Maxi Cosi Priori SPS - Maxi Cosi Tobi
+4
Parisienne
Fearie
Tania
yes1984
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Maxi Cosi Priori SPS - Maxi Cosi Tobi
Weten jullie wat het verschil is tussen deze autostoelen? Ik kan het niet ontdekken. En ervaringen over beide stoeltjes lees ik ook graag. Alvast bedankt!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Re: Maxi Cosi Priori SPS - Maxi Cosi Tobi
De Tobi is iets anders van vorm, je hebt een dingetje waaraan je akn zien of de gordels goed vast zitten, de gordeltjes bijven naar voren staan om het omdoen makkelijker te maken. En ze worden anders vastgemaakt, dat was het wel volgens mij.
Wij hebben ze allebei, toen J. klein was vond ik hem beter zitten in de Tobi. Die zat naar mijn idee wat steviger om hem heen, nu maakt het niks meer uit.
Wij hebben ze allebei, toen J. klein was vond ik hem beter zitten in de Tobi. Die zat naar mijn idee wat steviger om hem heen, nu maakt het niks meer uit.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben beide uitgeprobeerd in de winkel en zijn voor de Tobi gegaan, D. zat in de priori wat ruimer en de tobi zat beter om hem heen (ook qua hoofdsteun).
Het is trouwens waard om voor de Tobi goed te zoeken naar een prijs, wij hebben hem voor 165 euro nieuw gekocht terwijl ik hem voor een gemiddelde prijs van 220 euro zie.
www.babykoop.nl - daar hebben wij hem gehaald (familiebedrijf met erg vriendelijke mensen)
Het is trouwens waard om voor de Tobi goed te zoeken naar een prijs, wij hebben hem voor 165 euro nieuw gekocht terwijl ik hem voor een gemiddelde prijs van 220 euro zie.
www.babykoop.nl - daar hebben wij hem gehaald (familiebedrijf met erg vriendelijke mensen)
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Over de andere stoel kan ik niks zeggen, maar ik ben over onze Tobi erg tevreden! Het fijne vind ik ook dat 'ie zo hoog is en kinderen daardoor goed door het raam naar buiten kunnen kijken. Ook blijven de gordels altijd netjes omhoog staan zodat je ze niet telkens onder hun kont vandaan hoeft te halen als je ze erin zet.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
De priori is goedkoper, wat stugger vond ik, de tobi is gewoon kwalitatief beter.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben in beide auto's de priori en die bevalt heel goed en was niet duur.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Er zit wel verschil in. Hier heb ik trouwens de Priori, daar zat ze ook prima in en wij gebruiken de auto relatief weinig en voor korte stukjes. Hij zit prima, slaapstand werkt goed en ook het om en af doen van de gordeltjes gaat prima. De Tobi heeft een soort 'kussentje' voor het hoofd en de gordeltjes gaan iets makkelijker dacht ik. Omdat de Tobi wel een stuk duurder was en we dus niet zo gek veel gebruik maken van het stoeltje, zijn we voor de Priori gegaan. Tot nu toe geen spijt, hij bevalt prima en we gebruiken hem al bijna een jaar.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben ze allebei, de tobi zit in mijn auto, daar zit B het meest in en de priori in de auto van mijn man.
De tobi is hoger, zit je kind compacter in, handig dat de riempjes omhoog blijft staan. De hoogte van de riempjes is.makkelijk te stellen door hoofdsteun omhoog te trekken. Bij priori moer de hele.stoel uit.de auto en de riempjes door de stoel heen getrokken worden.
De priori heeft een goede prijs kwaliteit verhouding en is een goede veilige stoel.
De tobi is hoger, zit je kind compacter in, handig dat de riempjes omhoog blijft staan. De hoogte van de riempjes is.makkelijk te stellen door hoofdsteun omhoog te trekken. Bij priori moer de hele.stoel uit.de auto en de riempjes door de stoel heen getrokken worden.
De priori heeft een goede prijs kwaliteit verhouding en is een goede veilige stoel.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Banden verstellen Maxi Cosi Priori.
» Maxi cosi priori bandjes verstellen
» Maxi cosi tobi of Romer king?
» Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen
» maxi cosi tobi en romer king plus ervaring gezocht!
» Maxi cosi priori bandjes verstellen
» Maxi cosi tobi of Romer king?
» Maxi cosi Tobi: de gordels en loswurmen
» maxi cosi tobi en romer king plus ervaring gezocht!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: