Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lullig of niet?

+12
Caro
Joli86
Susan
TukTuk
Sweety
minoessepoes
Jilke
Guus
Lejow
Prosecco
mzcharlotte
Toet
16 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 23:13

Sweety schreef:Maar heeft je moeder dit ook besproken met je zussen? Ik neem aan dat die gaan boeken? Of gaan je ouders de reis boeken voor hun allemaal. Ik snap dat je het lullig vind en dat is het ook wel. Maar als je echt niet mee wil gaan dan zou ik het toch los gaan laten. Want wat maakt het dan eigenlijk uit dat ze je niet meevragen? Tenzij het vaker gebeurd. En ik las (dacht ik) dat jij wel wilde maar je man niet? Waarom ga je zelf dan niet?

Als mijn man niet mee gaat is er voor mij geen lol aan, zeker niet als we dan met het 'hele gezin' gaan, hij hoort daar ook bij. Je hebt ook gewoon gelijk, ik moet het loslaten en er verder geen big deal van maken, maar het is de zoveelste keer dat ze iets gaan doen 'met het hele gezin', zonder ons. Dus vandaar dat ik er toch wel van baal. Oh ja en mijn zussen waren erbij toen mijn ouders vroegen hoe de vork in de steel zat, dus ze zouden zich dat wel moeten herinneren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  TukTuk di 11 jan 2011 - 23:27

Alex167 schreef:
Sweety schreef:Maar heeft je moeder dit ook besproken met je zussen? Ik neem aan dat die gaan boeken? Of gaan je ouders de reis boeken voor hun allemaal. Ik snap dat je het lullig vind en dat is het ook wel. Maar als je echt niet mee wil gaan dan zou ik het toch los gaan laten. Want wat maakt het dan eigenlijk uit dat ze je niet meevragen? Tenzij het vaker gebeurd. En ik las (dacht ik) dat jij wel wilde maar je man niet? Waarom ga je zelf dan niet?

Als mijn man niet mee gaat is er voor mij geen lol aan, zeker niet als we dan met het 'hele gezin' gaan, hij hoort daar ook bij. Je hebt ook gewoon gelijk, ik moet het loslaten en er verder geen big deal van maken, maar het is de zoveelste keer dat ze iets gaan doen 'met het hele gezin', zonder ons. Dus vandaar dat ik er toch wel van baal. Oh ja en mijn zussen waren erbij toen mijn ouders vroegen hoe de vork in de steel zat, dus ze zouden zich dat wel moeten herinneren.

In dit geval kiest jou man daar toch voor? Hij kiest er toch voor om niet mee te gaan, en daarnaast kies jij er toch ook voor om dan niet mee te willen? Dan moet je ook niet gaan "zeuren" dat ze zonder jullie boeken, want je zou toch niet mee gaan?
Snap het probleem niet zo..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 23:30

Alex167 schreef:
Sweety schreef:Maar heeft je moeder dit ook besproken met je zussen? Ik neem aan dat die gaan boeken? Of gaan je ouders de reis boeken voor hun allemaal. Ik snap dat je het lullig vind en dat is het ook wel. Maar als je echt niet mee wil gaan dan zou ik het toch los gaan laten. Want wat maakt het dan eigenlijk uit dat ze je niet meevragen? Tenzij het vaker gebeurd. En ik las (dacht ik) dat jij wel wilde maar je man niet? Waarom ga je zelf dan niet?

Als mijn man niet mee gaat is er voor mij geen lol aan, zeker niet als we dan met het 'hele gezin' gaan, hij hoort daar ook bij. Je hebt ook gewoon gelijk, ik moet het loslaten en er verder geen big deal van maken, maar het is de zoveelste keer dat ze iets gaan doen 'met het hele gezin', zonder ons. Dus vandaar dat ik er toch wel van baal. Oh ja en mijn zussen waren erbij toen mijn ouders vroegen hoe de vork in de steel zat, dus ze zouden zich dat wel moeten herinneren.

Sorry ik vind je eerdere reactie echt overdreven en bovenstaande slaat ook gewoon zo nergens op. Je wilt niet eens mee wat zit je dan te zeuren? Ik vind er weinig lulligs aan. Je kunt ook zelf aangeven mee te willen. Wellicht willen je zussen je niet te veel pushen en naar je financiele situatie vragen en verwachten ze van jou dat je het aangeeft als je toch mee wilt. Er wordt niets achter je rug om gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 23:35

Zusje van Bert schreef:
Alex167 schreef:
Sweety schreef:Maar heeft je moeder dit ook besproken met je zussen? Ik neem aan dat die gaan boeken? Of gaan je ouders de reis boeken voor hun allemaal. Ik snap dat je het lullig vind en dat is het ook wel. Maar als je echt niet mee wil gaan dan zou ik het toch los gaan laten. Want wat maakt het dan eigenlijk uit dat ze je niet meevragen? Tenzij het vaker gebeurd. En ik las (dacht ik) dat jij wel wilde maar je man niet? Waarom ga je zelf dan niet?

Als mijn man niet mee gaat is er voor mij geen lol aan, zeker niet als we dan met het 'hele gezin' gaan, hij hoort daar ook bij. Je hebt ook gewoon gelijk, ik moet het loslaten en er verder geen big deal van maken, maar het is de zoveelste keer dat ze iets gaan doen 'met het hele gezin', zonder ons. Dus vandaar dat ik er toch wel van baal. Oh ja en mijn zussen waren erbij toen mijn ouders vroegen hoe de vork in de steel zat, dus ze zouden zich dat wel moeten herinneren.

Sorry ik vind je eerdere reactie echt overdreven en bovenstaande slaat ook gewoon zo nergens op. Je wilt niet eens mee wat zit je dan te zeuren? Ik vind er weinig lulligs aan. Je kunt ook zelf aangeven mee te willen. Wellicht willen je zussen je niet te veel pushen en naar je financiele situatie vragen en verwachten ze van jou dat je het aangeeft als je toch mee wilt. Er wordt niets achter je rug om gedaan.

Eens met zusje van bert.
niet om je aan te vallen hoor, maar in je openingspost lees ik niets van wat je zojuist hebt verteld, dat het afgesproken was dat ze jullie alsnog zouden vragen als het zover is.. Je zus belt je op.. misschien had je dan gewoon moeten zeggen, joh.. wij gaan ook nog mee, hoor!

En als je man niet meegaat, dan wat is het probleem als het voor jou ook geen lol aan is als hij niet meegaat, waarom dan zeuren?! Ik zou denken pfiew.. glad that's solved.

Je wil niet mee, maar wil wel gevraagd worden?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  minoessepoes di 11 jan 2011 - 23:40

Ik vind dat ik heel normaal reageer!

En verder ben ik het volkomen met Zusje van Bert eens.
Je wil niet eens mee, je hebt zelf aangegeven dat jullie niet meedoen met het cadeau, je zus belt je gewoon over dit onderwerp en dan geef je niet uit jezelf aan dat je misschien wel mee zou willen en je plaats wel een topic met de vraag of het lullig is dat ze je niet meevragen. En daarnaast zit het je dwars dat je weer niet mee doet met iets wat met het hele gezin gedaan wordt, maar dat is toch gewoon aan jezelf te wijten want je zou gewoon aan kunnen geven dat je alsnog mee wil doen, je wordt niet buitengesloten en in dit geval sluiten jullie jezelf buiten!

Het viel mij op dat je in het vorige topic ook heel aangevallen reageerde op mensen die het niet met je eens waren en dat doe je nu weer. Ik krijg heel erg het gevoel dat je gewoon wil horen dat het allemaal heel lullig is van je familie en verder niks!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 23:49

Het zit het je dwars dat je weer niet mee doet met iets wat met het hele gezin gedaan wordt. Hoe denk je dat dit voor je familie is dan? Wellicht vinden zij het ook vooral erg jammer dat je er niet bij bent en durven ze je niet meer te vragen. Het is allemaal niet als aanval bedoelt trouwens maar je reageert nogal heftig in dit topic terwijl je zelf wilt weten of wij het lullig zouden vinden. Mijn antwoord is dus nee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 23:55

Ik zeur niet. Ik zeg alleen wat ik ervan vind. En als jullie zouden lezen, zouden jullie zien dat mijn man met mijn zusje heeft gesproken en omdat hij niet mee wil heeft hij op dat moment niet gezegd dat wij ook wel mee willen, simpelweg omdat hij niet wil.

En nee, minoesepoes, iedereen mag zeggen wat hij/zij vindt, maar ik hoef het daar toch niet mee eens te zijn? Prima dat jij en CKC en ZvB het niet lullig vinden en vinden dat ik overdrijf, maar ik vind van niet. Wellicht als ik zelf mijn zusje had gesproken dat ik het wel had gezegd en dan was er niks aan de hand geweest, nu heeft mijn man mijn zusje gesproken en vind ik het jammer dat er van beide kanten niet is gesproken over of wij eventueel mee zullen gaan.

CKC, dat stond ook niet in mijn openingspost, maar het heeft ook allemaal 2,5 jaar geleden gespeeld. Natuurlijk kan ik ze zelf alsnog bellen of als ik ze zie vragen of ze het leuk vinden als wij toch nog ook mee gaan, maar ik vind het zo jammer dat ze het niet zelf gevraagd hebben, zo van: we gaan dit weekend dat reisje naar Disney boeken, hebben jullie nu misschien wel zin/tijd/geld en willen jullie mee? Maar ik geef je gelijk dat ik het ook zelf kan vragen en nogmaals, als ik zelf mijn zusje aan de telefoon had gehad, had ik dat ook wel gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  Susan di 11 jan 2011 - 23:57

Als je dan toch op iemand kwaad bent kun je beter kwaad zijn op je man, aangezien hij kennelijk bewust niet heeft gevraagd of jullie alsnog mee wilden doen omdat hij zelf niet mee wil.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 0:01

Zusje van Bert schreef:Het zit het je dwars dat je weer niet mee doet met iets wat met het hele gezin gedaan wordt. Hoe denk je dat dit voor je familie is dan? Wellicht vinden zij het ook vooral erg jammer dat je er niet bij bent en durven ze je niet meer te vragen. Het is allemaal niet als aanval bedoelt trouwens maar je reageert nogal heftig in dit topic terwijl je zelf wilt weten of wij het lullig zouden vinden. Mijn antwoord is dus nee.

Oké dat kan. Maar waarom ligt het aan mij dat ik niet meegevraagd word? In dit geval (van het reisje naar Disney) hebben wij nee gezegd omdat we het geld niet hadden. Pas geleden stelden wij voor om naar Rosada/Bataviastad te gaan met z'n allen, vonden ze een hartstikke leuk idee. Dus ik een paar data voorgesteld en er was 1 datum dat we allemaal konden. Twee weken voordat we zouden gaan belde ik mijn vader en het was nogal rumoerig, dus ik vroeg waar hij was. Zijn antwoord: met z'n allen in Rosada.' En de datum dat wij afgesproken hadden gingen ze niet, want ja, ze waren nu al geweest. En zo gaat het dus altijd als ik iets probeer af te spreken. Uiteraard is dit een ander geval omdat we hierbij wel aan hebben gegeven dat we mee wilden, maar het principe van een dagje/weekendje weg met het hele gezin komt op hetzelfde neer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 0:03

Susan schreef:Als je dan toch op iemand kwaad bent kun je beter kwaad zijn op je man, aangezien hij kennelijk bewust niet heeft gevraagd of jullie alsnog mee wilden doen omdat hij zelf niet mee wil.

Maar ik ben helemaal niet kwaad! Ik ben niet boos, niet chagrijnig, niks. Ik vind het alleen JAMMER.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 0:03

Alex167 schreef:Ik zeur niet. Ik zeg alleen wat ik ervan vind. En als jullie zouden lezen, zouden jullie zien dat mijn man met mijn zusje heeft gesproken en omdat hij niet mee wil heeft hij op dat moment niet gezegd dat wij ook wel mee willen, simpelweg omdat hij niet wil.

En nee, minoesepoes, iedereen mag zeggen wat hij/zij vindt, maar ik hoef het daar toch niet mee eens te zijn? Prima dat jij en CKC en ZvB het niet lullig vinden en vinden dat ik overdrijf, maar ik vind van niet. Wellicht als ik zelf mijn zusje had gesproken dat ik het wel had gezegd en dan was er niks aan de hand geweest, nu heeft mijn man mijn zusje gesproken en vind ik het jammer dat er van beide kanten niet is gesproken over of wij eventueel mee zullen gaan.

CKC, dat stond ook niet in mijn openingspost, maar het heeft ook allemaal 2,5 jaar geleden gespeeld. Natuurlijk kan ik ze zelf alsnog bellen of als ik ze zie vragen of ze het leuk vinden als wij toch nog ook mee gaan, maar ik vind het zo jammer dat ze het niet zelf gevraagd hebben, zo van: we gaan dit weekend dat reisje naar Disney boeken, hebben jullie nu misschien wel zin/tijd/geld en willen jullie mee? Maar ik geef je gelijk dat ik het ook zelf kan vragen en nogmaals, als ik zelf mijn zusje aan de telefoon had gehad, had ik dat ook wel gedaan.

Dat wil dan toch niet zeggen dat Minoesepoes niet normaal reageert? Ik vind niets mis met haar post. Jij bent het er niet mee eens, dat kan. Maar het klinkt ook niet echt of je open staat voor een andere mening dan die van jou. Ik weet dat je man met je zus heeft gesproken. Ben je boos op je man? Heb je het nummer van je zusje niet meer en kun je haar niet terugbellen? Je hebt genoeg mogelijkheden om zelf wat in te brengen. Maar zij heeft jou niet gevraagd. Wat een ellende. En nu gaan ze iets doen en voel jij je buitengesloten. Maar eigenlijk wil je niet eens mee?

Wat ik al eerder zei, waarschijnlijk is er al zo veel gebeurd dat je nu hierover valt want dit op zichzelf slaat gewoon nergens op om zo teleurgesteld over te reageren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  minoessepoes wo 12 jan 2011 - 0:04

Alex167 schreef:
En nee, minoesepoes, iedereen mag zeggen wat hij/zij vindt, maar ik hoef het daar toch niet mee eens te zijn? Prima dat jij en CKC en ZvB het niet lullig vinden en vinden dat ik overdrijf, maar ik vind van niet. Wellicht als ik zelf mijn zusje had gesproken dat ik het wel had gezegd en dan was er niks aan de hand geweest, nu heeft mijn man mijn zusje gesproken en vind ik het jammer dat er van beide kanten niet is gesproken over of wij eventueel mee zullen gaan.

Natuurlijk mag iedereen zeggen wat hij of zij vind, dat mag ik en dat mag jij uiteraard ook, maar ik begrijp niet zo heel goed waarom je dan vraagt of het lullig is of niet terwijl je zelf al besloten hebt dat je het wel lullig vindt. Dus eigenlijk maakt het niet meer zo heel veel uit wat andere mensen zeggen, het is niet zo dat als iemand het van een andere kant bekijkt en dat aangeeft, dat jouw gedachten kan veranderen of je naar beide kanten van het verhaal laat kijken, of op een andere manier naar de situatie laat kijken. En dat maakt je vraag feitelijk overbodig, want jij hebt al besloten.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 0:05

Alex167 schreef:
Zusje van Bert schreef:Het zit het je dwars dat je weer niet mee doet met iets wat met het hele gezin gedaan wordt. Hoe denk je dat dit voor je familie is dan? Wellicht vinden zij het ook vooral erg jammer dat je er niet bij bent en durven ze je niet meer te vragen. Het is allemaal niet als aanval bedoelt trouwens maar je reageert nogal heftig in dit topic terwijl je zelf wilt weten of wij het lullig zouden vinden. Mijn antwoord is dus nee.

Oké dat kan. Maar waarom ligt het aan mij dat ik niet meegevraagd word? In dit geval (van het reisje naar Disney) hebben wij nee gezegd omdat we het geld niet hadden. Pas geleden stelden wij voor om naar Rosada/Bataviastad te gaan met z'n allen, vonden ze een hartstikke leuk idee. Dus ik een paar data voorgesteld en er was 1 datum dat we allemaal konden. Twee weken voordat we zouden gaan belde ik mijn vader en het was nogal rumoerig, dus ik vroeg waar hij was. Zijn antwoord: met z'n allen in Rosada.' En de datum dat wij afgesproken hadden gingen ze niet, want ja, ze waren nu al geweest. En zo gaat het dus altijd als ik iets probeer af te spreken. Uiteraard is dit een ander geval omdat we hierbij wel aan hebben gegeven dat we mee wilden, maar het principe van een dagje/weekendje weg met het hele gezin komt op hetzelfde neer.

Kijk, dit vind ik lullig inderdaad. Maar heb je dit dan ook aangegeven? Zo van; ik dacht dat we samen zouden gaan? Waarom hebben jullie mij niet gevraagd voor vandaag of waarom konden jullie niet wachten? Ik vind het jammer dat ik er nu niet bij heb kunnen zijn... Zoiets? En hoe reageerde hij toen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  Susan wo 12 jan 2011 - 0:05

Boos, teleurgesteld, whatever. Waar het mij om gaat is, ik zou die teleurstelling in ieder geval op hem projecteren en niet op de familie. Je voelt je nu door hen gepasseerd, terwijl je man eerder degene is die verantwoordelijk is voor het feit dat jullie nu niet meegaan, hij wilde zelf niet en heeft bewust zijn mond gehouden over jullie mogelijkheid om toch mee te betalen en mee te doen. Het lijkt me voor jezelf wel handig om die zaken een beetje helder te houden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  minoessepoes wo 12 jan 2011 - 0:08

Zusje van Bert schreef:
Alex167 schreef:
Zusje van Bert schreef:Het zit het je dwars dat je weer niet mee doet met iets wat met het hele gezin gedaan wordt. Hoe denk je dat dit voor je familie is dan? Wellicht vinden zij het ook vooral erg jammer dat je er niet bij bent en durven ze je niet meer te vragen. Het is allemaal niet als aanval bedoelt trouwens maar je reageert nogal heftig in dit topic terwijl je zelf wilt weten of wij het lullig zouden vinden. Mijn antwoord is dus nee.

Oké dat kan. Maar waarom ligt het aan mij dat ik niet meegevraagd word? In dit geval (van het reisje naar Disney) hebben wij nee gezegd omdat we het geld niet hadden. Pas geleden stelden wij voor om naar Rosada/Bataviastad te gaan met z'n allen, vonden ze een hartstikke leuk idee. Dus ik een paar data voorgesteld en er was 1 datum dat we allemaal konden. Twee weken voordat we zouden gaan belde ik mijn vader en het was nogal rumoerig, dus ik vroeg waar hij was. Zijn antwoord: met z'n allen in Rosada.' En de datum dat wij afgesproken hadden gingen ze niet, want ja, ze waren nu al geweest. En zo gaat het dus altijd als ik iets probeer af te spreken. Uiteraard is dit een ander geval omdat we hierbij wel aan hebben gegeven dat we mee wilden, maar het principe van een dagje/weekendje weg met het hele gezin komt op hetzelfde neer.

Kijk, dit vind ik lullig inderdaad. Maar heb je dit dan ook aangegeven? Zo van; ik dacht dat we samen zouden gaan? Waarom hebben jullie mij niet gevraagd voor vandaag of waarom konden jullie niet wachten? Ik vind het jammer dat ik er nu niet bij heb kunnen zijn... Zoiets? En hoe reageerde hij toen?

Hier ben ik het ook mee eens, dit vind ik inderdaad ook echt niet netjes!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  Sweety wo 12 jan 2011 - 0:17

Dat jullie met z'n allen hebben afgesproken en dat ze al gaan zonder jou erbij is idd lullig. Heb je er wat van gezegd?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 0:19

Susan, uiteraard had ik het leuk gevonden als mijn man met mij zou overleggen over die reis, ook al wil hij niet, dan nog heeft hij rekening te houden met wat ik misschien wel wil. Maar ik ben niet boos op hem, niet teleurgesteld, maar ik denk wel dat er van beide kanten wel wat actie had mogen zijn. Als je dan toch belt om te vragen hoeveel dagen beter is om te gaan, vraag dan gelijk of wij het misschien leuk vinden om te gaan. Als je gebeld wordt met de vraag hoeveel dagen beter is om te gaan, vraag dan gelijk of ze het leuk zouden vinden als wij eventueel mee zouden gaan. En vooruit, daar ben ik dan wel teleurgesteld over.

ZvB, ik heb toen inderdaad aangegeven dat ik het niet leuk vond dat ze zonder ons zijn gegaan, terwijl we een afspraak hadden staan voor een paar weken later. Mijn moeder vond dat ik me niet zo aan moest stellen, zij wilden niet langer wachten omdat ze er zulke leuke verhalen over had gehoord en wij konden toch niet die dag. Dat we een andere datum hadden afgesproken interesseerde haar niet, als ik zo graag die dag nog wilde konden we onze auto pakken en erheen rijden. Als ze zo reageert word ik heel verdrietig, ze ziet echt niet dat ik dat geen normale gang van zaken vind, en zelf vindt ze blijkbaar dat ze het best kan maken, want iedereen ging met haar mee. Daarom heb ik nu het gevoel dat ze ons expres niet gevraagd hebben en misschien vind ik het daarom lullig.

Ik weet niet zeker wie het zei (minoessepoes?), maar het is zeker niet dat ik alleen mijn eigen mening heb en niet open sta voor de mening van een ander. Ik begrijp dat het zo overkomt, maar ik waardeer iedereen (en elke reactie) in dit topic. En ik doe er zelfs iets mee ;-)


Laatst aangepast door Alex167 op wo 12 jan 2011 - 0:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 0:21

Ja, dat is heel flauw van je ouders om er eerder heen te gaan en jullie laten 'stikken'! Ik zou dat ook stom vinden.. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 0:26

Ik snap je wel maar ik denk toch niet dat je het een met het ander moet verbinden. Ik denk dat je vooral je moeder duidelijk moet maken dat je het jammer vindt dat ze het aanstellerij vindt. Dat je graag ook een keer betrokken wil zijn in een familie uitje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  Susan wo 12 jan 2011 - 0:31

Dat van Bataviastad vind ik ook ronduit lullig trouwens, maar goed, ik denk ook dat je dat los moet zien van dit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  Joli86 wo 12 jan 2011 - 7:48

zegmaar_ schreef:Ik vind het niet zo zeer lullig, hooguit wat ongelukkig. Je had ook zelf kunnen aangeven dat omdat het nu financieel beter is, of zij het gezellig vond om er een gezinsuitje van te maken (dat jij ook meegaat). Waarschijnlijk heeft ze er gewoon niet bij stil gestaan?

+1
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  Lejow wo 12 jan 2011 - 9:32

Ik kan wel begrijpen dat Alex zo reageert. Het is gewoon een opeenstapeling aan gebeurtenissen waarin je keer op keer teleurgesteld wordt. Dat houdt ergens een keer op. En dat je moeder gewoon niet doorheeft wat het met je doet vind ik nog het ergste..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  Caro wo 12 jan 2011 - 9:50

Misschien was het belletje van je zus, haar manier om het onderwerp open te gooien. Door te bellen en te vragen hoeveel dagen het beste was, hoopte zij misschien dat jullie dan zouden aankaarten dat jullie toch meekonden.

Niks zo vervelend als over financiën te praten. Dus rechtstreeks vragen : heee hebben jullie nu wel geld? Ligt misschien moeilijk het onderwerp maar het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat dat haar manier was om Disney ter sprake te brengen. Anders lijkt het mij volkomen zinloos om aan mensen die niet meegaan te vragen hoeveel dagen beter is.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  SuperGrover do 13 jan 2011 - 8:16

Alex167 schreef:Mijn man heeft al vanaf het begin moeite met met name mijn moeder, omdat ik door haar een zeer negatief zelfbeeld heb (en daardoor een eetprobleem).
Dit is nogal een forse beschuldiging... :shock:
Ik kan me situaties indenken waarin een ouder de volledige schuld draagt voor het ontwikkelen van een eetprobleem, maar ik kan me niet indenken dat je in zo'n situatie uberhaupt met je moeder naar Disney wilt.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  marjoleinnn vr 14 jan 2011 - 2:50

Sorry hoor maar ik vind wel dat je je een beetje aanstelt. Jij hebt destijds gezegd niet mee te doen, nou oke jullie deden niet mee. Ze zouden het laten weten als ze gingen boeken, nou ze laten het weten en jullie zeggen zelf niks.
Ik vind wel dat je jezelf juist in die slachtofferrol duwt zoals je het hier neerzet. Beetje zielig.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lullig of niet? - Pagina 2 Empty Re: Lullig of niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum