Show je balkon!
+14
Ooh La La!
TGR
Sweety
Puggle
Schaapke
Error
VeryCherry
Spring
Marsy28
Zwerver
Eris
Ibbeltje
ijsjemeisje
redd
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Show je balkon!
Heb last van de pre-lentekriebels en zoek wat inspiratie voor t balkon!Dus kom maar op met tips&pictures!!!
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
Re: Show je balkon!
Ik lees mee!!
Ik zag van de week in de folder van de Hema leuke bloembakken die je aan het balkon kan hangen.
Ik zag van de week in de folder van de Hema leuke bloembakken die je aan het balkon kan hangen.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Dat waren die gekleurde he?Ik heb wel zilveren van de Big-bazaar maar die zijn van vorig jaar....
redd- Fluisteraar
Van de Hema heb je idd die gekleurde. Zag ze in de Hema aan de reling hangen hier
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik moet wachten tot mijn vader naar de stort gaat, want dan kan ik mijn balkon leeghalen om hem helemaal opnieuw aan te kleden. En ik wilde dit jaar gaan voor fleurig en comfi.
Gast- Gast
hebben jullie op het balkon een bankje of zitje??
ijsjemeisje- Prater
ijsjemeisje schreef:hebben jullie op het balkon een bankje of zitje??
Momenteel twee stoelen waar champignons met haren uitgroeien, maar als deze zijn weggebracht, dan wordt het een loungebankje met wellicht één stoel. Mijn balkon is niet zo groot, om maar niet te zeggen dat hij extreem klein is.
Gast- Gast
Ons balkon is niet heel erg groot maar r passen gelukkig wel 2stoelen op!Verder heb ik laatst z'on tafeltje voor potten gescoord,dus kan m lekker volbouwen met zelfgekweekte kruiden enzo.Doen jullie dat ook?
redd- Fluisteraar
Maura schreef:ijsjemeisje schreef:hebben jullie op het balkon een bankje of zitje??
Momenteel twee stoelen waar champignons met haren uitgroeien, maar als deze zijn weggebracht, dan wordt het een loungebankje met wellicht één stoel. Mijn balkon is niet zo groot, om maar niet te zeggen dat hij extreem klein is.
haha leuk!!
ik zit twijfelen tussen een leuk loungebankje of een leuk zitje.
ijsjemeisje- Prater
ijsjemeisje schreef:Maura schreef:ijsjemeisje schreef:hebben jullie op het balkon een bankje of zitje??
haha leuk!!
ik zit twijfelen tussen een leuk loungebankje of een leuk zitje.
Ik heb nu nog elk jaar, dat zijn dan drie in totaal, een leuk zitje gehad. Althans, dat vond ik natuurlijk zelf. Maar daar kan ik niet lekker even met de benen mee in de lucht, dus dit jaar wordt het absoluut en zeker een bankje, zodat de beentjes ook kunnen relaxen.
Gast- Gast
Ik heb geen foto maar wij hebben een balkon van 6,5 bij 2,5 meter. Lekker ruim dus !
Er staat een tuinset, kussenbox, zo'n rieten plantenbak ding, 2 vogelkooien aan 1 kant van de muur en aan de regenpijp hangen 2 van die plantenbankjes. Morgen gaan we plantjes kopen die we er in gaan doen
Er staat een tuinset, kussenbox, zo'n rieten plantenbak ding, 2 vogelkooien aan 1 kant van de muur en aan de regenpijp hangen 2 van die plantenbankjes. Morgen gaan we plantjes kopen die we er in gaan doen
Gast- Gast
Zijn jullie trouwens van de plantjes of zelf zaaien???
redd- Fluisteraar
Nu staat er een bistro setje, een parasol houder, een mooie olijfboom en wat zielige potjes. Ik kan niet wachten om wat dingen te kopen en mijn balkon gezellig te maken.
Ik ga dit topic in de gaten houden en als ik ideeën heb plaats ik ze hier.
Ik ga dit topic in de gaten houden en als ik ideeën heb plaats ik ze hier.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik lees ook mee! Het liefst kijk ik foto's haha.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
redd schreef:Zijn jullie trouwens van de plantjes of zelf zaaien???
Plantjes
Gast- Gast
Ik heb trouwens wel een foto :
*
Deze is van afgelopen Augustus
niet quoten graag
*
Deze is van afgelopen Augustus
niet quoten graag
Laatst aangepast door Razz_ op za 17 maa 2012 - 10:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik maak snel een foto want eigenlijk best wel heel erg content met ons balkonnetje. We hebben het schoongemaakt (overal groene aanslag van vorige bewoonster). Nu ligt er een nepgraskleedje op en hangen er overal bloemetjes en een pruimenboom. Binnen ben ik bezig met het kweken van tomaten en aardbeiden, die komen dan in bakken aan de reling. En we hebben onze enorme schommelbank er nu staan sinds gister. Het neemt ontzettend veel ruimte weg, dat is jammer, maar omdat ons balkon op het zuiden ligt, kunnen we wel lekker in de zon hangen..!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Die hangpotten heb je ook bij de Wibra. 3 euro per stuk volgens mij!
Heb zelf geen balkon maar dacht, ik meld het even.
Heb zelf geen balkon maar dacht, ik meld het even.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Die heb ik gister gekocht bij de Wibra, de blauwe
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VeryCherry schreef:Die heb ik gister gekocht bij de Wibra, de blauwe
Deze?
Zag deze op de site van de Wibra voor 1,99!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Dit is mijn balkon voor de helft, net een foto gemaakt.. Zal morgen even de andere helft doen als er nieuwe plantjes staan en mijn wasrek weg is
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Paraplu schreef:VeryCherry schreef:Die heb ik gister gekocht bij de Wibra, de blauwe
Deze?
Zag deze op de site van de Wibra voor 1,99!
Die zijn leuk!! Ennee..niet alleen als je een balkon hebt! Ik weet waar ik zijn moet !!!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Ja, klopt, die heb ik inderdaad gekocht. Ik heb ook nog van die grote roze plantenbakken en een limegroen bistrotafeltje. En de betonnen rand van het balkon ga ik mozaïeken
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Paraplu schreef:
Dit is mijn balkon voor de helft, net een foto gemaakt.. Zal morgen even de andere helft doen als er nieuwe plantjes staan en mijn wasrek weg is
Wat ontzettend knus zo om te zien, met dat dienblad en je eten er zo bij!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Bij de C1000 hebben ze nu 2zakken potgrond voor de prijs van 1!Dus we kunnen r voorlopig weer ff tegenaan!
redd- Fluisteraar
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: