vriendje gehad en dit was vaak op het gebied van karakter niet echt een succes Wink Mijn oma zei altijd al dat je van een mooi bord niet kunt eten.

Mijn vriend heeft geen lang haar maar verder komt hij erg dichtbij wat mijn voorstelling van een 'perfecte' man zou zijn.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Atelier Madame za 4 feb 2012 - 0:36

Hij is wel echt mijn type: ik wilde altijd een vriend die ongeveer 185 lang is (vind ik de perfecte lengte voor een man) en jawel dat is hij ongeveer. Donkerhaar heeft ie ook, alleen hij heeft blauwe ogen en geen donkere, maar dat maakt me dan weer niet zoveel uit. Qua postuur hij is redelijk breed dus ik kan in ieder geval wat vastpakken. Dus ja hij is mijn type wel.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Sugarfall za 4 feb 2012 - 3:52

Hij is niet het type waar ik ''normaal'' op val, maar dat was mijn ex ook niet. Ik val op licht getint, donker haar, donkere ogen, haflang/krullend haar, hij heeft niets van dat alles. Ik vind hem wel heel knap. En ik dacht ook de eerste keer toen ik hem zag ''wat een mooie jongen'', maar als ik echt mijn type zou moeten omschrijven dan heeft hij daar niet veel van, haha. Mijn vriend heeft hiervoor ook alleen maar blonde vriendinnen gehad, dus ik denk dat hij hetzelfde over mij zou zeggen!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 3:56

Ja, lang (1.95 m), donker haar, bruine ogen en goede kleding.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 6:49

Toen ik mijn man leerde kennen was hij helemaal mijn type. Lang haar, zwarte kleding, lange leren jas, enz. Nu is hij nog steeds helemaal mijn type, maar kort haar, totaal andere kledingstijl. Hij ziet er compleet anders uit, maar mijn smaak is mee veranderd volgens mij smile

Aan de andere kant heb ik niet echt 'een type' want mijn scharrel is het compleet tegenovergestelde van mijn man, in vrijwel alles. En ik vind ze alletwee heel erg leuk en aantrekkelijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 9:28

Ja, donker haar, donkere ogen, gemiddelde lengte en goed gekleed.

Gast
Gast

Bericht  RYW za 4 feb 2012 - 9:31

Mijn vriend is helemaal mijn type. Lang, breed, donker haar, blauwe ogen, goeie stoere kop, stoppelbaardje... Yum Wink

Wel heel anders dan waar ik voor hem mee thuis kwam. Vroeger viel ik ook wel voor dut type, maar kwam dan met hele andere mannen thuis. Mijn vriendinnen verwachtten dus ook een heel ander type, omdat ik nooit aankwam met het type waarop ik zei te vallen. En nu dus toch Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 9:33

Ja, helemaal zelfs. Als ik kijk naar mijn ex vriendjes, is er ook maar 1 die er uit springt met een ander uiterlijk. Voor de rest allemaal donker haar, donkerbruine ogen, lang. (tall, dark & handsom noem ik ze Wink). Ik vind mijn man ook echt sexy en knap. Wordt ook nog steeds warm van zijn mooie bruine ogen. En hij heeft een onwijs lekker kontje :P

Gast
Gast

Bericht  Ella za 4 feb 2012 - 9:39

Ja absoluut net zo als 9 jaren geleden... (alleen een buikje erbij nu haha)
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Caroow za 4 feb 2012 - 9:58

Ik dacht altijd dat ik viel op blanke jongens met donkerblond haar en groene ogen. Mijn vriend is donker, zwart haar met bruine ogen en ik vind hem heel aant smile rekkelijk
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SoGood za 4 feb 2012 - 10:03

Vroeger niet, ik val namelijk op 'oudere' mannen. Verder is hij wel mijn type: Donker haar, lang, niet te smal, stoppeltjes.. Hij is 5 jaar ouder dan ik en hij wordt daarom steeds aantrekkelijker. Soms zie ik hem en dan kan ik hem ineens super sexy vinden, haha. Oja, hij kleedt zich ook heel goed vind ik.

Ik ben ook het type van mijn vriend. Vorige x zag hij volgens hem een hele mooie vrouw in de supermarkt.. Bleek ik het ineens te zijn. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Lejow za 4 feb 2012 - 10:37

Nee, maar dat komt omdat ik geen 'type' heb waar ik op val. Als ik naar mijn exen kijk gaan ze van Surinaams, naar Nederlands, van klein naar ruim 2 meter, en van licht blond naar zwart haar...
Wel vind ik mijn vriend knap en aantrekkelijk!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 10:45

Wel en niet :P

Wel: Brede kaaklijn, mooi postuur (breed bij de schouders, slank naar onder), mooie strakke billen en echt een mooie rug/torso :P

Niet: Ik val op mannen met (licht)bruin haar en groene/blauwe ogen. Verder val ik op mannen rond de 1.80/1.85 en liever wat ouder dan ikzelf (jaar of 3). Mijn vriend is donkerblond, heeft grijze ogen, is 1.76 en jonger dan ik.

De kledingstijl van mijn vriend vind ik wel echt ontzettend leuk, hij heeft echt goede smaak.. (zijn kleding is echt van mooie materialen en je ziet dat hij het belangrijk vind, hier veel geld aan uitgeeft).

Gast
Gast

Bericht  Marsy28 za 4 feb 2012 - 11:02

Nee, absoluut niet!
Ok ok, ik schijn op buitenlanders te vallen (Frans, Oostenrijks en nu Australisch vriendje) maar ik vond borsthaar echt heel erg vies! Heeeeeeel erg vies.
En nu, nu heb ik een halve Irakees met enorm veel haar, overal. Even wennen maar nu wil ik niet meer anders, lekker zacht!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 15:55

Ik heb niet echt een heel specifiek type gehad. Mijn meeste vriendjes vond ik aantrekkelijk op hun eigen manier en over het algemeen lijken ze voor geen meter op elkaar.

Gast
Gast

Bericht  tuttebel za 4 feb 2012 - 16:51

mijn partner is echt wel mijn type. De eerste keer dat ik hem zag vond ik hem dan ook gelijk al een lekker ding,
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Roxi3 za 4 feb 2012 - 18:32

Ik heb niet echt één type, ik vind hele verschillende mannen knap en aantrekkelijk. Mijn vriend valt naar mijn smaak in beide categorieën.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  TwistedAngel za 4 feb 2012 - 22:06

Ik val normaal op donker harigen, en dat is mn vriend ook! Verder moeten ze altijd langer zijn.. CHECK! en het liefste beetje slank... Hmmm dat kan hij wel weer worden als hij zn banaantjes eens laat liggen... Heb tot dusver altijd jongere vriendjes gehad (1tot 3 jaar jonger) en J is 6 jaar ouder...
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Caresses zo 5 feb 2012 - 4:13

Ja absoluut.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mermaid zo 5 feb 2012 - 4:20

Zusje schreef:Ik heb niet echt een heel specifiek type gehad. Mijn meeste vriendjes vond ik aantrekkelijk op hun eigen manier en over het algemeen lijken ze voor geen meter op elkaar.

+1
Toen ik mijn vriend voor het eerst zag vond ik het wel meteen een hele mooie kerel.
het grappige is dat ik nadat het uitging met mijn ex uit frustratie een lijstje heb gemaakt over wat ik zoek in een man. Nadat ik een aantal maanden met mijn vriend samen was vond ik dat lijstje weer en hij past echt helemaal in het profiel van de ideale man die ik toen heb geschetst. Leuk toeval smile
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 4:20

Ja, hij is wel zo ongeveer wat ik zocht: donkere ogen, donker haar, niet te groot en een goede kledingstijl (oké, hij heeft ook momenten dat 'ie z'n lelijke werkkleding aan heeft of op klompen loopt, maar die tellen we niet mee..)

Mijn ex-vriendjes zien er allemaal weer anders uit, maar er zitten wel een paar bij die in de buurt komen van wat ik sexy vind.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: