Show je balkon!
+14
Ooh La La!
TGR
Sweety
Puggle
Schaapke
Error
VeryCherry
Spring
Marsy28
Zwerver
Eris
Ibbeltje
ijsjemeisje
redd
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Show je balkon!
Ik wil mijn balkon ook gaan opfleuren. Weet alleen nog niet hoe..
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Het -nu nog- troosteloze balkonnetje.
Als het een tijdje droog blijft ga ik alles schoonmaken en gaat mijn vriend het balkon verven en komen er nieuwe vlonders te liggen.
Als het een tijdje droog blijft ga ik alles schoonmaken en gaat mijn vriend het balkon verven en komen er nieuwe vlonders te liggen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Haha TGR bij ons ziet het er ook zo uit maar ik ga het balkon opknappen, leuke bloembakken er neerhangen en misschien een muurschildering/tekening maken op de wand.
Gast- Gast
[img] [/img]
Sorry voor de mega foto
Vorig weekend heb ik ons balkon mooi gemaakt. Morgen worden er foto's gemaakt voor de verkoop dus ik moest wel
Sorry voor de mega foto
Vorig weekend heb ik ons balkon mooi gemaakt. Morgen worden er foto's gemaakt voor de verkoop dus ik moest wel
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Het is nu nog een bende, maar zodra ik klaar ben met het huis wordt het balkon het volgende project. Ik heb alvast de volle asbak en bierflesjes van een verjaardag in oktober opgeruimd. Voor de spijlen zit nu hout, tegen de inkijk. Verder ligt er kunstgras en staan er wat plantjes dood te gaan. Aan de rand hangen bakken over de hele breedte waar kruiden in groeien. De bieslook is de enige die de winter overleefd heeft.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Intussen zit er in de hangbakken aardbeitjes en tomaten en hebben we nog wat lavendel in een bak. Dat boompjes is overigens een pruimenboom. En er ligt nu een mini kinder golfsetje van mijn vriend
Ik ben alleen nog op zoek naar een blok boomstam dat als tafeltje moet dienen, alleen niet te duur. Weet iemand waar? Ben al bij xenos, action, tuincentra en praxis geweest..
Ik ben alleen nog op zoek naar een blok boomstam dat als tafeltje moet dienen, alleen niet te duur. Weet iemand waar? Ben al bij xenos, action, tuincentra en praxis geweest..
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Leuk idee!mocht je t nergens kunnen vinden,misschien zelf met n boomstam aan de gang evt?Marsy28 schreef:Intussen zit er in de hangbakken aardbeitjes en tomaten en hebben we nog wat lavendel in een bak. Dat boompjes is overigens een pruimenboom. En er ligt nu een mini kinder golfsetje van mijn vriend
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
redd schreef:Leuk idee!mocht je t nergens kunnen vinden,misschien zelf met n boomstam aan de gang evt?Marsy28 schreef:Intussen zit er in de hangbakken aardbeitjes en tomaten en hebben we nog wat lavendel in een bak. Dat boompjes is overigens een pruimenboom. En er ligt nu een mini kinder golfsetje van mijn vriend
Maar waar vind ik een boomstam??
Marsy28- Prater
redd schreef:Leuk idee!mocht je t nergens kunnen vinden,misschien zelf met n boomstam aan de gang evt?Marsy28 schreef:Intussen zit er in de hangbakken aardbeitjes en tomaten en hebben we nog wat lavendel in een bak. Dat boompjes is overigens een pruimenboom. En er ligt nu een mini kinder golfsetje van mijn vriend
Marsy28- Prater
in n bos;) :o Maar dacht dat ze zoiets eigenlijk wel bij xenos hebben....Marsy28 schreef:redd schreef:Leuk idee!mocht je t nergens kunnen vinden,misschien zelf met n boomstam aan de gang evt?Marsy28 schreef:Intussen zit er in de hangbakken aardbeitjes en tomaten en hebben we nog wat lavendel in een bak. Dat boompjes is overigens een pruimenboom. En er ligt nu een mini kinder golfsetje van mijn vriend
redd- Fluisteraar
Maar waar vind ik een boomstam??[/quote]in n bos;) :o Maar dacht dat ze zoiets eigenlijk wel bij xenos hebben....[/quote]
Als je er 1 vindt, mag je hem direct kopen!
Marsy28- Prater
Wil r best op letten als ik aan t shoppen ben!
redd- Fluisteraar
Marsy, ik weet niet waar je woont, maar bij DOK2 in Veenendaal heb ik dat gezien. Prijs weet ik niet.
Gast- Gast
Jolee schreef:Marsy, ik weet niet waar je woont, maar bij DOK2 in Veenendaal heb ik dat gezien. Prijs weet ik niet.
Ik woon helemaal in het hoge noorden
Maar als iemand ze ergens goedkoop weet te vinden.. De xenos hier heeft ze in elk geval niet..
Marsy28- Prater
Ooh ik krijg echt zo'n zin in de zomer van deze foto Zo stond ons balkon er vorig jaar bij. Het is echt een heerlijke plek, 3 bij 4 dus gewoon een extra kamer bij goed weer. Heb overigens vandaag weer voor het eerst buiten gezeten
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Oh wat heerlijk zeg, zo'n groot balkon ^^ Woont er niemand boven jullie?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, je zal maar midden in Amsterdam wonen en dan toch zo'n groot, fijn en open balkon hebben
Gast- Gast
Marsy, misschien is dit iets? Kwam ik laatst toevallig tegen.. Ik weet alleen niet of er een winkel bij jou in de buurt zit.. In het echt is hij mooier dan op de foto, vind ik.
Succes nog.
Ik krijg het plaatje niet geplakt, dus bij deze de link.. http://www.woonexpress.nl/boomstam.html
Succes nog.
Ik krijg het plaatje niet geplakt, dus bij deze de link.. http://www.woonexpress.nl/boomstam.html
Joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 58
Registratiedatum : 02-12-10
Joyce schreef:Marsy, misschien is dit iets? Kwam ik laatst toevallig tegen.. Ik weet alleen niet of er een winkel bij jou in de buurt zit.. In het echt is hij mooier dan op de foto, vind ik.
Succes nog.
Hey ja, dat is super! Wat goed dat je die hebt gevonden! Dankjewel, ik ga even kijken.
Marsy28- Prater
Marsy28 schreef:Joyce schreef:Marsy, misschien is dit iets? Kwam ik laatst toevallig tegen.. Ik weet alleen niet of er een winkel bij jou in de buurt zit.. In het echt is hij mooier dan op de foto, vind ik.
Succes nog.
Hey ja, dat is super! Wat goed dat je die hebt gevonden! Dankjewel, ik ga even kijken.
Graag gedaan, succes
Joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 58
Registratiedatum : 02-12-10
@ Paraplu: waar heb jij die tafel vandaan en hoe duur was ie?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Is t nog gelukt?Joyce schreef:Marsy28 schreef:Joyce schreef:Marsy, misschien is dit iets? Kwam ik laatst toevallig tegen.. Ik weet alleen niet of er een winkel bij jou in de buurt zit.. In het echt is hij mooier dan op de foto, vind ik.
Succes nog.
Graag gedaan, succes
Hier is t balkon bijna af&zal dr dan wel ff n pic opzetten!
Nog iemand leuke balkonpics???
redd- Fluisteraar
Mijn balkon tot nu toe
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2