Stoel balkon
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stoel balkon
Nu het weer wat mooier is zit ik wat vaker op mijn balkonnetje aan de voorkant van mijn appartement. Er staat alleen verder niks (heb wel 2 stoelen op achterbalkon, maar staat niet in de zon) en ik krijg nogal een houten kont van die harde betonvloer. Net dus wat winkels afgelopen, maar kan niet echt iets vinden naar mijn zin.
Ik ben op zoek naar iets laags, het balkon steekt uit en zit op de 3e verdieping. Daardoor voelt lager veiliger en zit ik minder in het zicht. Bovendien neemt iets laags minder licht weg uit de woonkamer. Balkon is ongeveer 1,20 bij 0,80, erg klein dus, waardoor een ligbed afvalt. Toch wil ik wel een beetje hangen. Liefst zo breed dat ik er ook diagonaal in kan zitten enzo. Loungestoel zou perfect zijn, maar die is te lomp voor hier (past ook niet door balkondeur) en die zijn over het algemeen alleen in een set te koop.
Zitten regelmatig duiven op het balkon, dus het moet ook gemakkelijk schoon te maken zijn. Liefst geef ik niet meer uit dan 50 euro, tenzij het het een perfecte stoel is. Wie heeft een leuke tip voor me?
Ik ben op zoek naar iets laags, het balkon steekt uit en zit op de 3e verdieping. Daardoor voelt lager veiliger en zit ik minder in het zicht. Bovendien neemt iets laags minder licht weg uit de woonkamer. Balkon is ongeveer 1,20 bij 0,80, erg klein dus, waardoor een ligbed afvalt. Toch wil ik wel een beetje hangen. Liefst zo breed dat ik er ook diagonaal in kan zitten enzo. Loungestoel zou perfect zijn, maar die is te lomp voor hier (past ook niet door balkondeur) en die zijn over het algemeen alleen in een set te koop.
Zitten regelmatig duiven op het balkon, dus het moet ook gemakkelijk schoon te maken zijn. Liefst geef ik niet meer uit dan 50 euro, tenzij het het een perfecte stoel is. Wie heeft een leuke tip voor me?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Stoel balkon
Is er veel last van Duiven? Als je huurt zou je dat aan kunnen geven bij je wbv, hier doen ze daar soms wel wat tegen. Mss kun je een zitzak kopen die je op balkon zet zodra het lekker weer is? En verder binnen zetten zeg maar.
Gast- Gast
Er zo'n standenstoel:
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=42253&productId=27303
Niet duur, makkelijk schoon te houden, en met een tuinkussen (10 euro bij de Action of Blokker) zit je heerlijk. Eventueel voetenbankje erbij.
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=42253&productId=27303
Niet duur, makkelijk schoon te houden, en met een tuinkussen (10 euro bij de Action of Blokker) zit je heerlijk. Eventueel voetenbankje erbij.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Way out of buget, sorry, maar deze staat nog altijd hoog op mijn verlanglijstje en zou op een balkon zeker niet misstaan:
Nu bij V&D online voor 199 ipv 399
Nu bij V&D online voor 199 ipv 399
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Zus schreef:Is er veel last van Duiven? Als je huurt zou je dat aan kunnen geven bij je wbv, hier doen ze daar soms wel wat tegen. Mss kun je een zitzak kopen die je op balkon zet zodra het lekker weer is? En verder binnen zetten zeg maar.
Ik huur particulier, maar mijn katten vinden het zo leuk. Heb er zelf dus weinig last van. Andere balkon is afgezet met gaas vanwege de katten, dus het is alleen dat balkon. Zitzak is wel een leuk idee eigenlijk.
Standenstoel zit inderdaad best lekker, al is dat meteen weer zo hoog. Zoek meer strandstoelhoogte, maar degenen die ik vandaag geprobeerd heb zaten voor geen meter en dat doek wordt vies denk ik.
Rovine- Ratel
Oh, Pineco, ik heb er nog wel bij staan twijfelen, die lijkt me zo lekker! Maar de voet leek vrij groot, dus ik denk niet dat dat gaat passen bij mij, plus dat die meteen al het licht uit de woonkamer wegneemt. Maar later als ik groot ben wil ik die wel.
Rovine- Ratel
Dit is het balkon. Grote foto, maar klein balkon. De deur is ook smaller dan een normale deur.
Rovine- Ratel
Hoe gaat je deur open?
Je moet ook geen stoel hebben en dan vervolgens je balkon niet meer opkunnen omdat de deur niet meer opengaat..
Je moet ook geen stoel hebben en dan vervolgens je balkon niet meer opkunnen omdat de deur niet meer opengaat..
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
En is een hangmat van muur tot muur geen optie? Die je dan naar één kant weghangt als je hem niet gebruikt, maar dat je wel de mogelijkheid hebt om lekker te chillen?
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Hij gaat wel naar binnen open, had ik al wel naar gekeken. Maar doordat de deur smal is (70 cm?) moet ik er wel rekening mee houden dat iets groots en niet-opvouwbaars er misschien niet doorheen past.
Hangmat heb ik ook al bij staan kijken, maar die zijn weer te groot. Bovendien heb ik de gereedschappen zelf niet om die te verankeren en ik wil het NU.
Hangmat heb ik ook al bij staan kijken, maar die zijn weer te groot. Bovendien heb ik de gereedschappen zelf niet om die te verankeren en ik wil het NU.
Rovine- Ratel
Ik heb deze:http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=42253&productId=114836
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Kan ik deze stoel wit verven? (Rotan stoel)
» Katten op het balkon
» Fleurig balkon
» Kunstgras(mat) op het balkon?
» Zwembad op balkon
» Katten op het balkon
» Fleurig balkon
» Kunstgras(mat) op het balkon?
» Zwembad op balkon
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: