Maxi cosi milofix
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Maxi cosi milofix
Kom net deze autostoel tegen. In ieder geval achterwaarts te gebruiken tot 15 maanden en daarna voorwaarts tot 4 jaar. Ook is de stoel te draaien. Iets wat we nu al gewend zijn van de maxi cosi axxis.
We zijn sowieso wel toe aan een nieuwe autostoel voor de baby. Kost ook al gauw 100,- en de axxis was 180,- . Deze stoel iets dan iets duurder.
Twijfel toch een beetje. De cabriofix klik ik zo op het onderstel en dat kan niet met deze stoel. Daarnaast vraag ik me af tot wanneer f in de axxis zou kunnen. Als hij redelijk snel toe is aan een nieuwe stoel kan ik beter zijn stoel na een jaar doorschuiven naar de baby. F zou dan 3,5 zijn.
Iemand al ervaring zo' n nieuw soort stoel als deze?
We zijn sowieso wel toe aan een nieuwe autostoel voor de baby. Kost ook al gauw 100,- en de axxis was 180,- . Deze stoel iets dan iets duurder.
Twijfel toch een beetje. De cabriofix klik ik zo op het onderstel en dat kan niet met deze stoel. Daarnaast vraag ik me af tot wanneer f in de axxis zou kunnen. Als hij redelijk snel toe is aan een nieuwe stoel kan ik beter zijn stoel na een jaar doorschuiven naar de baby. F zou dan 3,5 zijn.
Iemand al ervaring zo' n nieuw soort stoel als deze?
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Maxi cosi milofix
Waarom ben je toe aan een nieuwe autostoel voor de baby? (groep 0, neem ik aan?)
Ik zou alles gewoon laten zoals het is, en als baby een maand of 10 is, zou ik hem in de axxis doen en je zoontje in een groep 2/3 stoel.
Ik zou alles gewoon laten zoals het is, en als baby een maand of 10 is, zou ik hem in de axxis doen en je zoontje in een groep 2/3 stoel.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Maxi cosi milofix
De cabriofix die we voor f hadden is een keer gevallen dus vandaar dat we toch een nieuwe Willem voor de baby.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Maxi Cosi Priori SPS - Maxi Cosi Tobi
» Voetenzak maxi cosi
» Zitverkleiner Maxi Cosi
» Maxi cosi en zitverkleiner
» onderuitzakken in maxi cosi
» Voetenzak maxi cosi
» Zitverkleiner Maxi Cosi