Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

discussie mbt eten (vetten, suikers)

+11
Fearie
Printje
Annie24
PapillonRose
Annemie
mauwmauw
Happy
Susan
CCC
Linda
Pien
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

discussie mbt eten (vetten, suikers) - Pagina 2 Empty Re: discussie mbt eten (vetten, suikers)

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 12:10

Hier hebben we de discussie nooit heel erg gehad. Onze ouders staan achter onze manier van voeden.
Mijn oma vindt het wel lastig maar accepteert het wel maar ik geef dan ook niet echt ruimte voor discussie.

Mijn schoonmoeder heeft C.iske wel een keer een likje ijs gegeven toen hij nog helemaal geen suiker kreeg. Zij was toen met mijn man in de stad, mijn man ging een winkel in en C.iske ging huilen. Toen heeft ze hem een likje ijs gegeven. Daar ben ik toen al heel boos om geweest.

Tegenwoordig is het een stuk makkelijker, C.iske mag van ons al veel meer en dat wat hij niet mag, wordt gewoon niet gegeven.
Alleen vinden sommige mensen het nog wel moeilijk dat hij niet een frikandelletje mag op een verjaardag.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

discussie mbt eten (vetten, suikers) - Pagina 2 Empty Re: discussie mbt eten (vetten, suikers)

Bericht  maiadebij ma 5 maa 2012 - 19:02

mijn ouders en ik zitten 100% op 1 lijn. Zij eten biologisch en vegetarisch (onze kinderen krijgen weinig vlees, maar als ze vlees krijgen is het halal). Dus mijn ouders hebben allerlei lekkere dingen in huis die gezond zijn voor de kinderen.

Bij mijn schoonouders komen we 1x per maand ongeveer dus dan doe ik niet zo moeilijk. N.adeem is daar bijvoorbeeld gek op de pistache nootjes en ze eten wel een koekje meer als thuis. Maar zij houden zich ook aan ons wensen en zouden ze nooit zomaar iets geven.

Mijn oma vind het wel moeilijk. Het zit zo in haar aard om de kinderen áltijd iets toe te stoppen! En altijd rommel (chips, koek, snoep). Ik ben ook een keer boos geworden nadat ze tóch weer stiekem iets gaf terwijl ik aan gegeven had dat hij na zijn bakje chips genoeg had gehad. We komen daar elke zondag dus dan vind ik niet dat ze daar altijd zoveel hoeven te snoepen.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  maiadebij ma 5 maa 2012 - 19:03

En hoe verzinnen ze het.... dextro energy confused :affraid:

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Annemie ma 5 maa 2012 - 19:29

maiadebij schreef:En hoe verzinnen ze het.... dextro energy confused :affraid:

ja,erg he? Ik was ook heel boos en vind het niet normaal,maarja zij vinden het blijkbaar normaal,masr ik heb ze wel goed laten weten dat ik dat niet wil hebben.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: