Als we aan jouw partner vragen..
+26
Sam
Fortissimo
xxjojootjexx
Sanne
Caresses
Prosecco
Paper Crown
Marsy28
Mamsie
Parisienne
Green_Pepper
Lot
Slakje
Arwyn
Sea of Trees
Taeda
GreenGrass
Pinkel
Hoochie
Luce
Ilovethe90s
Coco
Tania
Rush
Linda
Toet
30 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Als we aan jouw partner vragen..
Of hij tevreden is over jullie seksleven, zou hij dan het zelfde antwoord geven als jij?
Ik lees de afgelopen dagen bijzonder veel van forumsters die bijna nooit of heel weinig seks hebben maar overal wordt beweerd dat ze verder een prima relatie hebben en vriend/man er ook zo over denk. Ik heb daar eigenlijk mijn twijfels over. Heeft jouw partner er écht geen problemen mee dat jullie weinig seks hebben?
Mannen hebben toch gewoon vrij veel behoefte aan seks? Of heb ik nou zo'n vertekend beeld, ga ik met de verkeerde mannen om?
Ik lees de afgelopen dagen bijzonder veel van forumsters die bijna nooit of heel weinig seks hebben maar overal wordt beweerd dat ze verder een prima relatie hebben en vriend/man er ook zo over denk. Ik heb daar eigenlijk mijn twijfels over. Heeft jouw partner er écht geen problemen mee dat jullie weinig seks hebben?
Mannen hebben toch gewoon vrij veel behoefte aan seks? Of heb ik nou zo'n vertekend beeld, ga ik met de verkeerde mannen om?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Als we aan jouw partner vragen..
Mijn man heeft er inderdaad wel veel moeite mee dat ons seksleven momenteel bagger is.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben vaak hele goede gesprekken over seks. Ik weet dat m`n vriend tevreden is, het hoeft van hem niet vaker dan gemiddeld 3x per week. Hij is wel iemand die wat meer 'gekke' dingen uit wil proberen en daar heb ik (nog) niet zoveel mee.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mijn man heeft wel dezelfde mening als ik, het is momenteel echt triest gesteld. Maar gelukkig kunnen we er nu samen wel om lachen vaak. Onze dochter is bijna altijd bij ons dus het kan gewoon niet. Als de kinderen een weekendje weg zijn halen we de schade wel weer in. En ooit gaat ze vast wel beter slapen, dan komt het weer helemaal goed.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Mijn vriend is tevreden over zijn seksleven. Hij is diegene die minder seks wil dan ik, dus hij komt wel aan zijn trekken . We hebben het er ook wel eens over, of we beiden nog tevreden zijn. Daar zijn we heel eerlijk in.
Gast- Gast
Ik neem aan dat hij tevreden is met 5-7 maal per week.
Ik denk overigens dat er zat mannen zijn die niet zo bijzonder vaak willen en het prima vinden met "af en toe". Die hoor je er waarschijnlijk alleen minder over. Lijkt mij overigens heel vervelend als de een veel vaker dan de ander wil.
Ik denk overigens dat er zat mannen zijn die niet zo bijzonder vaak willen en het prima vinden met "af en toe". Die hoor je er waarschijnlijk alleen minder over. Lijkt mij overigens heel vervelend als de een veel vaker dan de ander wil.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
We zijn niet voor niks getrouwd dus ik neem aan dat hij wel tevreden is .
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Hij is tevreden, maar zou het niet erg vinden om vaker sex te hebben. Ik deel dezelfde mening.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ilovethe90s schreef:We zijn niet voor niks getrouwd dus ik neem aan dat hij wel tevreden is .
Wat heeft dat met elkaar te maken?
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Zou die misschien wel iets vaker willen dan 1 a 2 keer per week.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Luce schreef:Ilovethe90s schreef:We zijn niet voor niks getrouwd dus ik neem aan dat hij wel tevreden is .
Als ik niet tevreden was zou ik niet met iemand trouwen denk ik.
Ilovethe90s- Prater
Luce schreef:Ilovethe90s schreef:We zijn niet voor niks getrouwd dus ik neem aan dat hij wel tevreden is .
Dat snap ik ook niet helemaal. Praten jullie er nooit over dan?
Toet- Lady Post-a-lot
Over het algemeen genomen zijn wij allebei tevreden over ons seksleven. Voor mijn zwangerschap zaten we op gemiddeld 2 soms 3x per week, toen we voor een kindje gingen was het in mijn vruchtbare week wel vaker. Tijdens mijn zwangerschap gemiddeld 1x per week, na 34 weken ging het voor mij niet meer omdat het pijn deed. En nu 4 weken nadat ik ben bevallen en ernstig ziek geweest ben, pakken we de draad weer langzaam op.
Edit:
Wij hechten beide niet zoveel waarde aan seks in de zin van penetratie. We knuffelen dagelijks, en nemen genoeg tijd voor elkaar. Dat is iets wat wij beiden wel belangrijk vinden. Oh ja en onze relatie is helemaal top!! Zeker na de geboorte van onze dochter en mijn ziekbed, zijn we nog hechter dan voorheen.
Edit:
Wij hechten beide niet zoveel waarde aan seks in de zin van penetratie. We knuffelen dagelijks, en nemen genoeg tijd voor elkaar. Dat is iets wat wij beiden wel belangrijk vinden. Oh ja en onze relatie is helemaal top!! Zeker na de geboorte van onze dochter en mijn ziekbed, zijn we nog hechter dan voorheen.
Laatst aangepast door Pinkel op di 22 jan 2013 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Ilovethe90s schreef:Luce schreef:Ilovethe90s schreef:We zijn niet voor niks getrouwd dus ik neem aan dat hij wel tevreden is .
Als ik niet tevreden was zou ik niet met iemand trouwen denk ik.
Maar dat is toch geen garantie voor een eeuwig goed seksleven?
Gast- Gast
Mijn vriend vertelt nav het lezen van de vraag dat ie wel tevreden is
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Hij zou wel iets vaker willen, maar dan vooral als hij zin heeft. Hij houdt ook vaak zat de boot af als ik initiatief toon, omdat hij moe/gestressed is.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Jeetje wat gaan we er allemaal serieus op in .
Tuurlijk praten we er weleens over.
Ilovethe90s- Prater
Als je zo'n rare opmerking maakt kun je verwachten dat er reacties op komen.Ilovethe90s schreef:Jeetje wat gaan we er allemaal serieus op in .
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Oke, ik stel mijn mening bij, hij gaf als antwoord:
"Nee, ik heb toch al gezegd dat het minimaal twee keer per dag moet en met andere vrouwen erbij?"
"Nee, ik heb toch al gezegd dat het minimaal twee keer per dag moet en met andere vrouwen erbij?"
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Ilovethe90s schreef:Jeetje wat gaan we er allemaal serieus op in .
Zou kunnen toch, ik verbaas me nergens meer over sinds het lezen van een aantal topics
Toet- Lady Post-a-lot
Taeda schreef:Oke, ik stel mijn mening bij, hij gaf als antwoord:
Haha!
Toet- Lady Post-a-lot
Mijn vriend zei ook voor de grap:
"Het kan wel 3 keer zo veel", waarop ik zei dat hij dan wel flink wat actiever moest gaan zijn!
"Het kan wel 3 keer zo veel", waarop ik zei dat hij dan wel flink wat actiever moest gaan zijn!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Taeda schreef:Oke, ik stel mijn mening bij, hij gaf als antwoord:
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Wij staan daar, gelukkig, hetzelfde in. In periode met stress/zorgen minder, maar wel alle aandacht voor elkaar met bv. knuffelen, als het goed gaat meer. Maar als ik gemiddelde op internet of hier lees, zitten wij daar wel zeker onder.
Laatst aangepast door Pippa op di 22 jan 2013 - 11:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Is jouw partner jouw type?
» Wat vind je heel irritant aan jouw partner?
» Hoe vrolijkt jouw partner jou op?
» nav...wat is de rol van jouw vriend/man/partner...
» N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?
» Wat vind je heel irritant aan jouw partner?
» Hoe vrolijkt jouw partner jou op?
» nav...wat is de rol van jouw vriend/man/partner...
» N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: