Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar
+6
Wennes
chipa
Happydobby
koNijntje
Linda
Pien
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar
Rejoy. schreef:mocht je toch voor een andere gaan Pien, die niet kan draaien, dan kun je haar ook opzij vastpakken, dat doe ik ook altijd. Eén arm in haar knieholtes, andere onder haar oksel en dan kun je zelf recht blijven staan als je haar in de stoel zet!
Dat is een slimme, die ga ik ook eens proberen!
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Rejoy. schreef:mocht je toch voor een andere gaan Pien, die niet kan draaien, dan kun je haar ook opzij vastpakken, dat doe ik ook altijd. Eén arm in haar knieholtes, andere onder haar oksel en dan kun je zelf recht blijven staan als je haar in de stoel zet!
het punt is dat hij dan toch alsnog de auto in moet buigen... die buiging kan hij niet maken...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Rejoy. schreef:mocht je toch voor een andere gaan Pien, die niet kan draaien, dan kun je haar ook opzij vastpakken, dat doe ik ook altijd. Eén arm in haar knieholtes, andere onder haar oksel en dan kun je zelf recht blijven staan als je haar in de stoel zet!
het punt is dat hij dan toch alsnog de auto in moet buigen... die buiging kan hij niet maken...
hou je dat niet altijd dan? Die autostoel die jullie nu willen hebben, die draait alleen toch, die kun je toch niet een stukje vooruit de auto schuiven?
Gast- Gast
Wij hebben de axxis en mijn schoonouders een tobi, het maakt wel degelijk uit hoever je de auto in moet buigen..
Wij hebben een vrij lage auto en met de axxis hoef ik dus echt niet mijn rug te draaien of in de auto te buigen.. Je staat gewoon recht voor je auto en zet zo je kindje in de auto en maakt t vast daarna draai je de stoel. Ik vind t ideaal.
Je moet het zelf gewoon even ervaren wat je zelf t prettigste vind, dit kun je gewoon bij de winkel uitproberen in je eigen auto.
Wij hebben een vrij lage auto en met de axxis hoef ik dus echt niet mijn rug te draaien of in de auto te buigen.. Je staat gewoon recht voor je auto en zet zo je kindje in de auto en maakt t vast daarna draai je de stoel. Ik vind t ideaal.
Je moet het zelf gewoon even ervaren wat je zelf t prettigste vind, dit kun je gewoon bij de winkel uitproberen in je eigen auto.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor autostoel na baby maxi cosi?
» Vanaf wanneer een autostoel in plaats van maxi cosi?
» Maxi Cosi Priori SPS - Maxi Cosi Tobi
» Zitverkleiner Maxi Cosi
» Maxi cosi milofix
» Vanaf wanneer een autostoel in plaats van maxi cosi?
» Maxi Cosi Priori SPS - Maxi Cosi Tobi
» Zitverkleiner Maxi Cosi
» Maxi cosi milofix
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: