'het domme vragen topic'
+123
Esmee
Shisha
Bimbam
Funk
Sun88
Jelin
Vixen
mauwmauw
-Ieniemienie-
Razz
Lot
Pineco
Annemie
Emmayes
loesje
M-G
Schism
Exogenesis
ekjir@M
Twellie
Ella
Frummeltje
Dikkie Dik
Caroow
Zenna
Minx
bolus26
Pink!
Ilovethe90s
NoMercy
Jade
Rush
sanne-84
Mrs. Jansen
M@niek
Pompoen
Blue flower
Highway
Pommes
June
love
Charles
Laced
Jasmine
nillis
Manderijn
Linda
Fiwen
Novalee
Wennes
lente
iloverose
Monnie
slaatje
Dille
Puggle
_Nina
Jazzlyn
red rose
mystery mom
_Lana_
MamaDaan
Sophiee
Parel
Pandora
koNijntje
Clapperdie
SparklingEyes
smooch
Sylvana
Printje
Roos
kwak
Sanne
Theeleut
SarahKey
Jezzie
Roodkapje
Aimee
*Troela*
Bloem86
L!ND@
_Mashimaro_
TukTuk
Alex
Aagje!
teletascha
Vlinderrr
Pien
Shy
Papillio
Muppetje
tweeling
Darius
Annie24
Tania
Sneeuwvlok
Liadan
Slakje
MAS
Thunder
Viva
Dora
RiLiJu
Ayla
Rouge
Didi
Lejow
Supertalentje
PiP
Mida4you
CCC
Floor
studiebol
Kat1980
Poisongirl
Happydobby
Paper Crown
Star007
Steep
Susan
mickey
Teddyaapje
127 plaatsers
Pagina 4 van 38
Pagina 4 van 38 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 21 ... 38
Re: 'het domme vragen topic'
@ Floor, het klinkt bijna alsof er iets niet goed aan elkaar gehecht is of dat je ergens verklevingen hebt. Maar daar kan ik natuurlijk niet over oordelen. Second opinion aanvragen bij een andere gynaecoloog, eventueel in een ander ziekenhuis?
Ik hoop voor je dat het snel beter wordt, het is natuurlijk nog niet zo heel lang geleden maar de pijn die je omschrijft hoort er niet bij naar mijn idee. Ik heb er nog nooit van gehoord, wel dat iemand wat pijn heeft en dat dit wat langer kan duren maar zo veel pijn als jij omschrijft is wel extreem.
Succes ermee, ik zou het er niet bij laten zitten, maar verder gaan kijken.
Ik hoop voor je dat het snel beter wordt, het is natuurlijk nog niet zo heel lang geleden maar de pijn die je omschrijft hoort er niet bij naar mijn idee. Ik heb er nog nooit van gehoord, wel dat iemand wat pijn heeft en dat dit wat langer kan duren maar zo veel pijn als jij omschrijft is wel extreem.
Succes ermee, ik zou het er niet bij laten zitten, maar verder gaan kijken.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Rejoy. schreef:hoe groot is trouwens de kans op meconiumhoudend vruchtwater?
Hoe langer je over tijd loopt hoe groter de kans op meconiumhoudend vruchtwater. Meer kun je er niet over zeggen helaas.
Fiwen- Kletskop
En ik denk als je al lang weeën hebt of niet? Ik had vanaf 03:00 's nachts weeën, nacht van woensdag op donderdag, donderdagavond is het pas goed door gaan zetten om 00:00 uur, en 's morgens om 10 voor half 11 is ze geboren. Het vruchtwater was heel vies, ze had al lang geleden erin gepoept, en het verbaasde me niet met die lange bevalling. En ik ben bevallen met 40+6.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
@Alya, het kan maar het hoeft zeker niet. Poepen in het vruchtwater gebeurd wanneer het kindje het een keer duidelijk minder prettig heeft in de baarmoeder. Soms is het niet meer dan hard in de eigen navelstreng knijpen maar soms hebben ze het ook echt zwaar gehad. Bijvoorbeeld als tijdens een lange bevalling maar dan met name als het persen lang duurt. Je ziet het ook heel vaak (meestal) na een vacuüm.
Fiwen- Kletskop
Arme Fiwen :p
Wat nou, werkdag/schooldag oid over. Heel de avond door vragen beantwoorden op het Yes forum
Wel leuk om allemaal te lezen.
Wat nou, werkdag/schooldag oid over. Heel de avond door vragen beantwoorden op het Yes forum
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva schreef:Arme Fiwen :p
hahaha maakt me niet uit hoor, als ik daar geen zin in zou hebben zou ik niet antwoorden. En een goede les voor mij, als ik jullie vragen kan beantwoorden zonder mijn boeken in te duiken dan zit het wel goed met mijn theorie (al twijfelde ik daar vandaag niet aan, heb net gehoord dat ik mijn allerlaatste toets gehaald heb )
Fiwen- Kletskop
Mijn tweede bevalling duurde maar liefst ruim 5x langer als mijn eerste. Is daar een verklaring voor of is dat domme pech?
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Gefeliciteerd met het halen van je laatste toets!!Fiwen schreef:Viva schreef:Arme Fiwen :p
hahaha maakt me niet uit hoor, als ik daar geen zin in zou hebben zou ik niet antwoorden. En een goede les voor mij, als ik jullie vragen kan beantwoorden zonder mijn boeken in te duiken dan zit het wel goed met mijn theorie (al twijfelde ik daar vandaag niet aan, heb net gehoord dat ik mijn allerlaatste toets gehaald heb )
En inderdaad, een goede les. Helaas weet ik geen vraag voor je
Viva- Kletskop
Rataplan schreef:Mijn tweede bevalling duurde maar liefst ruim 5x langer als mijn eerste. Is daar een verklaring voor of is dat domme pech?
Geen idee, dan zou je me alles over je eerste en je tweede bevalling moeten vertellen. Soms kan een liggingsafwijking het probleem zijn geweest maar daarvoor moet je echt de bevallingsverslagen naast elkaar leggen. Heeft je verloskundige/gynaecoloog er geen verklaring voor gegeven?
Fiwen- Kletskop
Spreekuur gaat nu sluiten, ik ga naar bed
Fiwen- Kletskop
Slaaplekker!
Viva- Kletskop
@floor, ik zou toch echt terug gaan na het ziekenhuis, ik heb de eerste 3 weken pijn van binnen gehad en daarna niet meer, ook het gevoelloze rond het litteken word steeds beter.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
@Fiwen ze had ook weinig vruchtwater (of ik) en ik ben door de vk naar het ziekenhuis gestuurd omdat ze dacht dat haar hartje te langzaam klopte. Uiteindelijk in het ziekenhuis was er niks aan de hand, maar ik denk dat ze het wel in het begin benauwd gehad heeft.
Ayla- Kletskop
Wat een interessant topic is dit geworden! Leuk zo'n bijna VK op t forum!
Gast- Gast
Ik heb ook een vraag en weet eigenlijk niet waar ik `m moet stellen dus daarom maar hier. Ik heb sinds een paar dagen last van buikpijn. Naar mijn idee is het geen bandenpijn want dan heb je/ik meer last van krampen en dat zit ook meer in je onderbuik. Kan het zijn dat ik toch teveel doe op een dag en dat het daardoor komt of is het wat anders?
Gast- Gast
Okay ik denk domste vraag ever, maar waar zetten ze die knip precies??
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Deze bedoel je?MAS schreef:Okay ik denk domste vraag ever, maar waar zetten ze die knip precies??
Gast- Gast
Dankjewel...Weer wat geleerd vandaag!!
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Lily hoe voelt die pijn dan? En is je buik op dat moment soepel of hard? Het kunnen harde buiken zijn.
Ayla- Kletskop
nuo m`n buik is eigenlijk wel redelijk hard maar de VK zei de vorige keer dat dat m`n buikspieren zijn. En ja de pijn is moeilijk te beschrijven het zit ook echt over m`n gehele buik. Van broekrand tot onder m`n borsten
Gast- Gast
Dan gok ik toch op harde buiken, hoor!Lily schreef:nuo m`n buik is eigenlijk wel redelijk hard maar de VK zei de vorige keer dat dat m`n buikspieren zijn. En ja de pijn is moeilijk te beschrijven het zit ook echt over m`n gehele buik. Van broekrand tot onder m`n borsten
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Slakje schreef:Dan gok ik toch op harde buiken, hoor!Lily schreef:nuo m`n buik is eigenlijk wel redelijk hard maar de VK zei de vorige keer dat dat m`n buikspieren zijn. En ja de pijn is moeilijk te beschrijven het zit ook echt over m`n gehele buik. Van broekrand tot onder m`n borsten
Harde buiken voel je toch alleen rond de plek van de baarmoeder? Met 18 weken zit je baarmoeder toch nog lang niet bij je borsten?
Toen ik een week of 20 was, had ik ook veel last van harde buiken, maar die voelde ik echt alleen onderin mijn buik, tot mijn navel ongeveer. Harde buiken later in de zwangerschap voelde ik wel over mijn hele buik.
Het meest logisch lijkt mij ook je spieren. Misschien kan je het de volgende keer nog een keer aankaarten bij je vk?
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
we hebben volgende week weer een afspraak dus kaart het dan wel even aan ja, maar was een beetje ongerust omdat de komende tijd ook ontzettend vol gepland staat en als het komt doordat ik teveel (wil) doen dan moet ik gewoon keuzes gaan maken en aan mij en ons kleintje denken.
Gast- Gast
Oh nee, dan inderdaad niet, haha. Sorry. Had niet opgelet dat je 18 weken bent!
Neem wat rust, en kijk of het beter gaat.
Neem wat rust, en kijk of het beter gaat.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Pagina 4 van 38 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 21 ... 38
Soortgelijke onderwerpen
» Domme vragen topic
» flesvoeding-vragen-topic
» Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.
» Het domme vragen en handige antwoorden topic
» Borstvoedings(vragen) topic!
» flesvoeding-vragen-topic
» Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.
» Het domme vragen en handige antwoorden topic
» Borstvoedings(vragen) topic!
Pagina 4 van 38
Permissies van dit forum: